donequote:Op woensdag 12 maart 2008 17:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
@ Joey?
Plaats ook even http://i32.tinypic.com/2u9iipj.jpg als antwoord op dat kanker niet is toegestaan
2 dagenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:54 schreef Knevelt het volgende:
Hoe lang speelt dit overigens al?
jij hebt al twee hotels in je conjo-cityquote:
Eigenlijk al eeuwen natuurlijk...Noach was de eerste pro-dierenleed member..toen had je alleen nog geen hyvesquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:57 schreef Knevelt het volgende:
[..]
jij hebt al twee hotels in je conjo-city
Meh, die dierenactivisten hadden Noach afgeslacht omdat hij dieren opsloot in te kleine hokjes waar ze nauwelijks lucht hadden om te ademen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:57 schreef LEUGENS het volgende:
[..]
Eigenlijk al eeuwen natuurlijk...Noach was de eerste pro-dierenleed member..toen had je alleen nog geen hyves
Hij is al verwijderd...quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:55 schreef LEUGENS het volgende:
Joey (353)
vandaag, 17:54
ja zoals deze hier
http://i32.tinypic.com/2u9iipj.jpg
een fanatieke terrorveganist: maaike
= PWND!
Waar staat dit?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:55 schreef LEUGENS het volgende:
Joey (353)
vandaag, 17:54
ja zoals deze hier
http://i32.tinypic.com/2u9iipj.jpg
een fanatieke terrorveganist: maaike
= PWND!
Ik krabbelde bij Maaike, Biefstuk met pepersaus is heerlijk!quote:
Mischien wel, maar dan moet je ze niet op een openbare site als hyves plaatsen. Je kan ze zelfs laten printen als poster ofzo. En om dan iemand te bedreigen met je piele is ook wat te ver gaan ofnietquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh ja, en foto's van kinderen plaatsen vind ik ook wel wat ver gaan hoor. Kan me voorstellen dat je dan even flipt.
Scroll ff 4 topics door, het is zeker de moeite waardquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:07 schreef -SG- het volgende:
En hoe is het precies begonnen.
Maar biefstuk met pepersaus is ook lekker!quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:09 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ik krabbelde bij Maaike, Biefstuk met pepersaus is heerlijk!
Kreeg een boel gespam terug.
Ik open topic hier.
Iemand had het erover dat ze een vette bak heeft als dierenactivist.
Diegene plaatst een foto van de jeep maar in die jeep zat haar kind.
Hoop gejengel daarna
Jij bent tenminste lid geweest, mijn 6 aanvragen sinds gisteren zijn nog steeds niet geaccepteerdquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:05 schreef reetveter het volgende:
ja, en ik kan niet meer posten daar want ben geen lid meer![]()
heb wel stiekem opnieuw aangemeld, want kimbo moet reageren
:| ik had net dikke chance man .... verpest jij het weerquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:46 schreef Biefstuk het volgende:
http://its-linde.hyves.nl/
Was ook nog van de partij als dierenterrorist
Kimbo is zeker aan het demonstreren ergens. Hij heeft mijn bericht niet beantwoord en hij heeft zich nog niet hier aangemeldquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:15 schreef Rikketik het volgende:
Ik wil ook meedoen, maar ik heb nog goedkeuring nodig van Kimbo.
Dat had ik dus ook met de training, gelukkig gaat het niet door door het weerquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:17 schreef Rikketik het volgende:
En ik moet zo werken. Zul je zien dat nu de fun weer begint.
Taco is niet op komen dagen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Maar gaat er nu nog iemand gemolesteerd worden, of is dat afgeblazen?
Dat mens is zo grappigquote:Maaike, Eet geen dierenleed (252)
vandaag, 18:32
Parahupsakee en Michiel, dat jullie daar lid zijn geworden betekent voor mij dat jullie hier wat mij betreft niet meer welkom zijn.
Die fucking Fokkeur loopt te stalken en foto's van mijn kids te downloaden en op een of ander kut forum neer te zetten.
En ja die gast moet uitkijken als ik hem vind want ben daar vporlopig nog niet klaar mee!
quote:Maaike, Eet geen dierenleed (252)
vandaag, 18:32
Parahupsakee en Michiel, dat jullie daar lid zijn geworden betekent voor mij dat jullie hier wat mij betreft niet meer welkom zijn.
Die fucking Fokkeur loopt te stalken en foto's van mijn kids te downloaden en op een of ander kut forum neer te zetten.
En ja die gast moet uitkijken als ik hem vind want ben daar vporlopig nog niet klaar me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |