Hoi okee6quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:42 schreef okee6 het volgende:
Het geluk blijft PSV toelachen, geen Afellay, we treffen het

quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
In de 2de minuut even keihard op de tenen van Gentenaar staan, dan komt van Duin erin. Die wordt helemaal overdonderd door de sfeer en dan winnen we 5-0

Ik vond het vorige week anders wel sfeervolquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:04 schreef Luco het volgende:
[..]... Sfeer in Eindhoven?
Ja, de ArenA is ook niet alles

Silva speelde toendertijd ook nog bij FC Groningen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Competitievervalsing vorige keer in Amsterdam... toen had Davids nog een gebroken been en speelde Perez nog bij ons. Mij vanuit Eindhoven niemand horen zeuren daar over.Huilies.

Het lukte je niet de satirische ondertoon uit mijn post te halen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Competitievervalsing vorige keer in Amsterdam... toen had Davids nog een gebroken been en speelde Perez nog bij ons. Mij vanuit Eindhoven niemand horen zeuren daar over.Huilies.

Een keer laden en dat ding zit in je cache en je merkt er niks meer vanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:23 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ja toevallig wel ja. Ik heb plattelandinternet dus als een usericon anderhalf MB is zoals die van noixius dan meld ik dat ja. Al voel ik me daar een beetje Patrick cono vriend bij.

of jij moet leren lezenquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik zal wel de enige zijn hier die een geheugen heeft langer dan 3 minuten want perez speelde in amsterdam ook al bij ajax...

Morgen zo als het aan mij zou liggen, maar dat doet het niet dus..quote:Dszudzsak---------Koef------------Farfan
-------------------------------------------------
-------Mendez----------------Aissati--------
------------------Simons--------------------
-----------------------------------------------
Alcides--------------------------Kromkamp
------------Salcido------Marcellis----------
-----------------------------------------------
------------------Gomes--------------------

Raijkovic voor Alcides en ik doe het er voorquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Morgen zo als het aan mij zou liggen, maar dat doet het niet dus..

quote:----------------------Lazovic-----------------
Dszudzsak-------Mendez-----------Farfan
-------------Simons--Bakkal------------------
Alcides--------------------------Kromkamp
------------Salcido------Marcellis----------
--------------------Gomes--------------------

selectie e.d. horen er wel in wat mij betreftquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:14 schreef WooZ het volgende:
Kunnen we eigenlijk niet zoiets als OP doen, ik kijk echt nooit naar die statistieken ofzo, iemand wel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Selectie PSV 2007/2008
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Bedankt hè.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:23 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ja toevallig wel ja. Ik heb plattelandinternet dus als een usericon anderhalf MB is zoals die van noixius dan meld ik dat ja. Al voel ik me daar een beetje Patrick cono vriend bij.

Een wat compactere OP mag van mij bestquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
selectie e.d. horen er wel in wat mij betreft

Blame bush.quote:Op woensdag 19 maart 2008 04:09 schreef Vitamine_C het volgende:
Mis weer de 2 helft net als tegen tottenham vanwege college![]()
waarom moeten ze hier in de VS ook zoveel eerder de klokken een uur vooruit zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |