zet hem opquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Thuis. Klaarmaken voor de date.
*rondren*
Ik doe niet aan liefde en verliefdheid!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
Caaaaaan joe fiel de lof toneeeeiiiiit....
ja maar kennelijk doet de liefde wel aan jouquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan liefde en verliefdheid!!!![]()
Dat weet ik nog niet. Ik ga gewoon foto's van Sydney kijken en eten en logeren!quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar kennelijk doet de liefde wel aan jou
Mag ik je aanrakenquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:59 schreef Cairon het volgende:
Ik stam aan mijn moeders kant af van Kirchhoff
Coolquote:
dit zou dus echt een opmerking zijn voor mij....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:. Boos.
'Vriendin' van me denkt dat ik het grappig vind als ze even in een volle collegezaal (wel rumoerig) roept dat wij geen match zouden kunnen zijn omdat zij geen man is. En het is niet zo dat ik een geheim maak van mijn geaardheid, maar ik vind het absoluut niet tof als zij het op zo'n manier gaat verspreiden, omdat ik wéét dat ik het onderwerp van de nieuwste roddel ben.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:53 schreef DennisMoore het volgende:
- 1 patat met mayo
- 1 kroket met mosterd
- 1 frikandel met curry
- 1 liter bier
Da's een tijd geleden.
ik vond het in brabant wel meevallen en weeralarm onwaardigquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
je zou nog geen hond dit weer in sturen, maar mijn poezen willen de hele tijd buiten spelen
Dat doe ik ook hoor. Niks raars aan toch? Of ga je onbekende mensen eerst een uur aan zitten staren?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:27 schreef Vlarp het volgende:
O ja... en terug uit Belgenland!
Wat een gezelligheid. Die Belgen hebben echt rare gewoontes. Collega's en bezoek een hand geven bij het binnenkomen en bij het weg gaan (dus ook volslagen onbekenden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |