'iets met een hartslag'quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Borga het volgende:
Bwian staat nu tegen het paard dezelfde geluiden te maken die hij gebruikt tegen Amanda.
Onze wandelende tijdbom. Met of zonder alcohol.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Dark het volgende:
Brian is behoorlijk pissig op Amanda en haar .........vermeende.........alcoholverbruik
Hij staat nu weer als een de debiel te koetsjiekoetsjien bij de paarden................
De gekquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Dark het volgende:
Brian is behoorlijk pissig op Amanda en haar .........vermeende.........alcoholverbruik
Hij staat nu weer als een de debiel te koetsjiekoetsjien bij de paarden................
Ik denk dat zij echt niet onder doet voor Huub qua alcolgebruik. Alleen Huub heeft een kwade dronk en zij wat minder.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Dark het volgende:
En hij vind het nog vreemd ook dat Fries onrustig isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Dark het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:35 schreef pullup het volgende:
Kan iemand die clini-clown bij Tanner weghalen ?
De gekquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:37 schreef Dark het volgende:
Brian heeft slechts 5 biertjes op in een tijdspanne van 3 uur.
Amanda - Ik zit nu aan m'n tweede drankje.....
Brian - Begrijp je me niet of wil je me niet begrijpen?
Amanda - Ja maar, ik..............
Brian - Hou maar op, laat me maar, ik word boos!
Hahaha wat een fantastische foto!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:38 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Rat vraagt aan Tanner of ie met HEM mag tongen ? Is B coming out in pink?
Hij dronk trouwens Palm, niet een laf biertje.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:37 schreef Dark het volgende:
Jammer dat ze niet met de staart naar de deur staan danquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:39 schreef pullup het volgende:
Brian tegen Tanner: Jij kan goed likken jij he...ja dat kan ik ook ?
Hij is zelfs goed in paardenbeffen denkt ie
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:39 schreef pullup het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:39 schreef pullup het volgende:
Fries en Tanner zijn hengsten.......het is gewoon een paardenpijpslet!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:39 schreef pullup het volgende:
Waar is DGK_REDACTIE als je ze nodig hebt?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Als de verlosser bestaat..bevrijdt ons NU van die gevaarlijke gek!!
Op zoek naar de paardenbeffer.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:43 schreef fredfik het volgende:
waar is de del??
Ik mag me niet met het spel bemoeienquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Waar is DGK_REDACTIE als je ze nodig hebt?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:43 schreef fredfik het volgende:
waar is de del??
Lafaard!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik mag me niet met het spel bemoeien
met d'r stinkende teefkut..quote:
Heeft Tanner zijn klokkenspel ook nog?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Fries en Tanner zijn hengsten.......het is gewoon een paardenpijpslet!
Die hebben ons ff getriggered op het moment supreme van de brief en daarna nemen ze onze ideeen over.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Fries en Tanner zijn hengsten.......het is gewoon een paardenpijpslet!
Hij!! Ik niet, neem geen blad voor me mondquote:
Ach en Hirsch Ballin wil nu net sex met dieren helemaal verbieden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:39 schreef Lobasca het volgende:
"zal ik met je tongen?' Mag die gevaarlijke gek onmiddelijk afgevoerd worden?!! Jeezus wat een debiel!!![]()
Ja maar iets kleiner dan Fries, waarschijnlijk maatje Brianquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft Tanner zijn klokkenspel ook nog?
Van dat klokkenspel weet ik eigenlijk niet, maar..........de pijp heeft hij nog!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee het is een ex hengstquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Castratie voor de Kubatzen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ach en Hirsch Ballin wil nu net sex met dieren helemaal verbieden.
En dan.... weer de douche inquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij!! Ik niet, neem geen blad voor me mond![]()
Amanda: doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..jeezus hoer, toon eens ballen
Die hoer kan niets alleen, eigenlijk is het een zielig meisje met een grote bek. Maar het blijft een HOERquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:47 schreef mootie het volgende:
Lafdel gaat weer in de chill zitten, je zou toch eens bij het bezoek gaan zitten.
van d'r vocabulaire moet ze het niet hebben. Meid, ga in je lingeriesetje zittenquote:
Eigenlijk ook wel zielig als je zo tot elkaar aangewezen bentquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:50 schreef Deisyy het volgende:
Amanda wacht geduldig tot Brian tot haar komt
[ afbeelding ]
Ze houdt van wurgsex, dus misschien............vond ze die doucheslang wel lekker?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dan.... weer de douche in![]()
Doosje is bang van die gek.
Ja heel zielig ......................................quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel zielig als je zo tot elkaar aangewezen bent
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Historisch is Amanda beperkt tot de Spice Girls. (en niets daarvoor of daarnaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:49 schreef agter het volgende:
Tja, Amanda en Brian zijn tot elkaar verbannen.
Een soort Molotov-Ribbentroppact.
Eentje gaat er verliezen...
Het begint nu al, Amanda mag de komende tijd wel een bodyguard oid, bij stress is hij echt niet te vertrouwen, FEBO, kijken jullie goed?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:37 schreef Dark het volgende:
heb jij wel eens goed naar heur haar gekeken, ze doet niet anders.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:44 schreef Dark het volgende:
Snollie op speurtocht naar haar loverboy............ze staat op het punt om door het stof te gaan!
Brian wacht tot 23.00 dan kunnen ze meteen naar bed.Brian maakt altijd pas ruzie als het bijna bedtijd is.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
van d'r vocabulaire moet ze het niet hebben. Meid, ga in je lingeriesetje zitten
Ach, wat ze ook doet, het maakt niet uit, Brian is getriggerd, ze is aan het bloedzuigen, zij is de foute in dit verhaal, ze zal wel excuus gaan maken en Brian mag er vanavond anaal op.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Brian wil nu niet met Amanda praten, hij komt vanzelf wel naar haar toe.
Maar door langer wachten wordt Amanda nog bozer, zegt ze.
Maar wij wel! Wij weten hoe de geschiedenis in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Historisch is Amanda beperkt tot de Spice Girls. (en niets daarvoor of daarna)
Wat een simpele brief al niet teweeg kan brengen bij de Messiah en zijn Maria!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het begint nu al, Amanda mag de komende tijd wel een bodyguard oid, bij stress is hij echt niet te vertrouwen, FEBO, kijken jullie goed?
Zonder zenders!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian wacht tot 23.00 dan kunnen ze meteen naar bed.Brian maakt altijd pas ruzie als het bijna bedtijd is.
Hoe dom kan je zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Claire laat zich ook nog even in de luren leggen door haar "lover".
hell hath no greater fury than a woman scorn, allen deze 'woman' zit wel erg onder de plak, het zou echt wat zijn zeg, Mannie in een gefrustreerd moment Brian naar huis sturen, laat alles en iedereen nog maar even in de stress zitten, lijkt me een goed plan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:56 schreef agter het volgende:
[..]
Maar wij wel! Wij weten hoe de geschiedenis in elkaar steekt.
Beide partijen denken dat ze mooi ingedekt zijn en de buit kunnen verdelen.
Maar 1 van beide wordt bedrogen, een dolksteek.
Wordt het Amanda of Brian?
Wie is het gemeenst?
Dit kan niet goed gaan, Brian staat op knappen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat een simpele brief al niet teweeg kan brengen bij de Messiah en zijn Maria!
het wachten is nu op een on-be-bevlekte ontge-vangenis!
En terecht!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach, wat ze ook doet, het maakt niet uit, Brian is getriggerd, ze is aan het bloedzuigen, zij is de foute in dit verhaal, ze zal wel excuus gaan maken en Brian mag er vanavond anaal op.
Het mooie is dat hij deze tijd nodig denkt te hebben om rustig te worden maar dat het juist het agressie batterijtje van Amanda aan het opladen isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit kan niet goed gaan, Brian staat op knappen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit kan niet goed gaan, Brian staat op knappen.
Maar Huubje niet op haar.Huubje heeft gewoon een speeltje en word zo mooi zoet gehouden en speelt hij effe zijn spel niet tegen Brian en Amanda.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:00 schreef fredfik het volgende:
clair is echt verliefd op huubje denk ik,ik ken ze van vroeger dus ze is echt niet zo dom als jullie denken!!!!!!
de febo zal ook wel mee spelen ,en ik hoop echt dat huub haar er niet uit stemt
Alleen gaat dat batterijtje altijd als een kaars weer uit. Je denkt altijd nu gaat ze ff z'n oren wassen en uiteindelijk ligt ze weer met d'r kont omhoog.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Het mooie is dat hij deze tijd nodig denkt te hebben om rustig te worden maar dat het juist het agressie batterijtje van Amanda aan het opladen is
Ijdele hoop, ze zal zo wel door het stof gaan als hij zegt dat hij para aan het worden is, zo niet dan kunnen we nog wel eens een herhaling van zetten gaan krijgen, zoals eerder gezegd, FEBO, letten jullie op?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Het mooie is dat hij deze tijd nodig denkt te hebben om rustig te worden maar dat het juist het agressie batterijtje van Amanda aan het opladen is
Effe?? Hij speelt sowieso niet tegen Brian en Amanda... er wordt allerlei kanonnenvoer voor Huub in dat hok gezet, zodat hij maar overal mee en tegen kan spelen en Brian en Amanda lekker kan blijven ontzien.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Huubje niet op haar.Huubje heeft gewoon een speeltje en word zo mooi zoet gehouden en speelt hij effe zijn spel niet tegen Brian en Amanda.
Held huub hoort zichzelf graag praten en gelijk krijgen, daarom is hij blij met Claire.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Claire laat zich ook nog even in de luren leggen door haar "lover".
met een vriendin als amanda heeft brian geen vijanden nodig.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoeveel voortrekken ze zich nog kunnen veroorloven, hopelijk laten ze het een beetje op zijn beloop en komt de ware aard van iedereen boven.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan haalt hij 22-5 niet![]()
maar zover laten ze het toch niet komen![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Alleen gaat dat batterijtje altijd als een kaars weer uit. Je denkt altijd nu gaat ze ff z'n oren wassen en uiteindelijk ligt ze weer met d'r kont omhoog.
FOK! doet echt heel raar
Daarom moet Claire eruit,wil nu wel eens actie die paar laatste weken en niet die door de strot geduwde scripts.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Effe?? Hij speelt sowieso niet tegen Brian en Amanda... er wordt allerlei kanonnenvoer voor Huub in dat hok gezet, zodat hij maar overal mee en tegen kan spelen en Brian en Amanda lekker kan blijven ontzien.
Neuh... volgens mij maakt dat niet uit.... Daarom moesten de russen eruit, daarom moesten Barry the brandweerman en DB'tje Nicole eruit, daarom moet Mike eruit... iedereen draagt allerlei "die en die moet eruit" excuses voor Huub aan, maar of ze er nou wel of niet uitzijn maakt geen bal uit, Huub doet nog steeds niets.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daarom moet Claire eruit,wil nu wel eens actie die paar laatste weken en niet die door de strot geduwde scripts.
Para days are here again, Brian kan het zich niet meer veroorloven zich te verstoppen en zich aan het spel te onttrekken, hij moet nu met ideeën komen en zijn stem laten horen, misschien was het wel niet zo'n goed idee om de finale aan de spelers over te laten en inbreng te vragen, vanuit zijn standpunt bezien dan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:06 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian baalt !!! Geen internet in kantoor en hij wist de patchpoort nog zo goed ....
Die pakt dat toch niet op, er wordt nl niet geschreeuwd of gedreigd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:06 schreef Dark het volgende:
Jaap draait, what goes around, comes aroundmet Brian tegenover zich!
Huub heeft nu afleiding door sex en aandacht van een vrouw.Huub kan niet zonder.Huub heeft nu de touwtjes in handen dus hoeft hij ook niks te doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... volgens mij maakt dat niet uit.... Daarom moesten de russen eruit, daarom moesten Barry the brandweerman en DB'tje Nicole eruit, daarom moet Mike eruit... iedereen draagt allerlei "die en die moet eruit" excuses voor Huub aan, maar of ze er nou wel of niet uitzijn maakt geen bal uit, Huub doet nog steeds niets.
editquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:10 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Sigaretten wijzen nog steeds niet in dezelfde richting ...
Lees maar lekker terug, dat moet ik ook!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:14 schreef petraa het volgende:
Goeiemoggel!
Is er nog wat bijzonders gebeurd? offe moet ik teruglezen?
Geen zin in!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lees maar lekker terug, dat moet ik ook!
Neuh, dan kunnen de microfoons in het nachtkastje en wordt hun imago niet aangetast, er zou een richtmicrofoon op het bed gericht moeten worden zodat er alsnog alles gehoord kon worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:17 schreef cindy10 het volgende:
ahhh ik zie dat er mot is tussen amanda en brian?![]()
gaat brian weer wachten tot ze in bed liggen....?
tja das makkelijker met stompen he?
Nee joh dat zie je verkeerd!!! Hij slaat zichzelf onder de dekens!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:17 schreef cindy10 het volgende:
En haar gekneusde rib komt echt door het paaldansen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee joh dat zie je verkeerd!!! Hij slaat zichzelf onder de dekens!!!
Ja wat onder de dekens beft hij haar alleen tussen de benen!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En haar gekneusde rib komt echt door het paaldansen.
alle drie, we hebben het hier wel over The All Mighty Kubatzquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat hij boos is, er anaal op mag of dat ze excuus gaat aanbieden?
Iemand was jou voor met die gedachte.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:17 schreef cindy10 het volgende:
Er was een scène waarvan ik denk dat ze pijn aan haar ribben kreeg en één waarbij hij zichzelf op zijn "fokking kutsjmoel" sloeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian wacht tot 23.00 dan kunnen ze meteen naar bed.Brian maakt altijd pas ruzie als het bijna bedtijd is.
Dan gaat het vuur eruit en loopt het af met een sisser.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:22 schreef pullup het volgende:
Ik haat dit soort suffe pauzes in de ruzies
Of het gaat pas weer los als ik lig te ronkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan gaat het vuur eruit en loopt het af met een sisser.
Zijn ook sterk apart zegt Huub.En dat is Huub zijn valkuil,wat is die jongen dom geweest.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:22 schreef petraa het volgende:
H: B en A verdienen de finale, want ze doen het gewoon goed!
Shit ik stond al klaar met me brandblusser!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan gaat het vuur eruit en loopt het af met een sisser.
En likt haar ongestelde bloed?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja wat onder de dekens beft hij haar alleen tussen de benen!!!
owww is dat het??quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hahahaha ja die houden we erin!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En likt haar ongestelde bloed?![]()
*hij blijft leuk sorry,*
Of hij denkt dat het over Huub gaatquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die pakt dat toch niet op, er wordt nl niet geschreeuwd of gedreigd.
Ik haat ruzies in de pauzequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:22 schreef pullup het volgende:
Ik haat dit soort suffe pauzes in de ruzies
Het is alleen maar om haar te beschermen, om haar te corrigeren, om er voor te zorgen dat ze geen domme dingen doet, echt waar!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
alle drie, we hebben het hier wel over The All Mighty Kubatz![]()
Jeezus, nog ff en ik ga er zelf in gelovenIndoctrinatie
Maak je maar niet ongerust. In bed gaan de benen weer uit elkaar onder een hoop spijt geroep van Amanda en het Kubatz-konijntje mag hem er weer in wiebelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Of het gaat pas weer los als ik lig te ronken
Volgens rat is het gewoon heftige sex, geen ruziequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
natuurlijk, St.Brian staat hier volledig buiten, als de zenders straks in de kast liggen kan hij zich weer af reageren en komt alles weer goed, anders gooien we er een gezellige SL tegenaan en heeft Amanda zich vertild aan een dominosteentje morgen.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:30 schreef rooie3 het volgende:
Het programma is bijna ten einde en ik weet geen eens meer wie ik de prijs gun.
heb ik ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:30 schreef rooie3 het volgende:
Hoe heftiger de sex hoe groter de liefde?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens rat is het gewoon heftige sex, geen ruzie
Dat is wel herkenbaarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:30 schreef rooie3 het volgende:
Geef de Baas eens ongelijk!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is alleen maar om haar te beschermen, om haar te corrigeren, om er voor te zorgen dat ze geen domme dingen doet, echt waar!
Claire is volgens mij gewoon heel erg verliefd op Huub. Ze pikt gewoon echt alles wat hij doet en wat hij zegt. Je kan jezelf er wel heel erg over opwinden, maar Claire moet er echt zelf achter komen. Dit zal zeker gebeuren als DGK afgelopen is. Ten eerste wonen ze veel te ver uit elkaar. Als je Huub hoort praten, heeft hij zoveel dingen voor zichzelf in petto, daar kan hij Claire helemaal niet bij gebruiken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik herinner met, dat Huub deze woorden precies zo tegen Lieke zei toen de eindstreep in zicht kwam.![]()
Die jongen is zo glad als een aal en gaat over lijken.
Arme Claire.
Dito!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaarIk weet wel wie ik het niet gun
Moet ik weer na gaan denken op dit tijdstip?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoe heftiger de sex hoe groter de liefde?
Lees: hoe groter de frustratie hoe meer schade.
En dan, dan wint.....?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:32 schreef agter het volgende:
[..]
Eens.
Maar ik weet heel goed wie ik de prijs NIET gun...dus kwestie van wegstrepen.
Nee hoor, heel simpel: Brian para, Mannie pijn, en ineens een blessure door iets anders, net als we al eerder hebben gezien, geen hogere wiskunde.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Moet ik weer na gaan denken op dit tijdstip?
Ik probeer ook te kijken wie de meeste lol en leuke dingen voor ons kijkers heeft gebracht.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dan, dan wint.....?
Ik weet het echt niet meer alleen Brian winnen is, voor de rest?
Claire verdient een nobelprijs voor de vrede door met Huub te dealen, Amanda is een slabek, een aso een snol maar heeft wel veel meegemaakt, ook on stream, Jaap is een miskend talent die een paar beoordelingsfoutjes heeft gemaakt, Huub is Huub, arrogant, manipulatief, vervelend maar wel een karakter, met meer inhoud dan sommige anderen.
Zeg het maar......
Jaap heeft het wel als enige op eigen houtje gedaan en is altijd alleen geweest.Denk toch dat ik hem het meest gun.Ondanks zijn uitspraken over streamers enzo,Jaap schiet soms een beetje door met zijn uitspraken,maar hij bedoeld het volgens mij niet echt zo.Henb zijn oogjes in het echt gezien en die zijn echt heel lief en verlegen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dan, dan wint.....?
Ik weet het echt niet meer alleen Brian winnen is, voor de rest?
Claire verdient een nobelprijs voor de vrede door met Huub te dealen, Amanda is een slabek, een aso een snol maar heeft wel veel meegemaakt, ook on stream, Jaap is een miskend talent die een paar beoordelingsfoutjes heeft gemaakt, Huub is Huub, arrogant, manipulatief, vervelend maar wel een karakter, met meer inhoud dan sommige anderen.
Zeg het maar......
Nou, daar komt zo af en toch iets van los, net als de oudste van de twee zusjes die zo verliefd was op Tijn uit st.Oedenrode. Die heeft man en kinderen verlaten voor die lul de behanger. En die andere zus schijnt naar E10-plofkop gegaan te zijn na BB (zo maar een voorbeeldje)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
Claire is volgens mij gewoon heel erg verliefd op Huub. Ze pikt gewoon echt alles wat hij doet en wat hij zegt. Je kan jezelf er wel heel erg over opwinden, maar Claire moet er echt zelf achter komen. Dit zal zeker gebeuren als DGK afgelopen is. Ten eerste wonen ze veel te ver uit elkaar. Als je Huub hoort praten, heeft hij zoveel dingen voor zichzelf in petto, daar kan hij Claire helemaal niet bij gebruiken.
Helaas zullen wij daar nooit meer wat over horen. Net zoals BB en alle ander programma's, hoor je, volgens mij, als het programma afgelopen is niets meer van.
En Jeroen woont samen met Milicaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, daar komt zo af en toch iets van los, net als de oudste van de twee zusjes die zo verliefd was op Tijn uit st.Oedenrode. Die heeft man en kinderen verlaten voor die lul de behanger. En die andere zus schijnt naar E10-plofkop gegaan te zijn na BB (zo maar een voorbeeldje)
Zou mama Hilde nog steeds heen en weer lopen langs de flessen?quote:
Had je toch ook wel verwacht hèquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:46 schreef Desii het volgende:
Och Amanda staat weer in excus-modus
Nog nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:46 schreef Desii het volgende:
Och Amanda staat weer in excus-modus
Achteraf was ze toch lachwekkend.Mis vaak de humor in de kooi.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou mama Hilde nog steeds heen en weer lopen langs de flessen?
En de rare plotwendingen en bemoeienissen, gecombineerd met uitvergroten van sommige incidenten, onbestraft laten van andere, de FEBO is zeker niet van smetten vrij, ze hebben imho de menselijke natuur onderschat en zitten nu met een brij waar ze zelf ook niet meer uitkomen, de publieke opinie weigert Brian als winnaar, de FEBO wil Huub niet, Jaap is ook zeker een held, dus wederom, hoe nu verder?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:40 schreef agter het volgende:
[..]
Ik probeer ook te kijken wie de meeste lol en leuke dingen voor ons kijkers heeft gebracht.
Dat is Jaap in zijn Terror tijd. Helaas doet hij nu veel te weinig.
En Huub...altijd in voor een lolletje.
Echt goede spelers zie ik er niet tussen zitten.
Ze weet niet beter en heeft nooit een ander type vriendje gehad. Dat moet jij nog toch ook onderhand weten fredfikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:48 schreef fredfik het volgende:
en het is weer de schuld van de del bah bah
meisje laat die rat toch na de kloten lopen en zoek een ander vriendje
Daarentegen is de humor in de COS wel erg vermakelijk hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Achteraf was ze toch lachwekkend.Mis vaak de humor in de kooi.
Hmm, puur naar zijn gedragen zijn uitlatingen kijkend zeg ik nee, dit is geen milonair, hij is hoogstens een goede hofnar, hij heeft het spel niet goed gespeeld, minder goed dan Huub en Brian in mijn ogen, hij mag er imho wel uit met een slordige ton, een fuck you all goodbye van king Jaap.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap heeft het wel als enige op eigen houtje gedaan en is altijd alleen geweest.Denk toch dat ik hem het meest gun.Ondanks zijn uitspraken over streamers enzo,Jaap schiet soms een beetje door met zijn uitspraken,maar hij bedoeld het volgens mij niet echt zo.Henb zijn oogjes in het echt gezien en die zijn echt heel lief en verlegen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze weet niet beter en heeft nooit een ander type vriendje gehad. Dat moet jij nog toch ook onderhand weten fredfik
Als hij zo bezorgd is voor haar keel had hij geen wurgsex toegepast, dit is wat me zo irriteerd aan Brian, altijd zijn woordje klaar, een excuus, een verklaring, een sorry, een vergoeilijking, een redenatie naar hemzelf toe, een beschuldiging, een mishandeling maar hey, het is nooit zijn fout. Misselijke, achterlijke hyena-rat.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:50 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Brian zit zelfgenoegzaam te lachen, want hij denkt dat Amanda excuses gaat aanbieden.
A: Waarom noem je me alcoholist
B: Ik zeg het voor je keel
A: Je drinkt zelf ook 5 biertjes en je komt gisteren ook lam thuis
B: Ik zeg het voor je keel.
His masters voice...herstel...her masters voicequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:49 schreef noekje het volgende:
Ze moet maar eens laten zien dat ze zonder alcohol kan.
Amanda vindt het dubbel.
Brian vraagt of ze het niet begrepen heeft.
Dat wil hij iedereen doen geloven ja!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:56 schreef fredfik het volgende:
en we trappen er weer in .....alles in scene gezet
de rat zit weer te glimlachen
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:50 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Brian zit zelfgenoegzaam te lachen, want hij denkt dat Amanda excuses gaat aanbieden.
A: Waarom noem je me alcoholist
B: Ik zeg het voor je keel
A: Je drinkt zelf ook 5 biertjes en je komt gisteren ook lam thuis
B: Ik zeg het voor je keel.
Dan verdient Bwian een Oscarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:56 schreef fredfik het volgende:
en we trappen er weer in .....alles in scene gezet
de rat zit weer te glimlachen
Nee, dat zijn vitamines die hij meerdere keren daags nodig heeft om niet te flippen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:58 schreef kit2u het volgende:
[..]
A: Dus ik mag jou ook drugsverslaafde noemen? Dat is dan ook geen schelden?
bewijs van het slikken van de pammetjes lijkt me.
Als het echt zou zijn wel, maar dit is zo overduidelijk voor de cameraquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
Claire is volgens mij gewoon heel erg verliefd op Huub. Ze pikt gewoon echt alles wat hij doet en wat hij zegt. Je kan jezelf er wel heel erg over opwinden, maar Claire moet er echt zelf achter komen. Dit zal zeker gebeuren als DGK afgelopen is. Ten eerste wonen ze veel te ver uit elkaar. Als je Huub hoort praten, heeft hij zoveel dingen voor zichzelf in petto, daar kan hij Claire helemaal niet bij gebruiken.
Helaas zullen wij daar nooit meer wat over horen. Net zoals BB en alle ander programma's, hoor je, volgens mij, als het programma afgelopen is niets meer van.
Ach hij moet toch ergens een indruk opdoen van zijn doelgroep?quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is Brian Kubatz toch een smeerlap.Wil zich na de kooi gaan inzetten voor goede doelen en voor kinderen (
) terwijl hij in dat hok nonstop bezig is een minder begaafde te onderdrukken.
en ook nog eens Amanda!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
terwijl hij in dat hok nonstop bezig is een minder begaafde te onderdrukken.
Brian heeft nog niet door dat de meeste drank per glas hetzelfde aan alcohol heeft...of hij doet alsof naar Aman.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:03 schreef pullup het volgende:
Brian is ook al een rekenwonder 5 biertjes x 4 % is 20 % en 1 bacardi is ook 20 %
Een standaard bierglas en een shot bacardi in een mix of puur bevatten dezelfde hoeveelheid alcohol, Mannie heeft er 2 op, Brian 5 flesjes bier, de rat heft dus minstens 3.5 keer zoveel gedronken als zij.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:03 schreef pullup het volgende:
Brian is ook al een rekenwonder 5 biertjes x 4 % is 20 % en 1 bacardi is ook 20 %
Wat zit je dwars Mokum, jij drinkt toch nooitquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:06 schreef Mokum020 het volgende:
*Mokum schenkt borrel in*
*Kahaarin doet een wijntje mee*quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:06 schreef Mokum020 het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:06 schreef Mokum020 het volgende:
Heb je goed...maar op dit moment...quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat zit je dwars Mokum, jij drinkt toch nooit
Cappers, vingers bij de knoppen, jullie kunnen het, goquote:
Ze gaat nog even door...ze is meteen schor...komt door dat zuipen natuurlijk...quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:10 schreef yellowfirst het volgende:
"Ha, Amanda is haar gebit er aan het uit poetsen, wat een geweld!
Huh?quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:06 schreef petraa het volgende:
A: Gaan we dreigen? Dan ga je maar douche
B: Wil je dat ik iets kapot maakt, praat anders, anders sla ik met me focking vuist op de tafel.
Mooie cap.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:14 schreef Guuskeee het volgende:
amanda neemt brian op zn hondjes
[ afbeelding ]
en zo komt toch alles weer goed!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:14 schreef Guuskeee het volgende:
amanda neemt brian op zn hondjes
[ afbeelding ]
Huub weer in slijmmodus,heb je zin in morgen Amanda.Wat heeft Huub nog wel door,hij is zo slim zegt hij en weet zeker dat hij er alles aan gedaan heeft om te winnen.Nou dan mis ik zeker wat.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:15 schreef petraa het volgende:
Huub moet die spanning tussen die 2 toch voelen nu! Of is hij zo stom en blind
Tuurlijk, heb ik een tijd geleden al gepost. De tent wordt straks weer opgezet en niet alleen om te stompen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:13 schreef tho_Omas het volgende:
Amanda gaat Brian alsnog gelijk geven.
Dan kunnen we gaan mediterenquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:16 schreef noekje het volgende:
[..]
en zo komt toch alles weer goed!
Ik hou van een happy end!
I know dear, maar ik vind dat behoorlijk ziek.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Nie mijn woorden hoor, maar die van Brian.
Ik ben zo moe, ik kan het echt niet meer. (Even naar achter bellen of ik naar bed mag)quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:18 schreef kahaarin het volgende:
Op anyone?
Ik wee tzeker dat Huub zichzelf voor zijn kop schiet, als hij achteraf de beelden terugziet en ziet dat hij zoveel kansen heeft laten liggen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub weer in slijmmodus,heb je zin in morgen Amanda.Wat heeft Huub nog wel door,hij is zo slim zegt hij en weet zeker dat hij er alles aan gedaan heeft om te winnen.Nou dan mis ik zeker wat.
Ze hebben ook amper tv gemaakt.Ze hebben alleen Huub en de zwerver nog en jaap zijn jaardag.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Haha.B en A mogen niet naar bed.
Deze ruzie moet flink uitgemolken worden.
Je mag, hier zo verder: DGK[COS#3400]Brian en Amanda hebben een solide ruhlaassie.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben zo moe, ik kan het echt niet meer. (Even naar achter bellen of ik naar bed mag)![]()
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je mag, hier zo verder: DGK[COS#3400]Brian en Amanda hebben een solide ruhlaassie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |