ne deze gaste ken ik ook die blazen niet zo hard gaan 110 ik boek die makkelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 18:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=KxJR9aN0YxE
Hier zitten ze gewoon met z'n 4en op zo'n brommerke.
Die van jou is zeker voor homo's!
wa lul jij heb je over mij in dat filmpje dat ik plaadsde ik flikker niet mijn mattis ook niet wij weten hoe je die 180er moet beestenquote:Op donderdag 26 april 2007 18:39 schreef The_Terminator het volgende:
Jammer ja dat die gast niet keihard op zijn muil flikkert
come againquote:Op donderdag 26 april 2007 18:42 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
wa lul jij heb je over mij in dat filmpje dat ik plaadsde ik flikker niet mijn mattis ook niet wij weten hoe je die 180er moet beesten
niet ik heb al jaar deze gilera wat is mis daarmee speedfight is voor neppers die gaan al kapot met 70cc zet jouwe maar naast mijne en ik blaas je weg jongequote:Op donderdag 26 april 2007 18:45 schreef Forcefuzz het volgende:
Waarom zijn dat altijd van die poep Gilera's? Koop een fatsoenlijke, een mooie speedfight ofzo.
En sowieso, als je er 180cc onder hebt liggen zijn die dingen na 1 keer rijden kapot
wist niet welke naam ik moest nemen en zag dit staan ergens in een tijdschrift ofozquote:Op donderdag 26 april 2007 18:46 schreef Barcaconia het volgende:
Die marokkaneneiland gasten weten vast niet hoe je Pragmatisch spelt, dit is dus gewoon een relkloon
Ik heb er geenquote:Op donderdag 26 april 2007 18:48 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
niet ik heb al jaar deze gilera wat is mis daarmee speedfight is voor neppers die gaan al kapot met 70cc zet jouwe maar naast mijne en ik blaas je weg jonge
In de Break-out of donald duck wordt ook vast geen woord als pragmatisch gebruikt.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:49 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
wist niet welke naam ik moest nemen en zag dit staan ergens in een tijdschrift ofoz
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:49 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
wist niet welke naam ik moest nemen en zag dit staan ergens in een tijdschrift ofoz
HOMO!quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:26 schreef Pragmatisch het volgende:
iemand op het stedelijk gymnasium leiden (), hij zit in de zesde en heeft 2 klassen overgeslagen
![]()
echt een mongool die gast![]()
Pragmatisch gebruiken ze alleen in de Bizz of Elsevier. Dat lezen die marokkaneneiland knakkers ook niet, en ook de familie nietquote:Op donderdag 26 april 2007 18:49 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
Is wel een liedje voor jou he, zielepootquote:Op donderdag 26 april 2007 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
110 120 130 geen enkel probleem !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |