quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:58 schreef Frey het volgende:
Zul je zien. Is hij niet geschorst tegen Ajax, is hij weer geblesseerd

royal sadnessquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:06 schreef WooZ het volgende:
[..]
door z'n enkel gegaan op de training, zie psv.nl

Haal je Dzsudzsak (of hoe je dat spelt) eruit en laat je Farfan en LAzovic samen voorin spelen. Bakkal kan zo mogelijk ook doorschuiven. En krijg je met Culina wat meer body op het middenveldquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:47 schreef WooZ het volgende:
020 gaat vol op de aanval spelen volgens Koster. Dan zou je zeggen dat een mannetje extra op het middenveld in de vorm van Culina geen kwaad kan. Jammere is wel dat dan weer Bakkal geslachtofferd zal worden, terwijl net hij het zo goed doet de laatste maanden

met Gentenaar hebben ze altijd nog een uitstekende keeper achter de hand......quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
bedankt man.
Nu is ie toch wel goed?
Haha, geen Stekelenburg, mooi.

Zo super vind ik Gentenaar niet, oke hij is niet slecht, maar liever een Gentenaar op doel dan een Steek.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met Gentenaar hebben ze altijd nog een uitstekende keeper achter de hand......

Die ene die bij PSV speelde doet ook niet mee, misschien wist je het nog niet...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Ah de Jong kan dus niet meedoen morgen, dat wist ik nog niet

Tijdens trefbal dusquote:Afellay blesseert zich met trefbal en mist mogelijk Ajax
Ibrahim Afellay mist woensdag mogelijk de topper tegen Ajax. Tijdens een partijtje trefbal ging de PSV-middenvelder door zijn enkel. 'In 24 uur kun je nog veel doen.'
Afellay liep zijn ongemak op in het zaaltje van PSV's trainingscomplex De Herdgang. 'Ze gingen enorm tekeer bij een partijtje trefbal', zegt PSV-trainer Sef Vergoossen op de clubsite.
'Schijnbaar is hij naar een bal gesprongen en bij het neerkomen door zijn enkel gegaan. Ik had het zaaltje al verlaten, dus ik heb het niet gezien.'
De Limburger verwijt zijn in een grootse vorm stekende pupil niets: 'Je zoekt naar dingen om mensen enthousiast te maken, dan kan dit gebeuren. Ik denk dat het meevalt.'
'Normaal gesproken is hij niet klaar voor morgen, maar gezien het belang van deze wedstrijd kan dat misschien anders zijn. In 24 uur kun je nog veel doen.'

Liever Aissatiquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:28 schreef mcyodogg het volgende:
Mendez-time lijkt me dan.

Mwah, hij speelt toch wekelijks met Jong PSV. Tegen een club als Ajax behoort iemand die weinig speelt toch vleugels te krijgen? Wat mij betreft staat Aissati daar. Anders hebben we aanvallend wel heel erg weinig.quote:

uit 't wereldje:quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:25 schreef Neoktheone het volgende:
Ik las het van Afellay inderdaad ook net op VI:
[..]
Tijdens trefbal dus

Wat is er met Bakkal, Dzsudzsák en Aissati mis dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Kut, lekekr middenveld krijgen we nu, met Culina, Simons, Mendez en waarschijnlijk Addo of zo. Alleen maar defensief denkende spelers dus.

Het lijkt zover ook een broodje aap verhaal, hij zit gewoon bij de selectie en er is nog geen officiele berichtgeving.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met Gentenaar hebben ze altijd nog een uitstekende keeper achter de hand......

Helemaal niets, maar Sef vindt dat té aanvallend. Mark my words: als Afellay niet speelt, neemt Addo diens plaats in. Aissati én Bakkal zitten gewoon op de bank.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat is er met Bakkal, Dzsudzsák en Aissati mis dan?
Ok, misschien Aissati geen wedstrijd ritme nee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |