Volgens mij moet daar gewerkt staan.quote:
Mijn zwakste punt komt om een uur of zes 's avonds, als ik m'n lunch al 5 uur onderweg heb en nog anderhalf uur op m'n avondeten moet wachten. Als ik dan iets eetbaars vind, gaat het dood. onherroepelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:25 schreef freecell het volgende:
Ik blijf er ook zonder moeite af
Ik hoef dat spul écht niet voor 16:00. Daarná wordt het een ander verhaal, maar ze snacken eigenlijk alleen tussen de middag.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn zwakste punt komt om een uur of zes 's avonds, als ik m'n lunch al 5 uur onderweg heb en nog anderhalf uur op m'n avondeten moet wachten. Als ik dan iets eetbaars vind, gaat het dood. onherroepelijk
Yup, jarenlangquote:
idd, nog niet helemaal wakkerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij moet daar gewerkt staan.
Best knap hoe aantrekkelijk ze het nog weten te maken op zo'n pakquote:
dat vermoeden had ik ook alquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij moet daar gewerkt staan.
Ik vind tussen de middag warm niet zo'n drama, maar 'savonds géén warm. Dat is evrvelend.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind tussen de middag warm eten ook fijnermaar ja, dat is eigenlijk niet te doen tegenwoordig.
Daar heb ik natuurlijk weer eens helemaal niks aanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Miss_S, het wordt gewoon een prijsvraagwingevalachtig iets die in LIF staat, goed op de afvaltopics aansluit maar verder FOK!-wijd is.
Bluh, dat ziek zijn maakt eten naar. Niets smaakt lekker en ik ben ontzettend chagrijnig.
Probeer dingen met sterke smaken, zoals zoute bouillon of zure appels, dan proef je misschien nog iets.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Bluh, dat ziek zijn maakt eten naar. Niets smaakt lekker en ik ben ontzettend chagrijnig.
Gezelligquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:30 schreef Isabeau het volgende:
Heel veel plezier, freecell! Ik ga vanmiddag naar de bioscoop met Alena.
Leuk!!! Ik ga morgen met Isa, naar Samson en Gertquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:30 schreef Isabeau het volgende:
Heel veel plezier, freecell! Ik ga vanmiddag naar de bioscoop met Alena.
Hè verdorie, ik probeerde er een beetje een positieve draai aan te gevenquote:
Vond het ook jammer...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:46 schreef octopussy het volgende:
Levi, zo jammer dat ik je gemist hebwas net even te laat om de finish te zien door vertraging in het ov. Je bloemetje staat hier nu in een vaas mooi te wezen
![]()
Ik vind het echt supergoed dat jullie mee hebben gedaan dames
Ja, blijkbaar welquote:Op zondag 16 maart 2008 10:24 schreef teigan het volgende:
freecell, het klinkt heel krom zo, jouw redenatie over jojoen, je zegt het zelf al, je eet meer, want je hebt het nodig, dus het gaat schoon op toch?
Dank je wel!quote:Op zondag 16 maart 2008 12:12 schreef morgaine21 het volgende:
Beterschap Levi!
Je gewicht daalt wel, da's toch het belangrijkste? Het gaat misschien niet snel, maar wel de goede kant op.quote:Pffff deze topics gaan als een trein. (iets wat ik van mn dieet niet kan zeggen helaas)
Zit volgens mij (nog steeds) op zo'n 'plateau' en daar word ik niet echt vrolijk van to say the least. Afgelopen donderdag nog gewogen en toen zag het er veelbelovend uit: 73,4 (dat zou dan 600gr in 4 dagen zijn) en vandaag was het na veel onderhandelen met de weegschaal 73,7(eerst wilde die me nl nog wijsmaken dat ik 74,5 woog, yeah right!
)
Leuk, nog iemand die buikdanst!quote:Ik zag dat er een buikdansmeeting aankomt en dan ook nog in Limburg! (woon zelf bij Maastricht) Wat moet ik me daarbij voorstellen? Komt er dan een lerares een workshop geven oid?
Lijkt me wel erg leuk, ik doe sowieso al aan buikdansen (heb anderhalf jaar les gehad en nu doe ik het gewoon zelf thuis voor de spiegel) kan wel weer een klein opfris cursusje gebruiken.
quote:Op zondag 16 maart 2008 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb i.i.g. op dit moment genoeg buik om mee te dansen
ben het hier helemaal mee eensquote:
Moblo en ik wonen ook niet in Den Haag... da's geen excuus!quote:Op zondag 16 maart 2008 14:51 schreef ColdFeet het volgende:Way to go, CPC-runners! Volgend jaar, als ik 10 km kan lopen, ga ik ook meedoen.
Oh nee, dan woon ik natuurlijk niet meer in Den Haag
Levi, sorry trouwens, ik had het laat gemaakt vrijdag, dus had geen tijd om langs te komen.
Ik heb 'm al... alleen zag ik pas na het bestellen dat ik 'm gisteren niet meer kon gebruiken omdat je dat moest opgegeven bij inschrijving.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zelf zo'n championchip kopen denk ik, kun je áltijd overal met chip lopenén op de site van de championchip staan alle evenementen het hele jaar door waarbij zo'n chip gebruikt wordt..
Heb al enkele leuke lopen gezien om bij mee te doen![]()
Toen was ik aan het eten bij de Subways op plein.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:25 schreef octopussy het volgende:
Levi, wij hebben wel bij de finish van de 10k staan kijken
hardloopdatesquote:Op zondag 16 maart 2008 21:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb 'm al... alleen zag ik pas na het bestellen dat ik 'm gisteren niet meer kon gebruiken omdat je dat moest opgegeven bij inschrijving.![]()
Maar... volgende keer loop ik ook met chip!![]()
Nieuwe date maken voor een andere loop? En dan zal ik niet meer weglopen om bij de start van de 10km te kijken.
Op inschrijven.nl staan er ook een heleboel.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hardloopdates![]()
klinkt als een tof planVind het al jammer dat ik de marikenloop niet kan doen wrsch, máár heb wel wat andere lopen gezien. Zo is er in september (pas) de Posbankloop van 6km, en was er in april ook nog iets met een DrieDorpenLoop? Zal vandeweek even de championchip-site en de fortis-site af'lopen' (
) om te kijken wat er allemaal aan leuks is
Kan Qltel je niet brengen dan?quote:Op zondag 16 maart 2008 18:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb net een proefrondje gereden in de auto, en ik heb sterk mijn twijfels of ik morgen een uur kan rijden![]()
Volgens mij heeft het ook te maken met zout en de hoeveelheid vocht die je vasthoudt.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:10 schreef teigan het volgende:
Het stomme is dat ik gisteren een verjaardag had, maar vanmorgen wel weer lichter was dan het weekend...
Ik snap mijn lijf niet helemaal geloof ik, maar ik moet ook wel toegeven dat het een beetje mijn eigen schuld is, ik eet toch onregelmatiger dan dat ik zou willen de laatste tijd..
dat denk ik wel, en dat is ook het punt waar het de laatste weken wat mis gaat, ik drink niet altijd genoeg, en als ik niet genoeg drink raak ik wat verstopt, en dan kom je in zo'n viceuze cirkel.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het ook te maken met zout en de hoeveelheid vocht die je vasthoudt.
Goede zaakquote:Op maandag 17 maart 2008 09:17 schreef teigan het volgende:
[..]
dat denk ik wel, en dat is ook het punt waar het de laatste weken wat mis gaat, ik drink niet altijd genoeg, en als ik niet genoeg drink raak ik wat verstopt, en dan kom je in zo'n viceuze cirkel.
Dus ik ben vanmorgen maar begonnen met een pot witte thee, die nu ook alweer schoon op is..
Volgens een dietiste waar ik ooit heen ging moet je geen gebroken maar hele lijnzaad nemen. De lijnzaadolie schijnt vluchtig te zijn en bij gebroken lijnzaad is er dus al veel verdampt. Maarja, dat is wat de dietiste zei, of het waar is weet ik niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
@MB: veel water drinken en af en toe een hap gebroken lijnzaad is bij mij de trick voor een regelmatige stoelgang
Praten over poepen, oh yeah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Moblo: De foto's staan op www.aktiefoto.nl, zoeken op startnummer gaat niet, omdat we geen chip hadden.Je kunt zoeken op "k5", de 5km. "Mijn" foto's staan rond nr 2400... jij was eerder binnen en staat dus eerder ergens. Succes met zoeken.
![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door Levitation op 17-03-2008 13:13:43 ]Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:05 schreef Levitation het volgende:
Hoe blij kun je zijn dat je bij de finish bent?Flitsend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zeg!Je ziet er nog behoorlijk fris en fruitig uit daar.
Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was dan ook heel blij dat ze daar en niet halverwege fotografeerden. Toen zag ik er duidelijk minder fruitig uit.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Flitsend!
Goed zeg!Je ziet er nog behoorlijk fris en fruitig uit daar.
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:05 schreef Levitation het volgende:
Hoe blij kun je zijn dat je bij de finish bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Moblo: De foto's staan op www.aktiefoto.nl, zoeken op startnummer gaat niet, omdat we geen chip hadden.Je kunt zoeken op "k5", de 5km. "Mijn" foto's staan rond nr 2400... jij was eerder binnen en staat dus eerder ergens. Succes met zoeken.
![]()
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je was écht veel eerder binnen dan ik!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |