Vaag, ik zie hem nog steedsquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:15 schreef WooZ het volgende:
[..]
Je moet ff dat plaatje ergens anders opslaan vrees ik, want hij houdt er nu al mee op

Precies... doelpunten maken ipv zorgen dat je er geen tegen krijgt..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:27 schreef AminBen het volgende:
ik zou dan met Simons, Bakkal en Aissati spelen, voorin Farfan, Koevermans en Dszudszak spelen, en vanaf minuut één die joden bij de strot grijpen

Boeiend.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:16 schreef djnospinzone het volgende:
Daar zitten een hoop avatars tussen van > 100 kb jongens.

''Als eerst zou ik u allen welkom willen heten op mijn presenstatie''quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:34 schreef Zwansen het volgende:
Pfffff. Ik werd nu al uitgelachen op mn werk en op de VU na Roda. Kreeg allemaal smsjes met Roda liederen erin... Als er een God is laat ie dan aub PSV winnen.
Heb donderdag een presentatie van mn studie. Als PSV wint, wil ik op mn usb-stick naast mn presentatie ook een screenshot van de teletekst 819 maken. Als ik dan vervolgens mn presentatie wil openen klik ik 'per ongeluk' op dat screenshot zodat mn hele studie op de beamer de stand kan zien.

Heel strak.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:34 schreef Zwansen het volgende:
Pfffff. Ik werd nu al uitgelachen op mn werk en op de VU na Roda. Kreeg allemaal smsjes met Roda liederen erin... Als er een God is laat ie dan aub PSV winnen.
Heb donderdag een presentatie van mn studie. Als PSV wint, wil ik op mn usb-stick naast mn presentatie ook een screenshot van de teletekst 819 maken. Als ik dan vervolgens mn presentatie wil openen klik ik 'per ongeluk' op dat screenshot zodat mn hele studie op de beamer de stand kan zien.

Ja toevallig wel ja. Ik heb plattelandinternet dus als een usericon anderhalf MB is zoals die van noixius dan meld ik dat ja. Al voel ik me daar een beetje Patrick cono vriend bij.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:35 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Boeiend.![]()
Of ben jij zo iemand die dat gaat melden in dat feedbacktopic?

Jokkebrokquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:23 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ja toevallig wel ja. Ik heb plattelandinternet dus als een usericon anderhalf MB is zoals die van noixius dan meld ik dat ja. Al voel ik me daar een beetje Patrick cono vriend bij.

Ja dat is een vergelijkbaar niveauquote:

Van de officiële Ajaxsitequote:Stekelenburg ontbreekt tegen PSV
Amsterdam, 18 mrt 2008
Ajax moet het woensdag in de uitwedstrijd tegen PSV doen zonder Maarten Stekelenburg. De doelman ontbreekt vanwege privé-omstandigheden. Dennis Gentenaar zal tegen de Eindhovenaren het Ajax-doel verdedigen.
Jong Ajax-keeper Marco van Duin is door de technische staf aan de selectie toegevoegd. Ajax kan naast Stekelenburg ook niet beschikken over Gabri, Siem de Jong, Gregory van der Wiel, Erik Heijblok (allen geblesseerd), Ismael Urzaiz (ziek) en Laurent Delorge (nog niet fit genoeg).

Sneu voor Stekelenburg, maar niet heel slecht voor PSV.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Stekelenburg doet echt niet mee morgen
[..]
Van de officiële Ajaxsite

Ugh... ik had niet door dat hij zo groot was...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:23 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ja toevallig wel ja. Ik heb plattelandinternet dus als een usericon anderhalf MB is zoals die van noixius dan meld ik dat ja. Al voel ik me daar een beetje Patrick cono vriend bij.

Pfieuw,, ik krijg weer vertrouwen in de wedstrijd!!1quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
We hebben het geluk dat Urzaiz niet meedoet.

quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Samengesteld op nikeid.com. Ik zit er serieus over na te denken om ze te bestellen![]()
.

Competitievervalsing vorige keer in Amsterdam... toen had Davids nog een gebroken been en speelde Perez nog bij ons. Mij vanuit Eindhoven niemand horen zeuren daar over.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:14 schreef LudoSanders het volgende:
Competitievervalsing dit! Anderhalve week geleden kon Ajax nog gebruik maken van Gabri, de Jong en Stekelenburg.

Hoi okee6quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:42 schreef okee6 het volgende:
Het geluk blijft PSV toelachen, geen Afellay, we treffen het

quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
In de 2de minuut even keihard op de tenen van Gentenaar staan, dan komt van Duin erin. Die wordt helemaal overdonderd door de sfeer en dan winnen we 5-0

Ik vond het vorige week anders wel sfeervolquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:04 schreef Luco het volgende:
[..]... Sfeer in Eindhoven?
Ja, de ArenA is ook niet alles

Silva speelde toendertijd ook nog bij FC Groningen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Competitievervalsing vorige keer in Amsterdam... toen had Davids nog een gebroken been en speelde Perez nog bij ons. Mij vanuit Eindhoven niemand horen zeuren daar over.Huilies.

Het lukte je niet de satirische ondertoon uit mijn post te halen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Competitievervalsing vorige keer in Amsterdam... toen had Davids nog een gebroken been en speelde Perez nog bij ons. Mij vanuit Eindhoven niemand horen zeuren daar over.Huilies.

Een keer laden en dat ding zit in je cache en je merkt er niks meer vanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:23 schreef djnospinzone het volgende:
[..]

of jij moet leren lezenquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik zal wel de enige zijn hier die een geheugen heeft langer dan 3 minuten want perez speelde in amsterdam ook al bij ajax...

Morgen zo als het aan mij zou liggen, maar dat doet het niet dus..quote:Dszudzsak---------Koef------------Farfan
-------------------------------------------------
-------Mendez----------------Aissati--------
------------------Simons--------------------
-----------------------------------------------
Alcides--------------------------Kromkamp
------------Salcido------Marcellis----------
-----------------------------------------------
------------------Gomes--------------------

Raijkovic voor Alcides en ik doe het er voorquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Morgen zo als het aan mij zou liggen, maar dat doet het niet dus..

quote:----------------------Lazovic-----------------
Dszudzsak-------Mendez-----------Farfan
-------------Simons--Bakkal------------------
Alcides--------------------------Kromkamp
------------Salcido------Marcellis----------
--------------------Gomes--------------------

selectie e.d. horen er wel in wat mij betreftquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:14 schreef WooZ het volgende:
Kunnen we eigenlijk niet zoiets als OP doen, ik kijk echt nooit naar die statistieken ofzo, iemand wel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Selectie PSV 2007/2008
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Bedankt hè.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:23 schreef djnospinzone het volgende:
[..]

Een wat compactere OP mag van mij bestquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
selectie e.d. horen er wel in wat mij betreft

Blame bush.quote:Op woensdag 19 maart 2008 04:09 schreef Vitamine_C het volgende:
Mis weer de 2 helft net als tegen tottenham vanwege college![]()
waarom moeten ze hier in de VS ook zoveel eerder de klokken een uur vooruit zetten

Dat valt de laatste maanden reuze mee. Had het idee dat hij echt sterker was geworden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:07 schreef vw_caddy het volgende:
De hoeveelste keer is dit wel niet dat Afellay weer geblesseerd is....

Nee joh, grote complete op'squote:Op woensdag 19 maart 2008 09:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Een wat compactere OP mag van mij best

Alleen een selectie is een beetje mager dan, aantal gespeelde wedstrijden dan maar toevoegenquote:

Ajax binnen 5 minuten met 10 man omdat Sjonnie Lazovic vanachter neerhaalt, dan kan het!quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:24 schreef Zwansen het volgende:
Winnen, hoe maakt me geen fuck uit. Maar 5-0 ofzo, wat zou dat fijn zijn.
Echter, dat is ook nergens op gebaseerd. Als we al moeite hebben tegen Utrecht, Roda en de Graafschap.

En terecht.. we zijn toch door ??quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:00 schreef ganzenherder het volgende:
Heb nog steeds vertrouwen in vanavond![]()
Maar dat had ik thuis tegen Tottenham ook![]()

quote:Afellay moet topper tegen Ajax definitief missen'
19/03/2008 15:05
Ibrahim Afellay ontbreekt woensdagavond definitief in de topper thuis tegen Ajax. De middenvelder ondervindt nog te veel hinder van een enkelblessure.
De middenvelder liep het ongemak maandag op tijdens een partijtje trefbal op PSV's trainingscomplex. Volgens de omroep L1 kan PSV-trainer Sef Vergoossen definitief geen beroep doen op Afellay.
Vergoossen gaf aan dat hij niet heeft overwogen zijn in vorm stekende speler een pijnstillende spuit te laten toedienen, omdat in dat geval gevreesd wordt dat de blessure ernstiger wordt. De verwachting is dat Balazs Dsudzsák als vervangen zal worden aangewezen.
Het is nog onduidelijk of Afellay komend weekeinde wel in actie kan komen in het thuisduel met FC Groningen.

quote:PSV doelman Gomes laat in de nieuwe uitgave van VI weten dat zijn advocaten de mogelijkheden onderzoeken om eventueel uit te gaan komen voor het Nederlands elftal. Hij heeft tot nu toe vier oefenwedstrijden meegedaan met het nationale elftal van Brazilie. Op basis daarvan zou Oranje uitgesloten zijn, maar Gomes hoopt mazen in de wet te vinden voor een uitzondering. 'Ik heb de ambitie een WK te spelen. Nederland is mijn tweede vaderland, met dit land identificeer ik me. Daarom sta ik open voor Holland. Hierover heb ik lang nagedacht en veel gesprekken gevoerd met mijn familie, dit naar buiten brengen is niet zomaar iets uit de losse pols. We gaan het echt proberen. ..... Ik wil Nederland voor het eerst wereldkampioen maken, als de bondscoach mij wil natuurlijk. Het is voor mij geen probleem te blijven totdat ik mijn paspoort heb.'
PSV Netwerk

En hoequote:Op woensdag 19 maart 2008 15:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En terecht.. we zijn toch door ??

mja et lijkt mij wel op te vangen.. We hebben Dzsudzsak en Aissati voor op die posities.. Zelfs Bakkal zou er nog kunnen spelen.. dus het moet geen probleem zijn mijns inziens..quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jammer voor jullie maar wel optevangen toch

Ja, ik wil de mijnes er ook in, maar dan moet wel ff iemand het initiatief nemenquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:46 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
gaat helemaal goedkomen!!!
oja mijn avatar mag ook in de OP!

En de laatste 3 wedstrijden dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:11 schreef BOYS1985 het volgende:
We Can't Stop Winning

Aaah, en je bent ajax supporter dus?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:14 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hele dag al zenuwachtig. Heb er op de één of andere manier weinig vertrouwen in gezien de laatste wedstrijden

Ik ben jaloers.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:21 schreef mcyodogg het volgende:
Ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig, heb er vooral veel zin in.

danny danny koefquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:24 schreef ruud.nl het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Méndez, Bakkal, Dzsudzsák, Koevermans en Farfán.
Wissels: Roorda, Zonneveld, Väyrynen, Lazovic, Rajkovic, Culina en Aissati.

Klinkt best goedquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:24 schreef ruud.nl het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Méndez, Bakkal, Dzsudzsák, Koevermans en Farfán.
Wissels: Roorda, Zonneveld, Väyrynen, Lazovic, Rajkovic, Culina en Aissati.

suarez kan echt iedere persoon in de wereld helemaal dol draaienquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:30 schreef Vitamine_C het volgende:
dat wordt billenknijpen met Suarez and Leonardo tegenover Alcides...

quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
suarez kan echt iedere persoon in de wereld helemaal dol draaien
echt bizar die gozer

Beetje Europees erkende verdediger speelt hem zo uit de wedstrijd. Suarez heeft amper op niveau gevoetbald.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is wel zo, echt goed die gast

iddquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Beetje Europees erkende verdediger speelt hem zo uit de wedstrijd. Suarez heeft amper op niveau gevoetbald.

inter had probleempjes met hem hoor in dubaiquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Beetje Europees erkende verdediger speelt hem zo uit de wedstrijd. Suarez heeft amper op niveau gevoetbald.

Inderdaadquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:25 schreef cultheld het volgende:
Ik vrees het ergste voor vanavond met Koevermans in de basis.

Geef je ook een voorbeeld zeg; duf toernooi in Dubaï met C-teamsquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
inter had probleempjes met hem hoor in dubai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |