Volgens mij moet daar gewerkt staan.quote:
Mijn zwakste punt komt om een uur of zes 's avonds, als ik m'n lunch al 5 uur onderweg heb en nog anderhalf uur op m'n avondeten moet wachten. Als ik dan iets eetbaars vind, gaat het dood. onherroepelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:25 schreef freecell het volgende:
Ik blijf er ook zonder moeite af
Ik hoef dat spul écht niet voor 16:00. Daarná wordt het een ander verhaal, maar ze snacken eigenlijk alleen tussen de middag.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn zwakste punt komt om een uur of zes 's avonds, als ik m'n lunch al 5 uur onderweg heb en nog anderhalf uur op m'n avondeten moet wachten. Als ik dan iets eetbaars vind, gaat het dood. onherroepelijk
Yup, jarenlangquote:
idd, nog niet helemaal wakkerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij moet daar gewerkt staan.
Best knap hoe aantrekkelijk ze het nog weten te maken op zo'n pakquote:
dat vermoeden had ik ook alquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij moet daar gewerkt staan.
Ik vind tussen de middag warm niet zo'n drama, maar 'savonds géén warm. Dat is evrvelend.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind tussen de middag warm eten ook fijnermaar ja, dat is eigenlijk niet te doen tegenwoordig.
Daar heb ik natuurlijk weer eens helemaal niks aanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Miss_S, het wordt gewoon een prijsvraagwingevalachtig iets die in LIF staat, goed op de afvaltopics aansluit maar verder FOK!-wijd is.
Bluh, dat ziek zijn maakt eten naar. Niets smaakt lekker en ik ben ontzettend chagrijnig.
Probeer dingen met sterke smaken, zoals zoute bouillon of zure appels, dan proef je misschien nog iets.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Bluh, dat ziek zijn maakt eten naar. Niets smaakt lekker en ik ben ontzettend chagrijnig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |