De blijedoos met startnummer 5313 (lichtkleurig shirtje, blauw jasje om middel)quote:Op maandag 17 maart 2008 14:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
wie ben je of de foto Levi>? aangezien ik je nog nooit IRl heb gezien?
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:44 schreef Levitation het volgende:
Moblo!
Je foto's staan rond nr. 1705-1710!
Hebben die kiendjes ook 5 kilometer gelopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je was écht veel eerder binnen dan ik!disclaimer
Ik ben zelf gereden. En inmiddels weer thuis ook. Het ging redelijk. Het vervelende is dat de pijnstillers niet tegen de pijn helpenquote:Op maandag 17 maart 2008 16:02 schreef Troel het volgende:
Ben je nog op je werk aangekomen Rewimo(Ik hoop echt dat je je hebt laten brengen door qltel)
Hele lijnzaad is een uitstekende bron van essentiële vetzuren. Gebroken lijnzaad werkt beter tegen obstipatie. Allebei hebben ze dus zo hun voordeelquote:Op maandag 17 maart 2008 12:53 schreef Levitation het volgende:
Volgens een dietiste waar ik ooit heen ging moet je geen gebroken maar hele lijnzaad nemen. De lijnzaadolie schijnt vluchtig te zijn en bij gebroken lijnzaad is er dus al veel verdampt. Maarja, dat is wat de dietiste zei, of het waar is weet ik niet.
Gelopen jaquote:Op maandag 17 maart 2008 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben die kiendjes ook 5 kilometer gelopen?
Dat heb ik vaker gehoord, dat pijnstillers niet werken. Tot mensen met de pijnstiller stoppenquote:Op maandag 17 maart 2008 16:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben zelf gereden. En inmiddels weer thuis ook. Het ging redelijk. Het vervelende is dat de pijnstillers niet tegen de pijn helpenHopelijk doet de ontstekingsremmerfunctie het wel
Nee, ik denk niet dat ik een gevaar op de weg benquote:Op maandag 17 maart 2008 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Dat heb ik vaker gehoord, dat pijnstillers niet werken. Tot mensen met de pijnstiller stoppen
En ik wil niet onaardig overkomen, maar ben je niet gewoon gevaarlijk op de weg met zoveel pijn in je schouder terwijl je auto-rijdt? Is het niet verstandiger om iemand anders te laten rijden òf thuis te blijven? Ik ben wel een beetje bezorgd hoor... let je goed op jezelf?
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Sterkte Rewimo, ik hoop dat het snel opgelost is
Check net mijn mail, vind je dit:
[ afbeelding ]
Get lost, woman
ik vind die reclame zo verschrikkelijk zeg...quote:Op maandag 17 maart 2008 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Ik heb zelfs even overwogen om met Omo te gaan wassen i.p.v. Robijn, omdat ik elke keer aan die doos van Bakker moet denken als ik de was doe
'dat doen ik allemaal self'
Ik heb lekker geen TVquote:Op maandag 17 maart 2008 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Ik heb zelfs even overwogen om met Omo te gaan wassen i.p.v. Robijn, omdat ik elke keer aan die doos van Bakker moet denken als ik de was doe
Cool, dat wil ik ook, geen tv... maar ja dan ook geen F1 dus daarom alleen al...quote:
Is het iemand al opgevallen dat terwijl ze 'ik doe alles in huis zelf' zegt, een zakje voorgesneden groenten in d'r handen heeft?quote:Op maandag 17 maart 2008 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Yepquote:Op maandag 17 maart 2008 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is het iemand al opgevallen dat terwijl ze 'ik doen alles in huis zelf' zegt, een zakje voorgesneden groenten in d'r handen heeft?.
En als het mislukt, eten ze standaard tosti's... Lekker danquote:Op maandag 17 maart 2008 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is het iemand al opgevallen dat terwijl ze 'ik doe alles in huis zelf' zegt, een zakje voorgesneden groenten in d'r handen heeft?.
Dat viel mij ook op.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En als het mislukt, eten ze standaard tosti's... Lekker dan
Je bent wakker!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:23 schreef Isabeau het volgende:
GoeiemorgenLekker gezond ontbijtje voor me en straks aan het werk
Gewoon verder gaan met les 5!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:58 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen!
Is squashen leuk? Dat lijkt me nou zo eng, het ziet er zo snel uit.
Vandaag begin ik pas laat en Anna is al naar de opvang. Kan ik mooi gaan steppen. Hardlopen mag niet, dat heb ik gisteren al gedaan. Wel vreemd, ik heb Evy les 4 nu al een keer of 6 gelopen, maar les 5 durf ik niet. Geen idee of die langer is oid, maar iets houdt me tegen. Of het is de luiheid mijn mp3 speler aan te passen, dat kan ook.
Squashen is erg leuk om te doen met iemand die een vergelijkbaar niveau heeft. Maar dat is met alle sporten zo eigenlijk, het is leuk als de tegenstander een vergelijkbaar niveau heeft.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:58 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen!
Is squashen leuk? Dat lijkt me nou zo eng, het ziet er zo snel uit.
Vandaag begin ik pas laat en Anna is al naar de opvang. Kan ik mooi gaan steppen. Hardlopen mag niet, dat heb ik gisteren al gedaan. Wel vreemd, ik heb Evy les 4 nu al een keer of 6 gelopen, maar les 5 durf ik niet. Geen idee of die langer is oid, maar iets houdt me tegen. Of het is de luiheid mijn mp3 speler aan te passen, dat kan ook.
Oja, miss etam... daar hoereerde ze ook al voor.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wacht nog steeds tot ik een keer geconfronteerd word met de Sonja Bakker - Miss Etam reclame
Hmz vaag, ik ben dikker en ik pas er wel inquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oja, miss etam... daar hoereerde ze ook al voor.![]()
Ben trouwens laatst even bij H&M binnengestapt, en een paar shirtjes gepast, maar maat 46 zat me te strak.
Ben een oliebol.
Vrees toch dat ik voorlopig nog veroordeeld ben tot MissEtam en Promiss.
Kan ik niet eens SB boycotten.
Misschien ben jij meer stretsjie dan ik?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hmz vaag, ik ben dikker en ik pas er wel in
Heb je wel stretsj gepakt?
Niet-stretchende kleren zijn voor graatmeisjesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien ben jij meer stretsjie dan ik?![]()
![]()
Anyhow, ik had dus idd geen stressshirtjes gepakt, ik wil verdorie gewoon in een normale maat passen. *stampvoet*
Dus meisjes van 65 kg dragen bij H&M maat 46?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet-stretchende kleren zijn voor graatmeisjes
Iedereen die zwaarder is dan 65 kilo moet aan de stretch
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dus meisjes van 65 kg dragen bij H&M maat 46?![]()
![]()
Stomme winkel.Die kleren zijn allemaal lang en smal en ik ben kort en dik. *stampvoet wederom*
Dat vind ik dan wel weer een hele rare zetquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wacht nog steeds tot ik een keer geconfronteerd word met de Sonja Bakker - Miss Etam reclame
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:27 schreef Miss_S het volgende:
bij H&m val alles toch juist groot uit?
In de lengte wel jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:27 schreef Miss_S het volgende:
bij H&m val alles toch juist groot uit?
Dat was inderdaad wel een voordeel aan werkloos zijn: niet op zaterdag te hoeven winkelenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:28 schreef freecell het volgende:
Maar je moet wel per 5 kledingstukken minstens een hal uur wachten op de pashokjes
Squash is leuk trouwens
Het is per figuur verschillend. En natuurlijk per kledingstuk. En natuurlijk valt het groter dan een merk als Benetton o.i.d., maar ik kan je verzekeren dat de H&M met een bovengemiddelde voorgevel niet the place to be isquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
in de breedte ook
anders pas ik geen kindermaatjes of Sjes
Hmm dat van die voorgevel klopt afentoe wel maar 90% past toch goed hier en meestal paar maten kleiner dan normaalquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is per figuur verschillend. En natuurlijk per kledingstuk. En natuurlijk valt het groter dan een merk als Benetton o.i.d., maar ik kan je verzekeren dat de H&M met een bovengemiddelde voorgevel niet the place to be is
Maar dat geldt dus lang niet voor iedereenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmm dat van die voorgevel klopt afentoe wel maar 90% past toch goed hier en meestal paar maten kleiner dan normaal
Mijn probleem bij de H&M was altijd dat mijn borsten er niet inpasten. De rest ging wel redelijk (al houden ze ook niet echt rekening met heupen, maar zoveel heup heb ik niet, dus bij mijn geen punt)quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
in de breedte ook
anders pas ik geen kindermaatjes of Sjes
Niet als je tieten hebt, nee!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dat geldt dus lang niet voor iedereen
True, lang leve de lange shirtjesmode!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn probleem bij de H&M was altijd dat mijn borsten er niet inpasten. De rest ging wel redelijk (al houden ze ook niet echt rekening met heupen, maar zoveel heup heb ik niet, dus bij mijn geen punt)
Dat ze alles zo lang hebben is nu voor mij wel prettigNormale truitjes beginnen nu te kort te worden en op te kruipen, maar mijn H&M truitjes met strech kunnen nog wel 2 maanden!
Ik heb ook een E cupquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dat geldt dus lang niet voor iedereen
Yep, dat bedoel ik, H&M en andere winkels is zo'n beetje t/m 42, de echte grote maten winkels gaan vanaf 58+, zo'n beetje. Daartussenin ga je naar Miss Etamquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
Miss Etam heeft toch ook grote maten kledingin die Miss Etam zag ik dat van Sonja allemaal zaterdag.
H&M heeft dus ook maat 46, die precies past als je maat 42 hebt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yep, dat bedoel ik, H&M en andere winkels is zo'n beetje t/m 42, de echte grote maten winkels gaan vanaf 58+, zo'n beetje. Daartussenin ga je naar Miss Etamen natuurlijk zijn er ook zat mensen die er 'gewoon' komen, maar ik hoor van veel mensen die afvallen dat ze blij zijn dat ze weer naar H&M kunnen en zo
Dan heb jij wss het ultieme H&M lichaamquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, zelfs niet de grootste kindermaat
Maar dus alleen bij H&M he
Kennelijk maar of dat een compliment isquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb jij wss het ultieme H&M lichaam
Ik krijg mijn E-cup namelijk nog niet in de grootste maat jurk al had ik het graag
't is in elk geval lekker goedkoopquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Kennelijk maar of dat een compliment is
Ja dat wel, maar na een seizoen weggooienquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is in elk geval lekker goedkoop
Dat is bij MissEtam niet anders.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar na een seizoen weggooien
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
SQ heeft net nog een voordeel aan de ambtenarij ontdekt: 5 mei is een vrije dag. Samen met koninginnedag, hemelvaart en de verplichte vrije dag op 2 mei is dat dus een weekend van 6 dagen
Ik zou bijna een korte vakantie boeken. Biiijjjjna![]()
en ow ja mijn E/F cup past dr wel inquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou ik moet eerlijk zeggen dat ik bij H en M dat probleem ook niet ken hoor? ook in de kleding die niet met stretch is...
Heb je misschien smalle schouders? Ik heb echt een zwemmersrug en pas nooit iets.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou ik moet eerlijk zeggen dat ik bij H en M dat probleem ook niet ken hoor? ook in de kleding die niet met stretch is...
Ieder figuur is anders, elk kledingstuk is anders, dus wat voor de 1 geldt hoeft inderdaad niet voor een ander te gelden. Amenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb je misschien smalle schouders? Ik heb echt een zwemmersrug en pas nooit iets.![]()
Edit: nee dus
![]()
En nu hou ik op met deze discussie... 1 pagina over H&M is wel genoeg.![]()
Dan ben je toch niet erg breed, mensquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow ja ik ben natuurlijk wel erg lang en idd misschien heel andere bouw....
(BMI is 26,5 momenteel)
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:41 schreef Soempie het volgende:
Oeh, wel een mp3-speler van hem voor m''n verjaardag gekregen. Kan ik mooi rennen met een muziekje.
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:40 schreef Soempie het volgende:
M'n goede voornemen loopt compleet in de soep. Krijg het niet voor elkaar om alles op de rails te houden: vriendje, sociaal leven, studie, sport, werk..Sport is steeds het eerste wat er bij inschiet.![]()
CPC is de CityPierCity... de halve marathon van Den Haag van afgelopen weekend. Heb daar met de 5km gelopen, net als Moblo.quote:
gaan jullie tijdens de marathon van rotterdam ook de 5 km lopen? dan kom ik jullie aanmoedigen (samen met heel veel anderenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
CPC is de CityPierCity... de halve marathon van Den Haag van afgelopen weekend. Heb daar met de 5km gelopen, net als Moblo.(Zie ook eerder in dit topic
)
Weet ik nog niet... we zijn wel aan het kijken naar andere evenementen. Heb zelfs zo'n chip aangeschaft voor tijdsregistratie.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:04 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
gaan jullie tijdens de marathon van rotterdam ook de 5 km lopen? dan kom ik jullie aanmoedigen (samen met heel veel anderen)
Goed zeg!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
CPC is de CityPierCity... de halve marathon van Den Haag van afgelopen weekend. Heb daar met de 5km gelopen, net als Moblo.(Zie ook eerder in dit topic
)
Ik ken dat ook niet...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:09 schreef Soempie het volgende:
Heb trouwens nog nooit van een ladiesnight gehoord in een zwembad. Als ik ga zwemmen is dat 's morgens voor college van 7.00 tot 8.00 uur. Altijd op de scheidslijn tussen de bejaarden en de fanatieke mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |