zo'n beetje het enige wat ik proefde van het mengseltjequote:
Als je ziek bent moet je eigenlijk niet gaan sportenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, ook maar weer een berichtje. De afgelopen dagen zijn *niet* goed gegaan qua afvallen. Geen tijd gehad om te sporten en veel te veel en ongezond gegeten
. Daar komt nog 's bij dat ik sinds gisteren strontverkouden ben en me helemaal niet lekker voel. Ik hoop morgenavond te kunnen sporten, maar ik zie het bijzonder somber in.
Maarrrr, ik heb wél een leuke actie weten te regelen voor de afvallers hier, al mag ik daar nog niets over zeggen, de komende 2 maanden.
Welkom in de ziekenboegquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, ook maar weer een berichtje. De afgelopen dagen zijn *niet* goed gegaan qua afvallen. Geen tijd gehad om te sporten en veel te veel en ongezond gegeten
. Daar komt nog 's bij dat ik sinds gisteren strontverkouden ben en me helemaal niet lekker voel. Ik hoop morgenavond te kunnen sporten, maar ik zie het bijzonder somber in.
Maarrrr, ik heb wél een leuke actie weten te regelen voor de afvallers hier, al mag ik daar nog niets over zeggen, de komende 2 maanden.
ja, zeg, hé!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
en wát hebben jullie gefrituurd?quote:
Zow, heulemaal niet schieuwnierig heurquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Jaha, ik weet de aandacht er wel bij te houden.
Meriwo?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 03:01 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Beetje late reactie (nachtshift wordt net iets rustiger)...
Meriwo: om te skiën beter een schouder dan een knie! Zonder stokken lukt best, zonder ski's zou iets meer aandacht trekken![]()
Effe serieus, heb jaren met een polsblessure gelopen en steeds gaan skiën zonder enig probleem. Gewoon genieten van die vakantie
En mijn vraagquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Jaha, ik weet de aandacht er wel bij te houden.
Sowieso een echte wedstrijd over wie het meeste kan afvallen is nooit echt een slim idee (omdat het toch gezond moet blijven gaan)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:23 schreef Stormqueen het volgende:
misschien wel een Fok! De Afvallers
Hoewel dat een beetje een stompzinnig plan zou zijn als je geen officiele weigh-in onder toezicht houdt ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |