Tja...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:55 schreef NoCigar het volgende:
Natuurlijk is Wolkers een koddig geilaardje dat het zo leuk deed op TV.
Ja, ze wordt steeds leuker.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:33 schreef djnospinzone het volgende:
Zo Sophie doe eens even normaal, schreeuwlelijk. Met je SBS6-retoriek en RTL7-tieten.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:33 schreef djnospinzone het volgende:
Zo Sophie doe eens even normaal, schreeuwlelijk. Met je SBS6-retoriek en RTL7-tieten.
Je bedoelt het überhaupt hebben van 1x in de maand seks als fantasie voor jou?quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:50 schreef tong80 het volgende:
Sophie heeft één keer in de maand anale sex zei ze in een interview. Dat krijg ik nooit uit mijn hoofd als ik haar zie.
Ik denk er anders heel de dag aanquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt het überhaupt hebben van 1x in de maand seks als fantasie voor jou?
Bij Jensen zei ze dat ze het maar één keer gedaan had en nooit meer.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:50 schreef tong80 het volgende:
Sophie heeft één keer in de maand anale sex zei ze in een interview. Dat krijg ik nooit uit mijn hoofd als ik haar zie.
Oh ja dat was hetquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij Jensen zei ze dat ze het maar één keer gedaan had en nooit meer.
quote:
HALLO MENEER DE KLUSJESMAN WAAROM HEEFT U GELOGEN? NEE U HEEFT GELOGEN. U KUNT TOCH GEWOON ZEGGEN DAT U GELOGEN HEEFT. IK HEB HET MYSTERIE OPGELOST.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |