Dankzij een dealtje met m'n chef en wat meerijden en wat schuiven met de tijden..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:40 schreef Ang3l het volgende:
En dat scheelt maar 1 uur reizen?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
Handig!
Ik ga morgen ook carpoolen. met SebasZorg ik dat ik op tijd in Eindhoven ben en dan pik ik 'm op en gaan we samen naar hem toe
Dus nik ben wel eerder weg! Maar ja, jij bent er toch niet. Boeiend!quote:
Truste!quote:en welterusten... ik zit te tollen van de slaap hier.
Ik heb 2 nog niet gezien. En dat terwijl ik een boxer heb van de Silver Surferquote:
deel 1 was leukerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 2 nog niet gezien. En dat terwijl ik een boxer heb van de Silver Surfer LN
Hmm das een naai actie... heeft ze al wat van zich laten horen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:. Boos.
'Vriendin' van me denkt dat ik het grappig vind als ze even in een volle collegezaal (wel rumoerig) roept dat wij geen match zouden kunnen zijn omdat zij geen man is. En het is niet zo dat ik een geheim maak van mijn geaardheid, maar ik vind het absoluut niet tof als zij het op zo'n manier gaat verspreiden, omdat ik wéét dat ik het onderwerp van de nieuwste roddel ben.
Nou heb ik meteen het Villa Volta deuntje in m'n hoofdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:36 schreef Cybart het volgende:
[ afbeelding ]
beland morgen op mn deurmat
terwijl dat er geen zak mee te maken heeftquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou heb ik meteen het Villa Volta deuntje in m'n hoofd
Jij hebt smaakquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:36 schreef Cybart het volgende:
[ afbeelding ]
beland morgen op mn deurmat
quote:Op zondag 3 februari 2008 00:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
marble is een heel lief ventje (eigenlijk), een beetje brighton (the nanny) achtig,
maar hij's heel cute
en komt hier niet omdat ie de HOMO's hier HAAAAAAAAT
(terecht )
nomineer voor lelijkste single hoes van het jaarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:45 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
OMG ´kwijl´ voor het slapen gaan JUSTINNNNNNNNNNNNNNNNNNN
?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:49 schreef Cybart het volgende:
RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE
[..]
Betreffende user (hierna genoemd: "cybart", rd) wil hierbij een rectificatie op het bovenstaande bericht plaatsen.
"Cybart" heeft nooit de intentie gehad, de user "Marble" onjuist te willen vergelijken met een karakter uit een jaren 90 comedy serie.
"Cybart" wil bij deze dan ook bevestigen dat de user "Marble" geenzins uiterlijk of innerlijk vertoon van het personage "Brighton" vertoond.
Einde rectificatie.
RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE
Thanksquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
I Know
congrats met het boek trouwens !!!!
oeh, dat is me helemaal niet opgevallen toen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Thanks
Ik had nog een tijdje een zwarte kapitein avatar hier
Hahaha ok...quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Ik ga maar eens slapen. Morgen moet ik er op m'n mooist uitzien!
verder doet zo'n rectificatie altijd iets goed voor je reputatie en imago, dus het is een win-win situatiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha ok...
dit heb ik nog niet eerder gezien op Fok!
Cyb! gatverdamme! 11cm erbij!quote:
Truste meneer!quote:slaap lekker kerel
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cyb! gatverdamme! 11cm erbij!
[..]
Truste meneer!
Alles waarin Justin is verwerkt is geen crap. JT foreverquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
nomineer voor lelijkste single hoes van het jaar
en trouwens... what's up with that crappy song?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
oeh, dat is me helemaal niet opgevallen toen...
die boeken heb ik ook verslonden in die tijd dat het op tv kwam
Nopequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm das een naai actie... heeft ze al wat van zich laten horen?
Diejun Hugo is adder gebroedquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou heb ik meteen het Villa Volta deuntje in m'n hoofd
wil jij soms beweren dat mijn fruitsappen niet vers zijn!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:15 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar voor jullie
Oh, jee heb ik helemaal over die vroege post van je heen gelezenquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil jij soms beweren dat mijn fruitsappen niet vers zijn!!!
Juist de pagina's die ik nodig hebquote:Pagina's 47-48 maken geen deel uit van dit voorbeeld van het boek.
is de sector/risico groep wel correct ingevuld ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:17 schreef DennisMoore het volgende:
*in Uitvoeringsbesluit Loonbelasting graaf*
Is er een fiscalist in de zaal?
correspondeert het loonheffingsnummer dat gebruikt wordt wel met dat wat de belastingdienst hanteert ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:17 schreef DennisMoore het volgende:
Sorry, dan moet ik u toch doorsturen naar het volgende loketquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:24 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, ik ben op zoek naar een 'trucje' zodat ik niet inhoudingsplichtig enzo ben.
tot zover de kritische noot.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Alles waarin Justin is verwerkt is geen crap. JT forever.
Je bent nog steeds serieus he?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:17 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een proactieve communicatiequote:De Orange Shop in de VD in Utrecht sluit 15 maart. Vanaf dan ben je van harte welkom in de Orange of T-Mobile Shop in de Lange Elisabethstraat. M.v.g. Orange
'k Ben áltijd bloedje-serieus...quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:09 schreef Tomasso het volgende:
Je bent nog steeds serieus he?
Ik ook trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |