abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57361200
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57361570
pfff ben gesloopt. na het werk afspraak met de hypotheekadviseur, wat dus een gesprek werd van 3 uur (niet gegeten en zo, maar nu ook totaal geen honger meer, behalve heel veel slaap)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_57361619
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Omearos, hoe was de zure appel?
zo'n beetje het enige wat ik proefde van het mengseltje Heb geen kaneel, rozijnen of suiker geproefd. Ik heb het nog niet op, zat na een paar happen al vol, de rest weer in de koelkast.
pi_57361981
Zo, ook maar weer een berichtje . De afgelopen dagen zijn *niet* goed gegaan qua afvallen. Geen tijd gehad om te sporten en veel te veel en ongezond gegeten . Daar komt nog 's bij dat ik sinds gisteren strontverkouden ben en me helemaal niet lekker voel. Ik hoop morgenavond te kunnen sporten, maar ik zie het bijzonder somber in.

Maarrrr, ik heb wél een leuke actie weten te regelen voor de afvallers hier, al mag ik daar nog niets over zeggen, de komende 2 maanden .
pi_57362065
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, ook maar weer een berichtje . De afgelopen dagen zijn *niet* goed gegaan qua afvallen. Geen tijd gehad om te sporten en veel te veel en ongezond gegeten . Daar komt nog 's bij dat ik sinds gisteren strontverkouden ben en me helemaal niet lekker voel. Ik hoop morgenavond te kunnen sporten, maar ik zie het bijzonder somber in.

Maarrrr, ik heb wél een leuke actie weten te regelen voor de afvallers hier, al mag ik daar nog niets over zeggen, de komende 2 maanden .
Als je ziek bent moet je eigenlijk niet gaan sporten Eerst maar opknappen en gewoon gezond gaan eten.

Enne, de actie is superrrrr (en ik mag natuurlijk weer niet meedoen hè )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57362070
de afvallers hier of ook in het andere topic?
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:08:22 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_57362198
Wij hebben vandaag gefrituurd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57362264
quote:

Welkom in de ziekenboeg Beterschap
pi_57362293
clumsy_clown, wat gemeen om ons zo nieuwsgierig te maken

Ik kom net terug van het aquajoggen
was wel in een zwembad waar ik nog nooit was geweest en de groep was ook niet echt enthousiast ofzo. Ik denk dat mijn hartslag nergens boven de 90 is geweest Maar de knie heeft zich koest gehouden.
Ik ga volgende keer weer lekker hier in Delft meedoen met aquarobics, want die les is tenminste nog redelijk pittig.
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:12:36 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_57362309
toet
disclaimer
pi_57362431
Het zwemmen klonk in ieder geval ontspannend, octo Maar volgens mij heb je weinig voor je conditie of verbranding gedaan
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:20:53 #37
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57362555
Klinkt interessant clumsy_clown

ja, hele slechte TVP, ik weet het
pi_57362618
Oi! Lekker ons nieuwsgierig maken met die actie

Ik wilde deze week actief gaan sporten maar het tijdsverschil van 12 uur en de drukte van de vakantie hebben me ingehaald geloof ik. Ben de hele week rond het einde van de middag al doodmoe . Dus ik vrees dat ik morgen geen puf heb om te sporten. En ik denk ook dat ik mijn enkel nog even wat rust moet geven. Volgens vriendjelief is spinning ook niet goed voor de enkel. En het weer helpt ook al niet mee . Naja, tijd om mijn warme bedje op te gaan zoeken Volgende week maar actief sporten en trap gaan lopen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Pandorah op 13-03-2008 22:37:56 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 maart 2008 @ 22:35:02 #39
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57362948
Ik kan de aquagym ook wel weer vergeten voorlopig Net nu ik er eindelijk naartoe ben geweest voor het eerst
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57362979
quote:
ja, zeg, hé! ons een beetje nieuwsgierig maken

Ja doei.
pi_57363042
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:08 schreef Troel het volgende:
Wij hebben vandaag gefrituurd
en wát hebben jullie gefrituurd?

Ik heb lasagna carbonara met een flinke zak groente en wat gehakt gemaakt. Die pakken van Knorr die nu in palletvoorraden bij de Xenos staan. Best te doen, als je snel wat wilt vogelen

En daarna lekker gezwommen. Wel de carbonara nog een keer geproefd (maar hé, waar voor m'n geld ) maar verder flink door kunnen zwemmen

heb de sprintjes iig gewonnen van een veel sterker uitziende jongen
Ja doei.
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:13:11 #42
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57364029
ik kan echt niet wachten tot mn hardloopschoenen er zijn...

ik was nr de runnersworld hier in leiden gegaan. maar ze hadden niks met voldoende demping voor mijn gewicht én onderstening aan de binneknat voet (want daar land ik erg op), én met een brede leest, én in mijn piepkleine maatje maar ze waren super aardig en hebben een aantal n mijn maat besteld, als ze er zijn bellen ze en ga ik doorpassen en dan heb ik hopelijk volgende week lekere hardloopschoenen en kan ik beginnen met Evy :D

vanavond heb ik mezelf gepest met vieze mislukte zelfgemaakte nasi *huilie* heb t een poosje geleden ingevroren, had 4 porties gemaakt voor als ik geen in ahd om te koken maar t is dus helemaal niet lekker geworden haha maar nu ben ik wel zo zuinig dat ik t dus wel opeet...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57364149
Jaha, ik weet de aandacht er wel bij te houden.
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:35:42 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57364633
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Zow, heulemaal niet schieuwnierig heur
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57366877
Beetje late reactie (nachtshift wordt net iets rustiger)...

Meriwo: om te skiën beter een schouder dan een knie! Zonder stokken lukt best, zonder ski's zou iets meer aandacht trekken
Effe serieus, heb jaren met een polsblessure gelopen en steeds gaan skiën zonder enig probleem. Gewoon genieten van die vakantie
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 maart 2008 @ 07:17:47 #46
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57367231
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 03:01 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Beetje late reactie (nachtshift wordt net iets rustiger)...

Meriwo: om te skiën beter een schouder dan een knie! Zonder stokken lukt best, zonder ski's zou iets meer aandacht trekken
Effe serieus, heb jaren met een polsblessure gelopen en steeds gaan skiën zonder enig probleem. Gewoon genieten van die vakantie
Meriwo?

Ach, een polsblessure heb ik ook al jaren, dit kan er ook nog wel bij En inderdaad kan ik het altijd zonder stokken proberen als met niet lukt. Gelukkig ski ik al heel lang, de techniek is niet het probleem. En als het echt niet lukt ga ik wel wandelen. Mijn camera gaat sowieso mee
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57367249
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
En mijn vraag
  vrijdag 14 maart 2008 @ 07:23:18 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_57367257
misschien wel een Fok! De Afvallers
Hoewel dat een beetje een stompzinnig plan zou zijn als je geen officiele weigh-in onder toezicht houdt ...
disclaimer
pi_57367262
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 07:23 schreef Stormqueen het volgende:
misschien wel een Fok! De Afvallers
Hoewel dat een beetje een stompzinnig plan zou zijn als je geen officiele weigh-in onder toezicht houdt ...
Sowieso een echte wedstrijd over wie het meeste kan afvallen is nooit echt een slim idee (omdat het toch gezond moet blijven gaan)
Maar goed ik ben benieuwd en ook of het slanke topic mee mag doen
pi_57367397
whahoei al vind ik dat het wel heel snel gaat...

76,2

en ik eet écht normaal, écht waar

nou ja... mij hoor je niet klagen verder maargoed
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')