Das wel een lekker kippetje jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:12 schreef Becherovka het volgende:
Ik zou Wendy wel doen trouwens. Lekker kluiven meid.
[ afbeelding ]
ik zie het patroon nietquote:
zusjes?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die is veel te oud voor jou Hanstin
Natuurlijk welquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:15 schreef Biefstuk het volgende:
Als dit op geenstijl komt, gaan ze dan niet in m'n priveleven zoeken?
Neuh, maar ze geven wel van die kleine hintsquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:19 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Natuurlijk wel![]()
Maar het komt niet op GS
Ach je hebt toch een grote negert portier in je wooncomplex zitten biefiequote:Op woensdag 12 maart 2008 19:15 schreef Biefstuk het volgende:
Als dit op geenstijl komt, gaan ze dan niet in m'n priveleven zoeken?
gvd ik zat de rode smilies te lezenquote:
je bent niet de enigequote:Op woensdag 12 maart 2008 19:22 schreef DANILXL het volgende:
gvd ik zat de rode smilies te lezen
en het kwam niet in me op om de gele te lezen
Wil wel veilig op straat lopen zonder herkent te wordenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ach je hebt toch een grote negert portier in je wooncomplex zitten biefie
quote:"Michiel" (269)
vandaag, 19:27
Ik volg het niet meer helemaal, en misschien is dat maar goed ook. Ik vind dit helemaal geen gezellig topic zo
Ik ben niet bang dat ze komen, ik ben bang dat er nogal wat shit op GS komt wat ik daar helemaal niet wil hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:30 schreef Drumpie het volgende:
Dat vind ik dan wel jammer dat Biefstuk zo bang is stel hij zou komen.
Met zijn dikke deuren, brede neger
Lui zijn niks man
Wellicht gegenereerd door het gebrek aan het eten van vlees.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:19 schreef Arnoutvanh het volgende:
whehe, die lui hebben echt het IQ van een visstick
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:35 schreef Biefstuk het volgende:
De titel is iig: Lul met vingers en bril,,!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |