Dat is een gezegde dat over iets anders dan alcohol gaat:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar niet door elkaar
Wijn na bier geeft plezier
Bier na wijn geeft venijn
Altijd stijgen in alchoholpercentage, da's beter.
en volgens mij ook wel een grote zoetekauw ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat is een gezegde dat over iets anders dan alcohol gaat:
Wijn, de drank van de rijken drinken na het drinken van bier, betekend dat je dus omhoog geklommen bent
Bier, de drank van de arme bevolking drinken terwijl je eerst wijn kon drinken betekend dat je aan lager wal bent geraakt...
Maar ik lust geen wijn (oke als het zoete witte is dan wil ik er nog wel over nadenken, anders dus echt niet) Bier lust ik ook niet, voor mij baileys, amaretto, vieux pina colada(vooral als die door Annalies is gemaakt) en alle cocktails Ik lust eigenlijk best een hoop alcohol
Ik ga zo naar Palacio de la Rosa. Een of ander nieuw gayfeest. Verwacht er niet veel van, maar we gaan met ene man of 4 dus we maken er wat van. Duurt maar tot half 2, dus misschien daarna de stad verder in.quote:
misschien zie ik je daarna nog wel ff! sms maar als je in de stad bentquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga zo naar Palacio de la Rosa. Een of ander nieuw gayfeest. Verwacht er niet veel van, maar we gaan met ene man of 4 dus we maken er wat van. Duurt maar tot half 2, dus misschien daarna de stad verder in.
nee hoor die smaken binnen ook heel goedquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
misschien zie ik je daarna nog wel ff! sms maar als je in de stad bent
Ik vond de SFX nogal crappy. En einde had nog wel even wat minuten aangeplakt kunnen worden voor het werd opgelost (letterlijk en figuurlijk)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:14 schreef DennisMoore het volgende:
The Mist, ontzettend niet-subtiele film... maar een sterk einde...!
Foootoooo...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:24 schreef Ang3l het volgende:
*kijkt in spiegel* o... my .... god!Ouwe lullen magnet tonight!
Wit blousje, zwart giletje, rood met groen geruit stropdasje, gympen en dan blonde pijpekrulletjes on top
Waaaaaaaahahahahahaha.
Pas maar op... Straks ziet iedereen wat voor schatje je bentquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:24 schreef Ang3l het volgende:
*kijkt in spiegel* o... my .... god!Ouwe lullen magnet tonight!
Wit blousje, zwart giletje, rood met groen geruit stropdasje, gympen en dan blonde pijpekrulletjes on top
Waaaaaaaahahahahahaha.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja denk je nou echt dat ie op jullie commentaar blijft wachten? Hij moet scoren vanavond
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:32 schreef DR34M3R het volgende:
* dreamer voelt zich schuldig tov haar collega's
De kleinste was ziek deze week, sinds gisteren weer naar school. Belt de juf vanochtend op dat hij weer allemaal klaagde over buikpijn. Dus ik alles uit mijn handen laten vallen, vrij genomen, en nu zit ie de hele ochtend thuis al lekker tv te kijken. Sterker nog... we waren amper de school uit of hij vroeg al of we dan een ijsje gingen eten... WTF
donequote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
vergeet de groetjes van SAJ niet.
Omdat je dat rondbazuint als je te laf bent om iemand te vertellen dat je hem niet ziet zitten?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:55 schreef samjustme het volgende:
Waarom denken mensen tijdens uitgaan dat ik bezet ben.
Nou niet helemaal waar, een meid dacht dat ik bezet was. Geen idee of dat een compliment is, zie ik eruit als iemand die niemand kan krijgen of zie ik eruit als relatie type.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat je dat rondbazuint als je te laf bent om iemand te vertellen dat je hem niet ziet zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |