Ja, ik wil de mijnes er ook in, maar dan moet wel ff iemand het initiatief nemenquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:46 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
gaat helemaal goedkomen!!!
oja mijn avatar mag ook in de OP!

En de laatste 3 wedstrijden dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:11 schreef BOYS1985 het volgende:
We Can't Stop Winning

Aaah, en je bent ajax supporter dus?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:14 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hele dag al zenuwachtig. Heb er op de één of andere manier weinig vertrouwen in gezien de laatste wedstrijden

Ik ben jaloers.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:21 schreef mcyodogg het volgende:
Ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig, heb er vooral veel zin in.

danny danny koefquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:24 schreef ruud.nl het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Méndez, Bakkal, Dzsudzsák, Koevermans en Farfán.
Wissels: Roorda, Zonneveld, Väyrynen, Lazovic, Rajkovic, Culina en Aissati.

Klinkt best goedquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:24 schreef ruud.nl het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Méndez, Bakkal, Dzsudzsák, Koevermans en Farfán.
Wissels: Roorda, Zonneveld, Väyrynen, Lazovic, Rajkovic, Culina en Aissati.

suarez kan echt iedere persoon in de wereld helemaal dol draaienquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:30 schreef Vitamine_C het volgende:
dat wordt billenknijpen met Suarez and Leonardo tegenover Alcides...

quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
suarez kan echt iedere persoon in de wereld helemaal dol draaien
echt bizar die gozer

Beetje Europees erkende verdediger speelt hem zo uit de wedstrijd. Suarez heeft amper op niveau gevoetbald.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is wel zo, echt goed die gast

iddquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Beetje Europees erkende verdediger speelt hem zo uit de wedstrijd. Suarez heeft amper op niveau gevoetbald.

inter had probleempjes met hem hoor in dubaiquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Beetje Europees erkende verdediger speelt hem zo uit de wedstrijd. Suarez heeft amper op niveau gevoetbald.

Inderdaadquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:25 schreef cultheld het volgende:
Ik vrees het ergste voor vanavond met Koevermans in de basis.

Geef je ook een voorbeeld zeg; duf toernooi in Dubaď met C-teamsquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
inter had probleempjes met hem hoor in dubai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |