Kezman en Lee.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wil een nieuwe spits en linksback.
Mwah Kezman is wel een held natuurlijk maar ik betwijfel of hij de spits is die we zoeken. Zie meer in een type VoH die de bal ff kan vasthouden. Aan de andere kant, een spits die met enkele regelmaat het net weet te vinden lijkt me ook geen verkeerd idee.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kezman en Lee.
En als we dan toch bezig zijn: Alex terug.
Dat ze maar juist wel denken aan vorig jaar, ze hebben nog wat recht te zetten.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:57 schreef KELDER het volgende:
wat een spanning voor woensdag al.., het kan vallen of staan met die wedstrijd, hopen dat ze met frisse koppies iig tegen ajax kunnen voetballen, en niet onderwijl denken aan vorig jaar oid
gezelligquote:Op maandag 17 maart 2008 15:10 schreef Leso_Varen het volgende:
PSV
Ik ga waarschijnlijk in een kroeg in Amsterdam, met gemixte bezetting kijken![]()
Triestquote:
PSVquote:Op maandag 17 maart 2008 15:10 schreef Leso_Varen het volgende:
PSV
Ik ga waarschijnlijk in een kroeg in Amsterdam, met gemixte bezetting kijken![]()
Nice gedaan..quote:Op maandag 17 maart 2008 15:36 schreef WooZ het volgende:
Ik pleit weer voor een PSV-Avatar in de OP![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wie wil z'n avatar erin hebben?
020 moet komen. Een gelijkspel is voor PSV niet onoverkomelijk. En zoals we weten komt dat PSV bijzonder goed uit als de tegenstander moet komen. Ik zou deze wedstrijd dan ook Lazovic laten starten en voor de rest zelfde opstelling als tegen Tottenham thuis.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:53 schreef Scorpie het volgende:
Succes iig, hoop dat wij winnen maar het gaat spannend worden denk ik zo
Alleen wel met een wat andere instellingquote:Op maandag 17 maart 2008 16:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
020 moet komen. Een gelijkspel is voor PSV niet onoverkomelijk. En zoals we weten komt dat PSV bijzonder goed uit als de tegenstander moet komen. Ik zou deze wedstrijd dan ook Lazovic laten starten en voor de rest zelfde opstelling als tegen Tottenham thuis.
Aub geen Culina, een zeer matige versie van Johan Vogel.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
020 moet komen. Een gelijkspel is voor PSV niet onoverkomelijk. En zoals we weten komt dat PSV bijzonder goed uit als de tegenstander moet komen. Ik zou deze wedstrijd dan ook Lazovic laten starten en voor de rest zelfde opstelling als tegen Tottenham thuis.
Netjes gedaan. De laatste keer dat dat in dit topic werd gedaan liep dat niet altijd even symmetrischquote:Op maandag 17 maart 2008 15:36 schreef WooZ het volgende:
[grote afbeelding]
Ik denk dat het 4 blijft.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk eerder dat we midweeks op 1 punt komen....
ikquote:Op maandag 17 maart 2008 15:36 schreef WooZ het volgende:
Hier nog eenquote:Op maandag 17 maart 2008 15:45 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk m'n smsjes in de gaten houden in San Francisco:')
Jij zit toch ook op HT, in PSVfedquote:Op maandag 17 maart 2008 17:36 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Hier nog een. Ben je er op vakantie of voor langer?
( ik zit hier als uitwisselingstudent voor een half jaar)
Dat gevoel heb ik ook.quote:
Meldquote:Op maandag 17 maart 2008 15:36 schreef WooZ het volgende:
Count me in.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:36 schreef WooZ het volgende:
ik ben niet per se VOOR, maar ALS we dat weer in de OP gaan zetten, mag mijn ava er ook wel bijquote:Op maandag 17 maart 2008 15:36 schreef WooZ het volgende:
quote:Fiorentina moet het aantal weken zonder sterkhouder Alessandro Gamberini stellen. De centrale verdediger kampt met een dijbeenblessure, waardoor hij de UEFA Cup-heenwedstrijd tegen PSV niet zal meemaken. Klik hier! De 26-jarige speler, een vaste waarde bij La Viola, werd zondag in het competitieduel tegen Genoa (3-1 winst) na 45 minuten gewisseld vanwege klachten aan zijn bovenbeen. Maandag maakte een scan duidelijk dat Gamberini minstens drie weken moet herstellen om weer fit te geraken.
Ook middenvelder Martin Jĝrgensen is hoogstwaarschijnlijk niet beschikbaar voor de confrontatie in Florence (3 april). De 32-jarige Deen kampt net als zijn ploeggenoot met problemen aan zijn dijbeen. Het ligt in de lijn der verwachting dat beiden op tijd zijn hersteld voor de return in Eindhoven (10 april).
ondanks dat k redeljk nieuw ben meld ik me ookquote:Op maandag 17 maart 2008 15:36 schreef WooZ het volgende:
Ik wil ook.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:36 schreef WooZ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |