Tja, wat zal ik er van zeggen... Hij kan dansen als de beste!quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=7uxPwftS_H0
Deze held
Moment, komt er aanquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:51 schreef reetveter het volgende:
wie vraagt even op die anti-dierenleed hyves waarom mensen die de discussie aangaan verwijderd worden?
En dan HvNL bellen die het gaan uitzendenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:00 schreef Becherovka het volgende:
Overigens wordt het pas écht lollig als je daadwerkelijk met dan 'de held' afspreekt en de politie inlicht over zijn bedreigingen. Wel filmen graag.
Als die 't plaatsen heb je echt de poppen aan 't dansenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:08 schreef Cahir het volgende:
Sumbitten op geenstijl.nl?
Word tijdquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:08 schreef Cahir het volgende:
Sumbitten op geenstijl.nl?
Wedden dat dat lukt?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En dan HvNL bellen die het gaan uitzenden
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:11 schreef TheZapster het volgende:even naar de veggies die nu meelezen
Das wel een lekker kippetje jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:12 schreef Becherovka het volgende:
Ik zou Wendy wel doen trouwens. Lekker kluiven meid.
[ afbeelding ]
ik zie het patroon nietquote:
zusjes?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die is veel te oud voor jou Hanstin
Natuurlijk welquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:15 schreef Biefstuk het volgende:
Als dit op geenstijl komt, gaan ze dan niet in m'n priveleven zoeken?
Neuh, maar ze geven wel van die kleine hintsquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:19 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Natuurlijk wel![]()
Maar het komt niet op GS
Ach je hebt toch een grote negert portier in je wooncomplex zitten biefiequote:Op woensdag 12 maart 2008 19:15 schreef Biefstuk het volgende:
Als dit op geenstijl komt, gaan ze dan niet in m'n priveleven zoeken?
gvd ik zat de rode smilies te lezenquote:
je bent niet de enigequote:Op woensdag 12 maart 2008 19:22 schreef DANILXL het volgende:
gvd ik zat de rode smilies te lezen
en het kwam niet in me op om de gele te lezen
Wil wel veilig op straat lopen zonder herkent te wordenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ach je hebt toch een grote negert portier in je wooncomplex zitten biefie
quote:"Michiel" (269)
vandaag, 19:27
Ik volg het niet meer helemaal, en misschien is dat maar goed ook. Ik vind dit helemaal geen gezellig topic zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |