Mwah, na PSV uit moet Ajax uit bij Twente en Heerenveen, 3 moeilijke uitwedstrijden achter elkaar. Dat ze er 1 winnen zou niet verbazingwekkend zijn, 3 daarintegen wel, dat zie ik ook niet snel gebeuren. Daarna heracles thuis, dat winnen ze wel, uit tegen Groningen en thuis tegen de graafschap, Wat denk je van 9/10 punten in die wedstrijden?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:01 schreef Lemming22 het volgende:
Gaat hard hier door die PSV-avatar![]()
Woensdag, ik heb er een beter gevoel over dan over Roda uit. We zullen zien, zou fijn zijn om weer eens 3 punten te winnen om de kopjes omhoog te houden en om Ajax een lelijke tik uit te delen.
Als we woensdag verliezen, wordt Ajax kampioen.

quote:Op maandag 17 maart 2008 20:55 schreef WooZ het volgende:
Zoiets krijgen we dan
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]

neequote:Op maandag 17 maart 2008 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Is die van mij nu al wel goed met grootte?

waar is mijnequote:Op maandag 17 maart 2008 20:55 schreef WooZ het volgende:
Zoiets krijgen we dan

He poep, zal morgen wel even doen. Ik ga nu slapen dromen over de UC Finalequote:Op maandag 17 maart 2008 23:23 schreef WooZ het volgende:
[..]
nee
beide plaatjes te groot, je moet ze resizen naar 60 x 60 want nu krijg je dit:
[ afbeelding ]

Ik zie trouwens nu pas dat er PSV staatquote:Op maandag 17 maart 2008 20:55 schreef WooZ het volgende:
Zoiets krijgen we dan

Voor Rood-Wit gezongenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:26 schreef WooZ het volgende:
[..]
het ergste is dat ik daar nog over nadacht ook

Woensdag welquote:Op maandag 17 maart 2008 23:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Je zou haast denken dat Jorien voor PSV is.

Ja en met Dszudszak er in... hopen dat ie net zo speelt als de uitwedstrijd.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben nu al bang voor de opstelling van PSV
GA AUB voor de 3 punten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |