Mwah, na PSV uit moet Ajax uit bij Twente en Heerenveen, 3 moeilijke uitwedstrijden achter elkaar. Dat ze er 1 winnen zou niet verbazingwekkend zijn, 3 daarintegen wel, dat zie ik ook niet snel gebeuren. Daarna heracles thuis, dat winnen ze wel, uit tegen Groningen en thuis tegen de graafschap, Wat denk je van 9/10 punten in die wedstrijden?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:01 schreef Lemming22 het volgende:
Gaat hard hier door die PSV-avatar![]()
Woensdag, ik heb er een beter gevoel over dan over Roda uit. We zullen zien, zou fijn zijn om weer eens 3 punten te winnen om de kopjes omhoog te houden en om Ajax een lelijke tik uit te delen.
Als we woensdag verliezen, wordt Ajax kampioen.

quote:Op maandag 17 maart 2008 20:55 schreef WooZ het volgende:
Zoiets krijgen we dan
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]

neequote:Op maandag 17 maart 2008 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Is die van mij nu al wel goed met grootte?

waar is mijnequote:Op maandag 17 maart 2008 20:55 schreef WooZ het volgende:
Zoiets krijgen we dan

He poep, zal morgen wel even doen. Ik ga nu slapen dromen over de UC Finalequote:Op maandag 17 maart 2008 23:23 schreef WooZ het volgende:
[..]
nee
beide plaatjes te groot, je moet ze resizen naar 60 x 60 want nu krijg je dit:
[ afbeelding ]

Ik zie trouwens nu pas dat er PSV staatquote:Op maandag 17 maart 2008 20:55 schreef WooZ het volgende:
Zoiets krijgen we dan

Voor Rood-Wit gezongenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:26 schreef WooZ het volgende:
[..]
het ergste is dat ik daar nog over nadacht ook

Woensdag welquote:Op maandag 17 maart 2008 23:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Je zou haast denken dat Jorien voor PSV is.

Ja en met Dszudszak er in... hopen dat ie net zo speelt als de uitwedstrijd.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben nu al bang voor de opstelling van PSV
GA AUB voor de 3 punten

Ik denk dat het stiekem de echte Jorien v/d Herik is die een functie bij PSV ambieert.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Je zou haast denken dat Jorien voor PSV is.

Als het niet teveel moeite is en er nog ruimte is..quote:Op maandag 17 maart 2008 15:36 schreef WooZ het volgende:
Ik pleit weer voor een PSV-Avatar in de OP![]()
Wie wil z'n avatar erin hebben?

quote:Op maandag 17 maart 2008 15:36 schreef WooZ het volgende:
Ik pleit weer voor een PSV-Avatar in de OP![]()
Wie wil z'n avatar erin hebben?

O coolquote:Op maandag 17 maart 2008 20:55 schreef WooZ het volgende:
Zoiets krijgen we dan

De laatste trein naar Den Bosch gaat om 0:05 uur. Moeten dus geen penalty's wordenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:12 schreef rubbereend het volgende:
wedstrijden tegen Fiorentina dus om 20.45kan iedereen vast vervangend vervoer regelen voor de terugweg

Mooi gedaan! En ik sta erinquote:Op maandag 17 maart 2008 20:55 schreef WooZ het volgende:
Zoiets krijgen we dan

Kut... weer zo laat... dan mis ik m'n aansluiting in Utrecht..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:12 schreef rubbereend het volgende:
wedstrijden tegen Fiorentina dus om 20.45kan iedereen vast vervangend vervoer regelen voor de terugweg

Nee, die wedstrijd is op donderdag, dan rijden er nachttreinen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:43 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
De laatste trein naar Den Bosch gaat om 0:05 uur. Moeten dus geen penalty's worden

quote:PSV wil zich versterken met Lee
PSV heeft zeer concrete belangstelling voor Lee Young-Pyo. Diverse Eindhovense bronnen hebben VoetbalPrimeur geinformeerd over de overgang, die in de zomer vrijwel zeker doorgang lijkt te vinden.
PSV is al tijden op zoek naar een geschikte linksback, maar was niet gelukkig in haar aankopen. De laatste geslaagde linksback was Lee zelf, die in de zomer van 2005 echter naar Engeland vertrok om voor Tottenham Hotspur te gaan spelen.
Bij de Engelse subtopper heeft de Zuid-Koreaan zijn basisplaats sinds begin dit seizoen verloren. Onlangs liet Lee dan ook doorschemeren een terugkeer naar PSV wel te zien zitten, waarna de Eindhovenaren werk te lijken hebben gemaakt van de transfer.
De eerste gesprekken tussen PSV en de Spurs zouden reeds hebben plaatsgevonden in een positieve atmosfeer. Een akkoord met Lee zelf lijkt eveneens geen moeilijkheden op te gaan leveren.

Gisteren zei iemand op het psv forum toch ook dat ze met Lee bezig waren? (Die gast was ook Koreaans)quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:05 schreef JanVanHalst het volgende:
Wat is dat voor amateuristische 'journalistiek'? Bronnen en voetbalprimeur, ik geloof er geen snars van. En zeker niet als het artikel vol staat met slecht lopende en kromme zinnen.

Ik wil ook niet zeggen dat het onmogelijk of uitgesloten is dat Lee komt, maar dit bericht op zichzelf acht ik totaal niet betrouwbaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gisteren zei iemand op het psv forum toch ook dat ze met Lee bezig waren? (Die gast was ook Koreaans)

Ga je nou echt die roddelsites als voetbalzone, voetbalprimeur en dergelijke serieus nemen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:05 schreef JanVanHalst het volgende:
Wat is dat voor amateuristische 'journalistiek'? Bronnen en voetbalprimeur, ik geloof er geen snars van. En zeker niet als het artikel vol staat met slecht lopende en kromme zinnen.

Mee eens, lijkt me duidelijk dat ze Lee graag terug zouden willen hebben, maar dat was al duidelijk voor de uitwedstrijd in London toen Lee zelf ook zei er wel open voor te staan.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:14 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Ik wil ook niet zeggen dat het onmogelijk of uitgesloten is dat Lee komt, maar dit bericht op zichzelf acht ik totaal niet betrouwbaar.

Indien mogelijk, wil ik er ook wel inquote:Op maandag 17 maart 2008 20:55 schreef WooZ het volgende:
Zoiets krijgen we dan

Ik nietquote:

Nee je avatar is te groot. Resizen dusquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:14 schreef ruud.nl het volgende:
Ik ben zeker te laat met dat logo-gedoe?
Jou avatar is ook te grootquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Indien mogelijk, wil ik er ook wel in
Jawelquote:

Ben ik ook niet. Ik woon er alleenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:48 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Nee, die wedstrijd is op donderdag, dan rijden er nachttreinen.![]()
Ik wist trouwens niet dat jij ook een Bosschenaar was.

Ik zie jou er overigens 2x in staan?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:26 schreef WooZ het volgende:
We kunnen er nog wel gewoon een horizontale rij onder zetten ofzo?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Nee je avatar is te groot. Resizen dus![]()
[..]
Jou avatar is ook te groot![]()
[..]
Jawel
Ik heb van meer mensen de avatar geprobeerd maar zo'n btje iedereen die er nu niet instaat is de avatar dus gewoon te groot

Ja ik wacht nog op NoelGallagher z'n avatar, dies druk bezig als het goed isquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie jou er overigens 2x in staan?

quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:58 schreef ruud.nl het volgende:
Volgens mij zijn m'n afmetingen nu wel ok.

Waarom zouden ze met hun gedachten bij de UEFA cup zitten? De loting is geweest en ze hebben zich geplaatst. Ajax ruikt vast bloed en moet komen. Daar kan PSV gebruik/misbruik van maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ik denk dat Ajax dit gaat winnen. PSV heeft het lastig in de competitie de laatste tijd en zitten voor een gedeelte met hun gedachte bij de UEFA Cup. Ajax ruikt bloed en heeft het momentum.

Voor Ajax-PSV had PSV het ook lastig tegen Excelsior, Sparta en VVV, maar daar was in de wedstrijd tegen Ajax niets van te merken. En ook toen zaten ze al in de UEFA Cup.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ik denk dat Ajax dit gaat winnen. PSV heeft het lastig in de competitie de laatste tijd en zitten voor een gedeelte met hun gedachte bij de UEFA Cup. Ajax ruikt bloed en heeft het momentum.

Ajax had dan ook pech dat het niet op voorsprong kwam. grote kansen werden gemist. Dat kan morgen natuurlijk weer gebeuren en dan legt PSV er weer 1 of 2 in. Maar wat dat betreft bekijk ik het positief en verwacht ik een scenario als vorig jaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Voor Ajax-PSV had PSV het ook lastig tegen Excelsior, Sparta en VVV, maar daar was in de wedstrijd tegen Ajax niets van te merken. En ook toen zaten ze al in de UEFA Cup.

²quote:Op maandag 17 maart 2008 19:40 schreef noxious het volgende:
[..]
ondanks dat k redeljk nieuw ben meld ik me ook

Toe maar, dan heb je wel heel erg veel vertrouwen. Je weet wat ze zeggen over hoogmoed hè?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
Maar wat dat betreft bekijk ik het positief en verwacht ik een scenario als vorig jaar.

Die kan ik ook niet vinden hoor? Ik denk dat het gemis van Urzaiz, Ajax wel eens op zou kunnen breken.quote:

Hoezo dat?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:56 schreef WooZ het volgende:
grote kans dat afellay ook niet meedoet overigens

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |