Ach, moet kunnenquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Als je dat in de M. supraspinatus injecteert dan gaat dat absoluut helpen(je schouder is dan verlamd, maar dat is bijzaak)
Kop op, je kunt het!quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie op tegen het RPMIk stel me aan. Straks mijn tas inpakken, neem mijn hardloopbroek wel mee, dat lijkt me beter zitten dan mijn fitnessbroek. Fles water niet vergeten en ik ga het vast wel overleven.
Geen idee of ik ook last krijg bij het zwemmen. Het gaat echt om de repeteterende kniebuiging dus niet de belasting an sich. Ik heb zeg maar knie-rsiquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:36 schreef teigan het volgende:
octo, wat vervelend zeg..
Krijg je met zwemmen dan uiteindelijk ook last? Of is dat een van de sporten die nog wel kan?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie op tegen het RPMIk stel me aan. Straks mijn tas inpakken, neem mijn hardloopbroek wel mee, dat lijkt me beter zitten dan mijn fitnessbroek. Fles water niet vergeten en ik ga het vast wel overleven.
De andere helft had ik gisteren al op... ach ja, familieomstandigheden.. het mag even van mezelfquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:33 schreef YPPY het volgende:
Dat is vervelend Octo, zo jammer als je wilt sporten, maar het kan niet.
Het gaat vast helemaal goed Isa, wie weet vind je het zo leuk dat je elke weet gaat.
Heb je de andere helft van het zakje weggegooid Fannetje? Of ga je er op een andere manier vanaf blijven?
Ik ga vergaderen, wel lekker op de fiets.
Mijn kont doet ook nog zeer van de hometrainer deze weekquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik leef nogHeb nu wel berehonger
De les was luid en intensief, en ik ben er nog niet uit of ik het ook leuk vond. Mijn kont doet zeer op dat stomme zadeltje en ik moet eraan wennen dat er een vliegwiel inzit en dus als je stopt met trappen gaan je trappers gewoon door. Dat wende al wel in de loop van de les. Dit is wel een goed alternatief voor mijn conditie nu ik even niet hardloop, dus ik denk dat ik volgende week wel weer ga. Ik ben al lang blij dat ik gegaan ben terwijl het me helemaal niks leek
Miss S, heb je vooraf en achteraf wel genoeg gedronken? Ik heb ook een keer een hele les zonder water gezeten, niet prettig.
Daarom ben je meestal goedkoper uit om meteen een goed apparaat te kopenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Isa, heb hierom een hometrainer gekocht, lekker voor de buis doortrappen, ik vind het een uitkomst en je conditie gaat best snel vooruit.
Heb toen een goedkope gekocht bij Wehkamp en we gebruiken hem samen wel 5 uur in de week .
Eigenlijk wil ik een nieuwere kopen met een zwaardere vliegwiel want ik ben wel aan iets zwaarders toe
Brood is erg lekker geworden. Heerlijk met een lekkere 48+ kaas
Truequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daarom ben je meestal goedkoper uit om meteen een goed apparaat te kopen
zo'n beetje het enige wat ik proefde van het mengseltjequote:
Als je ziek bent moet je eigenlijk niet gaan sportenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, ook maar weer een berichtje. De afgelopen dagen zijn *niet* goed gegaan qua afvallen. Geen tijd gehad om te sporten en veel te veel en ongezond gegeten
. Daar komt nog 's bij dat ik sinds gisteren strontverkouden ben en me helemaal niet lekker voel. Ik hoop morgenavond te kunnen sporten, maar ik zie het bijzonder somber in.
Maarrrr, ik heb wél een leuke actie weten te regelen voor de afvallers hier, al mag ik daar nog niets over zeggen, de komende 2 maanden.
Welkom in de ziekenboegquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, ook maar weer een berichtje. De afgelopen dagen zijn *niet* goed gegaan qua afvallen. Geen tijd gehad om te sporten en veel te veel en ongezond gegeten
. Daar komt nog 's bij dat ik sinds gisteren strontverkouden ben en me helemaal niet lekker voel. Ik hoop morgenavond te kunnen sporten, maar ik zie het bijzonder somber in.
Maarrrr, ik heb wél een leuke actie weten te regelen voor de afvallers hier, al mag ik daar nog niets over zeggen, de komende 2 maanden.
ja, zeg, hé!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
en wát hebben jullie gefrituurd?quote:
Zow, heulemaal niet schieuwnierig heurquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Jaha, ik weet de aandacht er wel bij te houden.
Meriwo?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 03:01 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Beetje late reactie (nachtshift wordt net iets rustiger)...
Meriwo: om te skiën beter een schouder dan een knie! Zonder stokken lukt best, zonder ski's zou iets meer aandacht trekken![]()
Effe serieus, heb jaren met een polsblessure gelopen en steeds gaan skiën zonder enig probleem. Gewoon genieten van die vakantie
En mijn vraagquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Jaha, ik weet de aandacht er wel bij te houden.
Sowieso een echte wedstrijd over wie het meeste kan afvallen is nooit echt een slim idee (omdat het toch gezond moet blijven gaan)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:23 schreef Stormqueen het volgende:
misschien wel een Fok! De Afvallers
Hoewel dat een beetje een stompzinnig plan zou zijn als je geen officiele weigh-in onder toezicht houdt ...
Dat had ik ook een tijd en toen begon ik me echt af te vragen of ik niet ziek was ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:47 schreef motorbloempje het volgende:
whahoeial vind ik dat het wel heel snel gaat...
76,2
en ik eet écht normaal, écht waar![]()
nou ja... mij hoor je niet klagen verdermaargoed
Je bent echt al een slank ding!quote:
Ow, dat had ik oko wel eens. met hardlopen loop je de spierpijn er heel snel weer uit. Klinkt niet hel abnormaal hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:28 schreef Levitation het volgende:
Hardlopen sucks...
Dus ik sjok rond als een oma, maar hardlopen gaat wel?
Ik, dufde het niet te posten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Brinta, smaakt dat dan ooit ergens naar?
Je hersenen en reactiesnelheid niet hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
Levi, ik heb vandaag ook een beetje spierpijn in mijn kuiten. Dus je bent niet de enige
(ja, bij mij slaat dat altijd een dag over, alles aan mij is traag)
Eensch.. Brintaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:46 schreef freecell het volgende:
Brinta... De eerste happen zijn nog wel te eten met veel suiker, maar daarna wordt het lauw en hard.
Ik eet het echt nóóit!
Met suiker lust ik juist weer niet, alleen brinta en warme melkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:46 schreef freecell het volgende:
Brinta... De eerste happen zijn nog wel te eten met veel suiker, maar daarna wordt het lauw en hard.
Ik eet het echt nóóit!
gefeliciteerd en linkje?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:49 schreef Faithy het volgende:
ik heb voorlopig mijn baan nog![]()
(zie voor meer info het "Slank de blabla in" topic
Welkom! Goed bezig alquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
*Meldt* Ik ben sinds ruim drie weken wat aan mijn gewicht aan het doen. De teller staat inmiddels op 5.7 kilo.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Echt, kunnen we ophouden over brinta, mijn maag begint te tollen
dát dusquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Van Brinta?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Dankquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:17 schreef omearos het volgende:
[..]
Welkom! Goed bezig alOp welke manier ben je er mee bezig en hoeveel wil je kwijt?
Kom je ook in het lijstje in de OP? (in de OP staan aanwijzingen hiervoor)
welkomquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
*Meldt* Ik ben sinds ruim drie weken wat aan mijn gewicht aan het doen. De teller staat inmiddels op 5.7 kilo.
Hoeveel weeg je nu, hoe lang ben je en wat is je streefgewicht ? (ok, startgewicht - (30- 5,7)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
DankIk wil in eerste instantie 30 kilo kwijt en daarna zien we wel verder.
Ik ben begonnen op 146.7 kilo, ik ben 1.85 lang en ik denk even niet na over een streefgewicht. Ik probeer het afvallen in beheersbare stukken te knippen, vandaar ook die 30 kilo. Ik kan wel roepen 60 kilo maar dan ben ik vanmiddag afgehaakt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:38 schreef Faithy het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je nu, hoe lang ben je en wat is je streefgewicht ? (ok, startgewicht - (30- 5,7)maargoed..
)
Jaja... we weten onze plaats weerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:50 schreef Faithy het volgende:
graag gedaan
erg leuk dat er weer 'vers bloed' komt![]()
niet dat ik uitgekeken ben op de vaste posters
maar meer gezelligheid is altijd welkom natuurlijk
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Meriwo?
Ach, een polsblessure heb ik ook al jaren, dit kan er ook nog wel bijEn inderdaad kan ik het altijd zonder stokken proberen als met niet lukt. Gelukkig ski ik al heel lang, de techniek is niet het probleem. En als het echt niet lukt ga ik wel wandelen. Mijn camera gaat sowieso mee
Herkenbaar, ik kijk regelmatig vol afgrijzen naar mensen die om 12 uur een frikandel speciaal wegwerken hier. En het stomme is dat die frituurhappen beter verkopen dan de boterhammenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb een gezond-eten-onvriendelijke werkomgeving
- Er staan open zakken chips in de kast. (kan ik gelukkig prima afblijven)
- Er staat altijd frisdrank in de koelkast (gelukkig ook wel light, dus daar pak ik nog wel eens wat van, ongeveer 1x per 2 dagen))
- Ongeveer 3x per week zegt er iemand bij de lunch (bij de LUNCH!! 12:00 dus) "zullen we snacken?" en dan worden er frinkandellen speciaal, broodjes hamburger en broodjes kebab gegeten. (ik moet niet dénken aan een vette hap op dat tijdstip, dus ik eet altijd gewoon mij eigen lunch).
- Er is regelmatig taart en dergelijke (gisteren een tompuce gehad, was lekkervoor de rest af kunnen blijven tot nu toe)
Ik heb dus altijd ook ergens een gewoon brood en wat beleg op de afdeling in een kast liggen, dat hebben gelukkig meerdere collega's ook. En verder neem ik elke dag 3 stuks fruit mee om tussendoor op te kanen. Dan lukt het prima. Maar serieus, dat snacken begrijp ik écht niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |