Kezman en Lee.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wil een nieuwe spits en linksback.
Mwah Kezman is wel een held natuurlijk maar ik betwijfel of hij de spits is die we zoeken. Zie meer in een type VoH die de bal ff kan vasthouden. Aan de andere kant, een spits die met enkele regelmaat het net weet te vinden lijkt me ook geen verkeerd idee.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kezman en Lee.
En als we dan toch bezig zijn: Alex terug.
Dat ze maar juist wel denken aan vorig jaar, ze hebben nog wat recht te zetten.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:57 schreef KELDER het volgende:
wat een spanning voor woensdag al.., het kan vallen of staan met die wedstrijd, hopen dat ze met frisse koppies iig tegen ajax kunnen voetballen, en niet onderwijl denken aan vorig jaar oid
gezelligquote:Op maandag 17 maart 2008 15:10 schreef Leso_Varen het volgende:
PSV
Ik ga waarschijnlijk in een kroeg in Amsterdam, met gemixte bezetting kijken![]()
Triestquote:
PSVquote:Op maandag 17 maart 2008 15:10 schreef Leso_Varen het volgende:
PSV
Ik ga waarschijnlijk in een kroeg in Amsterdam, met gemixte bezetting kijken![]()
Nice gedaan..quote:Op maandag 17 maart 2008 15:36 schreef WooZ het volgende:
Ik pleit weer voor een PSV-Avatar in de OP![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wie wil z'n avatar erin hebben?
020 moet komen. Een gelijkspel is voor PSV niet onoverkomelijk. En zoals we weten komt dat PSV bijzonder goed uit als de tegenstander moet komen. Ik zou deze wedstrijd dan ook Lazovic laten starten en voor de rest zelfde opstelling als tegen Tottenham thuis.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:53 schreef Scorpie het volgende:
Succes iig, hoop dat wij winnen maar het gaat spannend worden denk ik zo
Alleen wel met een wat andere instellingquote:Op maandag 17 maart 2008 16:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
020 moet komen. Een gelijkspel is voor PSV niet onoverkomelijk. En zoals we weten komt dat PSV bijzonder goed uit als de tegenstander moet komen. Ik zou deze wedstrijd dan ook Lazovic laten starten en voor de rest zelfde opstelling als tegen Tottenham thuis.
Aub geen Culina, een zeer matige versie van Johan Vogel.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
020 moet komen. Een gelijkspel is voor PSV niet onoverkomelijk. En zoals we weten komt dat PSV bijzonder goed uit als de tegenstander moet komen. Ik zou deze wedstrijd dan ook Lazovic laten starten en voor de rest zelfde opstelling als tegen Tottenham thuis.
Netjes gedaan. De laatste keer dat dat in dit topic werd gedaan liep dat niet altijd even symmetrischquote:Op maandag 17 maart 2008 15:36 schreef WooZ het volgende:
[grote afbeelding]
Ik denk dat het 4 blijft.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk eerder dat we midweeks op 1 punt komen....
ikquote:Op maandag 17 maart 2008 15:36 schreef WooZ het volgende:
Hier nog eenquote:Op maandag 17 maart 2008 15:45 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk m'n smsjes in de gaten houden in San Francisco:')
Jij zit toch ook op HT, in PSVfedquote:Op maandag 17 maart 2008 17:36 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Hier nog een. Ben je er op vakantie of voor langer?
( ik zit hier als uitwisselingstudent voor een half jaar)
Dat gevoel heb ik ook.quote:
Meldquote:Op maandag 17 maart 2008 15:36 schreef WooZ het volgende:
Count me in.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:36 schreef WooZ het volgende:
ik ben niet per se VOOR, maar ALS we dat weer in de OP gaan zetten, mag mijn ava er ook wel bijquote:Op maandag 17 maart 2008 15:36 schreef WooZ het volgende:
quote:Fiorentina moet het aantal weken zonder sterkhouder Alessandro Gamberini stellen. De centrale verdediger kampt met een dijbeenblessure, waardoor hij de UEFA Cup-heenwedstrijd tegen PSV niet zal meemaken. Klik hier! De 26-jarige speler, een vaste waarde bij La Viola, werd zondag in het competitieduel tegen Genoa (3-1 winst) na 45 minuten gewisseld vanwege klachten aan zijn bovenbeen. Maandag maakte een scan duidelijk dat Gamberini minstens drie weken moet herstellen om weer fit te geraken.
Ook middenvelder Martin Jĝrgensen is hoogstwaarschijnlijk niet beschikbaar voor de confrontatie in Florence (3 april). De 32-jarige Deen kampt net als zijn ploeggenoot met problemen aan zijn dijbeen. Het ligt in de lijn der verwachting dat beiden op tijd zijn hersteld voor de return in Eindhoven (10 april).
ondanks dat k redeljk nieuw ben meld ik me ookquote:Op maandag 17 maart 2008 15:36 schreef WooZ het volgende:
Ik wil ook.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:36 schreef WooZ het volgende:
Dat klinkt lekker paradoxaalquote:Op maandag 17 maart 2008 20:10 schreef Wooldoor het volgende:
Ik heb er voor Ajax een goed gevoel over maar ben bang dat we 2-1 verliezen :S
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:10 schreef Wooldoor het volgende:
Hoe denken jullie over woensdag?
Je avatar is veul te groot, je moet em ff resizen naar 60x60 pixelsquote:
En jou avatar is de kleinquote:Op maandag 17 maart 2008 20:23 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik teken ervoor als Ajax verliest
En mik mijn avatar ook maar lekker in de OP
ik denk niet dat we verliezenquote:Op maandag 17 maart 2008 20:10 schreef Wooldoor het volgende:
Hoe denken jullie over woensdag?
ik welquote:Op maandag 17 maart 2008 21:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb nu een andere, maar ik kan hem niet zien
Ik dacht dat je hem voor de gek aan het houden was. Ik zie die avatar ook niet, maar in de titel van het plaatje staat idd Simonsjuigt.jpgquote:
Ooohquote:Op maandag 17 maart 2008 21:16 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem voor de gek aan het houden was. Ik zie die avatar ook niet, maar in de titel van het plaatje staat idd Simonsjuigt.jpg
Mwah, na PSV uit moet Ajax uit bij Twente en Heerenveen, 3 moeilijke uitwedstrijden achter elkaar. Dat ze er 1 winnen zou niet verbazingwekkend zijn, 3 daarintegen wel, dat zie ik ook niet snel gebeuren. Daarna heracles thuis, dat winnen ze wel, uit tegen Groningen en thuis tegen de graafschap, Wat denk je van 9/10 punten in die wedstrijden?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:01 schreef Lemming22 het volgende:
Gaat hard hier door die PSV-avatar![]()
Woensdag, ik heb er een beter gevoel over dan over Roda uit. We zullen zien, zou fijn zijn om weer eens 3 punten te winnen om de kopjes omhoog te houden en om Ajax een lelijke tik uit te delen.
Als we woensdag verliezen, wordt Ajax kampioen.
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:55 schreef WooZ het volgende:
Zoiets krijgen we dan
neequote:Op maandag 17 maart 2008 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Is die van mij nu al wel goed met grootte?
waar is mijnequote:Op maandag 17 maart 2008 20:55 schreef WooZ het volgende:
Zoiets krijgen we dan
He poep, zal morgen wel even doen. Ik ga nu slapen dromen over de UC Finalequote:Op maandag 17 maart 2008 23:23 schreef WooZ het volgende:
[..]
nee
beide plaatjes te groot, je moet ze resizen naar 60 x 60 want nu krijg je dit:
[ afbeelding ]
Ik zie trouwens nu pas dat er PSV staatquote:Op maandag 17 maart 2008 20:55 schreef WooZ het volgende:
Zoiets krijgen we dan
Voor Rood-Wit gezongenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:26 schreef WooZ het volgende:
[..]
het ergste is dat ik daar nog over nadacht ook
Woensdag welquote:Op maandag 17 maart 2008 23:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Je zou haast denken dat Jorien voor PSV is.
Ja en met Dszudszak er in... hopen dat ie net zo speelt als de uitwedstrijd.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben nu al bang voor de opstelling van PSV
GA AUB voor de 3 punten
Ik denk dat het stiekem de echte Jorien v/d Herik is die een functie bij PSV ambieert.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Je zou haast denken dat Jorien voor PSV is.
Als het niet teveel moeite is en er nog ruimte is..quote:Op maandag 17 maart 2008 15:36 schreef WooZ het volgende:
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:36 schreef WooZ het volgende:
O coolquote:Op maandag 17 maart 2008 20:55 schreef WooZ het volgende:
Zoiets krijgen we dan
De laatste trein naar Den Bosch gaat om 0:05 uur. Moeten dus geen penalty's wordenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:12 schreef rubbereend het volgende:
wedstrijden tegen Fiorentina dus om 20.45kan iedereen vast vervangend vervoer regelen voor de terugweg
Mooi gedaan! En ik sta erinquote:Op maandag 17 maart 2008 20:55 schreef WooZ het volgende:
Zoiets krijgen we dan
Kut... weer zo laat... dan mis ik m'n aansluiting in Utrecht..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:12 schreef rubbereend het volgende:
wedstrijden tegen Fiorentina dus om 20.45kan iedereen vast vervangend vervoer regelen voor de terugweg
Nee, die wedstrijd is op donderdag, dan rijden er nachttreinen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:43 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
De laatste trein naar Den Bosch gaat om 0:05 uur. Moeten dus geen penalty's worden
quote:PSV wil zich versterken met Lee
PSV heeft zeer concrete belangstelling voor Lee Young-Pyo. Diverse Eindhovense bronnen hebben VoetbalPrimeur geinformeerd over de overgang, die in de zomer vrijwel zeker doorgang lijkt te vinden.
PSV is al tijden op zoek naar een geschikte linksback, maar was niet gelukkig in haar aankopen. De laatste geslaagde linksback was Lee zelf, die in de zomer van 2005 echter naar Engeland vertrok om voor Tottenham Hotspur te gaan spelen.
Bij de Engelse subtopper heeft de Zuid-Koreaan zijn basisplaats sinds begin dit seizoen verloren. Onlangs liet Lee dan ook doorschemeren een terugkeer naar PSV wel te zien zitten, waarna de Eindhovenaren werk te lijken hebben gemaakt van de transfer.
De eerste gesprekken tussen PSV en de Spurs zouden reeds hebben plaatsgevonden in een positieve atmosfeer. Een akkoord met Lee zelf lijkt eveneens geen moeilijkheden op te gaan leveren.
Gisteren zei iemand op het psv forum toch ook dat ze met Lee bezig waren? (Die gast was ook Koreaans)quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:05 schreef JanVanHalst het volgende:
Wat is dat voor amateuristische 'journalistiek'? Bronnen en voetbalprimeur, ik geloof er geen snars van. En zeker niet als het artikel vol staat met slecht lopende en kromme zinnen.
Ik wil ook niet zeggen dat het onmogelijk of uitgesloten is dat Lee komt, maar dit bericht op zichzelf acht ik totaal niet betrouwbaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gisteren zei iemand op het psv forum toch ook dat ze met Lee bezig waren? (Die gast was ook Koreaans)
Ga je nou echt die roddelsites als voetbalzone, voetbalprimeur en dergelijke serieus nemen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:05 schreef JanVanHalst het volgende:
Wat is dat voor amateuristische 'journalistiek'? Bronnen en voetbalprimeur, ik geloof er geen snars van. En zeker niet als het artikel vol staat met slecht lopende en kromme zinnen.
Mee eens, lijkt me duidelijk dat ze Lee graag terug zouden willen hebben, maar dat was al duidelijk voor de uitwedstrijd in London toen Lee zelf ook zei er wel open voor te staan.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:14 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Ik wil ook niet zeggen dat het onmogelijk of uitgesloten is dat Lee komt, maar dit bericht op zichzelf acht ik totaal niet betrouwbaar.
Indien mogelijk, wil ik er ook wel inquote:Op maandag 17 maart 2008 20:55 schreef WooZ het volgende:
Zoiets krijgen we dan
Ik nietquote:
Nee je avatar is te groot. Resizen dusquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:14 schreef ruud.nl het volgende:
Ik ben zeker te laat met dat logo-gedoe?
Jou avatar is ook te grootquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Indien mogelijk, wil ik er ook wel in
Jawelquote:
Ben ik ook niet. Ik woon er alleenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:48 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Nee, die wedstrijd is op donderdag, dan rijden er nachttreinen.![]()
Ik wist trouwens niet dat jij ook een Bosschenaar was.
Ik zie jou er overigens 2x in staan?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:26 schreef WooZ het volgende:
We kunnen er nog wel gewoon een horizontale rij onder zetten ofzo?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Nee je avatar is te groot. Resizen dus![]()
[..]
Jou avatar is ook te groot![]()
[..]
Jawel
Ik heb van meer mensen de avatar geprobeerd maar zo'n btje iedereen die er nu niet instaat is de avatar dus gewoon te groot
Ja ik wacht nog op NoelGallagher z'n avatar, dies druk bezig als het goed isquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie jou er overigens 2x in staan?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:58 schreef ruud.nl het volgende:
Volgens mij zijn m'n afmetingen nu wel ok.
Waarom zouden ze met hun gedachten bij de UEFA cup zitten? De loting is geweest en ze hebben zich geplaatst. Ajax ruikt vast bloed en moet komen. Daar kan PSV gebruik/misbruik van maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ik denk dat Ajax dit gaat winnen. PSV heeft het lastig in de competitie de laatste tijd en zitten voor een gedeelte met hun gedachte bij de UEFA Cup. Ajax ruikt bloed en heeft het momentum.
Voor Ajax-PSV had PSV het ook lastig tegen Excelsior, Sparta en VVV, maar daar was in de wedstrijd tegen Ajax niets van te merken. En ook toen zaten ze al in de UEFA Cup.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ik denk dat Ajax dit gaat winnen. PSV heeft het lastig in de competitie de laatste tijd en zitten voor een gedeelte met hun gedachte bij de UEFA Cup. Ajax ruikt bloed en heeft het momentum.
Ajax had dan ook pech dat het niet op voorsprong kwam. grote kansen werden gemist. Dat kan morgen natuurlijk weer gebeuren en dan legt PSV er weer 1 of 2 in. Maar wat dat betreft bekijk ik het positief en verwacht ik een scenario als vorig jaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Voor Ajax-PSV had PSV het ook lastig tegen Excelsior, Sparta en VVV, maar daar was in de wedstrijd tegen Ajax niets van te merken. En ook toen zaten ze al in de UEFA Cup.
²quote:Op maandag 17 maart 2008 19:40 schreef noxious het volgende:
[..]
ondanks dat k redeljk nieuw ben meld ik me ook
Toe maar, dan heb je wel heel erg veel vertrouwen. Je weet wat ze zeggen over hoogmoed hè?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
Maar wat dat betreft bekijk ik het positief en verwacht ik een scenario als vorig jaar.
Die kan ik ook niet vinden hoor? Ik denk dat het gemis van Urzaiz, Ajax wel eens op zou kunnen breken.quote:
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:56 schreef WooZ het volgende:
grote kans dat afellay ook niet meedoet overigens
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:58 schreef Frey het volgende:
Zul je zien. Is hij niet geschorst tegen Ajax, is hij weer geblesseerd
royal sadnessquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:06 schreef WooZ het volgende:
[..]
door z'n enkel gegaan op de training, zie psv.nl
Haal je Dzsudzsak (of hoe je dat spelt) eruit en laat je Farfan en LAzovic samen voorin spelen. Bakkal kan zo mogelijk ook doorschuiven. En krijg je met Culina wat meer body op het middenveldquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:47 schreef WooZ het volgende:
020 gaat vol op de aanval spelen volgens Koster. Dan zou je zeggen dat een mannetje extra op het middenveld in de vorm van Culina geen kwaad kan. Jammere is wel dat dan weer Bakkal geslachtofferd zal worden, terwijl net hij het zo goed doet de laatste maanden
met Gentenaar hebben ze altijd nog een uitstekende keeper achter de hand......quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
bedankt man.
Nu is ie toch wel goed?
Haha, geen Stekelenburg, mooi.
Zo super vind ik Gentenaar niet, oke hij is niet slecht, maar liever een Gentenaar op doel dan een Steek.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met Gentenaar hebben ze altijd nog een uitstekende keeper achter de hand......
Die ene die bij PSV speelde doet ook niet mee, misschien wist je het nog niet...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Ah de Jong kan dus niet meedoen morgen, dat wist ik nog niet
Tijdens trefbal dusquote:Afellay blesseert zich met trefbal en mist mogelijk Ajax
Ibrahim Afellay mist woensdag mogelijk de topper tegen Ajax. Tijdens een partijtje trefbal ging de PSV-middenvelder door zijn enkel. 'In 24 uur kun je nog veel doen.'
Afellay liep zijn ongemak op in het zaaltje van PSV's trainingscomplex De Herdgang. 'Ze gingen enorm tekeer bij een partijtje trefbal', zegt PSV-trainer Sef Vergoossen op de clubsite.
'Schijnbaar is hij naar een bal gesprongen en bij het neerkomen door zijn enkel gegaan. Ik had het zaaltje al verlaten, dus ik heb het niet gezien.'
De Limburger verwijt zijn in een grootse vorm stekende pupil niets: 'Je zoekt naar dingen om mensen enthousiast te maken, dan kan dit gebeuren. Ik denk dat het meevalt.'
'Normaal gesproken is hij niet klaar voor morgen, maar gezien het belang van deze wedstrijd kan dat misschien anders zijn. In 24 uur kun je nog veel doen.'
Liever Aissatiquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:28 schreef mcyodogg het volgende:
Mendez-time lijkt me dan.
Mwah, hij speelt toch wekelijks met Jong PSV. Tegen een club als Ajax behoort iemand die weinig speelt toch vleugels te krijgen? Wat mij betreft staat Aissati daar. Anders hebben we aanvallend wel heel erg weinig.quote:
uit 't wereldje:quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:25 schreef Neoktheone het volgende:
Ik las het van Afellay inderdaad ook net op VI:
[..]
Tijdens trefbal dus
Wat is er met Bakkal, Dzsudzsák en Aissati mis dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Kut, lekekr middenveld krijgen we nu, met Culina, Simons, Mendez en waarschijnlijk Addo of zo. Alleen maar defensief denkende spelers dus.
Het lijkt zover ook een broodje aap verhaal, hij zit gewoon bij de selectie en er is nog geen officiele berichtgeving.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met Gentenaar hebben ze altijd nog een uitstekende keeper achter de hand......
Helemaal niets, maar Sef vindt dat té aanvallend. Mark my words: als Afellay niet speelt, neemt Addo diens plaats in. Aissati én Bakkal zitten gewoon op de bank.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat is er met Bakkal, Dzsudzsák en Aissati mis dan?
Ok, misschien Aissati geen wedstrijd ritme nee..
Ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Helemaal niets, maar Sef vindt dat té aanvallend. Mark my words: als Afellay niet speelt, neemt Addo diens plaats in. Aissati én Bakkal zitten gewoon op de bank.
Gomes
Kromkamp - Marcellis - Salcido - Alcides
Addo - Simons - Mendez
Culina
Farfán
Koevermans
Een 4-3-1-1-1 formatie dus. Lafbek.
Denk dat Bakkal als aanvallende middenvelder achter de spitsen Koevermans/Lazovic en Farfan staat. Defensief middenveld met Mendez, Culina en Simons.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Helemaal niets, maar Sef vindt dat té aanvallend. Mark my words: als Afellay niet speelt, neemt Addo diens plaats in. Aissati én Bakkal zitten gewoon op de bank.
Gomes
Addo - Simons - Mendez
Culina
Farfán
Koevermans
quote:
zoiets denk ik ook, blok van Simons en Mendez en aan de zijkanten Bakkal en Culina die zowel controlerend als aanvallend kunnen spelen, zo moet je met Lazovic en Farfan toch snel om kunnen schakkelen lijkt mijquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:37 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Denk dat Bakkal als aanvallende middenvelder achter de spitsen Koevermans/Lazovic en Farfan staat. Defensief middenveld met Mendez, Culina en Simons.
Ik denk dat zelfs Vergoossen dit niet doet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gomes
Addo - Simons - Mendez
Culina
Farfán
Koevermans
quote:PSV wil zich versterken met Lee
PSV heeft zeer concrete belangstelling voor Lee Young-Pyo. Diverse Eindhovense bronnen hebben VoetbalPrimeur geinformeerd over de overgang, die in de zomer vrijwel zeker doorgang lijkt te vinden.
PSV is al tijden op zoek naar een geschikte linksback, maar was niet gelukkig in haar aankopen. De laatste geslaagde linksback was Lee zelf, die in de zomer van 2005 echter naar Engeland vertrok om voor Tottenham Hotspur te gaan spelen.
Bij de Engelse subtopper heeft de Zuid-Koreaan zijn basisplaats sinds begin dit seizoen verloren. Onlangs liet Lee dan ook doorschemeren een terugkeer naar PSV wel te zien zitten, waarna de Eindhovenaren werk te lijken hebben gemaakt van de transfer.
De eerste gesprekken tussen PSV en de Spurs zouden reeds hebben plaatsgevonden in een positieve atmosfeer. Een akkoord met Lee zelf lijkt eveneens geen moeilijkheden op te gaan leveren
voetbalprimeur is echt een kansloze site. Net als dit topic: "Gomes wil graag voor Oranje Keepen"quote:
Ja, dat van Gomes was ook niet serieus te nemen. Dat van Lee is best nog realistisch en zie ik nog wel gebeuren.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:40 schreef WooZ het volgende:
[..]
voetbalprimeur is echt een kansloze site. Net als dit topic: "Gomes wil graag voor Oranje Keepen"
Gomes heeft nooit serieus gezegd dat hij voor Nederland wil keepenMaar ze verzinnen er gewoon een heel verhaal omheen, net zoals dat nu met Lee gebeurd.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Samengesteld op nikeid.com. Ik zit er serieus over na te denken om ze te bestellen![]()
.
[ afbeelding ]
Samengesteld op nikeid.com. Ik zit er serieus over na te denken om ze te bestellen![]()
.
Je moet ff dat plaatje ergens anders opslaan vrees ik, want hij houdt er nu al mee opquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat zou toch geweldig zijn ofniet![]()
Met z'n scharen toen. Klein en snel menneke dat het is
Er zit een avatar niet helemaal goed.. bij de S.. Daarnaast vind ik die statistieken altijd wel leuk om te lezen..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:14 schreef WooZ het volgende:
Kunnen we eigenlijk niet zoiets als OP doen, ik kijk echt nooit naar die statistieken ofzo, iemand wel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Selectie PSV 2007/2008
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vaag, ik zie hem nog steedsquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:15 schreef WooZ het volgende:
[..]
Je moet ff dat plaatje ergens anders opslaan vrees ik, want hij houdt er nu al mee op
Precies... doelpunten maken ipv zorgen dat je er geen tegen krijgt..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:27 schreef AminBen het volgende:
ik zou dan met Simons, Bakkal en Aissati spelen, voorin Farfan, Koevermans en Dszudszak spelen, en vanaf minuut één die joden bij de strot grijpen
Boeiend.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:16 schreef djnospinzone het volgende:
Daar zitten een hoop avatars tussen van > 100 kb jongens.
''Als eerst zou ik u allen welkom willen heten op mijn presenstatie''quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:34 schreef Zwansen het volgende:
Pfffff. Ik werd nu al uitgelachen op mn werk en op de VU na Roda. Kreeg allemaal smsjes met Roda liederen erin... Als er een God is laat ie dan aub PSV winnen.
Heb donderdag een presentatie van mn studie. Als PSV wint, wil ik op mn usb-stick naast mn presentatie ook een screenshot van de teletekst 819 maken. Als ik dan vervolgens mn presentatie wil openen klik ik 'per ongeluk' op dat screenshot zodat mn hele studie op de beamer de stand kan zien.
Heel strak.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:34 schreef Zwansen het volgende:
Pfffff. Ik werd nu al uitgelachen op mn werk en op de VU na Roda. Kreeg allemaal smsjes met Roda liederen erin... Als er een God is laat ie dan aub PSV winnen.
Heb donderdag een presentatie van mn studie. Als PSV wint, wil ik op mn usb-stick naast mn presentatie ook een screenshot van de teletekst 819 maken. Als ik dan vervolgens mn presentatie wil openen klik ik 'per ongeluk' op dat screenshot zodat mn hele studie op de beamer de stand kan zien.
Ja toevallig wel ja. Ik heb plattelandinternet dus als een usericon anderhalf MB is zoals die van noixius dan meld ik dat ja. Al voel ik me daar een beetje Patrick cono vriend bij.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:35 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Boeiend.![]()
Of ben jij zo iemand die dat gaat melden in dat feedbacktopic?
Jokkebrokquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:23 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ja toevallig wel ja. Ik heb plattelandinternet dus als een usericon anderhalf MB is zoals die van noixius dan meld ik dat ja. Al voel ik me daar een beetje Patrick cono vriend bij.
Ja dat is een vergelijkbaar niveauquote:
Van de officiële Ajaxsitequote:Stekelenburg ontbreekt tegen PSV
Amsterdam, 18 mrt 2008
Ajax moet het woensdag in de uitwedstrijd tegen PSV doen zonder Maarten Stekelenburg. De doelman ontbreekt vanwege privé-omstandigheden. Dennis Gentenaar zal tegen de Eindhovenaren het Ajax-doel verdedigen.
Jong Ajax-keeper Marco van Duin is door de technische staf aan de selectie toegevoegd. Ajax kan naast Stekelenburg ook niet beschikken over Gabri, Siem de Jong, Gregory van der Wiel, Erik Heijblok (allen geblesseerd), Ismael Urzaiz (ziek) en Laurent Delorge (nog niet fit genoeg).
Sneu voor Stekelenburg, maar niet heel slecht voor PSV.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Stekelenburg doet echt niet mee morgen
[..]
Van de officiële Ajaxsite
Ugh... ik had niet door dat hij zo groot was...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:23 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ja toevallig wel ja. Ik heb plattelandinternet dus als een usericon anderhalf MB is zoals die van noixius dan meld ik dat ja. Al voel ik me daar een beetje Patrick cono vriend bij.
Pfieuw,, ik krijg weer vertrouwen in de wedstrijd!!1quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
We hebben het geluk dat Urzaiz niet meedoet.
[ afbeelding ]
.
Competitievervalsing vorige keer in Amsterdam... toen had Davids nog een gebroken been en speelde Perez nog bij ons. Mij vanuit Eindhoven niemand horen zeuren daar over.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:14 schreef LudoSanders het volgende:
Competitievervalsing dit! Anderhalve week geleden kon Ajax nog gebruik maken van Gabri, de Jong en Stekelenburg.
Hoi okee6quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:42 schreef okee6 het volgende:
Het geluk blijft PSV toelachen, geen Afellay, we treffen het
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
In de 2de minuut even keihard op de tenen van Gentenaar staan, dan komt van Duin erin. Die wordt helemaal overdonderd door de sfeer en dan winnen we 5-0
Ik vond het vorige week anders wel sfeervolquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:04 schreef Luco het volgende:
[..]... Sfeer in Eindhoven?
Ja, de ArenA is ook niet alles
Silva speelde toendertijd ook nog bij FC Groningen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Competitievervalsing vorige keer in Amsterdam... toen had Davids nog een gebroken been en speelde Perez nog bij ons. Mij vanuit Eindhoven niemand horen zeuren daar over.Huilies.
Het lukte je niet de satirische ondertoon uit mijn post te halen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Competitievervalsing vorige keer in Amsterdam... toen had Davids nog een gebroken been en speelde Perez nog bij ons. Mij vanuit Eindhoven niemand horen zeuren daar over.Huilies.
Een keer laden en dat ding zit in je cache en je merkt er niks meer vanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:23 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
of jij moet leren lezenquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik zal wel de enige zijn hier die een geheugen heeft langer dan 3 minuten want perez speelde in amsterdam ook al bij ajax...
Morgen zo als het aan mij zou liggen, maar dat doet het niet dus..quote:Dszudzsak---------Koef------------Farfan
-------------------------------------------------
-------Mendez----------------Aissati--------
------------------Simons--------------------
-----------------------------------------------
Alcides--------------------------Kromkamp
------------Salcido------Marcellis----------
-----------------------------------------------
------------------Gomes--------------------
Raijkovic voor Alcides en ik doe het er voorquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Morgen zo als het aan mij zou liggen, maar dat doet het niet dus..
quote:----------------------Lazovic-----------------
Dszudzsak-------Mendez-----------Farfan
-------------Simons--Bakkal------------------
Alcides--------------------------Kromkamp
------------Salcido------Marcellis----------
--------------------Gomes--------------------
selectie e.d. horen er wel in wat mij betreftquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:14 schreef WooZ het volgende:
Kunnen we eigenlijk niet zoiets als OP doen, ik kijk echt nooit naar die statistieken ofzo, iemand wel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Selectie PSV 2007/2008
[ afbeelding ]
Bedankt hè.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:23 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Een wat compactere OP mag van mij bestquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
selectie e.d. horen er wel in wat mij betreft
Blame bush.quote:Op woensdag 19 maart 2008 04:09 schreef Vitamine_C het volgende:
Mis weer de 2 helft net als tegen tottenham vanwege college![]()
waarom moeten ze hier in de VS ook zoveel eerder de klokken een uur vooruit zetten
Dat valt de laatste maanden reuze mee. Had het idee dat hij echt sterker was geworden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:07 schreef vw_caddy het volgende:
De hoeveelste keer is dit wel niet dat Afellay weer geblesseerd is....
Nee joh, grote complete op'squote:Op woensdag 19 maart 2008 09:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Een wat compactere OP mag van mij best
Alleen een selectie is een beetje mager dan, aantal gespeelde wedstrijden dan maar toevoegenquote:
Ajax binnen 5 minuten met 10 man omdat Sjonnie Lazovic vanachter neerhaalt, dan kan het!quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:24 schreef Zwansen het volgende:
Winnen, hoe maakt me geen fuck uit. Maar 5-0 ofzo, wat zou dat fijn zijn.
Echter, dat is ook nergens op gebaseerd. Als we al moeite hebben tegen Utrecht, Roda en de Graafschap.
En terecht.. we zijn toch door ??quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:00 schreef ganzenherder het volgende:
Heb nog steeds vertrouwen in vanavond![]()
Maar dat had ik thuis tegen Tottenham ook![]()
quote:Afellay moet topper tegen Ajax definitief missen'
19/03/2008 15:05
Ibrahim Afellay ontbreekt woensdagavond definitief in de topper thuis tegen Ajax. De middenvelder ondervindt nog te veel hinder van een enkelblessure.
De middenvelder liep het ongemak maandag op tijdens een partijtje trefbal op PSV's trainingscomplex. Volgens de omroep L1 kan PSV-trainer Sef Vergoossen definitief geen beroep doen op Afellay.
Vergoossen gaf aan dat hij niet heeft overwogen zijn in vorm stekende speler een pijnstillende spuit te laten toedienen, omdat in dat geval gevreesd wordt dat de blessure ernstiger wordt. De verwachting is dat Balazs Dsudzsák als vervangen zal worden aangewezen.
Het is nog onduidelijk of Afellay komend weekeinde wel in actie kan komen in het thuisduel met FC Groningen.
quote:PSV doelman Gomes laat in de nieuwe uitgave van VI weten dat zijn advocaten de mogelijkheden onderzoeken om eventueel uit te gaan komen voor het Nederlands elftal. Hij heeft tot nu toe vier oefenwedstrijden meegedaan met het nationale elftal van Brazilie. Op basis daarvan zou Oranje uitgesloten zijn, maar Gomes hoopt mazen in de wet te vinden voor een uitzondering. 'Ik heb de ambitie een WK te spelen. Nederland is mijn tweede vaderland, met dit land identificeer ik me. Daarom sta ik open voor Holland. Hierover heb ik lang nagedacht en veel gesprekken gevoerd met mijn familie, dit naar buiten brengen is niet zomaar iets uit de losse pols. We gaan het echt proberen. ..... Ik wil Nederland voor het eerst wereldkampioen maken, als de bondscoach mij wil natuurlijk. Het is voor mij geen probleem te blijven totdat ik mijn paspoort heb.'
PSV Netwerk
En hoequote:Op woensdag 19 maart 2008 15:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En terecht.. we zijn toch door ??
mja et lijkt mij wel op te vangen.. We hebben Dzsudzsak en Aissati voor op die posities.. Zelfs Bakkal zou er nog kunnen spelen.. dus het moet geen probleem zijn mijns inziens..quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jammer voor jullie maar wel optevangen toch
Ja, ik wil de mijnes er ook in, maar dan moet wel ff iemand het initiatief nemenquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:46 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
gaat helemaal goedkomen!!!
oja mijn avatar mag ook in de OP!
En de laatste 3 wedstrijden dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:11 schreef BOYS1985 het volgende:
We Can't Stop Winning
Aaah, en je bent ajax supporter dus?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:14 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hele dag al zenuwachtig. Heb er op de één of andere manier weinig vertrouwen in gezien de laatste wedstrijden
Ik ben jaloers.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:21 schreef mcyodogg het volgende:
Ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig, heb er vooral veel zin in.
danny danny koefquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:24 schreef ruud.nl het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Méndez, Bakkal, Dzsudzsák, Koevermans en Farfán.
Wissels: Roorda, Zonneveld, Väyrynen, Lazovic, Rajkovic, Culina en Aissati.
Klinkt best goedquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:24 schreef ruud.nl het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Méndez, Bakkal, Dzsudzsák, Koevermans en Farfán.
Wissels: Roorda, Zonneveld, Väyrynen, Lazovic, Rajkovic, Culina en Aissati.
suarez kan echt iedere persoon in de wereld helemaal dol draaienquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:30 schreef Vitamine_C het volgende:
dat wordt billenknijpen met Suarez and Leonardo tegenover Alcides...
quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
suarez kan echt iedere persoon in de wereld helemaal dol draaien
echt bizar die gozer
Beetje Europees erkende verdediger speelt hem zo uit de wedstrijd. Suarez heeft amper op niveau gevoetbald.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is wel zo, echt goed die gast
iddquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Beetje Europees erkende verdediger speelt hem zo uit de wedstrijd. Suarez heeft amper op niveau gevoetbald.
inter had probleempjes met hem hoor in dubaiquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Beetje Europees erkende verdediger speelt hem zo uit de wedstrijd. Suarez heeft amper op niveau gevoetbald.
Inderdaadquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:25 schreef cultheld het volgende:
Ik vrees het ergste voor vanavond met Koevermans in de basis.
Geef je ook een voorbeeld zeg; duf toernooi in Dubaï met C-teamsquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
inter had probleempjes met hem hoor in dubai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |