gefeliciteerd!!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:46 schreef wonderer het volgende:
xman topic
Tralala. Ik heb het voorbeeldcontract binnen. Het gaat echt gebeuren, heren en heren!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:46 schreef wonderer het volgende:
xman topic
Tralala. Ik heb het voorbeeldcontract binnen. Het gaat echt gebeuren, heren en heren!
Kweenie precies, lijkt me handig om dat voor de verschijningsdatum te doen, dus augustus/september denk ik? Ik moet nog overleggen maar ik wil wel graag een intekenlijst op de site zodat ik zeker weet dat ik ze kan signeren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]YAY
Wanneer zijn de gesigneerde kopieen te bestellen?
Ga je nou heel rijk wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:20 schreef wonderer het volgende:
Kweenie precies, lijkt me handig om dat voor de verschijningsdatum te doen, dus augustus/september denk ik? Ik moet nog overleggen maar ik wil wel graag een intekenlijst op de site zodat ik zeker weet dat ik ze kan signeren.
ik wil ook ik wil ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]YAY
Wanneer zijn de gesigneerde kopieen te bestellen?
Ja man, Arthur wordt een bestseller, homo's en hetero's, jong en oud vonden het allemaal geweldig, dus het moet wel een breed publiek aanspreken. De eerste druk is binnen twee weken uitverkocht en de volgende druk wordt meteen het tienvoudige.quote:
Sta je met een zonnebril op de foto in het boek dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja man, Arthur wordt een bestseller, homo's en hetero's, jong en oud vonden het allemaal geweldig, dus het moet wel een breed publiek aanspreken. De eerste druk is binnen twee weken uitverkocht en de volgende druk wordt meteen het tienvoudige.
Dan moet ik met zonder een zonnebril over straat om niet herkend te worden
Aangezien ze heel veel aan haar vlinder doneert: Nee.quote:
Kweenie. Krijg je wel het Paul van Loon effect natuurlijk, dat lijkt me niet zo handig. Vooral omdat ik niet uitsluit dat ik ooit een kindergriezelverhaal wil schrijvenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sta je met een zonnebril op de foto in het boek dan?
Ben je in Nederland nu dan? Of kom je volgende week "even" over om je zaakjes te regelenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie. Krijg je wel het Paul van Loon effect natuurlijk, dat lijkt me niet zo handig. Vooral omdat ik niet uitsluit dat ik ooit een kindergriezelverhaal wil schrijven
Misschien doe ik het wel zonder foto. Of in vermomming of zo. Ik weet het nog niet. Misschien vraag ik Zakje wel om me te stylen
Volgende week naar Antwerpen, dan komt het vast allemaal wel boven tafel.
Da's deel twee, schatquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien ze heel veel aan haar vlinder doneert: Nee.
Dat moest volgende maand zijn. Ja, de tweede helft van april zitten we in Nederlandquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben je in Nederland nu dan? Of kom je volgende week "even" over om je zaakjes te regelen.
Een weekje wordt het.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:08 schreef xman het volgende:
[..]
Oh lekkerrrr.. wordt het echt een vakantie.. of gewoon een weekendje weg?
Oud internetquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's deel twee, schatMet al je uitgaans-escapades.
O ja, dat moet ie natuurlijk ook beleven..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat moest volgende maand zijn. Ja, de tweede helft van april zitten we in NederlandEn dus ook even op en neer naar Antwerpen. En met enige mazzel maakt Brad z'n eerste Koninginnedag mee ook
Zolang mensen over je praten ben je intressant genoeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:. Boos.
'Vriendin' van me denkt dat ik het grappig vind als ze even in een volle collegezaal (wel rumoerig) roept dat wij geen match zouden kunnen zijn omdat zij geen man is. En het is niet zo dat ik een geheim maak van mijn geaardheid, maar ik vind het absoluut niet tof als zij het op zo'n manier gaat verspreiden, omdat ik wéét dat ik het onderwerp van de nieuwste roddel ben.
Da's inderdaad een naaistreek, zeg. En nu?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:. Boos.
'Vriendin' van me denkt dat ik het grappig vind als ze even in een volle collegezaal (wel rumoerig) roept dat wij geen match zouden kunnen zijn omdat zij geen man is. En het is niet zo dat ik een geheim maak van mijn geaardheid, maar ik vind het absoluut niet tof als zij het op zo'n manier gaat verspreiden, omdat ik wéét dat ik het onderwerp van de nieuwste roddel ben.
we zijn allebei niet zo van de mensenmassa's dus ik denk dat Amsterdam hem niet wordt. Maar Veenendaal doet ook leuke dingen op die dagquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, dat moet ie natuurlijk ook beleven..
Wel naar Amsterdam gaan dan heh? Kan ie 's avonds z'n ogen uitkijken hoe de helft van de mensen knetter lam over de Dam zwalken
Ze praten niet over mij, ze praten over "die ene die homo is" waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zolang mensen over je praten ben je intressant genoeg.
Ik heb haar gesmst (want ik was toen het net gebeurde nog niet boos genoeg om er iets van te zeggen) dat ik dat echt niet tof vind. En verder merk ik het vanzelf.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's inderdaad een naaistreek, zeg. En nu?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:46 schreef wonderer het volgende:
Kweenie. Krijg je wel het Paul van Loon effect natuurlijk, dat lijkt me niet zo handig. Vooral omdat ik niet uitsluit dat ik ooit een kindergriezelverhaal wil schrijven
Misschien doe ik het wel zonder foto. Of in vermomming of zo. Ik weet het nog niet. Misschien vraag ik Zakje wel om me te stylen
Volgende week naar Antwerpen, dan komt het vast allemaal wel boven tafel.
Hopelijk heeft ze keiveel spijt en gaat ze veel doen om het goed te maken. DA's wel het minstequote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze praten niet over mij, ze praten over "die ene die homo is" waarschijnlijk.
[..]
Ik heb haar gesmst (want ik was toen het net gebeurde nog niet boos genoeg om er iets van te zeggen) dat ik dat echt niet tof vind. En verder merk ik het vanzelf.
Oeh, goed idee, en dan met een mouwloos strak shirtje of zo. Mijn rug is wel mijn sterkste punt uiteindelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon zoals Willy van der Heide altijd achterop z'n boeken stond.
Ja, hopelijk. Waarschijnlijker denkt ze dat als ze het er niet over heeft dat ik het ook wel vergeet, ze smst ook niet terug. Maar zo ben ik dan weer niet, want dit is niet de eerste keer dat haar uitspraken me niet bevallen. En dat gaat ze weten ook als ze niet uit zichzelf reageert.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze keiveel spijt en gaat ze veel doen om het goed te maken. DA's wel het minste
Maakt me niet uit, als je maar pijp rookt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:38 schreef wonderer het volgende:
Oeh, goed idee, en dan met een mouwloos strak shirtje of zo. Mijn rug is wel mijn sterkste punt uiteindelijk
Ik heb m'n collega ook wel eens heel ruw op z'n plek gezet omdat hij ook zoiets flikte toen er bezoek op de afdeling was. Kan om dat soort "geintjes" dus echt niet lachen. Denk er wat dat betreft hetzelfde over als Erikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zolang mensen over je praten ben je intressant genoeg.
Veenendaalquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
we zijn allebei niet zo van de mensenmassa's dus ik denk dat Amsterdam hem niet wordt. Maar Veenendaal doet ook leuke dingen op die dag
Mag gewoon pijpt ook?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, als je maar pijp rookt.
Als vriendin zijnde mag ze iig wel rekening houden met jouw gevoel hierin lijkt me.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:. Boos.
Tell me about itquote:
quote:
Ja, het viel mij ook direct op dat ie terug wasquote:
En gefeliciteerdquote:Tralala. Ik heb het voorbeeldcontract binnen. Het gaat echt gebeuren, heren en heren!
volgens mij is Friesland dit jaar weer aan de beurtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tell me about it![]()
Nou ja, ik zie nog wel. Misschien kunnen we wel naar het dorp waar Bea op bezoek gaat ofzo.
Friesland, natuurlijk... *zucht*quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is Friesland dit jaar weer aan de beurt
Vorig jaar was ze in Den Bosch en was het toch wel leuk om haar even toe te zingen![]()
Dankzij een dealtje met m'n chef en wat meerijden en wat schuiven met de tijden..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:40 schreef Ang3l het volgende:
En dat scheelt maar 1 uur reizen?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
Handig!
Ik ga morgen ook carpoolen. met SebasZorg ik dat ik op tijd in Eindhoven ben en dan pik ik 'm op en gaan we samen naar hem toe
Dus nik ben wel eerder weg! Maar ja, jij bent er toch niet. Boeiend!quote:
Truste!quote:en welterusten... ik zit te tollen van de slaap hier.
Ik heb 2 nog niet gezien. En dat terwijl ik een boxer heb van de Silver Surferquote:
deel 1 was leukerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 2 nog niet gezien. En dat terwijl ik een boxer heb van de Silver Surfer LN
Hmm das een naai actie... heeft ze al wat van zich laten horen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:. Boos.
Nou heb ik meteen het Villa Volta deuntje in m'n hoofdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:36 schreef Cybart het volgende:
[ afbeelding ]
beland morgen op mn deurmat
terwijl dat er geen zak mee te maken heeftquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou heb ik meteen het Villa Volta deuntje in m'n hoofd
Jij hebt smaakquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:36 schreef Cybart het volgende:
[ afbeelding ]
beland morgen op mn deurmat
quote:Op zondag 3 februari 2008 00:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
marble is een heel lief ventje (eigenlijk), een beetje brighton (the nanny) achtig,
maar hij's heel cute
en komt hier niet omdat ie de HOMO's hier HAAAAAAAAT
(terecht )
nomineer voor lelijkste single hoes van het jaarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:45 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
OMG ´kwijl´ voor het slapen gaan JUSTINNNNNNNNNNNNNNNNNNN
?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:49 schreef Cybart het volgende:
RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE
[..]
Betreffende user (hierna genoemd: "cybart", rd) wil hierbij een rectificatie op het bovenstaande bericht plaatsen.
"Cybart" heeft nooit de intentie gehad, de user "Marble" onjuist te willen vergelijken met een karakter uit een jaren 90 comedy serie.
"Cybart" wil bij deze dan ook bevestigen dat de user "Marble" geenzins uiterlijk of innerlijk vertoon van het personage "Brighton" vertoond.
Einde rectificatie.
RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE
Thanksquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
I Know
congrats met het boek trouwens !!!!
oeh, dat is me helemaal niet opgevallen toen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Thanks
Ik had nog een tijdje een zwarte kapitein avatar hier
Hahaha ok...quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Ik ga maar eens slapen. Morgen moet ik er op m'n mooist uitzien!
verder doet zo'n rectificatie altijd iets goed voor je reputatie en imago, dus het is een win-win situatiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha ok...
dit heb ik nog niet eerder gezien op Fok!
Cyb! gatverdamme! 11cm erbij!quote:
Truste meneer!quote:slaap lekker kerel
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cyb! gatverdamme! 11cm erbij!
[..]
Truste meneer!
Alles waarin Justin is verwerkt is geen crap. JT foreverquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
nomineer voor lelijkste single hoes van het jaar
en trouwens... what's up with that crappy song?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
oeh, dat is me helemaal niet opgevallen toen...
die boeken heb ik ook verslonden in die tijd dat het op tv kwam
Nopequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm das een naai actie... heeft ze al wat van zich laten horen?
Diejun Hugo is adder gebroedquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou heb ik meteen het Villa Volta deuntje in m'n hoofd
wil jij soms beweren dat mijn fruitsappen niet vers zijn!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:15 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar voor jullie
Oh, jee heb ik helemaal over die vroege post van je heen gelezenquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil jij soms beweren dat mijn fruitsappen niet vers zijn!!!
Juist de pagina's die ik nodig hebquote:Pagina's 47-48 maken geen deel uit van dit voorbeeld van het boek.
is de sector/risico groep wel correct ingevuld ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:17 schreef DennisMoore het volgende:
*in Uitvoeringsbesluit Loonbelasting graaf*
Is er een fiscalist in de zaal?
correspondeert het loonheffingsnummer dat gebruikt wordt wel met dat wat de belastingdienst hanteert ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:17 schreef DennisMoore het volgende:
Sorry, dan moet ik u toch doorsturen naar het volgende loketquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:24 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, ik ben op zoek naar een 'trucje' zodat ik niet inhoudingsplichtig enzo ben.
tot zover de kritische noot.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Alles waarin Justin is verwerkt is geen crap. JT forever.
Je bent nog steeds serieus he?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:17 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een proactieve communicatiequote:De Orange Shop in de VD in Utrecht sluit 15 maart. Vanaf dan ben je van harte welkom in de Orange of T-Mobile Shop in de Lange Elisabethstraat. M.v.g. Orange
'k Ben áltijd bloedje-serieus...quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:09 schreef Tomasso het volgende:
Je bent nog steeds serieus he?
Ik ook trouwens
zet hem opquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Thuis. Klaarmaken voor de date.
*rondren*
Ik doe niet aan liefde en verliefdheid!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
Caaaaaan joe fiel de lof toneeeeiiiiit....
ja maar kennelijk doet de liefde wel aan jouquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan liefde en verliefdheid!!!![]()
Dat weet ik nog niet. Ik ga gewoon foto's van Sydney kijken en eten en logeren!quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar kennelijk doet de liefde wel aan jou
Mag ik je aanrakenquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:59 schreef Cairon het volgende:
Ik stam aan mijn moeders kant af van Kirchhoff
Coolquote:
dit zou dus echt een opmerking zijn voor mij....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:. Boos.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:53 schreef DennisMoore het volgende:
- 1 patat met mayo
- 1 kroket met mosterd
- 1 frikandel met curry
- 1 liter bier
Da's een tijd geleden.
ik vond het in brabant wel meevallen en weeralarm onwaardigquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
je zou nog geen hond dit weer in sturen, maar mijn poezen willen de hele tijd buiten spelen
Dat doe ik ook hoor. Niks raars aan toch? Of ga je onbekende mensen eerst een uur aan zitten staren?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:27 schreef Vlarp het volgende:
O ja... en terug uit Belgenland!
Wat een gezelligheid. Die Belgen hebben echt rare gewoontes. Collega's en bezoek een hand geven bij het binnenkomen en bij het weg gaan (dus ook volslagen onbekenden).
Nee, maar ik bedoel, zoals vanmorgen. Komen die Belgen (collega's van elkaar die al maanden samenwerken) binnen en geven elkaar allemaal een hand. Elke ochtend en 's avonds als ze weg gaan..quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:55 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor. Niks raars aan toch? Of ga je onbekende mensen eerst een uur aan zitten staren?
was ook mijn planning eigenlijkquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:22 schreef Cazman het volgende:
PSV bezig. veel belangrijker!
Nnet een goal van hotspurquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
was ook mijn planning eigenlijk
maar schoot er bij in
ik lees de review morgenochtend wel in de krant
mmmz, damnet....quote:
kom op Sam laat je mannelijke kant geldenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:04 schreef samjustme het volgende:
Voetbal bah!
idd, gewoon weer een ronde verderquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
Op de penalty's winnen dat is niet vaak in Nederlandse voetbalgeschiedenis dat dat gebeurt
sinds wanneer ben jij een PSV'ert?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:44 schreef Cazman het volgende:
FEEST!!
In Tilburg stormde het anders aardigquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vond het in brabant wel meevallen en weeralarm onwaardig
Op het dakterras van Westpoint kan ik mij dat dan weer wel levendig voorstellenquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Tilburg stormde het anders aardigO wacht, dat was binnenshuis
niet buitenshuis
En nu ben je ook in het bezit gekomen van een stormschadeverzekering ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
niet buitenshuis
Stond wel een leuk rukwindje maar erg extreem was het in TIlburg zeker niet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
niet buitenshuis
Hij woont op de bovenste verdieping de uitkijkt op Bolle, Brandpunt,d e Drie Gezusters en de Macquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Op het dakterras van Westpoint kan ik mij dat dan weer wel levendig voorstellen
nou zo hetero is ie nou ook weer niet als ie met jou staat te tongen, niet?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:05 schreef Cairon het volgende:
Anyway... feestje gehad gisteren, schandelijk! SCHANDELIJK!
Ik heb met mijn flatgenoot goed hard staan tongen... hij is best wel heel erg hetero, en best wel lekker om naar te kijken...
mijn god, als ik hem tegenkom vandaag zal het erg... ongemakkelijk worden...
Zo ongeveer als toen op Pann?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:05 schreef Cairon het volgende:
Ik heb met mijn flatgenoot goed hard staan tongen...
wat wie wanneer ik staan zoenen op Pann!?quote:
Twee anderen, Z & N.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:44 schreef Cairon het volgende:
wat wie wanneer ik staan zoenen op Pann!?
Jammer, als je die vraag 1 dag eerder had gesteld had een Fokster uit het L topic die vers voor je mee kunnen brengen vanaf een Kanarisch Weilandquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:24 schreef Jerruh het volgende:
weet iemand in eindhoven dicht bij het centrum (op korte fietsafstand) een plaats/bloemenwinkel waar ik een mooie strelitzia kan kopen? en hoe duur die ongeveer zijn!?.
Mja, da's dan wel weer wat jammer.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:14 schreef Cairon het volgende:
"Guess I'll see you later today then?"
"Yep busy day, but I'll be home round diner-time."
"Right, see ya sweety pie."
"Bye sugarplum."
Is je geraden lamzakquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:18 schreef Cybart het volgende:
moguh trouwens...
*weer schandalig uitgeslapen heb, maar ik moet vanavond gewoon werken, dus dat scheelt nog enigzins
ik heb al een mooie winkel, de klerk! vlakbij waar ik vroeger heb gewoond en waarvan ik zeker weet dat ze die daar hebben! ik durf alleen niet te bellen om te vragen hoe duur zulke planten zijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jammer, als je die vraag 1 dag eerder had gesteld had een Fokster uit het L topic die vers voor je mee kunnen brengen vanaf een Kanarisch Weiland
Maar is Insulinde hiervoor niet het aangewezen adres?
Volgens mij is dat Willemstraat?
in elk geval vlak bij Christine Le Duc en die koffieshop.
Vanaf keizersgracht gezien aan de linkerkant voordat je het Wilhemmina plein krijgt
Zit je in Engeland of zo?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:14 schreef Cairon het volgende:
"morning"
"morning"
"so..."
"yeah... uuuuhm... did you get any sleep?"
"Yeah, you?"
"Yeah..."
stilte...
"So... going to work today?"
"Yep"
"Me too"
meer stilte...
"Guess I'll see you later today then?"
"Yep busy day, but I'll be home round diner-time."
Online 10 euro volgens google.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:44 schreef Jerruh het volgende:
ik durf alleen niet te bellen om te vragen hoe duur zulke planten zijn.
ik zag voor platen van de hoogte die ik wil hebben al een prijs van rond de 40 euro. met bloemen zijn ze nog duurder en als je grote planten wilt, kom je al over de 150 euroquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Online 10 euro volgens google.
Gewoon online kopenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:00 schreef Jerruh het volgende:
ik zag voor platen van de hoogte die ik wil hebben al een prijs van rond de 40 euro. met bloemen zijn ze nog duurder en als je grote planten wilt, kom je al over de 150 euro.
jerre gaat ook eens een kamerplant aanschaffen...
hey, ik moet wel de kans hebben om me weer mentaal voor te bereiden op de zware taak om populair te zijn omdat je in de hipste toko in de omgeving werkt hequote:Op donderdag 13 maart 2008 12:44 schreef Cazman het volgende:
[..]
Is je geraden lamzak. Ik ben intussen al 5 uur bezig. Tijd voor pauze maar eens
jawel, wrijf het inquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:21 schreef Cairon het volgende:
Yesterday never happened.
Het feestje gisteren was leuk, maar niet superboeiend, en er is niks gebeurd dat het noemen waard was... nu moeten we alleen nog maar een bepaalde site in de gaten houden, want we weten niet of we op de foto staan...
Chanteren voor free sex? Da's toch gewoon chanteeerloos te verkrijgen?quote:
ja sorry, ik wil nog steeds bij je op cursus komenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Chanteren voor free sex? Da's toch gewoon chanteeerloos te verkrijgen?
Biedt NHA. of LOI hiervoor niet een zelfstudie aan ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja sorry, ik wil nog steeds bij je op cursus komen
maar je kent het wel, druk druk druk
een zelfstudie free-sexquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Biedt NHA. of LOI hiervoor niet een zelfstudie aan ?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Chanteren voor free sex? Da's toch gewoon chanteeerloos te verkrijgen?
Wouter, het kan altijd stouterquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
een zelfstudie free-sex
dat vind ik zo'n rukcursus
Je weet wel dat er enkele praktijklessen bijzitten he?quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja sorry, ik wil nog steeds bij je op cursus komen
maar je kent het wel, druk druk druk
quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
een zelfstudie free-sex
dat vind ik zo'n rukcursus
Over LOI cursussen gesproken: Kregen we maandag voorlichting over blok 4, strekking was: In veband met te weinig tijd om een echte module te ontwikkelen gaan jullie maar gewoon aan zelfstudie doen, en dat zeggen met een strak gezicht zonder enig benul van hou raar dat nou eigenlijk wel niet is... Ben er nog pissig over! Ik kom in de naam van onze lieve heer op school om onderwijs te doen, niet om achter de computer te zitten om wat uit te zoeken, want in dat geval: Geef mij nu maar dat diploma want ik heb al zoveel ahcter de computer gezeten dat ik hem onderhand wel verdien... Irritant gezeur en gezever de hele tijd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Biedt NHA. of LOI hiervoor niet een zelfstudie aan ?
Sommige gay.nl'ers moet je te vriend houdenquote:********** schreef op vandaag, om 14:53:
ja, ik heb in m'n woonkamer en keuken 2 muurtjes weggebroken en in de woonkamer een nieuwe muur gemetseld.
verder een nieuw ventillatiesysteem aangelegd, alle electriciteitsleidingen vervangen en ingevreesd in de muur en... een compleet nieuwe keuken geplaatst
Misschien bedoelt ie wel dat ie het heeft laten doen... Mocht dat niet zo zijn, wil ik wel eens een beschuitje komen eten in zijn zelf geplaatste keukenquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sommige gay.nl'ers moet je te vriend houden.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie wel dat ie het heeft laten doen... Mocht dat niet zo zijn, wil ik wel eens een beschuitje komen eten in zijn zelf geplaatste keuken
dat vreesde ik alquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sommige gay.nl'ers moet je te vriend houden.
Wouldn't say no... he's a fit guy... a very fit guyquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:29 schreef Cybart het volgende:
jawel, wrijf het in
chanteer hem
free sex when you want it
ook al eens nagedacht over het onderhoud, is dat intensief?quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zag voor platen van de hoogte die ik wil hebben al een prijs van rond de 40 euro. met bloemen zijn ze nog duurder en als je grote planten wilt, kom je al over de 150 euro.
jerre gaat ook eens een kamerplant aanschaffen...
niet zo, maar ik let goed op mijn planten tegenwoordigquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ook al eens nagedacht over het onderhoud, is dat intensief?
Wel een beetje mieren neuken, vind je ook niet?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is niet 'mine thing', maar 'my thing'.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Neen. Dit is gewoon iemand verbeterenquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wel een beetje mieren neuken, vind je ook niet?
Daarom val ik op een type als JIJ!quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Toevallig, want jij bent totaal mine thingquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daarom val ik op een type als JIJ!
ja maar hij lijkt niet op justin timberlake of madonna :s.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daarom val ik op een type als JIJ!oersaai type mompelt
verdammt... *beeldvorming intrekt*quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, jerruh, ik ben ben echt ook oersaai hoor.
wie haalt het bruin worden van je slipperstrips weer van zolder?!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoel, ik zit niet mijn nagels te lakken, te bepalen of ik vandaag een nicht ben of hetero, of rond te huppelen in een gaybar elke dag, of al die andere mega-interessante dingen te doen die sommige mensen doen.
Say wha'?!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wie haalt het bruin worden van je slipperstrips weer van zolder?!![]()
.
Haha, jij verveelt mij al na 4/5? weken hier.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daarom val ik op een type als JIJ!oersaai type mompelt
Een relatieverzoek nog wel...quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:29 schreef samjustme het volgende:
LOL kreeg een relatieverzoek van een 18 jarige. Dit is te jong, zei ook tegen hem schat je bent te jong voor me.
Een leuke gozer tussen 21-23 more mine thing tegenwoordig.
kan dit per decreet direct verboden wordenquote:
Ik vind em leukquote:
what the F...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:30 schreef Bartjebart het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=AYxu_MQSTTY&feature=related
Mag ook welquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:32 schreef DR34M3R het volgende:
* dreamer voelt zich schuldig tov haar collega's
arme jijquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ook welIk heb vanochtend wederom die fokking KPMG voor jullie aan mijn buro gehad. Een nieuweling dit keer voor Product Creation. Wederom dezelfde vraag als die Christiaan had, maar nu voor PC dus (verschuiving tussen Aanschafwaarde en Cum Afschrijving). En later kwam ie weer terug voor de aansluiting tussen het BCS report en de MFG PRO P&L. Heb ik hem niet kunnen geven want ik snhap de ballen niet van jullie werkwijze (waarom sluit bv de 630, 631, 633 etc niet 1 op 1 aan tussen MFG en FS item?
). Verwacht 'm dan ook maar maandag terug!
Daarnaast een Esther die continu "Steeeeeph, hoe moet...." roept en per slot van rekening ook nog de overgang van Lotus Notes naar MS Outlook die (als iedereen gewoon eens leest) niet zo moeilijk is maar waarvoor ik al 2x helpdesk heb moeten spelen.
Ik word GEK hier!!!
en die nieuweling lijkt niet op Ralph ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ook welIk heb vanochtend wederom die fokking KPMG voor jullie aan mijn buro gehad. Een nieuweling dit keer voor Product Creation. Wederom dezelfde vraag als die Christiaan had, maar nu voor PC dus (verschuiving tussen Aanschafwaarde en Cum Afschrijving). En later kwam ie weer terug voor de aansluiting tussen het BCS report en de MFG PRO P&L. Heb ik hem niet kunnen geven want ik snhap de ballen niet van jullie werkwijze (waarom sluit bv de 630, 631, 633 etc niet 1 op 1 aan tussen MFG en FS item?
Daarnaast een Esther die continu "Steeeeeph, hoe moet...." roept en per slot van rekening ook nog de overgang van Lotus Notes naar MS Outlook die (als iedereen gewoon eens leest) niet zo moeilijk is maar waarvoor ik al 2x helpdesk heb moeten spelen.
Ik word GEK hier!!!
ik kan niet meer doen dan... *knuffel*quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word GEK hier!!!
Hij's niet echt lelijk, dta dna weer niet. maar echt bijzonder is ie ook niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die nieuweling lijkt niet op Ralph ?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik kan niet meer doen dan... *knuffel*
ja maar jij hebt nu natuurlijk ook een strak en streng referentiekaderquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij's niet echt lelijk, dta dna weer niet. maar echt bijzonder is ie ook niet.
Jerry made his statement..... exclamation signquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:18 schreef Jerruh het volgende:
punt, vort, basta, point blank, page closed!
Buikpijnquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:32 schreef DR34M3R het volgende:
De kleinste was ziek deze week, sinds gisteren weer naar school. Belt de juf vanochtend op dat hij weer allemaal klaagde over buikpijn. Dus ik alles uit mijn handen laten vallen, vrij genomen, en nu zit ie de hele ochtend thuis al lekker tv te kijken. Sterker nog... we waren amper de school uit of hij vroeg al of we dan een ijsje gingen eten... WTF
heel yeah! *sigh*quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
Jerry made his statement..... exclamation sign
Right. I had to get up in the morning at ten o'clock at night half an hour before I went to bed, drink a cup of sulphuric acid, work twenty-nine hours a day down mill, and pay mill owner for permission to come to work, and when we got home, our Dad and our mother would kill us and dance about on our graves singing Hallelujah.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat ik af en toe een extra dagje thuis mocht blijven.
whehehe... helemaal onterecht was het niet hoor. Hij had vanochtend al wat verhoging, ik had hem een paracetamol gegeven in de hoop dat hij het daarmee door de ochtend heen zou redden. En hij klaagde voor school ook al wat over buikpijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Buikpijn
Serieus, hij heeft gewoon geen zin in school en nu weet ie dat ie met "buikpijn" weer naar huis mag. Niet zo handig...
Fijnquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
O ja, en toen kwam dus die verschuiving van Aanschafwaarde & cum afschr ter sprake bij Rene. Hoe dat dat kon. Was dat bras van uwerzijde of geen overdracht van W's zijde. En toen heb ik ff de deur dichtgedaan en mijn ongezouten mening gegeven. Dat krijgt denk ik nog wel; een vervolgIk zag hem daarna nl bij D binnenlopen.
Ik heb gewoon gezegd waar wij het zelf ook al over gehad hebben en wat jij in het gesprek met W&D ook hebt aangekondigd. Dat er nu misschien te snel gewezen wordt op "Zit ze weer te brassen" terwijl het soms ook gebrek is aan (niet overgedragen) kennis van ene W die wel verwacht dat het gedaan wordt terwijl hij die taken nooit met de afdeling gedeeld heeft.
R vroeg over dat gesprek van jou met W&D ook of er daarna wel iets werd overgedragen of dat ik jullie samen heb zien zitten en ik heb gezegd dat dat niet zo was. Tuurlijk ook vanwege ERP, maar dat ik nog steeds geen overdracht zag. Heb als voorbeeld die kalender weer aangedragen en ook de CIAN-mail waar we het deze week over hadden. Dus ik denk dat R dat met D heeft besproken nu.
Zolang hij niet over de grond rolt van de pijn of zijn ingewanden eruit kotst, is er niks aan de handquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... helemaal onterecht was het niet hoor. Hij had vanochtend al wat verhoging, ik had hem een paracetamol gegeven in de hoop dat hij het daarmee door de ochtend heen zou redden. En hij klaagde voor school ook al wat over buikpijn.
Maandag, dinsdag en woensdag is hij al ziek thuis geweest, hij had echt de buikgriep te pakken. Dus ook van de juf niet zo vreemd dat ze belt als hij dan weer begint te klagen over buikpijn.
Ugh.quote:
Nee. Dus zeg 't maar. I loooove to hear it!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Fijn
Had ik al gezegd dat je een schatje bent?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Dus zeg 't maar. I loooove to hear it!
Hij doet slagwerk op het conservatorium.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:42 schreef wonderer het volgende:
Hoezo kun je met een schouderblessure niet studeren?
En als we een ding niet willen is het rimpels!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ugh.
Als er iets is waar ik NIET tegen kan, is het debiteuren/crediteuren.
Daar rimpelt mijn huid van. Brr.
Ik wou net een leuke opmerking plaatsen, ben jij me voor...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij doet slagwerk op het conservatorium.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:36 schreef Coastertommm het volgende:
Ben ook weer van de partij!
Mijn leven ligt een beetje plat nuHeb al een maand een schouderblessure waardoor ik niet meer kan studeren op 't moment.. zit je dan.
Zou wel weer naar school willen!
Oh! Dat schiet niet op dan neequote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij doet slagwerk op het conservatorium.
Interesting...quote:
Witte wijn met ijs op stap, da's voor vrouwenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:21 schreef Nuno_G het volgende:
Hallo allemaal
Wat zijn die engelsen over het algemeen lelijk en het lijkt wel of ze nooit een buitenlander zien. Binnen 1 minuut komt er wel eentje naar je toe om je wat te drinken aan te bieden.
Gisteren ook.
Komt eindelijk een beetje een leuk type op me af en vraagt
hij - Wil je wat drinken
ik - ja een glas rode wijn gaat er wel in
hij - wijn is voor vrouwen (en hij was echt een vrouwelijk tiepje)
ik - Ja maar ik drink geen bier en in Portugal drinken mannen gewoon wijn dus.
Enfin na een discussie hierover besluit hij een fles te bestellen en zelf ook wijn te drinken. Grote fout dus, want enkele flessen later is meneer bijna niet meer in staat om te lopen (van sex was al helemaal geen sprake meer) ...
Dat zal je leren mannetje, wijn voor vrouwen, wijn is voor iedereen
Tja engelse mannen er zijn er maar een paar die ik in het kussen wil laten bijtenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Witte wijn met ijs op stap, da's voor vrouwen
En engelse mannen.... over het algemeen....
helloquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Tja engelse mannen er zijn er maar een paar die ik in het kussen wil laten bijten
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:31 schreef Coastertommm het volgende:
En wijn of bier.. het gaat er allebei wel in.![]()
en volgens dezelfde enkhuizer almanak wijsheid moet je toch ook de ochtend beginnen met datzelfde soort drankje als waarmee je de vorige avond geeindigd bentquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar niet door elkaar
Wijn na bier geeft plezier
Bier na wijn is ook fijn
Altijd stijgen in alchoholpercentage, da's beter.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en volgens dezelfde enkhuizer almanak wijsheid moet je toch ook de ochtend beginnen met datzelfde soort drankje als waarmee je de vorige avond geeindigd bent
Dat is een gezegde dat over iets anders dan alcohol gaat:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar niet door elkaar
Wijn na bier geeft plezier
Bier na wijn geeft venijn
Altijd stijgen in alchoholpercentage, da's beter.
en volgens mij ook wel een grote zoetekauw ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat is een gezegde dat over iets anders dan alcohol gaat:
Wijn, de drank van de rijken drinken na het drinken van bier, betekend dat je dus omhoog geklommen bent
Bier, de drank van de arme bevolking drinken terwijl je eerst wijn kon drinken betekend dat je aan lager wal bent geraakt...
Maar ik lust geen wijn (oke als het zoete witte is dan wil ik er nog wel over nadenken, anders dus echt niet) Bier lust ik ook niet, voor mij baileys, amaretto, vieux pina colada(vooral als die door Annalies is gemaakt) en alle cocktails Ik lust eigenlijk best een hoop alcohol
Ik ga zo naar Palacio de la Rosa. Een of ander nieuw gayfeest. Verwacht er niet veel van, maar we gaan met ene man of 4 dus we maken er wat van. Duurt maar tot half 2, dus misschien daarna de stad verder in.quote:
misschien zie ik je daarna nog wel ff! sms maar als je in de stad bentquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga zo naar Palacio de la Rosa. Een of ander nieuw gayfeest. Verwacht er niet veel van, maar we gaan met ene man of 4 dus we maken er wat van. Duurt maar tot half 2, dus misschien daarna de stad verder in.
nee hoor die smaken binnen ook heel goedquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
misschien zie ik je daarna nog wel ff! sms maar als je in de stad bent
Ik vond de SFX nogal crappy. En einde had nog wel even wat minuten aangeplakt kunnen worden voor het werd opgelost (letterlijk en figuurlijk)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:14 schreef DennisMoore het volgende:
The Mist, ontzettend niet-subtiele film... maar een sterk einde...!
Foootoooo...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:24 schreef Ang3l het volgende:
*kijkt in spiegel* o... my .... god!Ouwe lullen magnet tonight!
Wit blousje, zwart giletje, rood met groen geruit stropdasje, gympen en dan blonde pijpekrulletjes on top
Waaaaaaaahahahahahaha.
Pas maar op... Straks ziet iedereen wat voor schatje je bentquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:24 schreef Ang3l het volgende:
*kijkt in spiegel* o... my .... god!Ouwe lullen magnet tonight!
Wit blousje, zwart giletje, rood met groen geruit stropdasje, gympen en dan blonde pijpekrulletjes on top
Waaaaaaaahahahahahaha.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja denk je nou echt dat ie op jullie commentaar blijft wachten? Hij moet scoren vanavond
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:32 schreef DR34M3R het volgende:
De kleinste was ziek deze week, sinds gisteren weer naar school. Belt de juf vanochtend op dat hij weer allemaal klaagde over buikpijn. Dus ik alles uit mijn handen laten vallen, vrij genomen, en nu zit ie de hele ochtend thuis al lekker tv te kijken. Sterker nog... we waren amper de school uit of hij vroeg al of we dan een ijsje gingen eten... WTF
donequote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
vergeet de groetjes van SAJ niet.
Omdat je dat rondbazuint als je te laf bent om iemand te vertellen dat je hem niet ziet zitten?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:55 schreef samjustme het volgende:
Waarom denken mensen tijdens uitgaan dat ik bezet ben.
Nou niet helemaal waar, een meid dacht dat ik bezet was. Geen idee of dat een compliment is, zie ik eruit als iemand die niemand kan krijgen of zie ik eruit als relatie type.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat je dat rondbazuint als je te laf bent om iemand te vertellen dat je hem niet ziet zitten?
Droeg je een ring toevallig?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nou niet helemaal waar, een meid dacht dat ik bezet was. Geen idee of dat een compliment is, zie ik eruit als iemand die niemand kan krijgen of zie ik eruit als relatie type.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |