Ach, moet kunnenquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Als je dat in de M. supraspinatus injecteert dan gaat dat absoluut helpen(je schouder is dan verlamd, maar dat is bijzaak)
Kop op, je kunt het!quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie op tegen het RPMIk stel me aan. Straks mijn tas inpakken, neem mijn hardloopbroek wel mee, dat lijkt me beter zitten dan mijn fitnessbroek. Fles water niet vergeten en ik ga het vast wel overleven.
Geen idee of ik ook last krijg bij het zwemmen. Het gaat echt om de repeteterende kniebuiging dus niet de belasting an sich. Ik heb zeg maar knie-rsiquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:36 schreef teigan het volgende:
octo, wat vervelend zeg..
Krijg je met zwemmen dan uiteindelijk ook last? Of is dat een van de sporten die nog wel kan?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie op tegen het RPMIk stel me aan. Straks mijn tas inpakken, neem mijn hardloopbroek wel mee, dat lijkt me beter zitten dan mijn fitnessbroek. Fles water niet vergeten en ik ga het vast wel overleven.
De andere helft had ik gisteren al op... ach ja, familieomstandigheden.. het mag even van mezelfquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:33 schreef YPPY het volgende:
Dat is vervelend Octo, zo jammer als je wilt sporten, maar het kan niet.
Het gaat vast helemaal goed Isa, wie weet vind je het zo leuk dat je elke weet gaat.
Heb je de andere helft van het zakje weggegooid Fannetje? Of ga je er op een andere manier vanaf blijven?
Ik ga vergaderen, wel lekker op de fiets.
Mijn kont doet ook nog zeer van de hometrainer deze weekquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik leef nogHeb nu wel berehonger
De les was luid en intensief, en ik ben er nog niet uit of ik het ook leuk vond. Mijn kont doet zeer op dat stomme zadeltje en ik moet eraan wennen dat er een vliegwiel inzit en dus als je stopt met trappen gaan je trappers gewoon door. Dat wende al wel in de loop van de les. Dit is wel een goed alternatief voor mijn conditie nu ik even niet hardloop, dus ik denk dat ik volgende week wel weer ga. Ik ben al lang blij dat ik gegaan ben terwijl het me helemaal niks leek
Miss S, heb je vooraf en achteraf wel genoeg gedronken? Ik heb ook een keer een hele les zonder water gezeten, niet prettig.
Daarom ben je meestal goedkoper uit om meteen een goed apparaat te kopenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Isa, heb hierom een hometrainer gekocht, lekker voor de buis doortrappen, ik vind het een uitkomst en je conditie gaat best snel vooruit.
Heb toen een goedkope gekocht bij Wehkamp en we gebruiken hem samen wel 5 uur in de week .
Eigenlijk wil ik een nieuwere kopen met een zwaardere vliegwiel want ik ben wel aan iets zwaarders toe
Brood is erg lekker geworden. Heerlijk met een lekkere 48+ kaas
Truequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daarom ben je meestal goedkoper uit om meteen een goed apparaat te kopen
zo'n beetje het enige wat ik proefde van het mengseltjequote:
Als je ziek bent moet je eigenlijk niet gaan sportenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, ook maar weer een berichtje. De afgelopen dagen zijn *niet* goed gegaan qua afvallen. Geen tijd gehad om te sporten en veel te veel en ongezond gegeten
. Daar komt nog 's bij dat ik sinds gisteren strontverkouden ben en me helemaal niet lekker voel. Ik hoop morgenavond te kunnen sporten, maar ik zie het bijzonder somber in.
Maarrrr, ik heb wél een leuke actie weten te regelen voor de afvallers hier, al mag ik daar nog niets over zeggen, de komende 2 maanden.
Welkom in de ziekenboegquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, ook maar weer een berichtje. De afgelopen dagen zijn *niet* goed gegaan qua afvallen. Geen tijd gehad om te sporten en veel te veel en ongezond gegeten
. Daar komt nog 's bij dat ik sinds gisteren strontverkouden ben en me helemaal niet lekker voel. Ik hoop morgenavond te kunnen sporten, maar ik zie het bijzonder somber in.
Maarrrr, ik heb wél een leuke actie weten te regelen voor de afvallers hier, al mag ik daar nog niets over zeggen, de komende 2 maanden.
ja, zeg, hé!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
en wát hebben jullie gefrituurd?quote:
Zow, heulemaal niet schieuwnierig heurquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Jaha, ik weet de aandacht er wel bij te houden.
Meriwo?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 03:01 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Beetje late reactie (nachtshift wordt net iets rustiger)...
Meriwo: om te skiën beter een schouder dan een knie! Zonder stokken lukt best, zonder ski's zou iets meer aandacht trekken![]()
Effe serieus, heb jaren met een polsblessure gelopen en steeds gaan skiën zonder enig probleem. Gewoon genieten van die vakantie
En mijn vraagquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Jaha, ik weet de aandacht er wel bij te houden.
Sowieso een echte wedstrijd over wie het meeste kan afvallen is nooit echt een slim idee (omdat het toch gezond moet blijven gaan)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:23 schreef Stormqueen het volgende:
misschien wel een Fok! De Afvallers
Hoewel dat een beetje een stompzinnig plan zou zijn als je geen officiele weigh-in onder toezicht houdt ...
Dat had ik ook een tijd en toen begon ik me echt af te vragen of ik niet ziek was ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:47 schreef motorbloempje het volgende:
whahoeial vind ik dat het wel heel snel gaat...
76,2
en ik eet écht normaal, écht waar![]()
nou ja... mij hoor je niet klagen verdermaargoed
Je bent echt al een slank ding!quote:
Ow, dat had ik oko wel eens. met hardlopen loop je de spierpijn er heel snel weer uit. Klinkt niet hel abnormaal hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:28 schreef Levitation het volgende:
Hardlopen sucks...
Dus ik sjok rond als een oma, maar hardlopen gaat wel?
Ik, dufde het niet te posten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Brinta, smaakt dat dan ooit ergens naar?
Je hersenen en reactiesnelheid niet hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
Levi, ik heb vandaag ook een beetje spierpijn in mijn kuiten. Dus je bent niet de enige
(ja, bij mij slaat dat altijd een dag over, alles aan mij is traag)
Eensch.. Brintaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:46 schreef freecell het volgende:
Brinta... De eerste happen zijn nog wel te eten met veel suiker, maar daarna wordt het lauw en hard.
Ik eet het echt nóóit!
Met suiker lust ik juist weer niet, alleen brinta en warme melkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:46 schreef freecell het volgende:
Brinta... De eerste happen zijn nog wel te eten met veel suiker, maar daarna wordt het lauw en hard.
Ik eet het echt nóóit!
gefeliciteerd en linkje?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:49 schreef Faithy het volgende:
ik heb voorlopig mijn baan nog![]()
(zie voor meer info het "Slank de blabla in" topic
Welkom! Goed bezig alquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
*Meldt* Ik ben sinds ruim drie weken wat aan mijn gewicht aan het doen. De teller staat inmiddels op 5.7 kilo.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Echt, kunnen we ophouden over brinta, mijn maag begint te tollen
dát dusquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Van Brinta?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Dankquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:17 schreef omearos het volgende:
[..]
Welkom! Goed bezig alOp welke manier ben je er mee bezig en hoeveel wil je kwijt?
Kom je ook in het lijstje in de OP? (in de OP staan aanwijzingen hiervoor)
welkomquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
*Meldt* Ik ben sinds ruim drie weken wat aan mijn gewicht aan het doen. De teller staat inmiddels op 5.7 kilo.
Hoeveel weeg je nu, hoe lang ben je en wat is je streefgewicht ? (ok, startgewicht - (30- 5,7)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
DankIk wil in eerste instantie 30 kilo kwijt en daarna zien we wel verder.
Ik ben begonnen op 146.7 kilo, ik ben 1.85 lang en ik denk even niet na over een streefgewicht. Ik probeer het afvallen in beheersbare stukken te knippen, vandaar ook die 30 kilo. Ik kan wel roepen 60 kilo maar dan ben ik vanmiddag afgehaakt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:38 schreef Faithy het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je nu, hoe lang ben je en wat is je streefgewicht ? (ok, startgewicht - (30- 5,7)maargoed..
)
Jaja... we weten onze plaats weerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:50 schreef Faithy het volgende:
graag gedaan
erg leuk dat er weer 'vers bloed' komt![]()
niet dat ik uitgekeken ben op de vaste posters
maar meer gezelligheid is altijd welkom natuurlijk
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Meriwo?
Ach, een polsblessure heb ik ook al jaren, dit kan er ook nog wel bijEn inderdaad kan ik het altijd zonder stokken proberen als met niet lukt. Gelukkig ski ik al heel lang, de techniek is niet het probleem. En als het echt niet lukt ga ik wel wandelen. Mijn camera gaat sowieso mee
Herkenbaar, ik kijk regelmatig vol afgrijzen naar mensen die om 12 uur een frikandel speciaal wegwerken hier. En het stomme is dat die frituurhappen beter verkopen dan de boterhammenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb een gezond-eten-onvriendelijke werkomgeving
- Er staan open zakken chips in de kast. (kan ik gelukkig prima afblijven)
- Er staat altijd frisdrank in de koelkast (gelukkig ook wel light, dus daar pak ik nog wel eens wat van, ongeveer 1x per 2 dagen))
- Ongeveer 3x per week zegt er iemand bij de lunch (bij de LUNCH!! 12:00 dus) "zullen we snacken?" en dan worden er frinkandellen speciaal, broodjes hamburger en broodjes kebab gegeten. (ik moet niet dénken aan een vette hap op dat tijdstip, dus ik eet altijd gewoon mij eigen lunch).
- Er is regelmatig taart en dergelijke (gisteren een tompuce gehad, was lekkervoor de rest af kunnen blijven tot nu toe)
Ik heb dus altijd ook ergens een gewoon brood en wat beleg op de afdeling in een kast liggen, dat hebben gelukkig meerdere collega's ook. En verder neem ik elke dag 3 stuks fruit mee om tussendoor op te kanen. Dan lukt het prima. Maar serieus, dat snacken begrijp ik écht niet
Volgens mij moet daar gewerkt staan.quote:
Mijn zwakste punt komt om een uur of zes 's avonds, als ik m'n lunch al 5 uur onderweg heb en nog anderhalf uur op m'n avondeten moet wachten. Als ik dan iets eetbaars vind, gaat het dood. onherroepelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:25 schreef freecell het volgende:
Ik blijf er ook zonder moeite af
Ik hoef dat spul écht niet voor 16:00. Daarná wordt het een ander verhaal, maar ze snacken eigenlijk alleen tussen de middag.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn zwakste punt komt om een uur of zes 's avonds, als ik m'n lunch al 5 uur onderweg heb en nog anderhalf uur op m'n avondeten moet wachten. Als ik dan iets eetbaars vind, gaat het dood. onherroepelijk
Yup, jarenlangquote:
idd, nog niet helemaal wakkerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij moet daar gewerkt staan.
Best knap hoe aantrekkelijk ze het nog weten te maken op zo'n pakquote:
dat vermoeden had ik ook alquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij moet daar gewerkt staan.
Ik vind tussen de middag warm niet zo'n drama, maar 'savonds géén warm. Dat is evrvelend.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind tussen de middag warm eten ook fijnermaar ja, dat is eigenlijk niet te doen tegenwoordig.
Daar heb ik natuurlijk weer eens helemaal niks aanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Miss_S, het wordt gewoon een prijsvraagwingevalachtig iets die in LIF staat, goed op de afvaltopics aansluit maar verder FOK!-wijd is.
Bluh, dat ziek zijn maakt eten naar. Niets smaakt lekker en ik ben ontzettend chagrijnig.
Probeer dingen met sterke smaken, zoals zoute bouillon of zure appels, dan proef je misschien nog iets.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Bluh, dat ziek zijn maakt eten naar. Niets smaakt lekker en ik ben ontzettend chagrijnig.
Gezelligquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:30 schreef Isabeau het volgende:
Heel veel plezier, freecell! Ik ga vanmiddag naar de bioscoop met Alena.
Leuk!!! Ik ga morgen met Isa, naar Samson en Gertquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:30 schreef Isabeau het volgende:
Heel veel plezier, freecell! Ik ga vanmiddag naar de bioscoop met Alena.
Hè verdorie, ik probeerde er een beetje een positieve draai aan te gevenquote:
Vond het ook jammer...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:46 schreef octopussy het volgende:
Levi, zo jammer dat ik je gemist hebwas net even te laat om de finish te zien door vertraging in het ov. Je bloemetje staat hier nu in een vaas mooi te wezen
![]()
Ik vind het echt supergoed dat jullie mee hebben gedaan dames
Ja, blijkbaar welquote:Op zondag 16 maart 2008 10:24 schreef teigan het volgende:
freecell, het klinkt heel krom zo, jouw redenatie over jojoen, je zegt het zelf al, je eet meer, want je hebt het nodig, dus het gaat schoon op toch?
Dank je wel!quote:Op zondag 16 maart 2008 12:12 schreef morgaine21 het volgende:
Beterschap Levi!
Je gewicht daalt wel, da's toch het belangrijkste? Het gaat misschien niet snel, maar wel de goede kant op.quote:Pffff deze topics gaan als een trein. (iets wat ik van mn dieet niet kan zeggen helaas)
Zit volgens mij (nog steeds) op zo'n 'plateau' en daar word ik niet echt vrolijk van to say the least. Afgelopen donderdag nog gewogen en toen zag het er veelbelovend uit: 73,4 (dat zou dan 600gr in 4 dagen zijn) en vandaag was het na veel onderhandelen met de weegschaal 73,7(eerst wilde die me nl nog wijsmaken dat ik 74,5 woog, yeah right!
)
Leuk, nog iemand die buikdanst!quote:Ik zag dat er een buikdansmeeting aankomt en dan ook nog in Limburg! (woon zelf bij Maastricht) Wat moet ik me daarbij voorstellen? Komt er dan een lerares een workshop geven oid?
Lijkt me wel erg leuk, ik doe sowieso al aan buikdansen (heb anderhalf jaar les gehad en nu doe ik het gewoon zelf thuis voor de spiegel) kan wel weer een klein opfris cursusje gebruiken.
quote:Op zondag 16 maart 2008 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb i.i.g. op dit moment genoeg buik om mee te dansen
ben het hier helemaal mee eensquote:
Moblo en ik wonen ook niet in Den Haag... da's geen excuus!quote:Op zondag 16 maart 2008 14:51 schreef ColdFeet het volgende:Way to go, CPC-runners! Volgend jaar, als ik 10 km kan lopen, ga ik ook meedoen.
Oh nee, dan woon ik natuurlijk niet meer in Den Haag
Levi, sorry trouwens, ik had het laat gemaakt vrijdag, dus had geen tijd om langs te komen.
Ik heb 'm al... alleen zag ik pas na het bestellen dat ik 'm gisteren niet meer kon gebruiken omdat je dat moest opgegeven bij inschrijving.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zelf zo'n championchip kopen denk ik, kun je áltijd overal met chip lopenén op de site van de championchip staan alle evenementen het hele jaar door waarbij zo'n chip gebruikt wordt..
Heb al enkele leuke lopen gezien om bij mee te doen![]()
Toen was ik aan het eten bij de Subways op plein.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:25 schreef octopussy het volgende:
Levi, wij hebben wel bij de finish van de 10k staan kijken
hardloopdatesquote:Op zondag 16 maart 2008 21:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb 'm al... alleen zag ik pas na het bestellen dat ik 'm gisteren niet meer kon gebruiken omdat je dat moest opgegeven bij inschrijving.![]()
Maar... volgende keer loop ik ook met chip!![]()
Nieuwe date maken voor een andere loop? En dan zal ik niet meer weglopen om bij de start van de 10km te kijken.
Op inschrijven.nl staan er ook een heleboel.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hardloopdates![]()
klinkt als een tof planVind het al jammer dat ik de marikenloop niet kan doen wrsch, máár heb wel wat andere lopen gezien. Zo is er in september (pas) de Posbankloop van 6km, en was er in april ook nog iets met een DrieDorpenLoop? Zal vandeweek even de championchip-site en de fortis-site af'lopen' (
) om te kijken wat er allemaal aan leuks is
Kan Qltel je niet brengen dan?quote:Op zondag 16 maart 2008 18:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb net een proefrondje gereden in de auto, en ik heb sterk mijn twijfels of ik morgen een uur kan rijden![]()
Volgens mij heeft het ook te maken met zout en de hoeveelheid vocht die je vasthoudt.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:10 schreef teigan het volgende:
Het stomme is dat ik gisteren een verjaardag had, maar vanmorgen wel weer lichter was dan het weekend...
Ik snap mijn lijf niet helemaal geloof ik, maar ik moet ook wel toegeven dat het een beetje mijn eigen schuld is, ik eet toch onregelmatiger dan dat ik zou willen de laatste tijd..
dat denk ik wel, en dat is ook het punt waar het de laatste weken wat mis gaat, ik drink niet altijd genoeg, en als ik niet genoeg drink raak ik wat verstopt, en dan kom je in zo'n viceuze cirkel.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het ook te maken met zout en de hoeveelheid vocht die je vasthoudt.
Goede zaakquote:Op maandag 17 maart 2008 09:17 schreef teigan het volgende:
[..]
dat denk ik wel, en dat is ook het punt waar het de laatste weken wat mis gaat, ik drink niet altijd genoeg, en als ik niet genoeg drink raak ik wat verstopt, en dan kom je in zo'n viceuze cirkel.
Dus ik ben vanmorgen maar begonnen met een pot witte thee, die nu ook alweer schoon op is..
Volgens een dietiste waar ik ooit heen ging moet je geen gebroken maar hele lijnzaad nemen. De lijnzaadolie schijnt vluchtig te zijn en bij gebroken lijnzaad is er dus al veel verdampt. Maarja, dat is wat de dietiste zei, of het waar is weet ik niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
@MB: veel water drinken en af en toe een hap gebroken lijnzaad is bij mij de trick voor een regelmatige stoelgang
Praten over poepen, oh yeah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Moblo: De foto's staan op www.aktiefoto.nl, zoeken op startnummer gaat niet, omdat we geen chip hadden.Je kunt zoeken op "k5", de 5km. "Mijn" foto's staan rond nr 2400... jij was eerder binnen en staat dus eerder ergens. Succes met zoeken.
![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door Levitation op 17-03-2008 13:13:43 ]Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:05 schreef Levitation het volgende:
Hoe blij kun je zijn dat je bij de finish bent?Flitsend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zeg!Je ziet er nog behoorlijk fris en fruitig uit daar.
Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was dan ook heel blij dat ze daar en niet halverwege fotografeerden. Toen zag ik er duidelijk minder fruitig uit.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Flitsend!
Goed zeg!Je ziet er nog behoorlijk fris en fruitig uit daar.
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:05 schreef Levitation het volgende:
Hoe blij kun je zijn dat je bij de finish bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Moblo: De foto's staan op www.aktiefoto.nl, zoeken op startnummer gaat niet, omdat we geen chip hadden.Je kunt zoeken op "k5", de 5km. "Mijn" foto's staan rond nr 2400... jij was eerder binnen en staat dus eerder ergens. Succes met zoeken.
![]()
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je was écht veel eerder binnen dan ik!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
De blijedoos met startnummer 5313 (lichtkleurig shirtje, blauw jasje om middel)quote:Op maandag 17 maart 2008 14:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
wie ben je of de foto Levi>? aangezien ik je nog nooit IRl heb gezien?
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:44 schreef Levitation het volgende:
Moblo!
Je foto's staan rond nr. 1705-1710!
Hebben die kiendjes ook 5 kilometer gelopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je was écht veel eerder binnen dan ik!disclaimer
Ik ben zelf gereden. En inmiddels weer thuis ook. Het ging redelijk. Het vervelende is dat de pijnstillers niet tegen de pijn helpenquote:Op maandag 17 maart 2008 16:02 schreef Troel het volgende:
Ben je nog op je werk aangekomen Rewimo(Ik hoop echt dat je je hebt laten brengen door qltel)
Hele lijnzaad is een uitstekende bron van essentiële vetzuren. Gebroken lijnzaad werkt beter tegen obstipatie. Allebei hebben ze dus zo hun voordeelquote:Op maandag 17 maart 2008 12:53 schreef Levitation het volgende:
Volgens een dietiste waar ik ooit heen ging moet je geen gebroken maar hele lijnzaad nemen. De lijnzaadolie schijnt vluchtig te zijn en bij gebroken lijnzaad is er dus al veel verdampt. Maarja, dat is wat de dietiste zei, of het waar is weet ik niet.
Gelopen jaquote:Op maandag 17 maart 2008 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben die kiendjes ook 5 kilometer gelopen?
Dat heb ik vaker gehoord, dat pijnstillers niet werken. Tot mensen met de pijnstiller stoppenquote:Op maandag 17 maart 2008 16:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben zelf gereden. En inmiddels weer thuis ook. Het ging redelijk. Het vervelende is dat de pijnstillers niet tegen de pijn helpenHopelijk doet de ontstekingsremmerfunctie het wel
Nee, ik denk niet dat ik een gevaar op de weg benquote:Op maandag 17 maart 2008 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Dat heb ik vaker gehoord, dat pijnstillers niet werken. Tot mensen met de pijnstiller stoppen
En ik wil niet onaardig overkomen, maar ben je niet gewoon gevaarlijk op de weg met zoveel pijn in je schouder terwijl je auto-rijdt? Is het niet verstandiger om iemand anders te laten rijden òf thuis te blijven? Ik ben wel een beetje bezorgd hoor... let je goed op jezelf?
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Sterkte Rewimo, ik hoop dat het snel opgelost is
Check net mijn mail, vind je dit:
[ afbeelding ]
Get lost, woman
ik vind die reclame zo verschrikkelijk zeg...quote:Op maandag 17 maart 2008 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Ik heb zelfs even overwogen om met Omo te gaan wassen i.p.v. Robijn, omdat ik elke keer aan die doos van Bakker moet denken als ik de was doe
'dat doen ik allemaal self'
Ik heb lekker geen TVquote:Op maandag 17 maart 2008 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Ik heb zelfs even overwogen om met Omo te gaan wassen i.p.v. Robijn, omdat ik elke keer aan die doos van Bakker moet denken als ik de was doe
Cool, dat wil ik ook, geen tv... maar ja dan ook geen F1 dus daarom alleen al...quote:
Is het iemand al opgevallen dat terwijl ze 'ik doe alles in huis zelf' zegt, een zakje voorgesneden groenten in d'r handen heeft?quote:Op maandag 17 maart 2008 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Yepquote:Op maandag 17 maart 2008 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is het iemand al opgevallen dat terwijl ze 'ik doen alles in huis zelf' zegt, een zakje voorgesneden groenten in d'r handen heeft?.
En als het mislukt, eten ze standaard tosti's... Lekker danquote:Op maandag 17 maart 2008 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is het iemand al opgevallen dat terwijl ze 'ik doe alles in huis zelf' zegt, een zakje voorgesneden groenten in d'r handen heeft?.
Dat viel mij ook op.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En als het mislukt, eten ze standaard tosti's... Lekker dan
Je bent wakker!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:23 schreef Isabeau het volgende:
GoeiemorgenLekker gezond ontbijtje voor me en straks aan het werk
Gewoon verder gaan met les 5!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:58 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen!
Is squashen leuk? Dat lijkt me nou zo eng, het ziet er zo snel uit.
Vandaag begin ik pas laat en Anna is al naar de opvang. Kan ik mooi gaan steppen. Hardlopen mag niet, dat heb ik gisteren al gedaan. Wel vreemd, ik heb Evy les 4 nu al een keer of 6 gelopen, maar les 5 durf ik niet. Geen idee of die langer is oid, maar iets houdt me tegen. Of het is de luiheid mijn mp3 speler aan te passen, dat kan ook.
Squashen is erg leuk om te doen met iemand die een vergelijkbaar niveau heeft. Maar dat is met alle sporten zo eigenlijk, het is leuk als de tegenstander een vergelijkbaar niveau heeft.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:58 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen!
Is squashen leuk? Dat lijkt me nou zo eng, het ziet er zo snel uit.
Vandaag begin ik pas laat en Anna is al naar de opvang. Kan ik mooi gaan steppen. Hardlopen mag niet, dat heb ik gisteren al gedaan. Wel vreemd, ik heb Evy les 4 nu al een keer of 6 gelopen, maar les 5 durf ik niet. Geen idee of die langer is oid, maar iets houdt me tegen. Of het is de luiheid mijn mp3 speler aan te passen, dat kan ook.
Oja, miss etam... daar hoereerde ze ook al voor.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wacht nog steeds tot ik een keer geconfronteerd word met de Sonja Bakker - Miss Etam reclame
Hmz vaag, ik ben dikker en ik pas er wel inquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oja, miss etam... daar hoereerde ze ook al voor.![]()
Ben trouwens laatst even bij H&M binnengestapt, en een paar shirtjes gepast, maar maat 46 zat me te strak.
Ben een oliebol.
Vrees toch dat ik voorlopig nog veroordeeld ben tot MissEtam en Promiss.
Kan ik niet eens SB boycotten.
Misschien ben jij meer stretsjie dan ik?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hmz vaag, ik ben dikker en ik pas er wel in
Heb je wel stretsj gepakt?
Niet-stretchende kleren zijn voor graatmeisjesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien ben jij meer stretsjie dan ik?![]()
![]()
Anyhow, ik had dus idd geen stressshirtjes gepakt, ik wil verdorie gewoon in een normale maat passen. *stampvoet*
Dus meisjes van 65 kg dragen bij H&M maat 46?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet-stretchende kleren zijn voor graatmeisjes
Iedereen die zwaarder is dan 65 kilo moet aan de stretch
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dus meisjes van 65 kg dragen bij H&M maat 46?![]()
![]()
Stomme winkel.Die kleren zijn allemaal lang en smal en ik ben kort en dik. *stampvoet wederom*
Dat vind ik dan wel weer een hele rare zetquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wacht nog steeds tot ik een keer geconfronteerd word met de Sonja Bakker - Miss Etam reclame
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:27 schreef Miss_S het volgende:
bij H&m val alles toch juist groot uit?
In de lengte wel jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:27 schreef Miss_S het volgende:
bij H&m val alles toch juist groot uit?
Dat was inderdaad wel een voordeel aan werkloos zijn: niet op zaterdag te hoeven winkelenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:28 schreef freecell het volgende:
Maar je moet wel per 5 kledingstukken minstens een hal uur wachten op de pashokjes
Squash is leuk trouwens
Het is per figuur verschillend. En natuurlijk per kledingstuk. En natuurlijk valt het groter dan een merk als Benetton o.i.d., maar ik kan je verzekeren dat de H&M met een bovengemiddelde voorgevel niet the place to be isquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
in de breedte ook
anders pas ik geen kindermaatjes of Sjes
Hmm dat van die voorgevel klopt afentoe wel maar 90% past toch goed hier en meestal paar maten kleiner dan normaalquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is per figuur verschillend. En natuurlijk per kledingstuk. En natuurlijk valt het groter dan een merk als Benetton o.i.d., maar ik kan je verzekeren dat de H&M met een bovengemiddelde voorgevel niet the place to be is
Maar dat geldt dus lang niet voor iedereenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmm dat van die voorgevel klopt afentoe wel maar 90% past toch goed hier en meestal paar maten kleiner dan normaal
Mijn probleem bij de H&M was altijd dat mijn borsten er niet inpasten. De rest ging wel redelijk (al houden ze ook niet echt rekening met heupen, maar zoveel heup heb ik niet, dus bij mijn geen punt)quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
in de breedte ook
anders pas ik geen kindermaatjes of Sjes
Niet als je tieten hebt, nee!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dat geldt dus lang niet voor iedereen
True, lang leve de lange shirtjesmode!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn probleem bij de H&M was altijd dat mijn borsten er niet inpasten. De rest ging wel redelijk (al houden ze ook niet echt rekening met heupen, maar zoveel heup heb ik niet, dus bij mijn geen punt)
Dat ze alles zo lang hebben is nu voor mij wel prettigNormale truitjes beginnen nu te kort te worden en op te kruipen, maar mijn H&M truitjes met strech kunnen nog wel 2 maanden!
Ik heb ook een E cupquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dat geldt dus lang niet voor iedereen
Yep, dat bedoel ik, H&M en andere winkels is zo'n beetje t/m 42, de echte grote maten winkels gaan vanaf 58+, zo'n beetje. Daartussenin ga je naar Miss Etamquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
Miss Etam heeft toch ook grote maten kledingin die Miss Etam zag ik dat van Sonja allemaal zaterdag.
H&M heeft dus ook maat 46, die precies past als je maat 42 hebt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yep, dat bedoel ik, H&M en andere winkels is zo'n beetje t/m 42, de echte grote maten winkels gaan vanaf 58+, zo'n beetje. Daartussenin ga je naar Miss Etamen natuurlijk zijn er ook zat mensen die er 'gewoon' komen, maar ik hoor van veel mensen die afvallen dat ze blij zijn dat ze weer naar H&M kunnen en zo
Dan heb jij wss het ultieme H&M lichaamquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, zelfs niet de grootste kindermaat
Maar dus alleen bij H&M he
Kennelijk maar of dat een compliment isquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb jij wss het ultieme H&M lichaam
Ik krijg mijn E-cup namelijk nog niet in de grootste maat jurk al had ik het graag
't is in elk geval lekker goedkoopquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Kennelijk maar of dat een compliment is
Ja dat wel, maar na een seizoen weggooienquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is in elk geval lekker goedkoop
Dat is bij MissEtam niet anders.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar na een seizoen weggooien
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
SQ heeft net nog een voordeel aan de ambtenarij ontdekt: 5 mei is een vrije dag. Samen met koninginnedag, hemelvaart en de verplichte vrije dag op 2 mei is dat dus een weekend van 6 dagen
Ik zou bijna een korte vakantie boeken. Biiijjjjna![]()
en ow ja mijn E/F cup past dr wel inquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou ik moet eerlijk zeggen dat ik bij H en M dat probleem ook niet ken hoor? ook in de kleding die niet met stretch is...
Heb je misschien smalle schouders? Ik heb echt een zwemmersrug en pas nooit iets.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou ik moet eerlijk zeggen dat ik bij H en M dat probleem ook niet ken hoor? ook in de kleding die niet met stretch is...
Ieder figuur is anders, elk kledingstuk is anders, dus wat voor de 1 geldt hoeft inderdaad niet voor een ander te gelden. Amenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb je misschien smalle schouders? Ik heb echt een zwemmersrug en pas nooit iets.![]()
Edit: nee dus
![]()
En nu hou ik op met deze discussie... 1 pagina over H&M is wel genoeg.![]()
Dan ben je toch niet erg breed, mensquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow ja ik ben natuurlijk wel erg lang en idd misschien heel andere bouw....
(BMI is 26,5 momenteel)
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:41 schreef Soempie het volgende:
Oeh, wel een mp3-speler van hem voor m''n verjaardag gekregen. Kan ik mooi rennen met een muziekje.
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:40 schreef Soempie het volgende:
M'n goede voornemen loopt compleet in de soep. Krijg het niet voor elkaar om alles op de rails te houden: vriendje, sociaal leven, studie, sport, werk..Sport is steeds het eerste wat er bij inschiet.![]()
CPC is de CityPierCity... de halve marathon van Den Haag van afgelopen weekend. Heb daar met de 5km gelopen, net als Moblo.quote:
gaan jullie tijdens de marathon van rotterdam ook de 5 km lopen? dan kom ik jullie aanmoedigen (samen met heel veel anderenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
CPC is de CityPierCity... de halve marathon van Den Haag van afgelopen weekend. Heb daar met de 5km gelopen, net als Moblo.(Zie ook eerder in dit topic
)
Weet ik nog niet... we zijn wel aan het kijken naar andere evenementen. Heb zelfs zo'n chip aangeschaft voor tijdsregistratie.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:04 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
gaan jullie tijdens de marathon van rotterdam ook de 5 km lopen? dan kom ik jullie aanmoedigen (samen met heel veel anderen)
Goed zeg!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
CPC is de CityPierCity... de halve marathon van Den Haag van afgelopen weekend. Heb daar met de 5km gelopen, net als Moblo.(Zie ook eerder in dit topic
)
Ik ken dat ook niet...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:09 schreef Soempie het volgende:
Heb trouwens nog nooit van een ladiesnight gehoord in een zwembad. Als ik ga zwemmen is dat 's morgens voor college van 7.00 tot 8.00 uur. Altijd op de scheidslijn tussen de bejaarden en de fanatieke mensen.
Waarom naar een ladiesnight?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Ik heb het afgelopen jaar praktisch niets gedaan, en heb het nu ineens ontzettend druk met precies hetzelfde rijtje. Ik krijg er maar geen ritme in.
Maar goed, ik ga vanavond naar de sportschool, 's kijken wat voor lessen er vanavond zijn :0. En heb besloten dat ik donderdag ga zwemmen. Toen ik BE zo blij zag doen ben ik toch maar op zoek gegaan naar een ander zwembad met ladiesnight, ben benieuwd of die iets schoner is
.
Ik doe het omdat het anders zo ontzettend zonde is van m'n dure figuur-aanpas-badpak-ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |