Jatochquote:
zet mij maar op eer-ik's plek, die komt toch niet meer geloof ikquote:Op zondag 9 maart 2008 13:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jatoch.
Raf je staat nog niet in de OP?
MPG die leest dit vast naquote:Op zondag 9 maart 2008 14:03 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
[..]
zet mij maar op eer-ik's plek, die komt toch niet meer geloof ik
Weer zo'n mod die zijn rechten misbruiktquote:
...naar het schijnt!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:03 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
[..]
zet mij maar op eer-ik's plek, die komt toch niet meer geloof ik
wel raspatat he?quote:Op zondag 9 maart 2008 14:28 schreef Houniet het volgende:
frietorganisatiecrimilnaltitietibrakenmespatieisstukkutzooi!
tja , mod - modder- bagger ???quote:Op zondag 9 maart 2008 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weer zo'n mod die zijn rechten misbruikt
Nee, sushiquote:Op zondag 9 maart 2008 14:26 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
patatgeneratie
quote:Op zondag 9 maart 2008 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, sushi
Maar vandaag wordt het een quiche.
Scherm weer schoon vd Kaart?quote:Op zondag 9 maart 2008 14:26 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
patatgeneratie
Die zijn lekkerquote:Op zondag 9 maart 2008 14:30 schreef Houniet het volgende:
Ja die krispeldingetjes!
Het was iets met mooie vrouwen enzulks.quote:
Dat moet je niet latenquote:Op zondag 9 maart 2008 14:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het was iets met mooie vrouwen enzulks.
Dat heb je goedquote:Op zondag 9 maart 2008 14:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan heb jij weer zitten zuipen gisteravond
ees je mail eens!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:38 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
[..]
Nee, nog niet
Zit in Ter Aar, ga dalijk naar Utreg.
Ze zijn al verzonden?
Als ik flink doorzuip kan ik de volgende dag amper water drinken.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:50 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
[..]
Dat heb je goed
Nog een klein slokje en dan heb k er weer anderhalve liter spa opzitten
Hehe, ik zeg goed bezig!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:50 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
[..]
Dat heb je goed
Nog een klein slokje en dan heb k er weer anderhalve liter spa opzitten
Ik heb altijd superveel nadorst op zondagquote:Op zondag 9 maart 2008 14:56 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Als ik flink doorzuip kan ik de volgende dag amper water drinken.
Voor het slapen gaan lukt meestal wel om een halve liter te drinken als ik het niet vergeet natuurlijk
14quote:
Ik word dan wel altijd vroeg wakker.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:58 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
[..]
Ik heb altijd superveel nadorst op zondag
lelijk ding.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:01 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
kan ik van iemand een paar knaken lenen?
Wil deze kopen:
[ afbeelding ]
*starts spamming, ondanks dat OA dat al gedaan hadquote:Op zondag 9 maart 2008 15:04 schreef Houniet het volgende:
Kan iemand even in mijn fotoboek spammen? Even kijken of mijn mailadres werkt. Bvd..
Ik zal het je zeggen wanneer het donker is.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:14 schreef Houniet het volgende:
Hoelaat is het donker?
Oke klassequote:Op zondag 9 maart 2008 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het je zeggen wanneer het donker is.
Als het licht aan gaat...quote:Op zondag 9 maart 2008 15:14 schreef Houniet het volgende:
Hoelaat is het donker?
Vroegah.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:24 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mZiRiIpZVF4
Dat zei de gewaardeerde koffieër eer-ik ook altijdquote:Op zondag 9 maart 2008 14:58 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
[..]
Ik heb altijd superveel nadorst op zondag
Iets zegt me dat hij wel terug komt.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zei de gewaardeerde koffieër eer-ik ook altijdwe zullen hem missen.
Gelukkig hebben we vers bloed; welkom!
Ja goeie jongen was datquote:Op zondag 9 maart 2008 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zei de gewaardeerde koffieër eer-ik ook altijdwe zullen hem missen.
Gelukkig hebben we vers bloed; welkom!
Ik had het ergens zien staan jaquote:Op zondag 9 maart 2008 15:42 schreef Pheno het volgende:
Het geheugen werkt prima trouwens. Ik wist niet of je dat had meegekregen.
Topfilmquote:Op zondag 9 maart 2008 15:42 schreef Sjowhan het volgende:
Ben Sweeney Todd aan het kijken, erg leuk al dat bloed
De kapster van Houniet?quote:
quote:
quote:
quote:
kan Johnny Depp een beetje zingen ??quote:Op zondag 9 maart 2008 16:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Moest er wel in het begin aan wennen dat 't 90-95% echt zang/muziek was, maar toch afgekeken en zeker een topfilm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |