Dankzij een dealtje met m'n chef en wat meerijden en wat schuiven met de tijden..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:40 schreef Ang3l het volgende:
En dat scheelt maar 1 uur reizen?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
Handig!
Ik ga morgen ook carpoolen. met SebasZorg ik dat ik op tijd in Eindhoven ben en dan pik ik 'm op en gaan we samen naar hem toe
Dus nik ben wel eerder weg! Maar ja, jij bent er toch niet. Boeiend!quote:
Truste!quote:en welterusten... ik zit te tollen van de slaap hier.
Ik heb 2 nog niet gezien. En dat terwijl ik een boxer heb van de Silver Surferquote:
deel 1 was leukerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 2 nog niet gezien. En dat terwijl ik een boxer heb van de Silver Surfer LN
Hmm das een naai actie... heeft ze al wat van zich laten horen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:. Boos.
'Vriendin' van me denkt dat ik het grappig vind als ze even in een volle collegezaal (wel rumoerig) roept dat wij geen match zouden kunnen zijn omdat zij geen man is. En het is niet zo dat ik een geheim maak van mijn geaardheid, maar ik vind het absoluut niet tof als zij het op zo'n manier gaat verspreiden, omdat ik wéét dat ik het onderwerp van de nieuwste roddel ben.
Nou heb ik meteen het Villa Volta deuntje in m'n hoofdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:36 schreef Cybart het volgende:
[ afbeelding ]
beland morgen op mn deurmat
terwijl dat er geen zak mee te maken heeftquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou heb ik meteen het Villa Volta deuntje in m'n hoofd
Jij hebt smaakquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:36 schreef Cybart het volgende:
[ afbeelding ]
beland morgen op mn deurmat
quote:Op zondag 3 februari 2008 00:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
marble is een heel lief ventje (eigenlijk), een beetje brighton (the nanny) achtig,
maar hij's heel cute
en komt hier niet omdat ie de HOMO's hier HAAAAAAAAT
(terecht )
nomineer voor lelijkste single hoes van het jaarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:45 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
OMG ´kwijl´ voor het slapen gaan JUSTINNNNNNNNNNNNNNNNNNN
?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:49 schreef Cybart het volgende:
RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE
[..]
Betreffende user (hierna genoemd: "cybart", rd) wil hierbij een rectificatie op het bovenstaande bericht plaatsen.
"Cybart" heeft nooit de intentie gehad, de user "Marble" onjuist te willen vergelijken met een karakter uit een jaren 90 comedy serie.
"Cybart" wil bij deze dan ook bevestigen dat de user "Marble" geenzins uiterlijk of innerlijk vertoon van het personage "Brighton" vertoond.
Einde rectificatie.
RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE RECTIFICATIE
Thanksquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
I Know
congrats met het boek trouwens !!!!
oeh, dat is me helemaal niet opgevallen toen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Thanks
Ik had nog een tijdje een zwarte kapitein avatar hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |