Dat had ik ook een tijd en toen begon ik me echt af te vragen of ik niet ziek was ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:47 schreef motorbloempje het volgende:
whahoeial vind ik dat het wel heel snel gaat...
76,2
en ik eet écht normaal, écht waar![]()
nou ja... mij hoor je niet klagen verdermaargoed
Je bent echt al een slank ding!quote:
Ow, dat had ik oko wel eens. met hardlopen loop je de spierpijn er heel snel weer uit. Klinkt niet hel abnormaal hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:28 schreef Levitation het volgende:
Hardlopen sucks...
Dus ik sjok rond als een oma, maar hardlopen gaat wel?
Ik, dufde het niet te posten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Brinta, smaakt dat dan ooit ergens naar?
Je hersenen en reactiesnelheid niet hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
Levi, ik heb vandaag ook een beetje spierpijn in mijn kuiten. Dus je bent niet de enige
(ja, bij mij slaat dat altijd een dag over, alles aan mij is traag)
Eensch.. Brintaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:46 schreef freecell het volgende:
Brinta... De eerste happen zijn nog wel te eten met veel suiker, maar daarna wordt het lauw en hard.
Ik eet het echt nóóit!
Met suiker lust ik juist weer niet, alleen brinta en warme melkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:46 schreef freecell het volgende:
Brinta... De eerste happen zijn nog wel te eten met veel suiker, maar daarna wordt het lauw en hard.
Ik eet het echt nóóit!
gefeliciteerd en linkje?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:49 schreef Faithy het volgende:
ik heb voorlopig mijn baan nog![]()
(zie voor meer info het "Slank de blabla in" topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |