abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57356007
Vorige topic: Fok! Dieetclub 235: ook nieuwelingen welkom

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings Iedereen is welkom op de dieetclubmeetings! Dus dik of dun, het maakt niet uit. Je bent wel gewaarschuwd dat een groot deel van de gesprekken over dieten kunnen gaan We gaan in het voorjaar nog naar de sauna, er staat nog een buikdansmeeting op het programma, we gaan nog kamperen en ook zijn er wat sportieve evenementen waar we naartoe gaan. Meld je aan in het meetingtopic van de dieetclub. Dieetclubmeetingtopic deel XXV: nu zonder schermutselingen

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je 1 keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal 1 update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

[ Bericht 11% gewijzigd door Isabeau op 13-03-2008 18:06:22 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 maart 2008 @ 18:02:11 #2
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57356078
jeetje, de topics vliegen nog steeds voorbij zeg!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57356099
Zo, een snelle TVP voor ik naar huis ga. Zo hardlopen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 maart 2008 @ 18:05:46 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57356116
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Als je dat in de M. supraspinatus injecteert dan gaat dat absoluut helpen (je schouder is dan verlamd, maar dat is bijzaak)
Ach, moet kunnen Hoewel dat ook niet lekker rijdt, denk ik
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57356173
Ik zie op tegen het RPM Ik stel me aan. Straks mijn tas inpakken, neem mijn hardloopbroek wel mee, dat lijkt me beter zitten dan mijn fitnessbroek. Fles water niet vergeten en ik ga het vast wel overleven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57356289
Ik ga vanavond denk ik maar weer eens naar aquarobics en dan naar het andere bad als normaal. Kijken of het daar een beetje leuk is. Wil het liefst weer gaan hardlopen (en dan goede schoenen kopen van mijn stagevergoeding) maar het kan echt nog niet want ik heb nog steeds last van die kloteknie
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 maart 2008 @ 18:17:37 #7
13151 crew  Rewimo
pi_57356357
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie op tegen het RPM Ik stel me aan. Straks mijn tas inpakken, neem mijn hardloopbroek wel mee, dat lijkt me beter zitten dan mijn fitnessbroek. Fles water niet vergeten en ik ga het vast wel overleven.
Kop op, je kunt het! Ik moet naar Duitse les Gelukkig brengt qltel me en brengt iemand van de cursus me weer naar huis.

Octo, is je knie nu nog niet in orde?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57356553
Nee het schijnt dat een geirriteerde meniscusband ontzettend lang nodig heeft om volledig te genezen. De irritatie mag eigenlijk niet meer 'getriggerd' worden want dan blijft het aanhouden. Maar het raakt al geirriteerd bij het wandelen en fietsen dus dat schiet niet op. In principe moet ik ook eerst mijn spieren versterken voordat ik weer iets ga ondernemen omdat de belasting nu te veel op de banden neerkomt. Dat is het directe gevolg van het snelle gewichtsverlies en het feit dat ik een tijd niet heb gesport voor en na de operatie. Het lichaam moet zich weer gaan 'zetten' om de ruimtes bij de gewrichten te vullen.

Maar ik sport nu dus veel te weinig. Wil liefst weer flink gaan sporten om nog wat gewicht kwijt te raken.
pi_57356670
theeveepee

*knuffel voor octo *
Ja doei.
pi_57356738
octo, wat vervelend zeg..

Krijg je met zwemmen dan uiteindelijk ook last? Of is dat een van de sporten die nog wel kan?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57356929
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:36 schreef teigan het volgende:
octo, wat vervelend zeg..

Krijg je met zwemmen dan uiteindelijk ook last? Of is dat een van de sporten die nog wel kan?
Geen idee of ik ook last krijg bij het zwemmen. Het gaat echt om de repeteterende kniebuiging dus niet de belasting an sich. Ik heb zeg maar knie-rsi
Schoolslag lijkt me bijvoorbeeld niet zo handig, maar ik merk vanavond wel hoe ver ik kan gaan.
pi_57357379
Doe vooral rustig aan Octo. Ga desnoods wandelen ofzo, maar ga je alsjeblieft echt niet overbelasten.

Ik zit hier trouwens een onbehoorlijk grote bak sla leeg te eten. Lekker!
pi_57357383
Het gaat niet zo goed hier, ik heb vandaag al een half zakje paaseitjes op. Waarom koop ik die dingen dan ook?

Ach ja, komt wel weer goed
pi_57357460
Ik wil ook paaseitjes Ow nee, ik proef niks, da's zonde
Meh, dat heb ik dus al de hele dag met eten, het enige wat smaakte is bouillon en ranja, de rest was redelijk smakeloos. Zometeen zure appel met rozijnen, kaneel en suiker, ben benieuwd hoe dat smaakt met mijn verkouden hoofd.
pi_57357573
Balen, Octo.
Ik heb ook een pijnlijke knie. Komt misschien door de nieuwe schoenen ofzo. Ik denk dat ik het hardlopen morgen maar ga doen

Levi, MB: er doen nog wel wat meer bekenden mee aan de CPC, dus als ik tijd heb, kom ik in de buurt van de finish staan!
pi_57358049
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:08 schreef Isabeau het volgende:

Ik was bij dansen water vergeten mee te nemen niet slim
pi_57358071
Dat is vervelend Octo, zo jammer als je wilt sporten, maar het kan niet.

Het gaat vast helemaal goed Isa, wie weet vind je het zo leuk dat je elke weet gaat.

Heb je de andere helft van het zakje weggegooid Fannetje? Of ga je er op een andere manier vanaf blijven?

Ik ga vergaderen, wel lekker op de fiets.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:42:33 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57358314
Octo, frustrerend, wel willen sporten maar niet kunnen.

Ben een brood aan het bakken, had ik ineens zin in
Gewoon in de oven nog nooit eerder gedaan maar het huis ruikt nu heerlijk!

YPPY, ga je op de fiets vergaderen?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57360113
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:33 schreef YPPY het volgende:
Dat is vervelend Octo, zo jammer als je wilt sporten, maar het kan niet.

Het gaat vast helemaal goed Isa, wie weet vind je het zo leuk dat je elke weet gaat.

Heb je de andere helft van het zakje weggegooid Fannetje? Of ga je er op een andere manier vanaf blijven?

Ik ga vergaderen, wel lekker op de fiets.
De andere helft had ik gisteren al op... ach ja, familieomstandigheden.. het mag even van mezelf
pi_57360677
Nou, ik leef nog Heb nu wel berehonger De les was luid en intensief, en ik ben er nog niet uit of ik het ook leuk vond. Mijn kont doet zeer op dat stomme zadeltje en ik moet eraan wennen dat er een vliegwiel inzit en dus als je stopt met trappen gaan je trappers gewoon door. Dat wende al wel in de loop van de les. Dit is wel een goed alternatief voor mijn conditie nu ik even niet hardloop, dus ik denk dat ik volgende week wel weer ga. Ik ben al lang blij dat ik gegaan ben terwijl het me helemaal niks leek

Octopussy, ik denk dat je wel kan zwemmen hoor, gewoon proberen. Je voelt vanzelf of het kan of niet.

Uniekhoorn, lekker hè, de geur van pasgebakken brood, zooo lekker. Dat lijkt me ook het enige leuke aan een broodbakmachine, dat het 's morgens zalig ruikt als je je bed uitkomt Het brood uit de broodbakmachine vind ik echt lang zo lekker niet als zelfgebakken brood uit de oven, dat is alleen weer veel meer werk.

Miss S, heb je vooraf en achteraf wel genoeg gedronken? Ik heb ook een keer een hele les zonder water gezeten, niet prettig.

Omearos, hoe was de zure appel?
pi_57360755
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik leef nog Heb nu wel berehonger De les was luid en intensief, en ik ben er nog niet uit of ik het ook leuk vond. Mijn kont doet zeer op dat stomme zadeltje en ik moet eraan wennen dat er een vliegwiel inzit en dus als je stopt met trappen gaan je trappers gewoon door. Dat wende al wel in de loop van de les. Dit is wel een goed alternatief voor mijn conditie nu ik even niet hardloop, dus ik denk dat ik volgende week wel weer ga. Ik ben al lang blij dat ik gegaan ben terwijl het me helemaal niks leek

Miss S, heb je vooraf en achteraf wel genoeg gedronken? Ik heb ook een keer een hele les zonder water gezeten, niet prettig.
Mijn kont doet ook nog zeer van de hometrainer deze week

En ja ik drink altijd wel veel dus van te voren en erna zeker genoeg gedronken
pi_57360866
Fijn dat het iig een alternatief is voor conditie Isa

Ik ben lekker vroeg thuis uit mijn werk, met de gedachte: kunnen we lekker samen bankhangen!
Kom ik thuis, was ik straal vergeten dat TARA er vanavond niet was. Zit ik alleen thuis schiet ook niet op.
  donderdag 13 maart 2008 @ 21:27:13 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57360896
Isa, heb hierom een hometrainer gekocht, lekker voor de buis doortrappen, ik vind het een uitkomst en je conditie gaat best snel vooruit.
Heb toen een goedkope gekocht bij Wehkamp en we gebruiken hem samen wel 5 uur in de week .
Eigenlijk wil ik een nieuwere kopen met een zwaardere vliegwiel want ik ben wel aan iets zwaarders toe

Brood is erg lekker geworden. Heerlijk met een lekkere 48+ kaas
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57360932
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Isa, heb hierom een hometrainer gekocht, lekker voor de buis doortrappen, ik vind het een uitkomst en je conditie gaat best snel vooruit.
Heb toen een goedkope gekocht bij Wehkamp en we gebruiken hem samen wel 5 uur in de week .
Eigenlijk wil ik een nieuwere kopen met een zwaardere vliegwiel want ik ben wel aan iets zwaarders toe

Brood is erg lekker geworden. Heerlijk met een lekkere 48+ kaas
Daarom ben je meestal goedkoper uit om meteen een goed apparaat te kopen
  donderdag 13 maart 2008 @ 21:34:11 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57361082
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Daarom ben je meestal goedkoper uit om meteen een goed apparaat te kopen
True
pi_57361200
pi_57361570
pfff ben gesloopt. na het werk afspraak met de hypotheekadviseur, wat dus een gesprek werd van 3 uur (niet gegeten en zo, maar nu ook totaal geen honger meer, behalve heel veel slaap)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_57361619
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Omearos, hoe was de zure appel?
zo'n beetje het enige wat ik proefde van het mengseltje Heb geen kaneel, rozijnen of suiker geproefd. Ik heb het nog niet op, zat na een paar happen al vol, de rest weer in de koelkast.
pi_57361981
Zo, ook maar weer een berichtje . De afgelopen dagen zijn *niet* goed gegaan qua afvallen. Geen tijd gehad om te sporten en veel te veel en ongezond gegeten . Daar komt nog 's bij dat ik sinds gisteren strontverkouden ben en me helemaal niet lekker voel. Ik hoop morgenavond te kunnen sporten, maar ik zie het bijzonder somber in.

Maarrrr, ik heb wél een leuke actie weten te regelen voor de afvallers hier, al mag ik daar nog niets over zeggen, de komende 2 maanden .
pi_57362065
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, ook maar weer een berichtje . De afgelopen dagen zijn *niet* goed gegaan qua afvallen. Geen tijd gehad om te sporten en veel te veel en ongezond gegeten . Daar komt nog 's bij dat ik sinds gisteren strontverkouden ben en me helemaal niet lekker voel. Ik hoop morgenavond te kunnen sporten, maar ik zie het bijzonder somber in.

Maarrrr, ik heb wél een leuke actie weten te regelen voor de afvallers hier, al mag ik daar nog niets over zeggen, de komende 2 maanden .
Als je ziek bent moet je eigenlijk niet gaan sporten Eerst maar opknappen en gewoon gezond gaan eten.

Enne, de actie is superrrrr (en ik mag natuurlijk weer niet meedoen hè )
pi_57362070
de afvallers hier of ook in het andere topic?
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:08:22 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_57362198
Wij hebben vandaag gefrituurd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57362264
quote:

Welkom in de ziekenboeg Beterschap
pi_57362293
clumsy_clown, wat gemeen om ons zo nieuwsgierig te maken

Ik kom net terug van het aquajoggen
was wel in een zwembad waar ik nog nooit was geweest en de groep was ook niet echt enthousiast ofzo. Ik denk dat mijn hartslag nergens boven de 90 is geweest Maar de knie heeft zich koest gehouden.
Ik ga volgende keer weer lekker hier in Delft meedoen met aquarobics, want die les is tenminste nog redelijk pittig.
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:12:36 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_57362309
toet
disclaimer
pi_57362431
Het zwemmen klonk in ieder geval ontspannend, octo Maar volgens mij heb je weinig voor je conditie of verbranding gedaan
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:20:53 #37
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57362555
Klinkt interessant clumsy_clown

ja, hele slechte TVP, ik weet het
pi_57362618
Oi! Lekker ons nieuwsgierig maken met die actie

Ik wilde deze week actief gaan sporten maar het tijdsverschil van 12 uur en de drukte van de vakantie hebben me ingehaald geloof ik. Ben de hele week rond het einde van de middag al doodmoe . Dus ik vrees dat ik morgen geen puf heb om te sporten. En ik denk ook dat ik mijn enkel nog even wat rust moet geven. Volgens vriendjelief is spinning ook niet goed voor de enkel. En het weer helpt ook al niet mee . Naja, tijd om mijn warme bedje op te gaan zoeken Volgende week maar actief sporten en trap gaan lopen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Pandorah op 13-03-2008 22:37:56 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 maart 2008 @ 22:35:02 #39
13151 crew  Rewimo
pi_57362948
Ik kan de aquagym ook wel weer vergeten voorlopig Net nu ik er eindelijk naartoe ben geweest voor het eerst
pi_57362979
quote:
ja, zeg, hé! ons een beetje nieuwsgierig maken

Ja doei.
pi_57363042
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:08 schreef Troel het volgende:
Wij hebben vandaag gefrituurd
en wát hebben jullie gefrituurd?

Ik heb lasagna carbonara met een flinke zak groente en wat gehakt gemaakt. Die pakken van Knorr die nu in palletvoorraden bij de Xenos staan. Best te doen, als je snel wat wilt vogelen

En daarna lekker gezwommen. Wel de carbonara nog een keer geproefd (maar hé, waar voor m'n geld ) maar verder flink door kunnen zwemmen

heb de sprintjes iig gewonnen van een veel sterker uitziende jongen
Ja doei.
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:13:11 #42
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57364029
ik kan echt niet wachten tot mn hardloopschoenen er zijn...

ik was nr de runnersworld hier in leiden gegaan. maar ze hadden niks met voldoende demping voor mijn gewicht én onderstening aan de binneknat voet (want daar land ik erg op), én met een brede leest, én in mijn piepkleine maatje maar ze waren super aardig en hebben een aantal n mijn maat besteld, als ze er zijn bellen ze en ga ik doorpassen en dan heb ik hopelijk volgende week lekere hardloopschoenen en kan ik beginnen met Evy :D

vanavond heb ik mezelf gepest met vieze mislukte zelfgemaakte nasi *huilie* heb t een poosje geleden ingevroren, had 4 porties gemaakt voor als ik geen in ahd om te koken maar t is dus helemaal niet lekker geworden haha maar nu ben ik wel zo zuinig dat ik t dus wel opeet...
pi_57364149
Jaha, ik weet de aandacht er wel bij te houden.
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:35:42 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57364633
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Zow, heulemaal niet schieuwnierig heur
pi_57366877
Beetje late reactie (nachtshift wordt net iets rustiger)...

Meriwo: om te skiën beter een schouder dan een knie! Zonder stokken lukt best, zonder ski's zou iets meer aandacht trekken
Effe serieus, heb jaren met een polsblessure gelopen en steeds gaan skiën zonder enig probleem. Gewoon genieten van die vakantie
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 maart 2008 @ 07:17:47 #46
13151 crew  Rewimo
pi_57367231
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 03:01 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Beetje late reactie (nachtshift wordt net iets rustiger)...

Meriwo: om te skiën beter een schouder dan een knie! Zonder stokken lukt best, zonder ski's zou iets meer aandacht trekken
Effe serieus, heb jaren met een polsblessure gelopen en steeds gaan skiën zonder enig probleem. Gewoon genieten van die vakantie
Meriwo?

Ach, een polsblessure heb ik ook al jaren, dit kan er ook nog wel bij En inderdaad kan ik het altijd zonder stokken proberen als met niet lukt. Gelukkig ski ik al heel lang, de techniek is niet het probleem. En als het echt niet lukt ga ik wel wandelen. Mijn camera gaat sowieso mee
pi_57367249
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
En mijn vraag
  vrijdag 14 maart 2008 @ 07:23:18 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_57367257
misschien wel een Fok! De Afvallers
Hoewel dat een beetje een stompzinnig plan zou zijn als je geen officiele weigh-in onder toezicht houdt ...
disclaimer
pi_57367262
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 07:23 schreef Stormqueen het volgende:
misschien wel een Fok! De Afvallers
Hoewel dat een beetje een stompzinnig plan zou zijn als je geen officiele weigh-in onder toezicht houdt ...
Sowieso een echte wedstrijd over wie het meeste kan afvallen is nooit echt een slim idee (omdat het toch gezond moet blijven gaan)
Maar goed ik ben benieuwd en ook of het slanke topic mee mag doen
pi_57367397
whahoei al vind ik dat het wel heel snel gaat...

76,2

en ik eet écht normaal, écht waar

nou ja... mij hoor je niet klagen verder maargoed
Ja doei.
pi_57367408
Goedemorgen
Ben verrassend wakker na gisteren en ga over een kwartiertje richting werk.
En dan... Weekend!

Ontopic: ik zit te ontbijten met een knackerbrödje met oude kaas en een bakje kwark
pi_57367735
Hardlopen sucks...
Gisteren weer gelopen...
Vanmorgen 8 ons zwaarder.

Snap nog steeds geen hout van mijn lijf. Heb ook enorme spierpijn in mijn kuiten, strompel echt rond... stomme aquarobics. Alleen had ik gisteren tijdens het hardlopen nergens last van. Dus ik sjok rond als een oma, maar hardlopen gaat wel?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 14 maart 2008 @ 08:32:18 #53
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57367776
Allemaal spieren Levi.

Gaat echt hard MoBlo. Lekker.

Traplopen is echt goed voor je conditie. Gisteravond om half 11 nog drie volle dozen vanaf de 4e etage naar beneden gesjouwd. Die gaan straks naar de kringloop.

Je bent gaan zwemmen Octo, dat is al goed!

Goede service kwakveense, dat ze die schoenen speciaal voor je bestellen. Hoop dat ze goed zitten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_57367853
het gaat écht eng hard...
Doei.
pi_57367889
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 07:47 schreef motorbloempje het volgende:
whahoei al vind ik dat het wel heel snel gaat...

76,2

en ik eet écht normaal, écht waar

nou ja... mij hoor je niet klagen verder maargoed
Dat had ik ook een tijd en toen begon ik me echt af te vragen of ik niet ziek was ofzo
pi_57368016
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 08:39 schreef Faithy het volgende:
het gaat écht eng hard...
Je bent echt al een slank ding!

Zou willen dat het bij mij ook zo makkelijk ging. Ben al sinds november niet meer afgevallen... blijf maar rond die 88kg hangen. Maar ik kan ondertussen wel 5km hardlopen, dus is zal wel minder vet en meer spieren hebben dan toen.
***Levi was here***
pi_57368409
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 08:28 schreef Levitation het volgende:
Hardlopen sucks...
Dus ik sjok rond als een oma, maar hardlopen gaat wel?
Ow, dat had ik oko wel eens. met hardlopen loop je de spierpijn er heel snel weer uit. Klinkt niet hel abnormaal hoor

Maar veel veel succes met strompelen
  vrijdag 14 maart 2008 @ 09:22:51 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_57368429
Levi, ik heb vandaag ook een beetje spierpijn in mijn kuiten. Dus je bent niet de enige

(ja, bij mij slaat dat altijd een dag over, alles aan mij is traag )
disclaimer
pi_57368488
Hier gaat het ook hard, maar ik ben dan ook ziek Heb echt nergens zin in, heb niet eens honger en zit na een paar happen al vol.
Moet nog bedenk wat ik wil voor ontbijt, brinta smaakt echt nergens naar als je verkouden bent
  vrijdag 14 maart 2008 @ 09:28:48 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_57368525
Brinta, smaakt dat dan ooit ergens naar?
disclaimer
pi_57368577
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Brinta, smaakt dat dan ooit ergens naar?
Ik, dufde het niet te posten.
Heb het ook lang geleden een tijd als ontbijt gegeten, goed krachtvoer, smaakt nergens naar en je komt er gigantisch van aan. (Althans, ikke dan. )
***Levi was here***
pi_57368713
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
Levi, ik heb vandaag ook een beetje spierpijn in mijn kuiten. Dus je bent niet de enige

(ja, bij mij slaat dat altijd een dag over, alles aan mij is traag )
Je hersenen en reactiesnelheid niet hoor.

Maar afijn, ik eet echt nooit brinta. Ik eet alleen maar ontbijtjes die je mee kunt nemen.
Zo eens informeren wanneer een collega gaat trakteren, heb trek.
pi_57368787
ik vind brinta erg lekker Daarom is het ook mijn standaardontbijt. Nu ga ik voor een cracker met hagelslag en een grote kop thee.
pi_57368800
Brinta... De eerste happen zijn nog wel te eten met veel suiker, maar daarna wordt het lauw en hard.
Ik eet het echt nóóit!

Ik zit hier nu lekker rapportjes te tikken op mijn werk met een kop thee erbij en de zon door de ramen. Best prima. beetje rustig dagje vandaag, maar dan weer niet zo dat ik me verveel.
pi_57368852
ik heb voorlopig mijn baan nog (zie voor meer info het "Slank de blabla in" topic
Doei.
pi_57368857
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:46 schreef freecell het volgende:
Brinta... De eerste happen zijn nog wel te eten met veel suiker, maar daarna wordt het lauw en hard.
Ik eet het echt nóóit!
Eensch.. Brinta
Doei.
pi_57368998
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:46 schreef freecell het volgende:
Ik eet het echt nóóit!
Met suiker lust ik juist weer niet, alleen brinta en warme melk

Maargoed, smaken verschillen
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:27:29 #68
35189 Troel
scherp en bot
pi_57369530
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:49 schreef Faithy het volgende:
ik heb voorlopig mijn baan nog (zie voor meer info het "Slank de blabla in" topic
gefeliciteerd en linkje?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar vrijdag 14 maart 2008 @ 10:38:00 #69
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57369732
Ik was jullie kwijt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57369833
wij jou ook!
Doei.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:45:25 #71
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57369880
vanochtend weegmoment....

bij mij is er niks af en niks bij. nog steeds 85.3 dus. Had ik ook wel een beetje verwacht, want ik heb heel gek gegeten en veel gesnoept met mn dikke kaak (chocola ging makkelijker naar binnen dan een warme maaltijd *bloos*). bovendien val ik vaak een week wat meer af en dan een weekje niet... zo werkt t geloof ik nu eenmaal.

volgende week hoop ik weer een stukje naar beneden te gaan! zeker als ik ook ga sporten enzo weer
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:46:12 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_57369898
Brinta
Bounty
Melk over cereals
klagen
disclaimer
pi_57370132
*Meldt* Ik ben sinds ruim drie weken wat aan mijn gewicht aan het doen. De teller staat inmiddels op 5.7 kilo.
pi_57370316
Brinta, jag
pi_57370487
Brinta ik eet het als vervanging voor brood, ben totaal geen brood eter
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:16:28 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_57370516
Echt, kunnen we ophouden over brinta, mijn maag begint te tollen
disclaimer
pi_57370530
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 10:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
*Meldt* Ik ben sinds ruim drie weken wat aan mijn gewicht aan het doen. De teller staat inmiddels op 5.7 kilo.
Welkom! Goed bezig al Op welke manier ben je er mee bezig en hoeveel wil je kwijt?
Kom je ook in het lijstje in de OP? (in de OP staan aanwijzingen hiervoor)
pi_57370561
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:16 schreef Stormqueen het volgende:

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:21:30 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_57370622
disclaimer
pi_57370649
quote:
dát dus
Doei.
pi_57370698
quote:
Van Brinta?
Ik ga zometeen brood emt kaas eten. beter?
En sinaasappel en bouillon
Ik heb nu al zin in lunch, maar dat durut zeker nog een half uur...
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:30:14 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_57370824
Ik ga kijken wat de kantine vandaag in petto heeft
Beetje matig wel dat ik alleen op kantoor ben vanaf 12 uur geen lunchmaatje
disclaimer
pi_57370925
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:17 schreef omearos het volgende:

[..]

Welkom! Goed bezig al Op welke manier ben je er mee bezig en hoeveel wil je kwijt?
Kom je ook in het lijstje in de OP? (in de OP staan aanwijzingen hiervoor)
Dank Ik wil in eerste instantie 30 kilo kwijt en daarna zien we wel verder.
pi_57371006
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 10:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
welkom
Doei.
pi_57371031
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Dank Ik wil in eerste instantie 30 kilo kwijt en daarna zien we wel verder.
Hoeveel weeg je nu, hoe lang ben je en wat is je streefgewicht ? (ok, startgewicht - (30- 5,7) maargoed.. )
Doei.
pi_57371153
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:38 schreef Faithy het volgende:

[..]

Hoeveel weeg je nu, hoe lang ben je en wat is je streefgewicht ? (ok, startgewicht - (30- 5,7) maargoed.. )
Ik ben begonnen op 146.7 kilo, ik ben 1.85 lang en ik denk even niet na over een streefgewicht. Ik probeer het afvallen in beheersbare stukken te knippen, vandaar ook die 30 kilo. Ik kan wel roepen 60 kilo maar dan ben ik vanmiddag afgehaakt.
pi_57371190
goede strategie

succes
Doei.
pi_57371201
dat 'Nieuwelingen welkom" helpt!!

dat was 't vorige topic alweer
Doei.
pi_57371250
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:44 schreef Faithy het volgende:
goede strategie

succes
Dank
pi_57371330
graag gedaan

erg leuk dat er weer 'vers bloed' komt niet dat ik uitgekeken ben op de vaste posters maar meer gezelligheid is altijd welkom natuurlijk
Doei.
pi_57371368
Het leek mij wel een mooie stok achter de deur zo'n topic vol mensen die vragen hoe het gaat.
pi_57371409
hoe gaat 't?
Doei.
pi_57371436
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:52 schreef Faithy het volgende:
hoe gaat 't?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:48:06 #94
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57372667
Welkom! Goed dat je het in delen aanpakt, zoveel afvallen is zo moeilijk te overzien. Je kunt jezelf bijvoorbeeld belonen met een boek, tijdschrift, kappersbehandeling ofzo als je 5 kg afvalt. Dat motiveert weer extra.

Gefeliciteerd met je huidige baan Faithy.
*OUD heilige*
pi_57372690
whihi dank je
Doei.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 14 maart 2008 @ 12:57:23 #96
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57372888
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:50 schreef Faithy het volgende:
graag gedaan

erg leuk dat er weer 'vers bloed' komt niet dat ik uitgekeken ben op de vaste posters maar meer gezelligheid is altijd welkom natuurlijk
Jaja... we weten onze plaats weer

Ok, vriendje vertrekt dus morgen naar Dubai tot donderdag. Sporten gaat voor mij dus ietwat moeilijk worden de komende week. Ik ga de buren eens lief aankijken denk ik
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57373412
Doei.
pi_57374308
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 07:17 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Meriwo?

Ach, een polsblessure heb ik ook al jaren, dit kan er ook nog wel bij En inderdaad kan ik het altijd zonder stokken proberen als met niet lukt. Gelukkig ski ik al heel lang, de techniek is niet het probleem. En als het echt niet lukt ga ik wel wandelen. Mijn camera gaat sowieso mee
Snel willen zijn... eerst liggen knoeien met proberen quoten uit een vorig topic... Sorry!
Maar toch: veel plezier op skivakantie!
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
pi_57374310
Ik heb een gezond-eten-onvriendelijke werkomgeving

- Er staan open zakken chips in de kast. (kan ik gelukkig prima afblijven)
- Er staat altijd frisdrank in de koelkast (gelukkig ook wel light, dus daar pak ik nog wel eens wat van, ongeveer 1x per 2 dagen))
- Ongeveer 3x per week zegt er iemand bij de lunch (bij de LUNCH!! 12:00 dus ) "zullen we snacken?" en dan worden er frinkandellen speciaal, broodjes hamburger en broodjes kebab gegeten. (ik moet niet dénken aan een vette hap op dat tijdstip, dus ik eet altijd gewoon mij eigen lunch).
- Er is regelmatig taart en dergelijke (gisteren een tompuce gehad, was lekker voor de rest af kunnen blijven tot nu toe)

Ik heb dus altijd ook ergens een gewoon brood en wat beleg op de afdeling in een kast liggen, dat hebben gelukkig meerdere collega's ook. En verder neem ik elke dag 3 stuks fruit mee om tussendoor op te kanen. Dan lukt het prima. Maar serieus, dat snacken begrijp ik écht niet
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:03:58 #100
149959 SQ
snelle trees
pi_57374355
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb een gezond-eten-onvriendelijke werkomgeving

- Er staan open zakken chips in de kast. (kan ik gelukkig prima afblijven)
- Er staat altijd frisdrank in de koelkast (gelukkig ook wel light, dus daar pak ik nog wel eens wat van, ongeveer 1x per 2 dagen))
- Ongeveer 3x per week zegt er iemand bij de lunch (bij de LUNCH!! 12:00 dus ) "zullen we snacken?" en dan worden er frinkandellen speciaal, broodjes hamburger en broodjes kebab gegeten. (ik moet niet dénken aan een vette hap op dat tijdstip, dus ik eet altijd gewoon mij eigen lunch).
- Er is regelmatig taart en dergelijke (gisteren een tompuce gehad, was lekker voor de rest af kunnen blijven tot nu toe)

Ik heb dus altijd ook ergens een gewoon brood en wat beleg op de afdeling in een kast liggen, dat hebben gelukkig meerdere collega's ook. En verder neem ik elke dag 3 stuks fruit mee om tussendoor op te kanen. Dan lukt het prima. Maar serieus, dat snacken begrijp ik écht niet
Herkenbaar, ik kijk regelmatig vol afgrijzen naar mensen die om 12 uur een frikandel speciaal wegwerken hier. En het stomme is dat die frituurhappen beter verkopen dan de boterhammen
disclaimer
pi_57374497
Bij ons zijn er ook elke dag wel twee of drie warme snacks en het is niet makkelijk om daar vanaf te blijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')