Als die maar geplaatst word in de OP!quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:50 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ie naar dr boezem staart
Nog brieven verstuurd naar willekeurige mensen in Venlo die toevallig Wilders heten de laatste tijd?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:03 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Komt het volgende adres je misschien bekent voor?![]()
(..iets in de trand van een familie bedrijfje ofzoiets?)
Boelewerf 16
2987 VD Ridderkerk
The Netherlands
Heb je ook jouw naam in combinatie met 'Genealogie' geprobeerd?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:40 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ja gek, wilde zeker weten dat ik niet ineens een prei door mn aarsje geduwd zou krijgen
Joh, zo heten er wel duizenden mensen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:01 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Heb je ook jouw naam in combinatie met 'Genealogie' geprobeerd?
Dan kom je ook op interesante info..
Onder welke alias zit je op hyves dan??quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:37 schreef Rikketik het volgende:
Die Dombo Kimbo heeft mij trouwens nog niet van z'n Anti-dierenleed hyves geschopt. Valt me nog mee.
Gewoon onder m'n eigen naam. Maar het bericht waar ik op gereageerd had, is al weggehaald.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:43 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Onder welke alias zit je op hyves dan??
Ik had hem vanmorgen al gevonden maar ik hou het graag spannendquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:13 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Joh, zo heten er wel duizenden mensen.
Denk je em te vinden?
en mij verdomme 2x om niksquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:37 schreef Rikketik het volgende:
Die Dombo Kimbo heeft mij trouwens nog niet van z'n Anti-dierenleed hyves geschopt. Valt me nog mee.
Ik geloof er geen zak van.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:47 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Ik had hem vanmorgen al gevonden maar ik hou het graag spannend
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:49 schreef Heathen. het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mwX_tgutP9M lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |