Nee, maar ik bedoel, zoals vanmorgen. Komen die Belgen (collega's van elkaar die al maanden samenwerken) binnen en geven elkaar allemaal een hand. Elke ochtend en 's avonds als ze weg gaan..quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:55 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor. Niks raars aan toch? Of ga je onbekende mensen eerst een uur aan zitten staren?
was ook mijn planning eigenlijkquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:22 schreef Cazman het volgende:
PSV bezig. veel belangrijker!
Nnet een goal van hotspurquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
was ook mijn planning eigenlijk
maar schoot er bij in
ik lees de review morgenochtend wel in de krant
mmmz, damnet....quote:
kom op Sam laat je mannelijke kant geldenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:04 schreef samjustme het volgende:
Voetbal bah!
idd, gewoon weer een ronde verderquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
Op de penalty's winnen dat is niet vaak in Nederlandse voetbalgeschiedenis dat dat gebeurt
sinds wanneer ben jij een PSV'ert?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:44 schreef Cazman het volgende:
FEEST!!
In Tilburg stormde het anders aardigquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vond het in brabant wel meevallen en weeralarm onwaardig
Op het dakterras van Westpoint kan ik mij dat dan weer wel levendig voorstellenquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Tilburg stormde het anders aardigO wacht, dat was binnenshuis
niet buitenshuis
En nu ben je ook in het bezit gekomen van een stormschadeverzekering ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Tilburg stormde het anders aardigO wacht, dat was binnenshuis
niet buitenshuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |