Idd.quote:
quote:Wilbert Gieske verlengt contract bij GTST
Eigenlijk zou Wilbert Gieske deze week al afscheid nemen van zijn collega`s, waarna de laatste aflevering met zijn alterego Robert Albert vervolgens eind mei zou worden uitgezonden. Maar door allerlei omstandigheden heeft Wilbert besloten zijn contract voor een maand te verlengen..
Door Wilberts' huidige verhaallijn in Goede tijden Slechte tijden, waarin de liefde tussen hem en zijn ex-vrouw Laura weer in alle hevigheid lijkt op de bloeien, heeft Wilbert besloten om toch nog een maandje langer te blijven in Neerlands langstlopende soapserie. 'Ik wil mijn laatste verhaallijn niet afraffelen, daarom heb ik besloten om mijn contract voor enkele weken te verlengen. Tot en met eind juni ben ik nog te zien in GTST. 30 mei heb ik overigens mijn laatste draaidag en diezelfde avond zal ik ook afscheid nemen van zijn collega`s.' GTSTCourant
Zag toevallig vanmiddag wel een grote kop (+foto) van die 2 samen, en dat de bewijzen er zijn.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:43 schreef fresta het volgende:
ik heb ook ergens gelezen dat ''jack'' en ''charlie'' wat hebben in het echt!
weet iemand daar meer over??
Skylar!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dalijk komt die blonde Zweedse weer eens langs en dan boh spannend
Eerst bij Jensen glashard ontkennen en de dag erna komt het bij Shownieuws.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:23 schreef NrSiX het volgende:
Was nog op shownieuws gisteren, dus ja het klopt
Ze is echt adorable ja.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:07 schreef Canisfire het volgende:
Mensen die Skylar niet in de serie willen zijn homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |