'iets met een hartslag'quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Borga het volgende:
Bwian staat nu tegen het paard dezelfde geluiden te maken die hij gebruikt tegen Amanda.
Onze wandelende tijdbom. Met of zonder alcohol.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Dark het volgende:
Brian is behoorlijk pissig op Amanda en haar .........vermeende.........alcoholverbruik
Hij staat nu weer als een de debiel te koetsjiekoetsjien bij de paarden................
De gekquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Dark het volgende:
Brian is behoorlijk pissig op Amanda en haar .........vermeende.........alcoholverbruik
Hij staat nu weer als een de debiel te koetsjiekoetsjien bij de paarden................
Ik denk dat zij echt niet onder doet voor Huub qua alcolgebruik. Alleen Huub heeft een kwade dronk en zij wat minder.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Dark het volgende:
En hij vind het nog vreemd ook dat Fries onrustig isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Dark het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:35 schreef pullup het volgende:
Kan iemand die clini-clown bij Tanner weghalen ?
De gekquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:37 schreef Dark het volgende:
Brian heeft slechts 5 biertjes op in een tijdspanne van 3 uur.
Amanda - Ik zit nu aan m'n tweede drankje.....
Brian - Begrijp je me niet of wil je me niet begrijpen?
Amanda - Ja maar, ik..............
Brian - Hou maar op, laat me maar, ik word boos!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |