abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57356007
Vorige topic: Fok! Dieetclub 235: ook nieuwelingen welkom

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings Iedereen is welkom op de dieetclubmeetings! Dus dik of dun, het maakt niet uit. Je bent wel gewaarschuwd dat een groot deel van de gesprekken over dieten kunnen gaan We gaan in het voorjaar nog naar de sauna, er staat nog een buikdansmeeting op het programma, we gaan nog kamperen en ook zijn er wat sportieve evenementen waar we naartoe gaan. Meld je aan in het meetingtopic van de dieetclub. Dieetclubmeetingtopic deel XXV: nu zonder schermutselingen

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je 1 keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal 1 update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

[ Bericht 11% gewijzigd door Isabeau op 13-03-2008 18:06:22 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 maart 2008 @ 18:02:11 #2
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57356078
jeetje, de topics vliegen nog steeds voorbij zeg!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57356099
Zo, een snelle TVP voor ik naar huis ga. Zo hardlopen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 maart 2008 @ 18:05:46 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57356116
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Als je dat in de M. supraspinatus injecteert dan gaat dat absoluut helpen (je schouder is dan verlamd, maar dat is bijzaak)
Ach, moet kunnen Hoewel dat ook niet lekker rijdt, denk ik
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57356173
Ik zie op tegen het RPM Ik stel me aan. Straks mijn tas inpakken, neem mijn hardloopbroek wel mee, dat lijkt me beter zitten dan mijn fitnessbroek. Fles water niet vergeten en ik ga het vast wel overleven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57356289
Ik ga vanavond denk ik maar weer eens naar aquarobics en dan naar het andere bad als normaal. Kijken of het daar een beetje leuk is. Wil het liefst weer gaan hardlopen (en dan goede schoenen kopen van mijn stagevergoeding) maar het kan echt nog niet want ik heb nog steeds last van die kloteknie
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 maart 2008 @ 18:17:37 #7
13151 crew  Rewimo
pi_57356357
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie op tegen het RPM Ik stel me aan. Straks mijn tas inpakken, neem mijn hardloopbroek wel mee, dat lijkt me beter zitten dan mijn fitnessbroek. Fles water niet vergeten en ik ga het vast wel overleven.
Kop op, je kunt het! Ik moet naar Duitse les Gelukkig brengt qltel me en brengt iemand van de cursus me weer naar huis.

Octo, is je knie nu nog niet in orde?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57356553
Nee het schijnt dat een geirriteerde meniscusband ontzettend lang nodig heeft om volledig te genezen. De irritatie mag eigenlijk niet meer 'getriggerd' worden want dan blijft het aanhouden. Maar het raakt al geirriteerd bij het wandelen en fietsen dus dat schiet niet op. In principe moet ik ook eerst mijn spieren versterken voordat ik weer iets ga ondernemen omdat de belasting nu te veel op de banden neerkomt. Dat is het directe gevolg van het snelle gewichtsverlies en het feit dat ik een tijd niet heb gesport voor en na de operatie. Het lichaam moet zich weer gaan 'zetten' om de ruimtes bij de gewrichten te vullen.

Maar ik sport nu dus veel te weinig. Wil liefst weer flink gaan sporten om nog wat gewicht kwijt te raken.
pi_57356670
theeveepee

*knuffel voor octo *
Ja doei.
pi_57356738
octo, wat vervelend zeg..

Krijg je met zwemmen dan uiteindelijk ook last? Of is dat een van de sporten die nog wel kan?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57356929
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:36 schreef teigan het volgende:
octo, wat vervelend zeg..

Krijg je met zwemmen dan uiteindelijk ook last? Of is dat een van de sporten die nog wel kan?
Geen idee of ik ook last krijg bij het zwemmen. Het gaat echt om de repeteterende kniebuiging dus niet de belasting an sich. Ik heb zeg maar knie-rsi
Schoolslag lijkt me bijvoorbeeld niet zo handig, maar ik merk vanavond wel hoe ver ik kan gaan.
pi_57357379
Doe vooral rustig aan Octo. Ga desnoods wandelen ofzo, maar ga je alsjeblieft echt niet overbelasten.

Ik zit hier trouwens een onbehoorlijk grote bak sla leeg te eten. Lekker!
pi_57357383
Het gaat niet zo goed hier, ik heb vandaag al een half zakje paaseitjes op. Waarom koop ik die dingen dan ook?

Ach ja, komt wel weer goed
pi_57357460
Ik wil ook paaseitjes Ow nee, ik proef niks, da's zonde
Meh, dat heb ik dus al de hele dag met eten, het enige wat smaakte is bouillon en ranja, de rest was redelijk smakeloos. Zometeen zure appel met rozijnen, kaneel en suiker, ben benieuwd hoe dat smaakt met mijn verkouden hoofd.
pi_57357573
Balen, Octo.
Ik heb ook een pijnlijke knie. Komt misschien door de nieuwe schoenen ofzo. Ik denk dat ik het hardlopen morgen maar ga doen

Levi, MB: er doen nog wel wat meer bekenden mee aan de CPC, dus als ik tijd heb, kom ik in de buurt van de finish staan!
pi_57358049
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:08 schreef Isabeau het volgende:

Ik was bij dansen water vergeten mee te nemen niet slim
pi_57358071
Dat is vervelend Octo, zo jammer als je wilt sporten, maar het kan niet.

Het gaat vast helemaal goed Isa, wie weet vind je het zo leuk dat je elke weet gaat.

Heb je de andere helft van het zakje weggegooid Fannetje? Of ga je er op een andere manier vanaf blijven?

Ik ga vergaderen, wel lekker op de fiets.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:42:33 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57358314
Octo, frustrerend, wel willen sporten maar niet kunnen.

Ben een brood aan het bakken, had ik ineens zin in
Gewoon in de oven nog nooit eerder gedaan maar het huis ruikt nu heerlijk!

YPPY, ga je op de fiets vergaderen?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57360113
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:33 schreef YPPY het volgende:
Dat is vervelend Octo, zo jammer als je wilt sporten, maar het kan niet.

Het gaat vast helemaal goed Isa, wie weet vind je het zo leuk dat je elke weet gaat.

Heb je de andere helft van het zakje weggegooid Fannetje? Of ga je er op een andere manier vanaf blijven?

Ik ga vergaderen, wel lekker op de fiets.
De andere helft had ik gisteren al op... ach ja, familieomstandigheden.. het mag even van mezelf
pi_57360677
Nou, ik leef nog Heb nu wel berehonger De les was luid en intensief, en ik ben er nog niet uit of ik het ook leuk vond. Mijn kont doet zeer op dat stomme zadeltje en ik moet eraan wennen dat er een vliegwiel inzit en dus als je stopt met trappen gaan je trappers gewoon door. Dat wende al wel in de loop van de les. Dit is wel een goed alternatief voor mijn conditie nu ik even niet hardloop, dus ik denk dat ik volgende week wel weer ga. Ik ben al lang blij dat ik gegaan ben terwijl het me helemaal niks leek

Octopussy, ik denk dat je wel kan zwemmen hoor, gewoon proberen. Je voelt vanzelf of het kan of niet.

Uniekhoorn, lekker hè, de geur van pasgebakken brood, zooo lekker. Dat lijkt me ook het enige leuke aan een broodbakmachine, dat het 's morgens zalig ruikt als je je bed uitkomt Het brood uit de broodbakmachine vind ik echt lang zo lekker niet als zelfgebakken brood uit de oven, dat is alleen weer veel meer werk.

Miss S, heb je vooraf en achteraf wel genoeg gedronken? Ik heb ook een keer een hele les zonder water gezeten, niet prettig.

Omearos, hoe was de zure appel?
pi_57360755
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik leef nog Heb nu wel berehonger De les was luid en intensief, en ik ben er nog niet uit of ik het ook leuk vond. Mijn kont doet zeer op dat stomme zadeltje en ik moet eraan wennen dat er een vliegwiel inzit en dus als je stopt met trappen gaan je trappers gewoon door. Dat wende al wel in de loop van de les. Dit is wel een goed alternatief voor mijn conditie nu ik even niet hardloop, dus ik denk dat ik volgende week wel weer ga. Ik ben al lang blij dat ik gegaan ben terwijl het me helemaal niks leek

Miss S, heb je vooraf en achteraf wel genoeg gedronken? Ik heb ook een keer een hele les zonder water gezeten, niet prettig.
Mijn kont doet ook nog zeer van de hometrainer deze week

En ja ik drink altijd wel veel dus van te voren en erna zeker genoeg gedronken
pi_57360866
Fijn dat het iig een alternatief is voor conditie Isa

Ik ben lekker vroeg thuis uit mijn werk, met de gedachte: kunnen we lekker samen bankhangen!
Kom ik thuis, was ik straal vergeten dat TARA er vanavond niet was. Zit ik alleen thuis schiet ook niet op.
  donderdag 13 maart 2008 @ 21:27:13 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57360896
Isa, heb hierom een hometrainer gekocht, lekker voor de buis doortrappen, ik vind het een uitkomst en je conditie gaat best snel vooruit.
Heb toen een goedkope gekocht bij Wehkamp en we gebruiken hem samen wel 5 uur in de week .
Eigenlijk wil ik een nieuwere kopen met een zwaardere vliegwiel want ik ben wel aan iets zwaarders toe

Brood is erg lekker geworden. Heerlijk met een lekkere 48+ kaas
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57360932
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Isa, heb hierom een hometrainer gekocht, lekker voor de buis doortrappen, ik vind het een uitkomst en je conditie gaat best snel vooruit.
Heb toen een goedkope gekocht bij Wehkamp en we gebruiken hem samen wel 5 uur in de week .
Eigenlijk wil ik een nieuwere kopen met een zwaardere vliegwiel want ik ben wel aan iets zwaarders toe

Brood is erg lekker geworden. Heerlijk met een lekkere 48+ kaas
Daarom ben je meestal goedkoper uit om meteen een goed apparaat te kopen
  donderdag 13 maart 2008 @ 21:34:11 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57361082
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Daarom ben je meestal goedkoper uit om meteen een goed apparaat te kopen
True
pi_57361200
pi_57361570
pfff ben gesloopt. na het werk afspraak met de hypotheekadviseur, wat dus een gesprek werd van 3 uur (niet gegeten en zo, maar nu ook totaal geen honger meer, behalve heel veel slaap)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_57361619
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Omearos, hoe was de zure appel?
zo'n beetje het enige wat ik proefde van het mengseltje Heb geen kaneel, rozijnen of suiker geproefd. Ik heb het nog niet op, zat na een paar happen al vol, de rest weer in de koelkast.
pi_57361981
Zo, ook maar weer een berichtje . De afgelopen dagen zijn *niet* goed gegaan qua afvallen. Geen tijd gehad om te sporten en veel te veel en ongezond gegeten . Daar komt nog 's bij dat ik sinds gisteren strontverkouden ben en me helemaal niet lekker voel. Ik hoop morgenavond te kunnen sporten, maar ik zie het bijzonder somber in.

Maarrrr, ik heb wél een leuke actie weten te regelen voor de afvallers hier, al mag ik daar nog niets over zeggen, de komende 2 maanden .
pi_57362065
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, ook maar weer een berichtje . De afgelopen dagen zijn *niet* goed gegaan qua afvallen. Geen tijd gehad om te sporten en veel te veel en ongezond gegeten . Daar komt nog 's bij dat ik sinds gisteren strontverkouden ben en me helemaal niet lekker voel. Ik hoop morgenavond te kunnen sporten, maar ik zie het bijzonder somber in.

Maarrrr, ik heb wél een leuke actie weten te regelen voor de afvallers hier, al mag ik daar nog niets over zeggen, de komende 2 maanden .
Als je ziek bent moet je eigenlijk niet gaan sporten Eerst maar opknappen en gewoon gezond gaan eten.

Enne, de actie is superrrrr (en ik mag natuurlijk weer niet meedoen hè )
pi_57362070
de afvallers hier of ook in het andere topic?
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:08:22 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_57362198
Wij hebben vandaag gefrituurd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57362264
quote:

Welkom in de ziekenboeg Beterschap
pi_57362293
clumsy_clown, wat gemeen om ons zo nieuwsgierig te maken

Ik kom net terug van het aquajoggen
was wel in een zwembad waar ik nog nooit was geweest en de groep was ook niet echt enthousiast ofzo. Ik denk dat mijn hartslag nergens boven de 90 is geweest Maar de knie heeft zich koest gehouden.
Ik ga volgende keer weer lekker hier in Delft meedoen met aquarobics, want die les is tenminste nog redelijk pittig.
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:12:36 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_57362309
toet
disclaimer
pi_57362431
Het zwemmen klonk in ieder geval ontspannend, octo Maar volgens mij heb je weinig voor je conditie of verbranding gedaan
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:20:53 #37
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57362555
Klinkt interessant clumsy_clown

ja, hele slechte TVP, ik weet het
pi_57362618
Oi! Lekker ons nieuwsgierig maken met die actie

Ik wilde deze week actief gaan sporten maar het tijdsverschil van 12 uur en de drukte van de vakantie hebben me ingehaald geloof ik. Ben de hele week rond het einde van de middag al doodmoe . Dus ik vrees dat ik morgen geen puf heb om te sporten. En ik denk ook dat ik mijn enkel nog even wat rust moet geven. Volgens vriendjelief is spinning ook niet goed voor de enkel. En het weer helpt ook al niet mee . Naja, tijd om mijn warme bedje op te gaan zoeken Volgende week maar actief sporten en trap gaan lopen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Pandorah op 13-03-2008 22:37:56 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 maart 2008 @ 22:35:02 #39
13151 crew  Rewimo
pi_57362948
Ik kan de aquagym ook wel weer vergeten voorlopig Net nu ik er eindelijk naartoe ben geweest voor het eerst
pi_57362979
quote:
ja, zeg, hé! ons een beetje nieuwsgierig maken

Ja doei.
pi_57363042
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:08 schreef Troel het volgende:
Wij hebben vandaag gefrituurd
en wát hebben jullie gefrituurd?

Ik heb lasagna carbonara met een flinke zak groente en wat gehakt gemaakt. Die pakken van Knorr die nu in palletvoorraden bij de Xenos staan. Best te doen, als je snel wat wilt vogelen

En daarna lekker gezwommen. Wel de carbonara nog een keer geproefd (maar hé, waar voor m'n geld ) maar verder flink door kunnen zwemmen

heb de sprintjes iig gewonnen van een veel sterker uitziende jongen
Ja doei.
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:13:11 #42
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57364029
ik kan echt niet wachten tot mn hardloopschoenen er zijn...

ik was nr de runnersworld hier in leiden gegaan. maar ze hadden niks met voldoende demping voor mijn gewicht én onderstening aan de binneknat voet (want daar land ik erg op), én met een brede leest, én in mijn piepkleine maatje maar ze waren super aardig en hebben een aantal n mijn maat besteld, als ze er zijn bellen ze en ga ik doorpassen en dan heb ik hopelijk volgende week lekere hardloopschoenen en kan ik beginnen met Evy :D

vanavond heb ik mezelf gepest met vieze mislukte zelfgemaakte nasi *huilie* heb t een poosje geleden ingevroren, had 4 porties gemaakt voor als ik geen in ahd om te koken maar t is dus helemaal niet lekker geworden haha maar nu ben ik wel zo zuinig dat ik t dus wel opeet...
pi_57364149
Jaha, ik weet de aandacht er wel bij te houden.
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:35:42 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57364633
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Zow, heulemaal niet schieuwnierig heur
pi_57366877
Beetje late reactie (nachtshift wordt net iets rustiger)...

Meriwo: om te skiën beter een schouder dan een knie! Zonder stokken lukt best, zonder ski's zou iets meer aandacht trekken
Effe serieus, heb jaren met een polsblessure gelopen en steeds gaan skiën zonder enig probleem. Gewoon genieten van die vakantie
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 maart 2008 @ 07:17:47 #46
13151 crew  Rewimo
pi_57367231
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 03:01 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Beetje late reactie (nachtshift wordt net iets rustiger)...

Meriwo: om te skiën beter een schouder dan een knie! Zonder stokken lukt best, zonder ski's zou iets meer aandacht trekken
Effe serieus, heb jaren met een polsblessure gelopen en steeds gaan skiën zonder enig probleem. Gewoon genieten van die vakantie
Meriwo?

Ach, een polsblessure heb ik ook al jaren, dit kan er ook nog wel bij En inderdaad kan ik het altijd zonder stokken proberen als met niet lukt. Gelukkig ski ik al heel lang, de techniek is niet het probleem. En als het echt niet lukt ga ik wel wandelen. Mijn camera gaat sowieso mee
pi_57367249
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
En mijn vraag
  vrijdag 14 maart 2008 @ 07:23:18 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_57367257
misschien wel een Fok! De Afvallers
Hoewel dat een beetje een stompzinnig plan zou zijn als je geen officiele weigh-in onder toezicht houdt ...
disclaimer
pi_57367262
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 07:23 schreef Stormqueen het volgende:
misschien wel een Fok! De Afvallers
Hoewel dat een beetje een stompzinnig plan zou zijn als je geen officiele weigh-in onder toezicht houdt ...
Sowieso een echte wedstrijd over wie het meeste kan afvallen is nooit echt een slim idee (omdat het toch gezond moet blijven gaan)
Maar goed ik ben benieuwd en ook of het slanke topic mee mag doen
pi_57367397
whahoei al vind ik dat het wel heel snel gaat...

76,2

en ik eet écht normaal, écht waar

nou ja... mij hoor je niet klagen verder maargoed
Ja doei.
pi_57367408
Goedemorgen
Ben verrassend wakker na gisteren en ga over een kwartiertje richting werk.
En dan... Weekend!

Ontopic: ik zit te ontbijten met een knackerbrödje met oude kaas en een bakje kwark
pi_57367735
Hardlopen sucks...
Gisteren weer gelopen...
Vanmorgen 8 ons zwaarder.

Snap nog steeds geen hout van mijn lijf. Heb ook enorme spierpijn in mijn kuiten, strompel echt rond... stomme aquarobics. Alleen had ik gisteren tijdens het hardlopen nergens last van. Dus ik sjok rond als een oma, maar hardlopen gaat wel?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 14 maart 2008 @ 08:32:18 #53
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57367776
Allemaal spieren Levi.

Gaat echt hard MoBlo. Lekker.

Traplopen is echt goed voor je conditie. Gisteravond om half 11 nog drie volle dozen vanaf de 4e etage naar beneden gesjouwd. Die gaan straks naar de kringloop.

Je bent gaan zwemmen Octo, dat is al goed!

Goede service kwakveense, dat ze die schoenen speciaal voor je bestellen. Hoop dat ze goed zitten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_57367853
het gaat écht eng hard...
Doei.
pi_57367889
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 07:47 schreef motorbloempje het volgende:
whahoei al vind ik dat het wel heel snel gaat...

76,2

en ik eet écht normaal, écht waar

nou ja... mij hoor je niet klagen verder maargoed
Dat had ik ook een tijd en toen begon ik me echt af te vragen of ik niet ziek was ofzo
pi_57368016
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 08:39 schreef Faithy het volgende:
het gaat écht eng hard...
Je bent echt al een slank ding!

Zou willen dat het bij mij ook zo makkelijk ging. Ben al sinds november niet meer afgevallen... blijf maar rond die 88kg hangen. Maar ik kan ondertussen wel 5km hardlopen, dus is zal wel minder vet en meer spieren hebben dan toen.
***Levi was here***
pi_57368409
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 08:28 schreef Levitation het volgende:
Hardlopen sucks...
Dus ik sjok rond als een oma, maar hardlopen gaat wel?
Ow, dat had ik oko wel eens. met hardlopen loop je de spierpijn er heel snel weer uit. Klinkt niet hel abnormaal hoor

Maar veel veel succes met strompelen
  vrijdag 14 maart 2008 @ 09:22:51 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_57368429
Levi, ik heb vandaag ook een beetje spierpijn in mijn kuiten. Dus je bent niet de enige

(ja, bij mij slaat dat altijd een dag over, alles aan mij is traag )
disclaimer
pi_57368488
Hier gaat het ook hard, maar ik ben dan ook ziek Heb echt nergens zin in, heb niet eens honger en zit na een paar happen al vol.
Moet nog bedenk wat ik wil voor ontbijt, brinta smaakt echt nergens naar als je verkouden bent
  vrijdag 14 maart 2008 @ 09:28:48 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_57368525
Brinta, smaakt dat dan ooit ergens naar?
disclaimer
pi_57368577
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Brinta, smaakt dat dan ooit ergens naar?
Ik, dufde het niet te posten.
Heb het ook lang geleden een tijd als ontbijt gegeten, goed krachtvoer, smaakt nergens naar en je komt er gigantisch van aan. (Althans, ikke dan. )
***Levi was here***
pi_57368713
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
Levi, ik heb vandaag ook een beetje spierpijn in mijn kuiten. Dus je bent niet de enige

(ja, bij mij slaat dat altijd een dag over, alles aan mij is traag )
Je hersenen en reactiesnelheid niet hoor.

Maar afijn, ik eet echt nooit brinta. Ik eet alleen maar ontbijtjes die je mee kunt nemen.
Zo eens informeren wanneer een collega gaat trakteren, heb trek.
pi_57368787
ik vind brinta erg lekker Daarom is het ook mijn standaardontbijt. Nu ga ik voor een cracker met hagelslag en een grote kop thee.
pi_57368800
Brinta... De eerste happen zijn nog wel te eten met veel suiker, maar daarna wordt het lauw en hard.
Ik eet het echt nóóit!

Ik zit hier nu lekker rapportjes te tikken op mijn werk met een kop thee erbij en de zon door de ramen. Best prima. beetje rustig dagje vandaag, maar dan weer niet zo dat ik me verveel.
pi_57368852
ik heb voorlopig mijn baan nog (zie voor meer info het "Slank de blabla in" topic
Doei.
pi_57368857
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:46 schreef freecell het volgende:
Brinta... De eerste happen zijn nog wel te eten met veel suiker, maar daarna wordt het lauw en hard.
Ik eet het echt nóóit!
Eensch.. Brinta
Doei.
pi_57368998
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:46 schreef freecell het volgende:
Ik eet het echt nóóit!
Met suiker lust ik juist weer niet, alleen brinta en warme melk

Maargoed, smaken verschillen
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:27:29 #68
35189 Troel
scherp en bot
pi_57369530
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:49 schreef Faithy het volgende:
ik heb voorlopig mijn baan nog (zie voor meer info het "Slank de blabla in" topic
gefeliciteerd en linkje?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar vrijdag 14 maart 2008 @ 10:38:00 #69
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57369732
Ik was jullie kwijt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57369833
wij jou ook!
Doei.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:45:25 #71
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57369880
vanochtend weegmoment....

bij mij is er niks af en niks bij. nog steeds 85.3 dus. Had ik ook wel een beetje verwacht, want ik heb heel gek gegeten en veel gesnoept met mn dikke kaak (chocola ging makkelijker naar binnen dan een warme maaltijd *bloos*). bovendien val ik vaak een week wat meer af en dan een weekje niet... zo werkt t geloof ik nu eenmaal.

volgende week hoop ik weer een stukje naar beneden te gaan! zeker als ik ook ga sporten enzo weer
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:46:12 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_57369898
Brinta
Bounty
Melk over cereals
klagen
disclaimer
pi_57370132
*Meldt* Ik ben sinds ruim drie weken wat aan mijn gewicht aan het doen. De teller staat inmiddels op 5.7 kilo.
pi_57370316
Brinta, jag
pi_57370487
Brinta ik eet het als vervanging voor brood, ben totaal geen brood eter
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:16:28 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_57370516
Echt, kunnen we ophouden over brinta, mijn maag begint te tollen
disclaimer
pi_57370530
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 10:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
*Meldt* Ik ben sinds ruim drie weken wat aan mijn gewicht aan het doen. De teller staat inmiddels op 5.7 kilo.
Welkom! Goed bezig al Op welke manier ben je er mee bezig en hoeveel wil je kwijt?
Kom je ook in het lijstje in de OP? (in de OP staan aanwijzingen hiervoor)
pi_57370561
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:16 schreef Stormqueen het volgende:

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:21:30 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_57370622
disclaimer
pi_57370649
quote:
dát dus
Doei.
pi_57370698
quote:
Van Brinta?
Ik ga zometeen brood emt kaas eten. beter?
En sinaasappel en bouillon
Ik heb nu al zin in lunch, maar dat durut zeker nog een half uur...
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:30:14 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_57370824
Ik ga kijken wat de kantine vandaag in petto heeft
Beetje matig wel dat ik alleen op kantoor ben vanaf 12 uur geen lunchmaatje
disclaimer
pi_57370925
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:17 schreef omearos het volgende:

[..]

Welkom! Goed bezig al Op welke manier ben je er mee bezig en hoeveel wil je kwijt?
Kom je ook in het lijstje in de OP? (in de OP staan aanwijzingen hiervoor)
Dank Ik wil in eerste instantie 30 kilo kwijt en daarna zien we wel verder.
pi_57371006
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 10:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
welkom
Doei.
pi_57371031
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Dank Ik wil in eerste instantie 30 kilo kwijt en daarna zien we wel verder.
Hoeveel weeg je nu, hoe lang ben je en wat is je streefgewicht ? (ok, startgewicht - (30- 5,7) maargoed.. )
Doei.
pi_57371153
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:38 schreef Faithy het volgende:

[..]

Hoeveel weeg je nu, hoe lang ben je en wat is je streefgewicht ? (ok, startgewicht - (30- 5,7) maargoed.. )
Ik ben begonnen op 146.7 kilo, ik ben 1.85 lang en ik denk even niet na over een streefgewicht. Ik probeer het afvallen in beheersbare stukken te knippen, vandaar ook die 30 kilo. Ik kan wel roepen 60 kilo maar dan ben ik vanmiddag afgehaakt.
pi_57371190
goede strategie

succes
Doei.
pi_57371201
dat 'Nieuwelingen welkom" helpt!!

dat was 't vorige topic alweer
Doei.
pi_57371250
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:44 schreef Faithy het volgende:
goede strategie

succes
Dank
pi_57371330
graag gedaan

erg leuk dat er weer 'vers bloed' komt niet dat ik uitgekeken ben op de vaste posters maar meer gezelligheid is altijd welkom natuurlijk
Doei.
pi_57371368
Het leek mij wel een mooie stok achter de deur zo'n topic vol mensen die vragen hoe het gaat.
pi_57371409
hoe gaat 't?
Doei.
pi_57371436
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:52 schreef Faithy het volgende:
hoe gaat 't?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:48:06 #94
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57372667
Welkom! Goed dat je het in delen aanpakt, zoveel afvallen is zo moeilijk te overzien. Je kunt jezelf bijvoorbeeld belonen met een boek, tijdschrift, kappersbehandeling ofzo als je 5 kg afvalt. Dat motiveert weer extra.

Gefeliciteerd met je huidige baan Faithy.
*OUD heilige*
pi_57372690
whihi dank je
Doei.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 14 maart 2008 @ 12:57:23 #96
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57372888
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:50 schreef Faithy het volgende:
graag gedaan

erg leuk dat er weer 'vers bloed' komt niet dat ik uitgekeken ben op de vaste posters maar meer gezelligheid is altijd welkom natuurlijk
Jaja... we weten onze plaats weer

Ok, vriendje vertrekt dus morgen naar Dubai tot donderdag. Sporten gaat voor mij dus ietwat moeilijk worden de komende week. Ik ga de buren eens lief aankijken denk ik
pi_57373412
Doei.
pi_57374308
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 07:17 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Meriwo?

Ach, een polsblessure heb ik ook al jaren, dit kan er ook nog wel bij En inderdaad kan ik het altijd zonder stokken proberen als met niet lukt. Gelukkig ski ik al heel lang, de techniek is niet het probleem. En als het echt niet lukt ga ik wel wandelen. Mijn camera gaat sowieso mee
Snel willen zijn... eerst liggen knoeien met proberen quoten uit een vorig topic... Sorry!
Maar toch: veel plezier op skivakantie!
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
pi_57374310
Ik heb een gezond-eten-onvriendelijke werkomgeving

- Er staan open zakken chips in de kast. (kan ik gelukkig prima afblijven)
- Er staat altijd frisdrank in de koelkast (gelukkig ook wel light, dus daar pak ik nog wel eens wat van, ongeveer 1x per 2 dagen))
- Ongeveer 3x per week zegt er iemand bij de lunch (bij de LUNCH!! 12:00 dus ) "zullen we snacken?" en dan worden er frinkandellen speciaal, broodjes hamburger en broodjes kebab gegeten. (ik moet niet dénken aan een vette hap op dat tijdstip, dus ik eet altijd gewoon mij eigen lunch).
- Er is regelmatig taart en dergelijke (gisteren een tompuce gehad, was lekker voor de rest af kunnen blijven tot nu toe)

Ik heb dus altijd ook ergens een gewoon brood en wat beleg op de afdeling in een kast liggen, dat hebben gelukkig meerdere collega's ook. En verder neem ik elke dag 3 stuks fruit mee om tussendoor op te kanen. Dan lukt het prima. Maar serieus, dat snacken begrijp ik écht niet
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:03:58 #100
149959 SQ
snelle trees
pi_57374355
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb een gezond-eten-onvriendelijke werkomgeving

- Er staan open zakken chips in de kast. (kan ik gelukkig prima afblijven)
- Er staat altijd frisdrank in de koelkast (gelukkig ook wel light, dus daar pak ik nog wel eens wat van, ongeveer 1x per 2 dagen))
- Ongeveer 3x per week zegt er iemand bij de lunch (bij de LUNCH!! 12:00 dus ) "zullen we snacken?" en dan worden er frinkandellen speciaal, broodjes hamburger en broodjes kebab gegeten. (ik moet niet dénken aan een vette hap op dat tijdstip, dus ik eet altijd gewoon mij eigen lunch).
- Er is regelmatig taart en dergelijke (gisteren een tompuce gehad, was lekker voor de rest af kunnen blijven tot nu toe)

Ik heb dus altijd ook ergens een gewoon brood en wat beleg op de afdeling in een kast liggen, dat hebben gelukkig meerdere collega's ook. En verder neem ik elke dag 3 stuks fruit mee om tussendoor op te kanen. Dan lukt het prima. Maar serieus, dat snacken begrijp ik écht niet
Herkenbaar, ik kijk regelmatig vol afgrijzen naar mensen die om 12 uur een frikandel speciaal wegwerken hier. En het stomme is dat die frituurhappen beter verkopen dan de boterhammen
disclaimer
pi_57374497
Bij ons zijn er ook elke dag wel twee of drie warme snacks en het is niet makkelijk om daar vanaf te blijven
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:15:19 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_57374699
Ohnee, totaaaal geen moeite mee
disclaimer
pi_57374883
Ik heb een tijdje bij de Mac gewerkt en daar komen mensen rustig 's ochtends vroeg een heel mac-menu halen 's Middags snacken heb ik idd geen moeite mee, maar doe het niet omdat het een stuk duurder is (kantine is echt vreselijk duur) en ik altijd wel brood bij me heb of anders bij mijn vriend ga eten. Blut zijn heeft zo zijn voordelen

[ Bericht 0% gewijzigd door omearos op 14-03-2008 14:40:25 ]
pi_57374937
heb hier net weer gebak en ladingen paaseitjes afgeslagen

als ik zie wat 't resultaat is vind ik 't stiekem niet zo moeilijk meer
Doei.
pi_57374965
je hebt een tijdje bij de Mac GEGETEN?
Doei.
pi_57375005
Ik blijf er ook zonder moeite af
Ik hoef dat spul écht niet voor 16:00. Daarná wordt het een ander verhaal, maar ze snacken eigenlijk alleen tussen de middag.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:27:09 #107
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57375058
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:24 schreef Faithy het volgende:
Volgens mij moet daar gewerkt staan.
***Levi was here***
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:27:13 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_57375063
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:25 schreef freecell het volgende:
Ik blijf er ook zonder moeite af
Ik hoef dat spul écht niet voor 16:00. Daarná wordt het een ander verhaal, maar ze snacken eigenlijk alleen tussen de middag.
Mijn zwakste punt komt om een uur of zes 's avonds, als ik m'n lunch al 5 uur onderweg heb en nog anderhalf uur op m'n avondeten moet wachten. Als ik dan iets eetbaars vind, gaat het dood. onherroepelijk
disclaimer
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:30:37 #109
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57375162
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mijn zwakste punt komt om een uur of zes 's avonds, als ik m'n lunch al 5 uur onderweg heb en nog anderhalf uur op m'n avondeten moet wachten. Als ik dan iets eetbaars vind, gaat het dood. onherroepelijk
Herkenbaar. Alleen heb ik dat om half 5 al.
***Levi was here***
pi_57375391
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:24 schreef Faithy het volgende:
Yup, jarenlang
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:27 schreef Levitation het volgende:
[..]

idd, nog niet helemaal wakker
pi_57375546
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:19 schreef Poppejans het volgende:

Best knap hoe aantrekkelijk ze het nog weten te maken op zo'n pak

MoBlo, fijn dat je je baan nog hebt
pi_57375574
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:27 schreef Levitation het volgende:

[..]

dat vermoeden had ik ook al
Doei.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:52:57 #113
35189 Troel
scherp en bot
pi_57375740
Patat en frikadellen speciaal gisteren

Met paardenvlees
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57375812
paardenvlees
Doei.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 15:02:55 #115
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57375961
hmmm.... ik ben juist met de lunch altijd in voor een snack... meer dan s avonds...

ik vind tussen de middag warm eten dan ook veel lekkerder dan savonds...ben zo opgegeoreid, pas toen ik naar de middelbare school ging begonnen we met s avonds warm te eten, en ook nu is t niet heel praktisch haalbaar met werk enzo...
pi_57376292
Ik vind tussen de middag warm eten ook fijner maar ja, dat is eigenlijk niet te doen tegenwoordig.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 15:26:11 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_57376379
Ik kak altijd enorm in na warm eten, dus beter doe ik dat niet tussen de middag
disclaimer
pi_57376453
Miss_S, het wordt gewoon een prijsvraagwingevalachtig iets die in LIF staat, goed op de afvaltopics aansluit maar verder FOK!-wijd is.

Bluh, dat ziek zijn maakt eten naar. Niets smaakt lekker en ik ben ontzettend chagrijnig .
pi_57377717
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 15:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind tussen de middag warm eten ook fijner maar ja, dat is eigenlijk niet te doen tegenwoordig.
Ik vind tussen de middag warm niet zo'n drama, maar 'savonds géén warm. Dat is evrvelend.
Dan zit ik de hele avond met een "ik mis iets" gevoel.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 14 maart 2008 @ 16:34:40 #120
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57377759
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Miss_S, het wordt gewoon een prijsvraagwingevalachtig iets die in LIF staat, goed op de afvaltopics aansluit maar verder FOK!-wijd is.

Bluh, dat ziek zijn maakt eten naar. Niets smaakt lekker en ik ben ontzettend chagrijnig .
Daar heb ik natuurlijk weer eens helemaal niks aan

Beterschap
pi_57377841
Ik heb net heerlijk 1 uur en 15 min gewandelt in het zonnetje
Dat doet een mens echt goed!
pi_57377858
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Probeer dingen met sterke smaken, zoals zoute bouillon of zure appels, dan proef je misschien nog iets.
Waarom ben je chagerijnig?

pi_57381589
mijn smaak is grotendeels weer terug.
Vanavond pannekoeken als avondeten gehad, en ook de pannekoeken geproefd en niet alleen de kaas of de suiker. Morgen ben ik gewoon weer beter
pi_57384022
ik ben ook al zo snipverkouden, maar ik begin wel weer meer te proeven..

het ergste is geloof ik voorbij, maar mijn neus zit nog steeds flink verstopt..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57391834
Goedemorgen

Rustig hier! Ik zit lekker te ontbijten met knackerbröt, thee en een muziekje aan. Best prima!

Vanmiddag naar de sauna (met Tara, zijn vader en de vrouw van zijn vader ) Wel zin in Lekker relaxen. Was ik wel aan toe!
pi_57392551
Heel veel plezier, freecell! Ik ga vanmiddag naar de bioscoop met Alena.
pi_57392572
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 11:30 schreef Isabeau het volgende:
Gezellig Welke film?
  zaterdag 15 maart 2008 @ 12:21:00 #128
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57393225
Zo ik ben er ook.. donderdag avond gewerkt tot 03.00 s'nachts en daarna meteen ondernemingsplan afgemaakt, dus ik heb donderavond helemaal niet geslapen, de volgende dag naar school en daarna gewerkt tot 22.00 uur.. Zo en nu net pas wakker..

Mijn lichaam is helemaal in de war, ik weet zelf niet eens wanneer ik nou iets gegeten heb, durf ook niet op de weegschaal te gaan aangezien ik na het werken nog wat gegeten heb s'nachts en dat tik meestal wel 2x zo hard aan..

Pfff vanavond weer werken en morgen een photoshoot.. en dat tewijl ik weekend heb
Ik weeg me maandag wel weer

En moblo.. zo jij gaat hard! wel goed als het maar niet te snel gaat
The girl that lost her mind
pi_57393231
Juno Inmiddels.
pi_57393258
Veel plezier dames!

Ik ben vanmorgen wel gaan werken en dat was toch nog niet zo slim Moest veel bukken, en telkens bij het opstaan werd ik duizelig en misselijk. Dus nu maar weer rustig aan doen.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 12:29:39 #131
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57393351
oh en succes aan de dames die gaan lopen.. toch?
  Licht Ontvlambaar zaterdag 15 maart 2008 @ 14:16:05 #132
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57394768
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 11:30 schreef Isabeau het volgende:
Leuk!!! Ik ga morgen met Isa, naar Samson en Gert

De dames die gaan(?) rennen, succes!!!
  zaterdag 15 maart 2008 @ 14:24:16 #133
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57394865
ja ook suc6 van mij
ik ga volleyballen zo wedstrijd... zin in!

van8 nachtdienst... nog geen zin in.....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57396396

IK HEB HET GEHAAAAAAAAAAAALD

5km in uiteindelijk 30:50

René had 29:50, dus was net een minuutje later...

En even later ook Alicia gezien ben trots op je Levi hebben we toch even gedaan zo
En toen was Octo daar met een bosje bloemen

zo lief!!!!!! Dank je wel lieverd

ik heb 't gedaan, ZO!!!!
Ja doei.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 16:17:01 #135
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57396418
gefeliciteerd!
wat goed van jullie!!!

kan iemand even evi doorsturen? heb alleen de eerste 3 lessen
pi_57396648
Wat goed van je Faithy, en natuurlijk ook Levitation!!!

Jullie zijn kanjers!!!
  zaterdag 15 maart 2008 @ 16:33:11 #137
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57396677
ik ga rennen en daarna werken
  zaterdag 15 maart 2008 @ 17:12:55 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_57397406
Goedzo!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 maart 2008 @ 17:22:49 #139
13151 crew  Rewimo
pi_57397577
Wauw, goed gedaan, hardloopsters!
  zaterdag 15 maart 2008 @ 19:25:43 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57399640
Wow, dames gefeliciteerd
pi_57399943
goed gedaan dames
pi_57400039
Levi, zo jammer dat ik je gemist heb was net even te laat om de finish te zien door vertraging in het ov. Je bloemetje staat hier nu in een vaas mooi te wezen

Ik vind het echt supergoed dat jullie mee hebben gedaan dames
  zaterdag 15 maart 2008 @ 19:47:55 #143
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57400069
Wat goed!
*OUD heilige*
pi_57401065
Knappe prestatie dames! Dat is zeker een bloemetje waard!
pi_57402497
Levi en Moblo, echt super! Volgens mij was het zelfs gewoon echt lekker weer om te lopen vandaag
  zaterdag 15 maart 2008 @ 21:46:03 #146
4177 Jojogirl
pi_57402654
Super Levi en MoBlo Helemaal top!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 15 maart 2008 @ 21:46:58 #147
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57402675
Goed gedaan dames!!! En Octo, wat lief van je

Ik zit alleen Net terug van Düsseldorf waar we vriend op het vliegtuig naar Dubai gezet hebben. Isa is op de terugweg in slaap gevallen, die heb ik net in bed gelegd. En nu zit ik hier...
pi_57402781
Met Isa om je heen ben je niet echt helemaal alleen Voor je het weet is hij terug, Sjeen. Maak even misbruik van de situatie door alles te eten wat hij niet lust en even wat dingen onder handen te nemen waar je met hem in de buurt niet aan toe komt
  Licht Ontvlambaar zaterdag 15 maart 2008 @ 21:53:36 #149
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57402811
dan ga ik afvallen! Hij lust echt alles
  zaterdag 15 maart 2008 @ 22:03:15 #150
4177 Jojogirl
pi_57403013
voor Sjeen

Raar is dat als je gezinnetje ineens zo incompleet is hè.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 15 maart 2008 @ 22:04:42 #151
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57403029
Heel vreemd Jojo

Ik ga zo eens een glas wijn pakken ( @ Sonja )
pi_57403324
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 21:53 schreef Sjeen het volgende:
dan ga ik afvallen! Hij lust echt alles
Hè verdorie, ik probeerde er een beetje een positieve draai aan te geven Nou ja, dan maar even doorbijten hoor
  zondag 16 maart 2008 @ 05:27:28 #153
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57408300
Goedemorgen...
Snel even de start van de F1 kijken en dan werken, gelukkig mogen we in het weekend een uurtje later beginnen

Oja, ineeens 78.4 kg
pi_57408902
Goedemorgen!
Dames gefeliciteerd met de succesvolle loop!

Ik zit lekker aan de thee Was vanmorgen 66 KG, dus lig heel netjes op schema met aankomen Ik was namelijk bang dat ik, nu ik meer eet, omdat ik nu eenmaal meer nodig heb dan 1300 Kcal op dit moment, heel hard terug zo jojoën. Dat is dus niet zo
Ik merk ook dat ik echt hongerig word als ik nu eet wat ik normaal ongeveer at.
pi_57409191
goeiemorgen, ik heb ook nog even F1 gekeken, maar ben daarna nog wel even mijn bedje ingedoken..

freecell, het klinkt heel krom zo, jouw redenatie over jojoen, je zegt het zelf al, je eet meer, want je hebt het nodig, dus het gaat schoon op toch?
  zondag 16 maart 2008 @ 10:41:22 #156
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57409338
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 19:46 schreef octopussy het volgende:
Levi, zo jammer dat ik je gemist heb was net even te laat om de finish te zien door vertraging in het ov. Je bloemetje staat hier nu in een vaas mooi te wezen

Ik vind het echt supergoed dat jullie mee hebben gedaan dames
Vond het ook jammer... Alleen wilde ik ook naar Vick. En daarna zijn we even bij de start van de 10km gaan kijken, daar liepen vrienden van ons mee.
Zag pas veeeeel later dat jullie me 5 keer gebeld hadden.

Ik heb er trouwens ongeveer 34 minuten over gelopen... Volgend jaar ga ik voor een tijd onder de 30min.
Ben nu ziek Vannacht mijn bed uit geweest... ... dat doen... Denk dat avondeten bij de griek niet helemaal goed is gevallen. Gistermiddag voelde ik me echt top, nu ben ik echt een zielig hoopje.
***Levi was here***
pi_57409379
beterschap Levi!
  zondag 16 maart 2008 @ 11:53:16 #158
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57410285
awww beterschap Levi!

en heel erg gefeli voor de lopers, wauw!! misschien kan ik dat volgend jaar ook wel... gek idee...

hier beetje baalweekend. veel te druk, ben doodmoe, wil perse niet ziek worden ivm concerten (vandaag eerste) waar ik ook solo moet zingen... en dus eet ik gek. te weinig normaal eten, te veel snacks...hmmm misschien toch ook wel een beetje de hormonale munchies, t is weer t einde van de strip....
pi_57410326
beterschap Levi

hier moeten we even bedenken wat er gegeten gaat worden... hebben niet echt iets voorbereid ofzo..

straks maar 's kijken na 't ontbijt..
Ja doei.
pi_57410579
Beterschap Levi!

Pffff deze topics gaan als een trein. (iets wat ik van mn dieet niet kan zeggen helaas)
Zit volgens mij (nog steeds) op zo'n 'plateau' en daar word ik niet echt vrolijk van to say the least. Afgelopen donderdag nog gewogen en toen zag het er veelbelovend uit: 73,4 (dat zou dan 600gr in 4 dagen zijn) en vandaag was het na veel onderhandelen met de weegschaal 73,7 (eerst wilde die me nl nog wijsmaken dat ik 74,5 woog, yeah right! )

Ik zag dat er een buikdansmeeting aankomt en dan ook nog in Limburg! (woon zelf bij Maastricht) Wat moet ik me daarbij voorstellen? Komt er dan een lerares een workshop geven oid?
Lijkt me wel erg leuk, ik doe sowieso al aan buikdansen (heb anderhalf jaar les gehad en nu doe ik het gewoon zelf thuis voor de spiegel ) kan wel weer een klein opfris cursusje gebruiken.
  zondag 16 maart 2008 @ 12:15:40 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_57410639
Levi
MoBlo
HELDINNEN
disclaimer
pi_57411507
Beterschap Levi, das balen!
quote:
Op zondag 16 maart 2008 10:24 schreef teigan het volgende:

freecell, het klinkt heel krom zo, jouw redenatie over jojoen, je zegt het zelf al, je eet meer, want je hebt het nodig, dus het gaat schoon op toch?
Ja, blijkbaar wel Maar het is natuurlijk even afwachten wat je nu echt extra nodig hebt en wat lekkere trek is.
pi_57411508
edit: dubbel
  zondag 16 maart 2008 @ 13:16:01 #164
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57411523
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:12 schreef morgaine21 het volgende:
Beterschap Levi!
Dank je wel!
quote:
Pffff deze topics gaan als een trein. (iets wat ik van mn dieet niet kan zeggen helaas)
Zit volgens mij (nog steeds) op zo'n 'plateau' en daar word ik niet echt vrolijk van to say the least. Afgelopen donderdag nog gewogen en toen zag het er veelbelovend uit: 73,4 (dat zou dan 600gr in 4 dagen zijn) en vandaag was het na veel onderhandelen met de weegschaal 73,7 (eerst wilde die me nl nog wijsmaken dat ik 74,5 woog, yeah right! )
Je gewicht daalt wel, da's toch het belangrijkste? Het gaat misschien niet snel, maar wel de goede kant op.
quote:
Ik zag dat er een buikdansmeeting aankomt en dan ook nog in Limburg! (woon zelf bij Maastricht) Wat moet ik me daarbij voorstellen? Komt er dan een lerares een workshop geven oid?
Lijkt me wel erg leuk, ik doe sowieso al aan buikdansen (heb anderhalf jaar les gehad en nu doe ik het gewoon zelf thuis voor de spiegel ) kan wel weer een klein opfris cursusje gebruiken.
Leuk, nog iemand die buikdanst!
Ik buikdans bij een buikdansschool in Weert (al een jaar of 2)... mijn lerares geeft ook workshops in haar eigen studio. En het leek ons leuk om 'ns met een groepje een prive workshop bij haar te doen. Alleen ligt het plan al een tijdje op de plank ivm zwangerschappen en operaties van dames hier. Maar misschien moeten we het plan maar weer eens nieuw leven in blazen!
***Levi was here***
  zondag 16 maart 2008 @ 13:18:12 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_57411553
ik heb i.i.g. op dit moment genoeg buik om mee te dansen
disclaimer
  zondag 16 maart 2008 @ 13:21:52 #166
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57411607
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb i.i.g. op dit moment genoeg buik om mee te dansen

Heb je ook spieren om je buik te bewegen?
***Levi was here***
pi_57412023
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Levi
MoBlo
HELDINNEN
ben het hier helemaal mee eens
pi_57412754
Way to go, CPC-runners! Volgend jaar, als ik 10 km kan lopen, ga ik ook meedoen.
Oh nee, dan woon ik natuurlijk niet meer in Den Haag

Levi, sorry trouwens, ik had het laat gemaakt vrijdag, dus had geen tijd om langs te komen.
  zondag 16 maart 2008 @ 17:23:12 #169
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57416000
quote:
Op zondag 16 maart 2008 14:51 schreef ColdFeet het volgende:
Way to go, CPC-runners! Volgend jaar, als ik 10 km kan lopen, ga ik ook meedoen.
Oh nee, dan woon ik natuurlijk niet meer in Den Haag

Levi, sorry trouwens, ik had het laat gemaakt vrijdag, dus had geen tijd om langs te komen.
Moblo en ik wonen ook niet in Den Haag... da's geen excuus!
Ik ga denk ik in oktober in Eindhoven ook meedoen, weet alleen nog niet of ik dan de 5 of de 10km ga doen.

Geeft niet dat je niet kon komen... Volgende keer loop je gewoon mee!
***Levi was here***
pi_57416671
ik ga zelf zo'n championchip kopen denk ik, kun je áltijd overal met chip lopen én op de site van de championchip staan alle evenementen het hele jaar door waarbij zo'n chip gebruikt wordt..

Heb al enkele leuke lopen gezien om bij mee te doen
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 maart 2008 @ 18:26:58 #171
13151 crew  Rewimo
pi_57417061
Ik heb net een proefrondje gereden in de auto, en ik heb sterk mijn twijfels of ik morgen een uur kan rijden En ik wil deze week werken omdat ik volgende week vakantie heb. Moet dinsdag ook al een dag missen omdat ik naar Schweitzer moet. En vrijdag heb ik al vrij.
  zondag 16 maart 2008 @ 21:20:26 #172
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57420309
quote:
Op zondag 16 maart 2008 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zelf zo'n championchip kopen denk ik, kun je áltijd overal met chip lopen én op de site van de championchip staan alle evenementen het hele jaar door waarbij zo'n chip gebruikt wordt..

Heb al enkele leuke lopen gezien om bij mee te doen
Ik heb 'm al... alleen zag ik pas na het bestellen dat ik 'm gisteren niet meer kon gebruiken omdat je dat moest opgegeven bij inschrijving.
Maar... volgende keer loop ik ook met chip!
Nieuwe date maken voor een andere loop? En dan zal ik niet meer weglopen om bij de start van de 10km te kijken.
***Levi was here***
pi_57420419
Levi, wij hebben wel bij de finish van de 10k staan kijken
  zondag 16 maart 2008 @ 21:27:28 #174
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57420441
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:25 schreef octopussy het volgende:
Levi, wij hebben wel bij de finish van de 10k staan kijken
Toen was ik aan het eten bij de Subways op plein.
***Levi was here***
pi_57420481
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:20 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb 'm al... alleen zag ik pas na het bestellen dat ik 'm gisteren niet meer kon gebruiken omdat je dat moest opgegeven bij inschrijving.
Maar... volgende keer loop ik ook met chip!
Nieuwe date maken voor een andere loop? En dan zal ik niet meer weglopen om bij de start van de 10km te kijken.
hardloopdates

klinkt als een tof plan Vind het al jammer dat ik de marikenloop niet kan doen wrsch, máár heb wel wat andere lopen gezien. Zo is er in september (pas) de Posbankloop van 6km, en was er in april ook nog iets met een DrieDorpenLoop? Zal vandeweek even de championchip-site en de fortis-site af'lopen' ( ) om te kijken wat er allemaal aan leuks is
Ja doei.
  zondag 16 maart 2008 @ 21:39:58 #176
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57420704
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hardloopdates

klinkt als een tof plan Vind het al jammer dat ik de marikenloop niet kan doen wrsch, máár heb wel wat andere lopen gezien. Zo is er in september (pas) de Posbankloop van 6km, en was er in april ook nog iets met een DrieDorpenLoop? Zal vandeweek even de championchip-site en de fortis-site af'lopen' ( ) om te kijken wat er allemaal aan leuks is
Op inschrijven.nl staan er ook een heleboel.
En in oktober is er de marathon van Eindhoven, daar kunnen we ook de 6km lopen.
***Levi was here***
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2008 @ 23:09:20 #177
43556 miss_dynastie
pi_57422827
quote:
Op zondag 16 maart 2008 18:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb net een proefrondje gereden in de auto, en ik heb sterk mijn twijfels of ik morgen een uur kan rijden
Kan Qltel je niet brengen dan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 maart 2008 @ 07:16:29 #178
13151 crew  Rewimo
pi_57425809
Als het vandaag niet zou lukken ga ik met mijn collega's overleggen hoe we het op gaan lossen. Mijn kamergenoot woont in Berg en Dal, mogelijk kan zij me bij Christans school oppikken. Eerst zometeen maar eens proberen hoe ver ik kom
pi_57426130
succes Rewimo!
  maandag 17 maart 2008 @ 08:41:37 #180
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57426282
Hallo !

Nou ben een beetje aangekomen.. maar dat is altijd na het weekend, deze week weer eens flink gaan sporten, heb het nu ook wat rustigere op school.. dadelijk rennen

Succes iedereen!
pi_57426528
Het weekeinde was hier ook niet al te best maar goed vandaag een nieuwe dag met nieuwe kansen
pi_57426546
Het stomme is dat ik gisteren een verjaardag had, maar vanmorgen wel weer lichter was dan het weekend...
Ik snap mijn lijf niet helemaal geloof ik, maar ik moet ook wel toegeven dat het een beetje mijn eigen schuld is, ik eet toch onregelmatiger dan dat ik zou willen de laatste tijd..
pi_57426576
quote:
Op maandag 17 maart 2008 09:10 schreef teigan het volgende:
Het stomme is dat ik gisteren een verjaardag had, maar vanmorgen wel weer lichter was dan het weekend...
Ik snap mijn lijf niet helemaal geloof ik, maar ik moet ook wel toegeven dat het een beetje mijn eigen schuld is, ik eet toch onregelmatiger dan dat ik zou willen de laatste tijd..
Volgens mij heeft het ook te maken met zout en de hoeveelheid vocht die je vasthoudt.
pi_57426612
weekeinde was hier wel tof en volgens mij oko wel redelijk in balans, toch gaf de weegschaal weer meer aan. Ik wijt het maar weer aan verstopte darmen het is weer zover

nou ja, vorige week was de zooi er ook weer af halverwege de week, dus ik ga niet zitten piepen Mijn broek zit wéér losser, dus weer een gaatje erbij gedaan bij de riem

Zodadelijk maar eens richting Nijmegen.. en vanavond kaas-fonduen, ben zeer benieuwd, want heb dat nog nooit gedaan. ga in ieder geval niet teveel eten want kaasfondue = vet
Ja doei.
pi_57426638
quote:
Op maandag 17 maart 2008 09:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft het ook te maken met zout en de hoeveelheid vocht die je vasthoudt.
dat denk ik wel, en dat is ook het punt waar het de laatste weken wat mis gaat, ik drink niet altijd genoeg, en als ik niet genoeg drink raak ik wat verstopt, en dan kom je in zo'n viceuze cirkel.
Dus ik ben vanmorgen maar begonnen met een pot witte thee, die nu ook alweer schoon op is..
  maandag 17 maart 2008 @ 09:18:59 #186
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57426658
Ik ben aangekomen van hardlopen en overgeven!
Gek lijf...
***Levi was here***
pi_57426680
join the club al heb ik niet overgegeven godzijdank

oh ja, nu moet ik me haasten
Ja doei.
pi_57426687
quote:
Op maandag 17 maart 2008 09:17 schreef teigan het volgende:

[..]

dat denk ik wel, en dat is ook het punt waar het de laatste weken wat mis gaat, ik drink niet altijd genoeg, en als ik niet genoeg drink raak ik wat verstopt, en dan kom je in zo'n viceuze cirkel.
Dus ik ben vanmorgen maar begonnen met een pot witte thee, die nu ook alweer schoon op is..
Goede zaak ik ben vanmmorgen ook weer aan het water gegaan en zo gaat het goed.
pi_57427046
Scora van een weekje ziek zijn: -1,4kg Nu maar weer beter eten (uberhaupt eten) en dan kijken we over een week wel hoe het met mijn lijf en gewicht is.

Ow ja, water drinken, goed punt.
pi_57428757
Gefeliciteerd met jullie tijden MoBlo en Levi! Goed man!

Ik heb heerlijk gezeild op het IJsselmeer dit weekend. En ongehoord slecht en veel gegeten, maar ik ga zo wel weer een rondje rennen.

Was vanochtend een riem vergeten mee te nemen en mn broek is echt veel te groot geworden.
Nu maar een sjaaltje als riem gebruikt, maar het ziet er nou niet echt uit ofzo.
pi_57429289
dank, dank

riemen.. ik heb er nu ook echt aan moeten geloven.. ga echt nu geen nieuwe broeken kopen in de aanname dat er nog meer afgaat, dus zit nu ook met een foeilelijke rode riem om mijn nette broek

zit niet lekker, onpraktisch met naar het toilet gaan en bleh máár, straks als ik op streef ben dan ga ik wel weer nieuwe kleding kopen
Ja doei.
pi_57430113
@MB: veel water drinken en af en toe een hap gebroken lijnzaad is bij mij de trick voor een regelmatige stoelgang

Praten over poepen, oh yeah
  maandag 17 maart 2008 @ 12:53:12 #193
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57430227
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
@MB: veel water drinken en af en toe een hap gebroken lijnzaad is bij mij de trick voor een regelmatige stoelgang

Praten over poepen, oh yeah
Volgens een dietiste waar ik ooit heen ging moet je geen gebroken maar hele lijnzaad nemen. De lijnzaadolie schijnt vluchtig te zijn en bij gebroken lijnzaad is er dus al veel verdampt. Maarja, dat is wat de dietiste zei, of het waar is weet ik niet.
***Levi was here***
  maandag 17 maart 2008 @ 13:05:20 #194
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57430484
Hoe blij kun je zijn dat je bij de finish bent?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Moblo: De foto's staan op www.aktiefoto.nl, zoeken op startnummer gaat niet, omdat we geen chip hadden. Je kunt zoeken op "k5", de 5km. "Mijn" foto's staan rond nr 2400... jij was eerder binnen en staat dus eerder ergens. Succes met zoeken.

[ Bericht 16% gewijzigd door Levitation op 17-03-2008 13:13:43 ]
***Levi was here***
pi_57430596
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:05 schreef Levitation het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flitsend!
Goed zeg! Je ziet er nog behoorlijk fris en fruitig uit daar.
pi_57430612
Levi: ik vind je een held
SPOILER
  maandag 17 maart 2008 @ 13:25:28 #197
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57430853
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:12 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Flitsend!
Goed zeg! Je ziet er nog behoorlijk fris en fruitig uit daar.
Ik was dan ook heel blij dat ze daar en niet halverwege fotografeerden. Toen zag ik er duidelijk minder fruitig uit. Maar bij het 4km bordje wilde ik eigenlijk nog wat versnellen, alleen kwamen mijn loopmaatjes niet mee en we wilden samen op de foto. Conclusie: ik voelde me daar ook echt fris en fruitig.
***Levi was here***
  maandag 17 maart 2008 @ 13:34:13 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_57431014
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:05 schreef Levitation het volgende:
SPOILER
@Moblo: De foto's staan op www.aktiefoto.nl, zoeken op startnummer gaat niet, omdat we geen chip hadden. Je kunt zoeken op "k5", de 5km. "Mijn" foto's staan rond nr 2400... jij was eerder binnen en staat dus eerder ergens. Succes met zoeken.
disclaimer
pi_57431334
mooi hoor Levitation, en volgens mij ben je slanker dan de laatste keer dat ik je gezien heb.
  maandag 17 maart 2008 @ 14:44:47 #200
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57432341
Moblo!
Je foto's staan rond nr. 1705-1710!
SPOILER
Je was écht veel eerder binnen dan ik!
***Levi was here***
  maandag 17 maart 2008 @ 14:48:48 #201
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57432405
wie ben je of de foto Levi>? aangezien ik je nog nooit IRl heb gezien?

@ alle lopers, ik ben echt trots (en een beetje jaloers) op jullie! heel knap gedaan!

ik heb het weekend nachtdienst gehad en kom dus net mijn bed uit. Lag er om negen uur in, maar heb amper geslapen, was erg onrustig... nu dus hoofdpijn en voel me helemaal niet fit.
Straks toch maar even de deur uit voor wat boodschappen.
en ik wil vanavond als het even kan wel gewoon trainen......

ow ja gewicht vanmorgen 90,1 ik voel een gewicht met een acht aankomen deze week
  maandag 17 maart 2008 @ 14:50:56 #202
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57432448
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
wie ben je of de foto Levi>? aangezien ik je nog nooit IRl heb gezien?
De blijedoos met startnummer 5313 (lichtkleurig shirtje, blauw jasje om middel)
***Levi was here***
  maandag 17 maart 2008 @ 14:59:15 #203
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57432617
je staat er echt leuk op levi en ziet er erg gelukkig uit .....leuk joh!
  maandag 17 maart 2008 @ 16:02:52 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_57433707
Ben je nog op je werk aangekomen Rewimo (Ik hoop echt dat je je hebt laten brengen door qltel)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 17 maart 2008 @ 16:10:19 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57433873
Levi, wat zie je er leuk uit, echt fris ook ja Tof!!
MoBlo, zit er ook goed uit.
Wow ik ben echt jaloers * in de goede zin* Echt knap gedaan!

Buitenkant heup dat wat pijn??? dus vandaag maar niet trainen
Mijn doel is om de 4 mijl van Groningen te lopen dus ik heb nog even de tijd (oktober)
  maandag 17 maart 2008 @ 16:11:36 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_57433900
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:44 schreef Levitation het volgende:
Moblo!
Je foto's staan rond nr. 1705-1710!
SPOILER
Je was écht veel eerder binnen dan ik!
Hebben die kiendjes ook 5 kilometer gelopen?
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 maart 2008 @ 16:12:22 #207
13151 crew  Rewimo
pi_57433914
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:02 schreef Troel het volgende:
Ben je nog op je werk aangekomen Rewimo (Ik hoop echt dat je je hebt laten brengen door qltel)
Ik ben zelf gereden. En inmiddels weer thuis ook. Het ging redelijk. Het vervelende is dat de pijnstillers niet tegen de pijn helpen Hopelijk doet de ontstekingsremmerfunctie het wel
pi_57433934
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:53 schreef Levitation het volgende:
Volgens een dietiste waar ik ooit heen ging moet je geen gebroken maar hele lijnzaad nemen. De lijnzaadolie schijnt vluchtig te zijn en bij gebroken lijnzaad is er dus al veel verdampt. Maarja, dat is wat de dietiste zei, of het waar is weet ik niet.
Hele lijnzaad is een uitstekende bron van essentiële vetzuren. Gebroken lijnzaad werkt beter tegen obstipatie. Allebei hebben ze dus zo hun voordeel

Enne, leuke foto, Levi! Maar Moblo herken ik niet op die foto
  maandag 17 maart 2008 @ 16:36:14 #209
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57434405
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hebben die kiendjes ook 5 kilometer gelopen?
Gelopen ja Althans na 2 km liepen er al veel kinderen volledig uitgeput te sjokken.
Maar er waren ook echt stoere kindertjes bij die het echt helemaal gerend hebben!
***Levi was here***
pi_57434515
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:12 schreef Rewimo het volgende:

Ik ben zelf gereden. En inmiddels weer thuis ook. Het ging redelijk. Het vervelende is dat de pijnstillers niet tegen de pijn helpen Hopelijk doet de ontstekingsremmerfunctie het wel
Dat heb ik vaker gehoord, dat pijnstillers niet werken. Tot mensen met de pijnstiller stoppen

En ik wil niet onaardig overkomen, maar ben je niet gewoon gevaarlijk op de weg met zoveel pijn in je schouder terwijl je auto-rijdt? Is het niet verstandiger om iemand anders te laten rijden òf thuis te blijven? Ik ben wel een beetje bezorgd hoor... let je goed op jezelf?
pi_57434937
ik heb de hele tijd dit liedje in mijn hoofd: http://nl.youtube.com/watch?v=LmuZttV4UOs

En ik heb weer zin in het weekend
Vrijdag weer op stap en zondag lanparty tussendoor savonds/snachts op stap een paar uur en dan weer verder met de lanparty
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 maart 2008 @ 17:46:18 #212
13151 crew  Rewimo
pi_57435483
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Dat heb ik vaker gehoord, dat pijnstillers niet werken. Tot mensen met de pijnstiller stoppen

En ik wil niet onaardig overkomen, maar ben je niet gewoon gevaarlijk op de weg met zoveel pijn in je schouder terwijl je auto-rijdt? Is het niet verstandiger om iemand anders te laten rijden òf thuis te blijven? Ik ben wel een beetje bezorgd hoor... let je goed op jezelf?
Nee, ik denk niet dat ik een gevaar op de weg ben Ik heb overigens met een collega afgesproken dat ze mij oppikt vlakbij haar huis als ik echt niet kan rijden. qltel brengt me dan naar haar toe en ik rij met haar mee verder. Ik ga even bekijken hoe mijn schouder zich vanavond houdt. Mocht ik te veel pijn krijgen dan rij ik de rest van de week met haar mee. Is overigens maar twee dagen want morgen moet ik naar Delft voor mijn ijzerinfuus en dat doe ik per trein

Ik heb voor ik naar de dokter ging geen pijnstillers genomen omdat ze geen effect leken te hebben (volgens de huisarts was de pijn ook niet weg te krijgen met ibuprofen 400 ). Nu met pijnstillers (800) merk ik nog steeds geen verschil eigenlijk.
  maandag 17 maart 2008 @ 18:10:41 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_57435848
Sterkte Rewimo, ik hoop dat het snel opgelost is

Check net mijn mail, vind je dit:

Get lost, woman
disclaimer
  maandag 17 maart 2008 @ 18:50:34 #214
4177 Jojogirl
pi_57436608
pi_57436628
Die mail had ik dus ook maar dan natuurlijk met mijn naam
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2008 @ 19:54:03 #216
43556 miss_dynastie
pi_57437851
quote:
Op maandag 17 maart 2008 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Sterkte Rewimo, ik hoop dat het snel opgelost is

Check net mijn mail, vind je dit:

[ afbeelding ]

Get lost, woman
Ik heb zelfs even overwogen om met Omo te gaan wassen i.p.v. Robijn, omdat ik elke keer aan die doos van Bakker moet denken als ik de was doe 'dat doen ik allemaal self'
pi_57437970
quote:
Op maandag 17 maart 2008 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb zelfs even overwogen om met Omo te gaan wassen i.p.v. Robijn, omdat ik elke keer aan die doos van Bakker moet denken als ik de was doe 'dat doen ik allemaal self'
ik vind die reclame zo verschrikkelijk zeg...
pi_57438082
quote:

[..]

Ik heb lekker geen TV
  maandag 17 maart 2008 @ 20:07:29 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57438118
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb lekker geen TV
Cool, dat wil ik ook, geen tv... maar ja dan ook geen F1 dus daarom alleen al...
pi_57438177
Ik kreeg de neiging de Dekamarkt de mijden omdat ze overal Sonja-proof-produkten hadden
pi_57438761
quote:

[..]

Is het iemand al opgevallen dat terwijl ze 'ik doe alles in huis zelf' zegt, een zakje voorgesneden groenten in d'r handen heeft? .
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2008 @ 21:13:02 #222
43556 miss_dynastie
pi_57439589
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Is het iemand al opgevallen dat terwijl ze 'ik doen alles in huis zelf' zegt, een zakje voorgesneden groenten in d'r handen heeft? .
Yep Al verbaast het mij dat het geen 'pak zooi' was, want die 'sijn lekker en gesond'
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 maart 2008 @ 21:42:50 #223
13151 crew  Rewimo
pi_57440364
Ik kan wel merken dat ik niet zoveel tv kijk Ik ken die reclame - gelukkig - niet
  maandag 17 maart 2008 @ 21:45:22 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57440431
Heerlijk 3 kwartier gezwommen vanavond! Woensdagavond weer!

Inmiddels zijn de eerste 3 kilo's eraf!
pi_57440595
Oh, wat lekker BE .

Ik vind zwemmen zoooo heerlijk, maar hier in de buurt zijn niet echt vrouwenavonden, en gemengd zwemmen is niet mijn ding . Ik ben wel 's bij één zwembad geweest die regelmatig en op de juiste uren zwemmen had, maar dat was echt ranzig . Ik greep steeds plukken haar uit het water .
  maandag 17 maart 2008 @ 22:05:26 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57440938
Oh jak... Daar kan ik ook echt niet tegen.

Op maandag- en op woensdagavond hebben ze hier 'dames zwemmen 16+ '
Dikke ouwe taarten en dikke jonge taarten dus. Oh, en een enkele slanke den, maar ik voel me er iig wel op mijn gemak.
  maandag 17 maart 2008 @ 22:08:13 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57441008
Ojahhh, mijn man en ik gaan heus wel zwemmen
  maandag 17 maart 2008 @ 22:28:46 #228
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57441590
Enneh weer een difloneac alweer, onsteking en pijnstllende.... Nou ik heb de pijnstillende nog nooit gehad. Para medicijn
pi_57442079
BE!!!! 3 kilo al!!!

C_C, ja, da's hier ook altijd zo echt heel vies. Je wilt sowieso niet nadenken over de hygiene in het zwembad
Ik kom er net weer vandaan trouwens
  Licht Ontvlambaar maandag 17 maart 2008 @ 23:01:59 #230
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57442494
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Is het iemand al opgevallen dat terwijl ze 'ik doe alles in huis zelf' zegt, een zakje voorgesneden groenten in d'r handen heeft? .
En als het mislukt, eten ze standaard tosti's... Lekker dan
  dinsdag 18 maart 2008 @ 08:23:22 #231
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57446561
quote:
Op maandag 17 maart 2008 23:01 schreef Sjeen het volgende:

[..]

En als het mislukt, eten ze standaard tosti's... Lekker dan
Dat viel mij ook op.
1. Wat kan er in vredesnaam mislukken aan AH-roerbakgroenten?
2. Sinds wanneer is een tosti een gezonde maaltijd?
Dat mens spoort echt niet. Ik sluit me bij de rest aan dat het een vreselijke reclame is.
***Levi was here***
pi_57446567
Goeiemorgen Lekker gezond ontbijtje voor me en straks aan het werk
pi_57446788
aan het werk met je scriptie isabeau?

ik zal zo ook eens rustig aan die kant uitgaan, 10 voor 11 begint mijn eerste les..
pi_57446789
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen Lekker gezond ontbijtje voor me en straks aan het werk
Je bent wakker!

Ik ben mijn to do lijstje voor vandaag aan het maken. Ik eindig met squashen voordat ik naar huis toe fiets.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 08:58:23 #235
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57446960
Goedemorgen!

Is squashen leuk? Dat lijkt me nou zo eng, het ziet er zo snel uit.

Vandaag begin ik pas laat en Anna is al naar de opvang. Kan ik mooi gaan steppen. Hardlopen mag niet, dat heb ik gisteren al gedaan. Wel vreemd, ik heb Evy les 4 nu al een keer of 6 gelopen, maar les 5 durf ik niet. Geen idee of die langer is oid, maar iets houdt me tegen. Of het is de luiheid mijn mp3 speler aan te passen, dat kan ook.
*OUD heilige*
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:16:28 #236
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57447203
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 08:58 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen!

Vandaag begin ik pas laat en Anna is al naar de opvang. Kan ik mooi gaan steppen. Hardlopen mag niet, dat heb ik gisteren al gedaan. Wel vreemd, ik heb Evy les 4 nu al een keer of 6 gelopen, maar les 5 durf ik niet. Geen idee of die langer is oid, maar iets houdt me tegen. Of het is de luiheid mijn mp3 speler aan te passen, dat kan ook.
Gewoon verder gaan met les 5! Zo hard bouwt het niet op, als je les 4 kunt, kun je les 5 ook. Gewoon een keertje nrs 5-10 op je MP3 speler zetten! (Ik kon/kan het ook... én ik heb 16kg overgewicht én ben zeer blessure gevoelig!)
Edit: ah, je doet natuurlijk serie 2, dan heb ik niets gezegd.

Ik vind squashen wel leuk, jaaaren geleden deed ik dat regelmatig met collega's. Racketball is ook leuk (vind ik leuker zelfs), maar wel veel sneller. Zou best wel weer willen squashen, maar ik heb geen uren meer over in mijn weken en ik heb geen squash-maatje... en bij squash is het toch wel handig om niet alleen te zijn.
***Levi was here***
pi_57447245
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 08:58 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen!

Squashen is erg leuk om te doen met iemand die een vergelijkbaar niveau heeft. Maar dat is met alle sporten zo eigenlijk, het is leuk als de tegenstander een vergelijkbaar niveau heeft. En de collega met wie ik ga en ik, wij willen allebei beter worden.
Je moet alleen wel uitkijken met tegen muren aanlopen enzo.

Evy les 4, is dat de les waarbij ze je verteld dat je geen eieren mag eten? De volgende lessen zijn volgens mij net zo lang hoor.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:20:12 #238
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57447264
Dat is inderdaad de eieren les. Ik zal eens opzoeken hoe lang les 5 uur. Of ik nou 30 of 35 minuten moet lopen maakt op zich ook niet uit.
*OUD heilige*
pi_57447283
Goedemorgen

Vanmorgen gaf de weegschaal -5.8 aan tot mijn grote opluchting. Het weekeinde zat vol met eetmomenten en toch is er niets bijgekomen maar zelfs 0.1 af

Nu weer wat serieuzer verder.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:28:03 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_57447389
Ik wacht nog steeds tot ik een keer geconfronteerd word met de Sonja Bakker - Miss Etam reclame
disclaimer
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:32:28 #241
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57447451
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wacht nog steeds tot ik een keer geconfronteerd word met de Sonja Bakker - Miss Etam reclame
Oja, miss etam... daar hoereerde ze ook al voor.
Ben trouwens laatst even bij H&M binnengestapt, en een paar shirtjes gepast, maar maat 46 zat me te strak.
Ben een oliebol. Vrees toch dat ik voorlopig nog veroordeeld ben tot MissEtam en Promiss. Kan ik niet eens SB boycotten.
***Levi was here***
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:37:33 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_57447530
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 09:32 schreef Levitation het volgende:

[..]

Oja, miss etam... daar hoereerde ze ook al voor.
Ben trouwens laatst even bij H&M binnengestapt, en een paar shirtjes gepast, maar maat 46 zat me te strak.
Ben een oliebol. Vrees toch dat ik voorlopig nog veroordeeld ben tot MissEtam en Promiss. Kan ik niet eens SB boycotten.
Hmz vaag, ik ben dikker en ik pas er wel in
Heb je wel stretsj gepakt?
disclaimer
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:51:59 #243
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57447757
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 09:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hmz vaag, ik ben dikker en ik pas er wel in
Heb je wel stretsj gepakt?
Misschien ben jij meer stretsjie dan ik?
Anyhow, ik had dus idd geen stressshirtjes gepakt, ik wil verdorie gewoon in een normale maat passen. *stampvoet*
***Levi was here***
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:54:08 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_57447793
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 09:51 schreef Levitation het volgende:

[..]

Misschien ben jij meer stretsjie dan ik?
Anyhow, ik had dus idd geen stressshirtjes gepakt, ik wil verdorie gewoon in een normale maat passen. *stampvoet*
Niet-stretchende kleren zijn voor graatmeisjes
Iedereen die zwaarder is dan 65 kilo moet aan de stretch
disclaimer
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:56:12 #245
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57447835
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 09:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Niet-stretchende kleren zijn voor graatmeisjes
Iedereen die zwaarder is dan 65 kilo moet aan de stretch
Dus meisjes van 65 kg dragen bij H&M maat 46?
Stomme winkel. Die kleren zijn allemaal lang en smal en ik ben kort en dik. *stampvoet wederom*
***Levi was here***
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:59:20 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_57447887
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 09:56 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dus meisjes van 65 kg dragen bij H&M maat 46?
Stomme winkel. Die kleren zijn allemaal lang en smal en ik ben kort en dik. *stampvoet wederom*

Ik heb op z'n laagst maat medium gehad bij H&M, en dat waren stretchy hemdjes enzo. Voor colbertjes etc kon ik met 68 kilo krap in een 40/42. Dwz dat de maat 46 krap geschikt is voor mensen van 80 kilo. En daar ben je nog net te zwaar voor
disclaimer
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:00:28 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_57447903
Het ligt trouwens ook aan het model van het kledingstuk, de helft van de maten 46 in stretch bij H&M zijn mij ook veel te klein *aai*

Geslaagd H&M shoppen = 40 stuks passen en hopen dat je met 6 passende dingen de winkel verlaat
disclaimer
  † In Memoriam † dinsdag 18 maart 2008 @ 10:22:41 #248
43556 miss_dynastie
pi_57448287
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Dat vind ik dan wel weer een hele rare zet Miss Etam leeft van de mensen die tussen de H en M en grote maten winkel invallen, dus ik denk niet dat die blij zijn als iedereen massaal aan het bakkeren gaat
pi_57448367
bij H&m val alles toch juist groot uit?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:28:07 #250
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57448377
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:27 schreef Miss_S het volgende:
Ja
***Levi was here***
pi_57448387
Maar je moet wel per 5 kledingstukken minstens een hal uur wachten op de pashokjes

Squash is leuk trouwens
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:29:00 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_57448391
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:27 schreef Miss_S het volgende:
In de lengte wel ja
disclaimer
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:30:42 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_57448423
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:28 schreef freecell het volgende:
Maar je moet wel per 5 kledingstukken minstens een hal uur wachten op de pashokjes

Squash is leuk trouwens
Dat was inderdaad wel een voordeel aan werkloos zijn: niet op zaterdag te hoeven winkelen
disclaimer
pi_57448448
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

In de lengte wel ja
in de breedte ook
anders pas ik geen kindermaatjes of Sjes
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:33:16 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_57448481
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

in de breedte ook
Het is per figuur verschillend. En natuurlijk per kledingstuk. En natuurlijk valt het groter dan een merk als Benetton o.i.d., maar ik kan je verzekeren dat de H&M met een bovengemiddelde voorgevel niet the place to be is
disclaimer
pi_57448509
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Het is per figuur verschillend. En natuurlijk per kledingstuk. En natuurlijk valt het groter dan een merk als Benetton o.i.d., maar ik kan je verzekeren dat de H&M met een bovengemiddelde voorgevel niet the place to be is
Hmm dat van die voorgevel klopt afentoe wel maar 90% past toch goed hier en meestal paar maten kleiner dan normaal
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:35:50 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_57448534
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hmm dat van die voorgevel klopt afentoe wel maar 90% past toch goed hier en meestal paar maten kleiner dan normaal
Maar dat geldt dus lang niet voor iedereen
disclaimer
pi_57448546
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

in de breedte ook
Mijn probleem bij de H&M was altijd dat mijn borsten er niet inpasten. De rest ging wel redelijk (al houden ze ook niet echt rekening met heupen, maar zoveel heup heb ik niet, dus bij mijn geen punt)

Dat ze alles zo lang hebben is nu voor mij wel prettig Normale truitjes beginnen nu te kort te worden en op te kruipen, maar mijn H&M truitjes met strech kunnen nog wel 2 maanden!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:36:39 #259
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57448551
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Niet als je tieten hebt, nee!
***Levi was here***
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:37:24 #260
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57448565
Miss Etam heeft toch ook grote maten kleding in die Miss Etam zag ik dat van Sonja allemaal zaterdag.

Vanavond eten we vis en groenten gestoomd uit mijn nieuwe magnetron
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:38:24 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_57448583
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:36 schreef freecell het volgende:

[..]

Mijn probleem bij de H&M was altijd dat mijn borsten er niet inpasten. De rest ging wel redelijk (al houden ze ook niet echt rekening met heupen, maar zoveel heup heb ik niet, dus bij mijn geen punt)

Dat ze alles zo lang hebben is nu voor mij wel prettig Normale truitjes beginnen nu te kort te worden en op te kruipen, maar mijn H&M truitjes met strech kunnen nog wel 2 maanden!
True, lang leve de lange shirtjesmode!
Ik heb echt zo lang gebaald dat al die shirtjes maar tot de rand van je broek kwamen Ga je zitten, heb je meteen een half ontblote rug met optionele whale tail
disclaimer
pi_57448616
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb ook een E cup
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:40:33 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_57448626
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik heb ook een E cup
En je hebt een kindermaat
disclaimer
  † In Memoriam † dinsdag 18 maart 2008 @ 10:40:52 #264
43556 miss_dynastie
pi_57448631
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
Miss Etam heeft toch ook grote maten kleding in die Miss Etam zag ik dat van Sonja allemaal zaterdag.
Yep, dat bedoel ik, H&M en andere winkels is zo'n beetje t/m 42, de echte grote maten winkels gaan vanaf 58+, zo'n beetje. Daartussenin ga je naar Miss Etam en natuurlijk zijn er ook zat mensen die er 'gewoon' komen, maar ik hoor van veel mensen die afvallen dat ze blij zijn dat ze weer naar H&M kunnen en zo
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:41:14 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_57448639
Achja, mij boeit het eigenlijk van geen kanten wat voor maatje er aan hangt, zolang het maar past
disclaimer
pi_57448683
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En je hebt een kindermaat
Ja, zelfs niet de grootste kindermaat
Maar dus alleen bij H&M he
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:43:43 #267
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57448695
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Yep, dat bedoel ik, H&M en andere winkels is zo'n beetje t/m 42, de echte grote maten winkels gaan vanaf 58+, zo'n beetje. Daartussenin ga je naar Miss Etam en natuurlijk zijn er ook zat mensen die er 'gewoon' komen, maar ik hoor van veel mensen die afvallen dat ze blij zijn dat ze weer naar H&M kunnen en zo
H&M heeft dus ook maat 46, die precies past als je maat 42 hebt.
***Levi was here***
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:46:35 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_57448755
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja, zelfs niet de grootste kindermaat
Maar dus alleen bij H&M he
Dan heb jij wss het ultieme H&M lichaam
Ik krijg mijn E-cup namelijk nog niet in de grootste maat jurk al had ik het graag
disclaimer
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:47:36 #269
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57448771
h&m heeft ook grote maten, maar dat is de laatste jaren enorm vertrut... die oop ik niet meer, mn moeder tegenwoordig wel..

gekke is dat ik idd bij h en m al jaren van sommige modellen in een L topje pas, maar vand e gewone maten niet altid in 46. als t op de heupen niet rekt pas ik nergens in, en de empire waistlines daar passen mn borsten vaak niet boven haha nou jaaaa, ik pas gewoon 100 dingn idd en soms koop ik er 2
pi_57448782
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dan heb jij wss het ultieme H&M lichaam
Ik krijg mijn E-cup namelijk nog niet in de grootste maat jurk al had ik het graag
Kennelijk maar of dat een compliment is
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:48:37 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_57448797
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Kennelijk maar of dat een compliment is
't is in elk geval lekker goedkoop
disclaimer
pi_57448853
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

't is in elk geval lekker goedkoop
Ja dat wel, maar na een seizoen weggooien
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:52:27 #273
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57448864
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja dat wel, maar na een seizoen weggooien
Dat is bij MissEtam niet anders.
***Levi was here***
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:55:44 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_57448934
SQ heeft net nog een voordeel aan de ambtenarij ontdekt: 5 mei is een vrije dag. Samen met koninginnedag, hemelvaart en de verplichte vrije dag op 2 mei is dat dus een weekend van 6 dagen

Ik zou bijna een korte vakantie boeken. Biiijjjjna
disclaimer
  dinsdag 18 maart 2008 @ 11:07:36 #275
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57449145
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
SQ heeft net nog een voordeel aan de ambtenarij ontdekt: 5 mei is een vrije dag. Samen met koninginnedag, hemelvaart en de verplichte vrije dag op 2 mei is dat dus een weekend van 6 dagen

Ik zou bijna een korte vakantie boeken. Biiijjjjna

Ik heb 5 mei ook vrij, alleen 2 mei is bij ons niet vrij... behalve ik dan.
***Levi was here***
pi_57449236
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:52 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat is bij MissEtam niet anders.
Ach het maakt ook niet zoveel uit ik wil elk seizoen gewoon nieuwe kleren
  dinsdag 18 maart 2008 @ 11:25:40 #277
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57449506
nou ik moet eerlijk zeggen dat ik bij H en M dat probleem ook niet ken hoor? ook in de kleding die niet met stretch is...
  dinsdag 18 maart 2008 @ 11:27:32 #278
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57449549
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 11:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou ik moet eerlijk zeggen dat ik bij H en M dat probleem ook niet ken hoor? ook in de kleding die niet met stretch is...
en ow ja mijn E/F cup past dr wel in

ik kook alleen bijna nooit wat bij H en M...
alleen wat basisshirtjes...
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 18 maart 2008 @ 11:29:02 #279
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57449577

Nadat mijn weegschaal deze week angstvallig dicht in de buurt van drie cijfers (voor de komma) kwam, maar eens besloten dat ik nódig iets aan mijn gewicht moet gaan doen. Dus ik kom hier ook maar eens meekijken.
pi_57449582
H&M is echt kansloos qua bloesjes als je meer dan cup b hebt, net als de empire shirtjes (die ik sowieso niet draag wegens zwanger effect). Ik koop er nu wel graag broeken omdat ze voor mij wel een goede lengte hebben en niet te duur zijn. Ik hoef nu ook niet meer naar de BB afdeling

Man, ik zou nu zo graag eens lekker onbekommerd gaan shoppen bij winkels als Esprit en Mexx en H&M enzo. Ik heb ook echt nog maar 2 broeken die goed passen maar het geldschip is nog niet binnen
  dinsdag 18 maart 2008 @ 11:30:30 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_57449603
Ha Yoni, WB
disclaimer
  dinsdag 18 maart 2008 @ 11:37:29 #282
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57449749
Esprit is mijn favo-kleding-merk... ik kook daar echt ALLES en ik ben ook best breed..ik kan gelukkig eigenlijk in alle winkels wel terecht inmiddels....

is wel erg makkelijk... weet nog dat ik winkelen helemaal niet meer leuk vond... maar nu dus wel weer haha
  dinsdag 18 maart 2008 @ 11:37:47 #283
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57449754
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 11:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
Heb je misschien smalle schouders? Ik heb echt een zwemmersrug en pas nooit iets.
Edit: nee dus

En nu hou ik op met deze discussie... 1 pagina over H&M is wel genoeg.
***Levi was here***
  dinsdag 18 maart 2008 @ 11:39:20 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_57449777
Wat een paar kilo dan uit kan maken he
Ik ben net wat zwaarder en kan dus in geen 1 reguliere winkel goed terecht, behalve de stretchies van de Hennez en de V&D, maar da's vooral omdat het aanbod daar zo groot is dat er altijd wel iets passends tussen hangt
disclaimer
  dinsdag 18 maart 2008 @ 11:40:28 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_57449795
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 11:37 schreef Levitation het volgende:

[..]

Heb je misschien smalle schouders? Ik heb echt een zwemmersrug en pas nooit iets.
Edit: nee dus

En nu hou ik op met deze discussie... 1 pagina over H&M is wel genoeg.
Ieder figuur is anders, elk kledingstuk is anders, dus wat voor de 1 geldt hoeft inderdaad niet voor een ander te gelden. Amen
disclaimer
  dinsdag 18 maart 2008 @ 11:41:23 #286
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57449819
ow ja ik ben natuurlijk wel erg lang en idd misschien heel andere bouw....
(BMI is 26,5 momenteel)
  dinsdag 18 maart 2008 @ 11:42:28 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_57449840
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 11:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow ja ik ben natuurlijk wel erg lang en idd misschien heel andere bouw....
(BMI is 26,5 momenteel)
Dan ben je toch niet erg breed, mens

Met zo'n BMI is het wel logisch dat ze overal passende kleren hebben
disclaimer
  dinsdag 18 maart 2008 @ 12:40:39 #288
30252 Soempie
Procreating
pi_57451009
M'n goede voornemen loopt compleet in de soep. Krijg het niet voor elkaar om alles op de rails te houden: vriendje, sociaal leven, studie, sport, werk..Sport is steeds het eerste wat er bij inschiet.

Had bedacht om samen met m'n vriend te sporten als ik bij hem ben, maar om allerlei redenen komt het er steeds niet van. Nu afgesproken dat we vanavond wél naar de sportschool gaan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 18 maart 2008 @ 12:41:48 #289
30252 Soempie
Procreating
pi_57451028
Oeh, wel een mp3-speler van hem voor m''n verjaardag gekregen. Kan ik mooi rennen met een muziekje.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 18 maart 2008 @ 12:45:49 #290
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57451126
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:41 schreef Soempie het volgende:
Oeh, wel een mp3-speler van hem voor m''n verjaardag gekregen. Kan ik mooi rennen met een muziekje.
Loop je al hard? Of ga je er nu mee beginnen?
Hardlopen
* Levi zit met haar medaille van de CPC te pronken op haar werk.
***Levi was here***
  dinsdag 18 maart 2008 @ 12:51:14 #291
30252 Soempie
Procreating
pi_57451253
Ik liep hard, totdat ik m'n vriend leerde kennen 4 maanden terug. Hij woont nogal ver weg, dus was ik vaak van huis en in plaats van elkaar te stimuleren om te sporten en gezond te eten, gebeurt het tegenovergestelde. Terwijl we voor we elkaar kenden wel goed bezig waren.

Heb er nu in elk geval voor gezorgd dat m'n normale zaalschoenen en skates bij hem liggen, met wat kleding. M'n zwemkleding en hardloopschoenen bij mij.

Maar, nu nog echt beginnen en niet zo nu en dan een keer rennen, zwemmen of skaten.

Wat is CPC? Hoe groot is die afstand?
pi_57451321
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:40 schreef Soempie het volgende:
M'n goede voornemen loopt compleet in de soep. Krijg het niet voor elkaar om alles op de rails te houden: vriendje, sociaal leven, studie, sport, werk..Sport is steeds het eerste wat er bij inschiet.
Zo herkenbaar . Ik heb het afgelopen jaar praktisch niets gedaan, en heb het nu ineens ontzettend druk met precies hetzelfde rijtje. Ik krijg er maar geen ritme in.

Maar goed, ik ga vanavond naar de sportschool, 's kijken wat voor lessen er vanavond zijn :0. En heb besloten dat ik donderdag ga zwemmen . Toen ik BE zo blij zag doen ben ik toch maar op zoek gegaan naar een ander zwembad met ladiesnight, ben benieuwd of die iets schoner is .

Ik doe het omdat het anders zo ontzettend zonde is van m'n dure figuur-aanpas-badpak-ding .
  Licht Ontvlambaar dinsdag 18 maart 2008 @ 12:59:34 #293
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57451440
Hier draait het ook giga in de soep deze week... Ongelofelijk eigenlijk hoe je gewend bent aan dingen samen regelen. Ik ben op het moment gewoon kapot als ik Isa eenmaal in bed heb liggen. En slapen lukt heel slecht, dus van schoonheid is hier nauwelijks sprake deze week

Ik pik alles wel weer op als vriendlief terug is, voorlopig is het maar even 'jammer dan...'
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:00:09 #294
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57451461
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:51 schreef Soempie het volgende:

Wat is CPC? Hoe groot is die afstand?
CPC is de CityPierCity... de halve marathon van Den Haag van afgelopen weekend. Heb daar met de 5km gelopen, net als Moblo. (Zie ook eerder in dit topic )
***Levi was here***
pi_57451539
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:00 schreef Levitation het volgende:

[..]

CPC is de CityPierCity... de halve marathon van Den Haag van afgelopen weekend. Heb daar met de 5km gelopen, net als Moblo. (Zie ook eerder in dit topic )
gaan jullie tijdens de marathon van rotterdam ook de 5 km lopen? dan kom ik jullie aanmoedigen (samen met heel veel anderen )
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:09:16 #296
30252 Soempie
Procreating
pi_57451630
Het is zo makkelijk om dat sporten even op te schuiven, maar dat doe ik nu al weken achter elkaar en ik begin het te merken aan m'n broeken.

Ik heb al gezegd tegen m'n vriend dat we een vaste tijd moeten hebben waarop we naar de sportschool gaan, zodat we ook echt gaan. Nu hebben we van die vage ideeen: jaa, ergens dit weekend. Voor je het weet is het zondagavond en is er niet gesport. Daarnaast ging hij een tijdje terug door z'n rug en heb ik heel solidair ook al die tijd niks gedaan.

Heb trouwens nog nooit van een ladiesnight gehoord in een zwembad. Als ik ga zwemmen is dat 's morgens voor college van 7.00 tot 8.00 uur. Altijd op de scheidslijn tussen de bejaarden en de fanatieke mensen.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:10:36 #297
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57451657
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:04 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

gaan jullie tijdens de marathon van rotterdam ook de 5 km lopen? dan kom ik jullie aanmoedigen (samen met heel veel anderen )
Weet ik nog niet... we zijn wel aan het kijken naar andere evenementen. Heb zelfs zo'n chip aangeschaft voor tijdsregistratie. Denk wel dat ik in oktober in Eindhoven bij de marathon de 6km ga lopen, is een thuiswedstrijd voor mij.
***Levi was here***
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:10:47 #298
30252 Soempie
Procreating
pi_57451659
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:00 schreef Levitation het volgende:

[..]

Goed zeg!
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 18 maart 2008 @ 13:11:08 #299
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57451663
Ik ga vanavond ook zwemmen. Sporten doe ik eigenlijk al jaren niet, ik vind zooo weinig leuk en ik ben zo onhandig dat ik me meestal ook gewoon echt niet op mijn gemak voel in een sportschool. Zou graag samen met iemand gaan, maar dat lukt helaas ook niet...dus ga ik maar in mijn eentje zwemmen
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:12:47 #300
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57451697
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:09 schreef Soempie het volgende:
Heb trouwens nog nooit van een ladiesnight gehoord in een zwembad. Als ik ga zwemmen is dat 's morgens voor college van 7.00 tot 8.00 uur. Altijd op de scheidslijn tussen de bejaarden en de fanatieke mensen.
Ik ken dat ook niet... Ik zwem in de Tongelreep in Eindhoven en daar is iedere dag van 07.00-22.00 uur baantjes zwemmen, maar wel gewoon iedereen door elkaar.
Heb ook wel eens in het baantje naast Pieter vdH gezwommen. Dan voel je je wel echt heel traag.
***Levi was here***
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:14:15 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_57451724
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zo herkenbaar . Ik heb het afgelopen jaar praktisch niets gedaan, en heb het nu ineens ontzettend druk met precies hetzelfde rijtje. Ik krijg er maar geen ritme in.

Maar goed, ik ga vanavond naar de sportschool, 's kijken wat voor lessen er vanavond zijn :0. En heb besloten dat ik donderdag ga zwemmen . Toen ik BE zo blij zag doen ben ik toch maar op zoek gegaan naar een ander zwembad met ladiesnight, ben benieuwd of die iets schoner is .

Ik doe het omdat het anders zo ontzettend zonde is van m'n dure figuur-aanpas-badpak-ding .
Waarom naar een ladiesnight?
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')