1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | - veganisten spammen account van Biefstuk onder - Fok! duikt er bovenop en met verenigde krachten wordt Maaike (de veganist) keihard gedisst, jeweet. - Dan (andere veganist) dreigt met de brommer (180 CC ouwe) naar Laster te gaan en hem op te peuzelen. - nacht gaat voorbij, Laster leeft nog. - Maaike uit haar onvrede over onze actie op de Anti-Dierenleed hyve. - Discussie tussen Fok!ers en veganisten volgt. - Er wordt in dit topic een plaatje gepost van de kinderen van Maaike. - Maaike flipt en haalt haar ex erbij - Ex (Taco) flipt ook - Taco dreigt Laster en Biefstuk tot moes te slaan |
quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:39 schreef Biefstuk het volgende:
Even een bericht teruggestuurd
Beste Meneer Taco,
Naar aanleiding van uw dreigende berichtjes zou ik toch zeker wel willen weten wat de aard is van uw haat. Bent u vroeger mishandeld?
Ik kan maar niet begrijpen waarom u zich er zo druk over maakt. Maar als maaike net zo is op hyves als in bed, man man man. Beest.
De groeten,
Biefstuk met pepersaus.
Wachten op antwoord
quote:Kimbo (82)
vandaag, 17:01
@ michiel.
ik had ook niks anders van jou verwacht.
@Astrid ik heb ook al melding over deze gasten gedaan.
als ik zo'n gozer die zo met kanker scheld tegen komt is hij het zaadje.
ik ga graag zitten als ik zo'n snot neus een rolstoel in trap.
geen enkel respect hebben die gasten.
dus we moeten gewoon blijven klagen bij hyves.
Als ik die berichtjes van Taco & Co zo lees, zijn zij degene die totaal geen respect tonen. Met hun geweldsverheerlijking.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
die gozer denkt dat die de hulk is
quote:
Ik zie het al voor mequote:Op woensdag 12 maart 2008 17:18 schreef Biels het volgende:
Ik zou bijna de auto pakken om even een kijkje te gaan nemen bij Taco en z'n vriendjes die naar binnen proberen te komen.
IK ZIE JE DAAR ZO DONDERSE TYFUSBEKquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:20 schreef rudedeltadude het volgende:
Taco is hopelijk onderweg naar Zwolle...
Wilde hem graag om 18.30 ontmoeten voor de sportschool aan Assendorperstraat aldaar...
Hij zet godverdomme zo ff die 9mm ff op je kankermongolenbek, kankermongoolquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:20 schreef rudedeltadude het volgende:
Taco is hopelijk onderweg naar Zwolle...
Wilde hem graag om 18.30 ontmoeten voor de sportschool aan Assendorperstraat aldaar...
ah rlx! een prei van 9mm dik?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij zet godverdomme zo ff die 9mm ff op je kankermongolenbek, kankermongool
Ik ben net matig tegen kimbo ingegaan in de hoop dat die met goede (gewelds)argumenten komtquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:23 schreef Heathen. het volgende:
Waarom zit er trouwens niemand op dat antidierenleed forum mee te discussieren?
http://meatthetruth1.hyves.nl/quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:24 schreef Biefstuk het volgende:
Kan iemand even de hyves plaatsen van Dan, onze 180cc'er en onze fok hyves
Die van dan was iets met Meat the Truth.
Waar?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben net matig tegen kimbo ingegaan in de hoop dat die met goede (gewelds)argumenten komt
Ik durf het niet te zeggen met zekerheid dat dit die van onze taco is.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nogmaal, heeft hij nou 2 hyves?
http://tacodegraaf.hyves.nl/
Deze linkt naar 't bedrijf, die uit de OP is niet openbaar.
Die tacodegraaf.hyves.nl is de verkeerde, iemand met dezelfe naam. Die zou ik er niet betrekken, lijkt me dan weer niet zo slim...quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeg dat ie met zijn rotkop in de OP van dit topic staat.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben net matig tegen kimbo ingegaan in de hoop dat die met goede (gewelds)argumenten komt
Volgens mij zijn dat 2 verschillende mensenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus is 't bedrijf ook niet van hem, dat was m'n puntquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:29 schreef Resco het volgende:
[..]
Die tacodegraaf.hyves.nl is de verkeerde, iemand met dezelfe naam. Die zou ik er niet betrekken, lijkt me dan weer niet zo slim...
Te laat!quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:29 schreef Resco het volgende:
[..]
Die tacodegraaf.hyves.nl is de verkeerde, iemand met dezelfe naam. Die zou ik er niet betrekken, lijkt me dan weer niet zo slim...
Vooral de tegenstelling tussenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
enquote:als ik zo'n gozer die zo met kanker scheld tegen komt is hij het zaadje.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:15 schreef Biefstuk het volgende:
Die dierenactivisten denken echt dat ze de Siciliaanse maffia ofzo zijn
Moet jij hier niet relativerende en verzoenende woorden plaatsen in plaats van een matige tvp?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:37 schreef koningdavid het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:12 schreef reetveter het volgende:
LET OP!!! er is een pro-dierenleed hyve. Sorteer op: -Oud eerst- | Nieuw eerst
Kimbo (82)
vandaag, 13:59
http://pro-dierenleed.hyves.nl/
druk allemaal op NIET OKEdrukken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Kimbo :piano: (82)
17 feb, 13:27
schrijf je voor een 11 jarige ontzettend goed Nederlands, daar kunnen sommige volwassenen hier op hyves nog een voorbeeld aan nemen.
maar maaike niet iedereen is goed in het schijven.
daar kan men vaak niks aan doen.
ik heb ook maar een LBO diploma.
maar ik weet wel hoe ik een huis moet bouwen enz.
dus oordeel niet op schijf fouDen.
maar op de argumenten ;-)
Ja en Taco und Maaike schelden constant met kanker.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
quote:Joey (353)
vandaag, 17:40
'http://forum.fok.nl/topic/1134703/1/45'
quote:Je IP-adres is "insert IP" Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
dus jij bent Joey?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, dan ziet niet alleen kimbo het maar ook de rest van de veganisten
Wij deden niets wat illegaal is :'?)quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:45 schreef Knevelt het volgende:
zijn alle partijen op de hoogte van dit topic?
[..]
Leeftijd: 12quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:46 schreef Biefstuk het volgende:
http://its-linde.hyves.nl/
Was ook nog van de partij als dierenterrorist
Die kopquote:
klopt maar ik heb zo'n gevoel dat het nog weleens uit de hand kan gaan lopen als beide partijen zich in dit topic mengenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:47 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Wij deden niets wat illegaal is :'?)
Biefstuk, ik vind het leuker om volwassenen gek te maken, niet een 12 jarige, dat is dan net weer even te makkelijk en te laag als je het mij vraagt..quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:50 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Die kop
Thnx Bieffie!Wat zal ik smikkelen vanavond
Trouwens, foto's plaatsen mag ook gewoon in het Breezah en mooiboys topic. Dus waarom hier niet.
eenschquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Biefstuk, ik vind het leuker om volwassenen gek te maken, niet een 12 jarige, dat is dan net weer even te makkelijk en te laag als je het mij vraagt..
Heerlijk... dit is amusementquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:51 schreef Rikketik het volgende:
Die discussie.Tegen kanker zijn en dat duidelijk maken met geweld.
Al weggehaaldquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Biefstuk, ik vind het leuker om volwassenen gek te maken, niet een 12 jarige, dat is dan net weer even te makkelijk en te laag als je het mij vraagt..
Taco?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je had wel gelijk jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, er stond geen kanker in mijn zin toch?
donequote:Op woensdag 12 maart 2008 17:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
@ Joey?
Plaats ook even http://i32.tinypic.com/2u9iipj.jpg als antwoord op dat kanker niet is toegestaan
2 dagenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:54 schreef Knevelt het volgende:
Hoe lang speelt dit overigens al?
jij hebt al twee hotels in je conjo-cityquote:
Eigenlijk al eeuwen natuurlijk...Noach was de eerste pro-dierenleed member..toen had je alleen nog geen hyvesquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:57 schreef Knevelt het volgende:
[..]
jij hebt al twee hotels in je conjo-city
Meh, die dierenactivisten hadden Noach afgeslacht omdat hij dieren opsloot in te kleine hokjes waar ze nauwelijks lucht hadden om te ademen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:57 schreef LEUGENS het volgende:
[..]
Eigenlijk al eeuwen natuurlijk...Noach was de eerste pro-dierenleed member..toen had je alleen nog geen hyves
Hij is al verwijderd...quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:55 schreef LEUGENS het volgende:
Joey (353)
vandaag, 17:54
ja zoals deze hier
http://i32.tinypic.com/2u9iipj.jpg
een fanatieke terrorveganist: maaike
= PWND!
Waar staat dit?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:55 schreef LEUGENS het volgende:
Joey (353)
vandaag, 17:54
ja zoals deze hier
http://i32.tinypic.com/2u9iipj.jpg
een fanatieke terrorveganist: maaike
= PWND!
Ik krabbelde bij Maaike, Biefstuk met pepersaus is heerlijk!quote:
Mischien wel, maar dan moet je ze niet op een openbare site als hyves plaatsen. Je kan ze zelfs laten printen als poster ofzo. En om dan iemand te bedreigen met je piele is ook wat te ver gaan ofnietquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh ja, en foto's van kinderen plaatsen vind ik ook wel wat ver gaan hoor. Kan me voorstellen dat je dan even flipt.
Scroll ff 4 topics door, het is zeker de moeite waardquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:07 schreef -SG- het volgende:
En hoe is het precies begonnen.
Maar biefstuk met pepersaus is ook lekker!quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:09 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ik krabbelde bij Maaike, Biefstuk met pepersaus is heerlijk!
Kreeg een boel gespam terug.
Ik open topic hier.
Iemand had het erover dat ze een vette bak heeft als dierenactivist.
Diegene plaatst een foto van de jeep maar in die jeep zat haar kind.
Hoop gejengel daarna
Jij bent tenminste lid geweest, mijn 6 aanvragen sinds gisteren zijn nog steeds niet geaccepteerdquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:05 schreef reetveter het volgende:
ja, en ik kan niet meer posten daar want ben geen lid meer![]()
heb wel stiekem opnieuw aangemeld, want kimbo moet reageren
:| ik had net dikke chance man .... verpest jij het weerquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:46 schreef Biefstuk het volgende:
http://its-linde.hyves.nl/
Was ook nog van de partij als dierenterrorist
Kimbo is zeker aan het demonstreren ergens. Hij heeft mijn bericht niet beantwoord en hij heeft zich nog niet hier aangemeldquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:15 schreef Rikketik het volgende:
Ik wil ook meedoen, maar ik heb nog goedkeuring nodig van Kimbo.
Dat had ik dus ook met de training, gelukkig gaat het niet door door het weerquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:17 schreef Rikketik het volgende:
En ik moet zo werken. Zul je zien dat nu de fun weer begint.
Taco is niet op komen dagen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Maar gaat er nu nog iemand gemolesteerd worden, of is dat afgeblazen?
Dat mens is zo grappigquote:Maaike, Eet geen dierenleed (252)
vandaag, 18:32
Parahupsakee en Michiel, dat jullie daar lid zijn geworden betekent voor mij dat jullie hier wat mij betreft niet meer welkom zijn.
Die fucking Fokkeur loopt te stalken en foto's van mijn kids te downloaden en op een of ander kut forum neer te zetten.
En ja die gast moet uitkijken als ik hem vind want ben daar vporlopig nog niet klaar mee!
quote:Maaike, Eet geen dierenleed (252)
vandaag, 18:32
Parahupsakee en Michiel, dat jullie daar lid zijn geworden betekent voor mij dat jullie hier wat mij betreft niet meer welkom zijn.
Die fucking Fokkeur loopt te stalken en foto's van mijn kids te downloaden en op een of ander kut forum neer te zetten.
En ja die gast moet uitkijken als ik hem vind want ben daar vporlopig nog niet klaar me
Ze past nu al in het illustere Fok-rijtje van: Kees Kankerkachel, Gewoon Rutger, Roef & Marian en Zanger Bobquote:
Het gevaarlijke Duo: Taco "mister 9mm" de graaf en Maaike "eet geen dierenleed" dingesquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze past nu al in het illustere Fok-rijtje van: Kees Kankerkachel, Gewoon Rutger, Roef & Marian en Zanger Bob
Zoek maar ff op youtube, met die geil slet van 'mquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:41 schreef -Nielz- het volgende:
Wie/wat is dat?
dan moet die me eerst weer accepterenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:44 schreef LEUGENS het volgende:
We gaan verder op de anti-dierenleed hyves?
Tja, wat zal ik er van zeggen... Hij kan dansen als de beste!quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=7uxPwftS_H0
Deze held
Moment, komt er aanquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:51 schreef reetveter het volgende:
wie vraagt even op die anti-dierenleed hyves waarom mensen die de discussie aangaan verwijderd worden?
En dan HvNL bellen die het gaan uitzendenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:00 schreef Becherovka het volgende:
Overigens wordt het pas écht lollig als je daadwerkelijk met dan 'de held' afspreekt en de politie inlicht over zijn bedreigingen. Wel filmen graag.
Als die 't plaatsen heb je echt de poppen aan 't dansenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:08 schreef Cahir het volgende:
Sumbitten op geenstijl.nl?
Word tijdquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:08 schreef Cahir het volgende:
Sumbitten op geenstijl.nl?
Wedden dat dat lukt?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En dan HvNL bellen die het gaan uitzenden
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:11 schreef TheZapster het volgende:even naar de veggies die nu meelezen
Das wel een lekker kippetje jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:12 schreef Becherovka het volgende:
Ik zou Wendy wel doen trouwens. Lekker kluiven meid.
[ afbeelding ]
ik zie het patroon nietquote:
zusjes?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die is veel te oud voor jou Hanstin
Natuurlijk welquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:15 schreef Biefstuk het volgende:
Als dit op geenstijl komt, gaan ze dan niet in m'n priveleven zoeken?
Neuh, maar ze geven wel van die kleine hintsquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:19 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Natuurlijk wel![]()
Maar het komt niet op GS
Ach je hebt toch een grote negert portier in je wooncomplex zitten biefiequote:Op woensdag 12 maart 2008 19:15 schreef Biefstuk het volgende:
Als dit op geenstijl komt, gaan ze dan niet in m'n priveleven zoeken?
gvd ik zat de rode smilies te lezenquote:
je bent niet de enigequote:Op woensdag 12 maart 2008 19:22 schreef DANILXL het volgende:
gvd ik zat de rode smilies te lezen
en het kwam niet in me op om de gele te lezen
Wil wel veilig op straat lopen zonder herkent te wordenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ach je hebt toch een grote negert portier in je wooncomplex zitten biefie
quote:"Michiel" (269)
vandaag, 19:27
Ik volg het niet meer helemaal, en misschien is dat maar goed ook. Ik vind dit helemaal geen gezellig topic zo
Ik ben niet bang dat ze komen, ik ben bang dat er nogal wat shit op GS komt wat ik daar helemaal niet wil hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:30 schreef Drumpie het volgende:
Dat vind ik dan wel jammer dat Biefstuk zo bang is stel hij zou komen.
Met zijn dikke deuren, brede neger
Lui zijn niks man
Wellicht gegenereerd door het gebrek aan het eten van vlees.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:19 schreef Arnoutvanh het volgende:
whehe, die lui hebben echt het IQ van een visstick
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:35 schreef Biefstuk het volgende:
De titel is iig: Lul met vingers en bril,,!!
Geen lastquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:40 schreef Biefstuk het volgende:
Krijgt iemand anders ook een error wanneer hij zijn inbox probeert te bekijken?
Het principe is hetzelfde en hij heeft daar gelijk in, wat een mongool het ook moge zijn. Een fiets hoor je niet te jatten, ook al staat ie niet op slot. En een foto van iemand zn kinderen moet je afblijven, ook al staan ze al online.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:38 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[ afbeelding ]
Ow jawel hoor![]()
Hij woont zeker in een boeren drop ofzo, hij moet is naar Amsterdam komen met ze fiets en hem voor de lol is op slot zetten.
Vraag eens of hij zich wilt registreren op Fok!quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:51 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Schokkend Nieuws!
Ex van wacky maaikie is een vlees eter!!!!!!
Komt het volgende adres je misschien bekent voor?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:19 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Neuh, maar ze geven wel van die kleine hints
Zijn kinderen? Weet hij dat wel zeker? Hij klinkt nogal impotent.quote:
Nopequote:Op woensdag 12 maart 2008 20:03 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Komt het volgende adres je misschien bekent voor?![]()
(..iets in de trand van een familie bedrijfje ofzoiets?)
Boelewerf 16
2987 VD Ridderkerk
The Netherlands
Geregistreerd: woensdag 12 maart 2008 @ 00:43quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:03 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Boelewerf 16
2987 VD Ridderkerk
The Netherlands
Deze reeks gaat de geschiedenisboeken inquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:13 schreef renwan het volgende:
Ik werd net pas op deze reeks gewezen!
Kwaliteitstopics!
Nu gaat ie alle bedrijven langs die met moerman beginnenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Taco?
Denk niet dat er veel actief is op die hyvesquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nieuwe gevonden
http://dierenleed-s-t-o-p.hyves.nl/
Alleen wel kut achtergrond en zeer slecht Nederlands
Wat een idioten idd, beetje de dood van 2 mensen goedpraten omdat ze honger hadden en een hond hadden opgegeten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:20 schreef LasTeR het volgende:
http://anti-dierenleed.hyves.nl/forum/1401751/U22q/Rus_onthoofdt_slachters_van_hond/#show_reactions_1=1&hub_threadlist_1=1&searchhyver=&__state__=3
Kijk eens wat een ontzettende sukkels.
Ja, die dierenactivisten zouden rechtstreeks naar rusland kunnen. Al dat gecensuur en propagandaquote:
Natuurlijk sma..quote:Sanne:crazy: (57)
zaterdag, 17:23
ik had wel wat meer gedaan dan alleen onthoofden,
die man is geweldig:hosanna:
Dat tijdstipquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:24 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ja, die dierenactivisten zouden rechtstreeks naar rusland kunnen. Al dat gecensuur en propaganda
Deze dan bij die "rus onthoofd 2 vrienden" bericht
Joeri (120)
zaterdag, 05:57
i vind de rus oke weet je ik zou het zelf anders doen masker p en zo dat de polietie je neit kan vidnen en zo ik zou die vriden van hem blint maken doof en verminkt dat ze nis mer kunen dat zl pas kut zijn (6) ik ben de duifel die op komt voor de deiren ahahaha
Ik denk dat hij portier isquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:27 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat tijdstipdie zal wel gezopen hebben ofzo
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:54 schreef Becherovka het volgende:
Deze snol zit ook op de anti-dierenleedhyve. Mooie ricebak waarvoor je je kut spreidt moppie!
http://blondylicious86.hyves.nl/
Het gemiddelde intelligentieniveau van de 'dierenbeschermer' moet toch behoorlijk laag liggen. Bovendien denk ik dat ze allemaal totaal gestoord zijn en absoluut geen relativeringvermogen hebben. Maar wie ben ikquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:20 schreef LasTeR het volgende:
http://anti-dierenleed.hyves.nl/forum/1401751/U22q/Rus_onthoofdt_slachters_van_hond/#show_reactions_1=1&hub_threadlist_1=1&searchhyver=&__state__=3
Kijk eens wat een ontzettende sukkels.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:15 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Nu gaat ie alle bedrijven langs die met moerman beginnen
Zoals ik al zei, er is weinig te vinden over mij op het internet
Heb het zelf ook al geprobeerd, straatgegevens, telefoonnummers en dergelijke door google gehaald en niks staat op het internet.
Ja gek, wilde zeker weten dat ik niet ineens een prei door mn aarsje geduwd zou krijgenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:36 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Ben je dat echt allemaal na gegaan?![]()
Liever een prei dan een ananas.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:40 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ja gek, wilde zeker weten dat ik niet ineens een prei door mn aarsje geduwd zou krijgen
Heeft Taco je met zn 9 mm er van langs gegeven?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:41 schreef Biefstuk het volgende:
Iemand anders mag even part 6 maken, wat denk ik wel het laatste deel wordt.
Zit geen leven meer in
Je hebt gelijk, tenzij je even naar de politie gaat met die dreigementen. Worden die veganisten vast weer boosquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:41 schreef Biefstuk het volgende:
Iemand anders mag even part 6 maken, wat denk ik wel het laatste deel wordt.
Zit geen leven meer in
Ik zie nu pas dat ie naar dr boezem staartquote:
Als die maar geplaatst word in de OP!quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:50 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ie naar dr boezem staart
Nog brieven verstuurd naar willekeurige mensen in Venlo die toevallig Wilders heten de laatste tijd?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:03 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Boelewerf 16
2987 VD Ridderkerk
The Netherlands
Heb je ook jouw naam in combinatie met 'Genealogie' geprobeerd?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:40 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ja gek, wilde zeker weten dat ik niet ineens een prei door mn aarsje geduwd zou krijgen
Joh, zo heten er wel duizenden mensen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:01 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Heb je ook jouw naam in combinatie met 'Genealogie' geprobeerd?
Dan kom je ook op interesante info..
Onder welke alias zit je op hyves dan??quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:37 schreef Rikketik het volgende:
Die Dombo Kimbo heeft mij trouwens nog niet van z'n Anti-dierenleed hyves geschopt. Valt me nog mee.
Gewoon onder m'n eigen naam. Maar het bericht waar ik op gereageerd had, is al weggehaald.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:43 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Onder welke alias zit je op hyves dan??
Ik had hem vanmorgen al gevonden maar ik hou het graag spannendquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:13 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Joh, zo heten er wel duizenden mensen.
Denk je em te vinden?
en mij verdomme 2x om niksquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:37 schreef Rikketik het volgende:
Die Dombo Kimbo heeft mij trouwens nog niet van z'n Anti-dierenleed hyves geschopt. Valt me nog mee.
Ik geloof er geen zak van.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:47 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Ik had hem vanmorgen al gevonden maar ik hou het graag spannend
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:49 schreef Heathen. het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mwX_tgutP9M lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |