quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:54 schreef Becherovka het volgende:
Deze snol zit ook op de anti-dierenleedhyve. Mooie ricebak waarvoor je je kut spreidt moppie!
http://blondylicious86.hyves.nl/
Het gemiddelde intelligentieniveau van de 'dierenbeschermer' moet toch behoorlijk laag liggen. Bovendien denk ik dat ze allemaal totaal gestoord zijn en absoluut geen relativeringvermogen hebben. Maar wie ben ikquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:20 schreef LasTeR het volgende:
http://anti-dierenleed.hyves.nl/forum/1401751/U22q/Rus_onthoofdt_slachters_van_hond/#show_reactions_1=1&hub_threadlist_1=1&searchhyver=&__state__=3
Kijk eens wat een ontzettende sukkels.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:15 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Nu gaat ie alle bedrijven langs die met moerman beginnen
Zoals ik al zei, er is weinig te vinden over mij op het internet
Heb het zelf ook al geprobeerd, straatgegevens, telefoonnummers en dergelijke door google gehaald en niks staat op het internet.
Ja gek, wilde zeker weten dat ik niet ineens een prei door mn aarsje geduwd zou krijgenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:36 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Ben je dat echt allemaal na gegaan?![]()
Liever een prei dan een ananas.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:40 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ja gek, wilde zeker weten dat ik niet ineens een prei door mn aarsje geduwd zou krijgen
Heeft Taco je met zn 9 mm er van langs gegeven?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:41 schreef Biefstuk het volgende:
Iemand anders mag even part 6 maken, wat denk ik wel het laatste deel wordt.
Zit geen leven meer in
Je hebt gelijk, tenzij je even naar de politie gaat met die dreigementen. Worden die veganisten vast weer boosquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:41 schreef Biefstuk het volgende:
Iemand anders mag even part 6 maken, wat denk ik wel het laatste deel wordt.
Zit geen leven meer in
Ik zie nu pas dat ie naar dr boezem staartquote:
Als die maar geplaatst word in de OP!quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:50 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ie naar dr boezem staart
Nog brieven verstuurd naar willekeurige mensen in Venlo die toevallig Wilders heten de laatste tijd?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:03 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Komt het volgende adres je misschien bekent voor?![]()
(..iets in de trand van een familie bedrijfje ofzoiets?)
Boelewerf 16
2987 VD Ridderkerk
The Netherlands
Heb je ook jouw naam in combinatie met 'Genealogie' geprobeerd?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:40 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ja gek, wilde zeker weten dat ik niet ineens een prei door mn aarsje geduwd zou krijgen
Joh, zo heten er wel duizenden mensen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:01 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Heb je ook jouw naam in combinatie met 'Genealogie' geprobeerd?
Dan kom je ook op interesante info..
Onder welke alias zit je op hyves dan??quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:37 schreef Rikketik het volgende:
Die Dombo Kimbo heeft mij trouwens nog niet van z'n Anti-dierenleed hyves geschopt. Valt me nog mee.
Gewoon onder m'n eigen naam. Maar het bericht waar ik op gereageerd had, is al weggehaald.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:43 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Onder welke alias zit je op hyves dan??
Ik had hem vanmorgen al gevonden maar ik hou het graag spannendquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:13 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Joh, zo heten er wel duizenden mensen.
Denk je em te vinden?
en mij verdomme 2x om niksquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:37 schreef Rikketik het volgende:
Die Dombo Kimbo heeft mij trouwens nog niet van z'n Anti-dierenleed hyves geschopt. Valt me nog mee.
Ik geloof er geen zak van.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:47 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Ik had hem vanmorgen al gevonden maar ik hou het graag spannend
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:49 schreef Heathen. het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mwX_tgutP9M lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |