Ja, die was top. Dat het aar geen bal kan schelen hoe andere culturen leven.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:19 schreef soylent het volgende:
Ik moest lollen om die conversatie met die iets minder begaafde dame
Zijn insteek is: In de kroeg vallen ze voor me en komt er soms een relatie uit voort. Op internet klikken ze me bij voorbaat al weg ivm leeftijd. Dus cheat ik een beetje en als het tijdens de date klikt, dan hoop ik dat ze me 't leugentje vergeven.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:05 schreef girllover het volgende:
Dat vind ik niet grappig. Dat vind ik triest.
![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:50 schreef Silenus het volgende:
Even gekopieerd uit een mail die ik ooit naar een vriend stuurde. Heb namelijk een briljante mailwisseling gehad met een gestoord wijf.
Allereerst het profiel van Dolfinbianc:
[..]
-----------------------------------
Mijn eerste reactie hierop:
[..]
--------------------------------------------------------
Dit kreeg ik terug:
[..]
-----------------------------------------
Mijn reactie weer:
[..]
-----------------------------------------------
Haar reactie:
[..]
--------------------------------------------
Reactie 2:
[..]
---------------------------------
Mijn reactie daarop:
[..]
----------------------------------
En nu gaan we het krijgen, dit gaat echt alles slaan!
[..]
En dan leest ze m'n profiel, blijkbaar, want DIT stuurt ze erachteraan:
[..]
Ze was dus blijkbaar écht zwakzinnig, of ze was een gast die mij in de maling zat te nemen. Dat kan dus ook.![]()
Even voor de duidelijkheid, dit was dus mijn profiel. Had ik speciaal even voor haar aangepast.![]()
[..]
Samenvatting:
Je vergeet je borderline...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Maar wat verwacht je dan? Dat je een waarheidsgetrouwe weergave leest?
Dat zou in mijn geval zoiets worden als;
Ik, 30 jarige self proclaimed stoot met ongezonde obsessies en geldingsdrang zoekt man in de leeftijd van 25 tot 40 om samen oud mee te worden.
Ik hou niet van huishoudelijke taken, net als jij, dus zorg ervoor dat ik daar niet voor opdraai. Ik klaag over alles. Ook over jou, en dat doe ik consequent tegen de verkeerde mensen.
Ik heb een gat in mijn hand, ben mateloos inconsequent en verzin mijn principes waar jij bij staat. Ik draag zelden eigen verantwoordelijkheid, want als ik die toch bij een ander kan neerleggen is het toch ook opgelost?
Ik vloek, ik heb geen zin in jouw familie en ik denk 9 van de 10 keren voornamelijk aan mezelf.
Ik heb aardig wat van de wereld gezien, maar dat komt omdat een werkgever mij er ooit op uit stuurde. Tegenwoordig doe ik wat elke fantastieloze sukkel doet; ik ga elk jaar naar dezelfde plek. Want als het 1 keer leuk is, is het een tweede keer ook leuk.
Ik doe mijn best mijn lichaam apetijtelijk te houden, maar die ijdelheid is enkel voor mijzelf en mijzelf alleen.
Bij enige tegenslag en perioden van zelfhaat, neig ik ernaar flink uit te dijen. Because I can.
Ik ben met vlagen hilarisch, maar eigenlijk altijd ten koste van iemand of iets anders. Zelfspot ken ik natuurlijk ook, maar ook daar ben ik zuinig en alleen IK mag grapjes over mezelf maken.
Ik manipuleer en dreig om mijn zin te krijgen en ik schroom niet om bepaalde zaken glashard te ontkennen.
Ik zal zeker weleens tegen je liegen. Because I can.
Over het algemeen ben ik een trouwe hond, die je door dik en dun zal steunen. Tot ik iets beters vind.
Hell, ik zou mezelf niet daten
Kasta, de ex en het geld en verder....quote:Op zondag 9 maart 2008 14:51 schreef gronk het volgende:
Weer?
Ik heb helemaal geen borderline, trutquote:Op zondag 9 maart 2008 14:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je vergeet je borderline...
Hetgeen ik inmiddels toch een heel wat veelzeggendere "eigenschap" vind dan het gehele bovenstaande verhaal.
Hell, ik zou je zelfs daten na het bovenstaande verhaal gezien je eerlijkheid, maar dan zou het waarschijnlijk wéér aflopen met een 14-delige topicreeks.
Oh, die.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kasta, de ex en het geld en verder....
quote:Op zondag 9 maart 2008 14:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kasta, de ex en het geld en verder....
quote:Op zondag 9 maart 2008 14:58 schreef SHE het volgende:
relatie
Oh, dat zeker.. Je bent er echter wel de gehele zondag mee bezig vrees ikquote:Op zondag 9 maart 2008 14:59 schreef SHE het volgende:
De titel spreekt boekdelen. Ik kende deze nog niet, het zal vast vermakelijk zijn.
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:17 schreef soylent het volgende:
Ik sta midden in het leven. Maar ik houd het lekker voor mezelf.
Ik heb gekeken. Je hebt niks te veel gezegd. Veeg me op.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:03 schreef jippii_ het volgende:
Een paar weken terug ben ik via rp een leuke meid tegengekomen. Beetje maf profiel, en zo is ze in het echt ook.
Laatst had ze het erover dat ze naar de rp singlesparty wilde. Op de site staan foto's van vorige party's. Nu ben ik niet persé uiterlijk gericht, een leuk gezicht is uiteraard mooi meegenomen, maar als je die foto's ziet. Er staan me daar een partij ugly motherfuckers bij elkaar, dat wil je niet weten.
Kijktip dus!![]()
http://www.relatieplanet.(...)ma.asp?Info=20080322
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:15 schreef girllover het volgende:
Deze dan:
"IK; Moeder, brunette, sportief, adrem, sociaal, positief ingesteld , spiritualiteit , eigenwijs, zelfstandig
JIJ; Een eerlijke , spontane en sportieve vent die midden in het leven staat en niet bang is om dat te delen
Als eerste; sorry TS voor de offtopic kwatschquote:Op zondag 9 maart 2008 15:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, dat zeker.. Je bent er echter wel de gehele zondag mee bezig vrees ik.
Recentelijk nog tegelijkertijd in 2(!) van dergelijke (zo niet ergere) soapstories verwikkeld geraakt maar aangezien dat een fanatieke Fokster en een fanatieke lurkster betreft en ik midden in een verbouwing zit heb ik maar besloten de daaruit voortvloeiende 30 topics even over te slaan.
Hoe nummer jij ze? Foto 14 van 1 maart 2008 zie ik niet zoveel bijzonders aan namelijkquote:Op zondag 9 maart 2008 15:21 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik heb gekeken. Je hebt niks te veel gezegd. Veeg me op.
Foto 14 van 1 maart 2008.![]()
![]()
En foto 29.![]()
![]()
Foto 33 is mijn persoonlijke favoriet tot nu toe.![]()
Da's dus ook iets wat ik op datingsites tegen heb: als je zelfs op fok!, waar je een hele postgeschiedenis van iemand kunt nachecken, al zo de plank mis kan slaan, dan doet het mailen via zo'n datingsite er toch helemaal niet toe? Dan kun je net zo goed kruis of munt opgooien en zeggen 'neuken [ ] ja [ ] nee'.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:30 schreef SHE het volgende:
Ten tweede, Kasta..ik heb het topic gelezen en het vervolg ook. Nu ben ik redelijk goed in het profilen van mensen, maar ik heb bij jou denk ik hele grote steken laten vallen.
Naja, het is eigenlijk vrij simpelquote:Op zondag 9 maart 2008 15:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Als eerste; sorry TS voor de offtopic kwatsch
Ten tweede, Kasta..ik heb het topic gelezen en het vervolg ook. Nu ben ik redelijk goed in het profilen van mensen, maar ik heb bij jou denk ik hele grote steken laten vallen.
Ik weet dat je een blaag bent en dat je het leven niet al te serieus neemt, maar hoe je bij zo'n griet terecht bent gekomen is voor mij een absoluut raadsel. Sterker nog, ik kan het bijna niet geloven.
Liefiepiefie? Mattie? Defqon? Hair extensions? De vriendin van de broer? Haar kleding?
Als dit echt geen geintje is, dan ga ik morgen mijn baas overtuigen jou in Costa! deel 2 een prominente rol te geven
Lekker vlot geschreven! En zo heerlijk down to earth.quote:Het kan me niet schelen hoe jij je brood verdient, ik wil weten waar je warm voor loopt en of je durft te dromen van de vervulling van je meest dierbare verlangens. Het kan me niet schelen hoe jouw sterren staan, ik wil weten of je het wezen van je eigen leven leiden kent en wakker geschud bent door het leven zelf, of dat je bent verdoofd en afgesloten uit angst voor nog meer lijden. Ik wil weten of je de pijn kunt toelaten, de jouwe en de mijne, zonder deze te willen verdoezelen, te ontkennen of te koesteren. Ik wil weten of je blijheid kunt toelaten, de jouwe en de mijne, of je kunt dansen, wild en vol overgave totdat je van top tot teen tintelt van vreugde zonder jezelf te laten beperken door allerlei waarschuwingen en zogenaamd realisme. Het kan me niet schelen of je verhaal waar is, ik wil weten of je trouw bent aan jezelf, ook als je een ander moet teleurstellen. Of je kunt omgaan met beschuldigingen en je eigen onschuld kunt blijven ervaren. Of je zonder vertrouwen toch betrouwbaar bent. Ik wil weten of je oog hebt voor schoonheid, Zelfs in de grijsheid van alledag. Of jij jezelf recht van bestaan geeft louter omdat je leeft. Ik wil weten of je fouten kunt toegeven en kunt leven met beperkingen, de jouwe en de mijne en nog steeds aan de oever van het meer kunt staan en volmondig ?JA? kunt roepen naar de zilveren maan. Het kan me niet schelen waar je woont en hoeveel geld je hebt. Ik wil weten of je na een slopende nacht vol verdriet en wanhoop, toch opstaat om voor de kinderen te zorgen. Het kan me niet schelen wie je allemaal kent of wat je afkomst is, ik wil weten of je met mij door het vuur zult gaan en niet terug zult deinzen. Het kan me niet schelen waar, wat en met wie je gestudeerd hebt, ik wil weten wat jou innerlijk overeind houdt als alles om je heen wegvalt. Ik wil weten of je alleen kunt zijn met jezelf, en je eigen gezelschap waardeert in de eenzame momenten.
En, kon je het uitleggen?quote:Op zondag 9 maart 2008 15:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, het is eigenlijk vrij simpel.
In de periode dat ik eindelijk eens aan de gang ging met "serieuze" relaties had ik me voorgenomen om toch voornamelijk (ook) naar intelligentie te kijken.
Tijdens m'n "Als het een lekkere kop heeft, she's doable" periode ooit een neukertje uit moeten leggen hoe het kon dat fietswielen gingen draaien terwijl je zelf alleen aan de trappers zat, dus vandaar.
Lastig uit te leggen dan. Twee kansloze vrouwen naast elkaar.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:32 schreef jippii_ het volgende:
[..]
Hoe nummer jij ze? Foto 14 van 1 maart 2008 zie ik niet zoveel bijzonders aan namelijk
Vriendinnetje dan?quote:Op zondag 9 maart 2008 15:57 schreef girllover het volgende:
[..]
En, kon je het uitleggen?Trouwens, no offense, maar ik kan me nooit voorstellen dat mensen het woord "neukertje" serieus gebruiken.
Ik zie het al, je bedoelt de pagina's. Op elke pagina staan 6 foto's.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:59 schreef girllover het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen dan. Twee kansloze vrouwen naast elkaar.
Ik heb weleens overwogen om naar zo'n bijeenkomst te gaan. Maar ik denk dat ik me er nogal ongemakkelijk zou voelen. Het lijkt me toch een redelijke veemarkt.
Die tekst ken ik, is geschreven door een Indiaan Oudstequote:Op zondag 9 maart 2008 15:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Lekker vlot geschreven! En zo heerlijk down to earth.![]()
Deze vrouw heeft zich vandaag overigens aangemeld op RP.
Klopt... volgens mij kan je dus ook het beste gewoon 2 van je beste foto's neerpleuren en een profieltekst als: "WO afgestudeerd en gepromoveerd, goedbetaalde baan, eigen huis en 2 auto's, single, meer weten? neem contact op"quote:Op zondag 9 maart 2008 15:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het moet eens duidelijk worden dat profielen geen ruk uitmaken. Internetdaten is een vleesmarkt. Profieltekst is nutteloze versiering
Oké, ik vind het wel een mooi woord voor in een relatiesiteprofiel.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vriendinnetje dan?
Zo ja; de vrouw in kwestie ís niet mijn vriendin, ik heb er geen relatie mee en naast het neuken trekken we weinig met elkaar op. Oftewel, ik neuk haar alleen maar.
Ergo, dan noem ik het geen vriendinnetje, maar noem ik het een neukertje.
Zit wat in. Ik ga het eens proberen.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:31 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Klopt... volgens mij kan je dus ook het beste gewoon 2 van je beste foto's neerpleuren en een profieltekst als: "WO afgestudeerd en gepromoveerd, goedbetaalde baan, eigen huis en 2 auto's, single, meer weten? neem contact op"
Volgens mij krijg je dan een tsunami aan berichten, afhankelijk van hoe goed je er uitziet.
Volgens mij zul je er idd geen enkele fatsoenlijke mee krijgen.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:34 schreef girllover het volgende:
[..]
Zit wat in. Ik ga het eens proberen.
Aan de andere kant, ik geloof ook niet echt dat ik zit te wachten op zulke vrouwen.
Ik heb dat wel eens gedaan, uit nieuwsgierigheid. Gewoon een 'super' nep profiel aangemaakt. Paar reacties omdat het een nieuw profiel was. Daarna zero reacties. Als man moet je zelf initiatief nemen.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:31 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Klopt... volgens mij kan je dus ook het beste gewoon 2 van je beste foto's neerpleuren en een profieltekst als: "WO afgestudeerd en gepromoveerd, goedbetaalde baan, eigen huis en 2 auto's, single, meer weten? neem contact op"
Volgens mij krijg je dan een tsunami aan berichten, afhankelijk van hoe goed je er uitziet.
Normale vrienden noem ik kameraden, bevriende collega's noem ik collega's en vrienden waarmee ik alleen vis heb ik toch echt altijd vismaten genoemdquote:Op zondag 9 maart 2008 16:33 schreef girllover het volgende:
[..]
Oké, ik vind het wel een mooi woord voor in een relatiesiteprofiel.
Maar het lijkt me meer gewoon "een vriendin". Een vriend met wie je alleen vist, noem je toch ook een vriend en geen vissertje?
Trust me: als je dat allemaal wel bent, dan loopt het ook niet storm hoor.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:31 schreef Xeanor het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2008 16:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Normale vrienden noem ik kameraden, bevriende collega's noem ik collega's en vrienden waarmee ik alleen vis heb ik toch echt altijd vismaten genoemd.
Nee, het loopt inderdaad niet storm bij me.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:31 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Nou ik zal je uit de brand helpen. Ik ben naar die van 21 december geweest (en heb mezelf niet op een foto teruggevonden).quote:Op zondag 9 maart 2008 15:59 schreef girllover het volgende:
Ik heb weleens overwogen om naar zo'n bijeenkomst te gaan. Maar ik denk dat ik me er nogal ongemakkelijk zou voelen. Het lijkt me toch een redelijke veemarkt.
Die marktwaarde is NUL (net als bij mijquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:40 schreef gronk het volgende:
't valt me sowieso wel op dat vrouwen op 'n relatiesite moeite hebben om hun eigen 'marktwaarde' in te schatten.
Yep. Geloof me, ik heb een jaar op RP van alles geprobeerd, maar dames krijgen honderden mailtjes en dan schiften ze als eerste op uiterlijk. Dus moet je 'knap' zijn. 'normaal' werkt niet, want die paar dozijn 'knappe' foto's krijgen voorrang. Op eerdere fok topics hierover gaf een ernstig aantrekkelijke dame (met kids!) aan dat ze 3.500 reakties kreeg in een paar maanden. Een dames nepprofiel met 'normaal' uitziende foto (wellicht eerder matig, dan normaal) kreeg in 1 uur meer pageviews en reakties dan ik zelf in 3 maanden. En toch scoort mijn foto op paiq (waar je foto's gerate worden) een 8.6quote:Op zondag 9 maart 2008 16:37 schreef jippii_ het volgende:
Ik heb dat wel eens gedaan, uit nieuwsgierigheid. Gewoon een 'super' nep profiel aangemaakt. Paar reacties omdat het een nieuw profiel was. Daarna zero reacties. Als man moet je zelf initiatief nemen.
Lelijkerd, mijn foto scoort op paiq een 9.9quote:Op zondag 9 maart 2008 17:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
En toch scoort mijn foto op paiq (waar je foto's gerate worden) een 8.6
Maar we blijven het proberen
Al heeft 'ie de kop van Brad Pitt, als het eerste berichtje me niet interesseert horen ze nooit wat terug. Veel vaker stuur ik "normale en gemiddelde mannen" een berichtje terug omdat ze gewoon echt moeite hebben genomen om een leuk en interessant berichtje te schrijven, in plaats van alleen maar:quote:Op zondag 9 maart 2008 17:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Yep. Geloof me, ik heb een jaar op RP van alles geprobeerd, maar dames krijgen honderden mailtjes en dan schiften ze als eerste op uiterlijk. Dus moet je 'knap' zijn. 'normaal' werkt niet, want die paar dozijn 'knappe' foto's krijgen voorrang.
quote:ik ben een spontane,leuke,vrolijke,langemeid die wel in is voor een geintje.. Ik weet wat ik wil en ik weet waar ik sta in het leven.
Verder zou ik zo niet weten wat ik hier neer moet zetten.. Als je wat wil weten, schroom niet om te vragen...
Wat moet je daar mee?quote:Ik ben een lief meisje met het sterrenbeeld kreeft. En ik ben een ECHTE kreeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je het maar even weet....quote:Ik kan hier wel een heel verhaal over mezelf neer gaan zetten. Maar daar heb ik eigenlijk niet zo veel zin in en ik vind het behoorlijk kansloos haha. Vraag maar raak, wellicht geef ik zelfs antwoord
We weten in ieder geval het beroep van deze dame...quote:Ik ben schoonmaakster
Aldus hotgirl10 (24)quote:Wat moet ik over me zelf neer zeten
het is al tijd moelijk omwat over
je zelf te vertelen
als je wat wilt weten dan vraag je het maar
en ik vind dat profile niet altijd wat zeggen over de pesoon ik vind dat je er zelf achter moet komen hoe de pesoon is
Maar wat zoekt deze Antwerpse dan wel op een datingsitequote:Hallo, iedereen
Ik wil jullie zegge dat ik NIET opzoek ben naar de LIEFDE
Ik heb mijn ware liefde al gevonde
en ik hou super veel van mijn vriend
En wij zijn heeel gelukkig samen..
Je moet wel een auto hebben dus!quote:Hoi jongens
ik ben arina ik ben 32 jaar ik kom van braband maar ik woon nu in limburg ik woon zelf standig ik ga graag weg zo als uitgaan en nog veel meer maar nu wil ik graag een vriend die ook een serieuze relatie wilt want alleen ben ik het moe aan het worden het zou fijn zijn als het iemand is die mijn accepteert hoe ik ben en niet tever weg woond want ik heb geen auto als je meer wilt wetten zet dan je mail er dan bij want ik kan het niet geven ik reageer alleen op foto, s gr arina
Aldus Eby22 (24jr)quote:Hey hey,
ik ben 23
en kom uit de omgeving van Emmen.
Arm meisje vraagt er om gruwelijk misbruikt te worden door player die zich voordoet als prinsje...quote:Ik ben een 21-jarig meisje. Mijn zussen en broer hebben allemaal hun grote liefde gevonden, en daar ben ik eigenlijk wel jaloers op.
Ze hebben ook allemaal kinderen en ik ben de jongste en de enigste dat nog thuis woont. Ik zoek iemand met een kinderwens, iemand die wil trouwen, en romantisch zijn. Uiterlijk speelt voor mij geen rol want het is het innerlijke dat telt.
Die zie je inderdaad ook maar al te veel.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:16 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar wat zoekt deze Antwerpse dan wel op een datingsite
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer een conversatie gehad. Als ik weer eens geen reaktie terug krijg, dan wil ik nog wel eens zuur gaan zieken...effe lekker. Moeten ze maar een geen interesse sturen
Heb eens op zo'n profiel gereageerd en toen volgde er zoiets uit:
"Hoi, ik ben een eerlijke spontane en sportieve vent die midden in het leven staat en ben niet bang om dat te delen"
...
"Hoi, ik had je laatst een berichtje gestuurd, maar kreeg geen reaktie, dus stuur ik het nog maar even"
"Ja sorry, had het wel gelezen, maar ik heb verder geen interesse. Ik denk niet dat we matchen"
"Maar jij zocht toch een eerlijke , spontane en sportieve vent die midden in het leven staat en niet bang is om dat te delen? En dat ben ik"
"Ja maar je bent mijn type niet"
"Hoe kan ik je type nou niet zijn. Je zoekt naar een eerlijke , spontane en sportieve vent die midden in het leven staat en niet bang is om dat te delen en dat ben ik dus"
"tja, je bent niet lelijk ofzo, maar ik zoek iemand met een ander uiterlijk, type weetjewel"
"Mens, zeg dan gewoon dat je op zoek bent naar een lekker ding en niet naar een eerlijke , spontane en sportieve vent die midden in het leven staat en niet bang is om dat te delen"
Het moet eens duidelijk worden dat profielen geen ruk uitmaken. Internetdaten is een vleesmarkt. Profieltekst is nutteloze versiering
Nou ja, ik zou me er aanmelden vanwege de potentie. Internet kan gewoon een normale plek worden waar je iemand kunt ontmoeten, evenals kroegen, feestjes et cetera. Maar vanwege het enorme mannenoverschot en veeleisende vrouwen als gevolg daarvan lijkt het me een weinig succesvolle plek verder.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:50 schreef Xeanor het volgende:
Als het eigenlijk uberhaupt al overbodig is om een datingsite te gaan gebruiken, dus dat je gewoon in RL genoeg succes hebt, hoe zou je je dan profileren op een datingsite?\
Wahahaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef girllover het volgende:
Toen ik het onderstaande profiel las, moest ik even denken aan een opmerking uit het vorige topic van iemand die schreef dat het eigenlijk te gek voor woorden is dat sommige mensen die het van een relatiesite moeten hebben zo veeleisend zijn. Laten we even zeggen dat dat zo is en lees dan het onderstaande.
"Jij:
Eisenpakket
Inderdaad, al die passionele intense levens van die vrouwen...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:52 schreef nozem het volgende:
Ik lees allemaal profielen van vrouwen met zoveel passies in hun leven, die zoveel reizen en genieten en zoveel boeiende mensen om zich heen hebben.
Wat motten die dan op een datingsite? Die ontmoeten de man van hun keuze toch gewoon ergens in een hippe beach/lounge gelegenheid of tijdens een full moon party op Koh Samui?
Of zou het in de praktijk toch allemaal een beetje tegenvallen met dat bruisende leventje van ze?
Dit is toch veel leuker en eerlijker, ik zou veel eerder voor zo'n advertentie gaan, mocht ik internet daten doenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Maar wat verwacht je dan? Dat je een waarheidsgetrouwe weergave leest?
Dat zou in mijn geval zoiets worden als;
[...]
Hell, ik zou mezelf niet daten
Waarschijnlijk is dat de reden dat ze die datingsites nodig heeft.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wahaha![]()
Wat denkt dat wijf wel niet
[..]
Wat doe je dan op een datingsite?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:22 schreef snadrem het volgende:
[..]
Al heeft 'ie de kop van Brad Pitt, als het eerste berichtje me niet interesseert horen ze nooit wat terug. Veel vaker stuur ik "normale en gemiddelde mannen" een berichtje terug omdat ze gewoon echt moeite hebben genomen om een leuk en interessant berichtje te schrijven, in plaats van alleen maar:
"Hoi, je ziet er leuk uit, mijn msn is naam@daarzo.land, ik hoor wel van je"
Aangezien ik niet op zoek ben naar een relatie is het dan wel een "keep up the good work" berichtje enzo, maar dan neem ik zelf ook moeite om nog wat leuks terug te sturen. Van de 1000 berichten die ik heb gekregen hebben er misschien 15 wat terug gehoord overigens. Blijkbaar hoef je via een datingsite geen moeite in iemand te steken, nou ja, prima toch.
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:52 schreef nozem het volgende:
Ik lees allemaal profielen van vrouwen met zoveel passies in hun leven, die zoveel reizen en genieten en zoveel boeiende mensen om zich heen hebben.
Wat motten die dan op een datingsite? Die ontmoeten de man van hun keuze toch gewoon ergens in een hippe beach/lounge gelegenheid of tijdens een full moon party op Koh Samui?
Of zou het in de praktijk toch allemaal een beetje tegenvallen met dat bruisende leventje van ze?
HAHAHAHA die heb ik wels gezien bij RP, die heeft een gestoord profiel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:50 schreef Silenus het volgende:
Even gekopieerd uit een mail die ik ooit naar een vriend stuurde. Heb namelijk een briljante mailwisseling gehad met een gestoord wijf.
[..]
[..]
Dit kreeg ik terug:
[..]
Mijn reactie weer:
[..]
Haar reactie:
[..]
Reactie 2:
[..]
Mijn reactie daarop:
[..]
[..]
[..]
Ze was dus blijkbaar écht zwakzinnig, of ze was een gast die mij in de maling zat te nemen. Dat kan dus ook.![]()
Even voor de duidelijkheid, dit was dus mijn profiel. Had ik speciaal even voor haar aangepast.![]()
[..]
Samenvatting:
Eens!quote:Op maandag 10 maart 2008 01:01 schreef Pascal86 het volgende:
Vrouwen zijn vaak nog kanslozer dan mannen![]()
Is misschien wel een leukequote:Op maandag 10 maart 2008 01:27 schreef Fakkan het volgende:
Hmm. Er wordt hier heel veel gepraat over trieste relatieprofielen, maar hoe ziet de ideale relatieprofiel er dan uit? Het zou leuk zijn om, bij wijze van experiment, met zijn allen de perfecte relatieprofiel proberen te verzinnen en te kijken hoeveel vrouwen daarop zullen reageren. Uiteraard hebben wij ook iemand nodig die dat bijhoudt en in de naam van de wetenschap wil ik mijzelf wel daarvoor opofferen. Wat vinden jullie ervan....?
moet er ook een perfecte foto bij anders heeft t denk ik weinig zin.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:27 schreef Fakkan het volgende:
Hmm. Er wordt hier heel veel gepraat over trieste relatieprofielen, maar hoe ziet de ideale relatieprofiel er dan uit? Het zou leuk zijn om, bij wijze van experiment, met zijn allen de perfecte relatieprofiel proberen te verzinnen en te kijken hoeveel vrouwen daarop zullen reageren. Uiteraard hebben wij ook iemand nodig die dat bijhoudt en in de naam van de wetenschap wil ik mijzelf wel daarvoor opofferen. Wat vinden jullie ervan....?
En full membership, anders is het nog kansloos!quote:Op maandag 10 maart 2008 11:21 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
moet er ook een perfecte foto bij anders heeft t denk ik weinig zin.
Fucking geniaalquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Dit kreeg ik terug:
[..]
Mijn reactie weer:
[..]
Haar reactie:
[..]
Reactie 2:
[..]
Mijn reactie daarop:
[..]
[..]
[..]
[..]
Samenvatting:
Eh ik mag hopen dat dat wel eerder duidelijk was? Laten we zeggen al bij haar profiel... Toegegeven het werd wel van kwaad tot ergerquote:Op maandag 10 maart 2008 13:03 schreef Silenus het volgende:
Na haar laatste mail was me wel duidelijk dat ze niet helemaal spoorde en heb ik haar ook niet meer teruggemaild.
quote:Op maandag 10 maart 2008 13:12 schreef Liquidootje het volgende:
Onzin, ze heeft jouw avances geweigerd he
Houd eens op me te volgen.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:12 schreef Liquidootje het volgende:
Onzin, ze heeft jouw avances geweigerd he
Kerel, nogmaals: vrouwen reageren niet. Op datingsites zijn de mannen de jagers. De enige vrouwen die op jouw profiel zullen reageren zijn kansloze dikkerds, kansloze lelijkerds met kind of vrouwen uit 3e wereldlanden die in het Engels massa-mail spammen.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:27 schreef Fakkan het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Kerel, nogmaals: vrouwen reageren niet.
Jij gebruikt er ook een als avatar!quote:Op maandag 10 maart 2008 12:26 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom moet je nu een gehandicapte gebruiken
Idd, de enige mogelijkheid om als man ook écht contact te krijgen met iemand die je mogelijk wat interesseert is dus om je bij de 1000 kanslozen te voegen die haar ook een bericht sturen. En dan moet je nog maar eens zien er met je kop bovenuit te steken.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Kerel, nogmaals: vrouwen reageren niet. Op datingsites zijn de mannen de jagers. De enige vrouwen die op jouw profiel zullen reageren zijn kansloze dikkerds, kansloze lelijkerds met kind of vrouwen uit 3e wereldlanden die in het Engels massa-mail spammen.
Alleen als je profiel nieuw is zul je een paar reakties van potientele dates krijgen en daarna is het over
quote:
ik had ineens een deja-vuquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Dit kreeg ik terug:
[..]
Mijn reactie weer:
[..]
Haar reactie:
[..]
Reactie 2:
[..]
Mijn reactie daarop:
[..]
[..]
[..]
[..]
Samenvatting:
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
Haha ik zat net op PaiQ
Hij: haaij
Ik: Hoi
Hij: hoe gaat het
Ik: Goed hoor, daar/
Hij: jah ook goed op me gezonheid naar
Ik: Wat vervelend
Hij: ja ik moet heel hard oesten en zo niet fijn
Ik: Nee, ik bedoel je Nederlands
Rick22 heeft je uit zijn contactlijstje gehaald!
Hihi.
Ik zal 'm er gelijk bijzetten!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:11 schreef CherryLips het volgende:
ik ben nog aan het bijlezen maar ben m'n eigen profiel (nog) niet tegengekomen *phew*.
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
Haha ik zat net op PaiQ
Hij: haaij
Ik: Hoi
Hij: hoe gaat het
Ik: Goed hoor, daar/
Hij: jah ook goed op me gezonheid naar
Ik: Wat vervelend
Hij: ja ik moet heel hard oesten en zo niet fijn
Ik: Nee, ik bedoel je Nederlands
ah, altijd leuk ja, mensen die een berichtje sturen en keihard FOKKER!! roepen en dat ik denk:quote:Op maandag 10 maart 2008 23:44 schreef jippii_ het volgende:
[..]
Teruggevonden! Had 'm wel eens gezien, en gereageerd!
Haha, ik hield het bij ' Nice Cherrylips!' of iets in die richting. Was een tijdje terug al weerquote:Op maandag 10 maart 2008 23:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ah, altijd leuk ja, mensen die een berichtje sturen en keihard FOKKER!! roepen en dat ik denk:wtf?
.
Ja, dat was ik dus.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:53 schreef CherryLips het volgende:
oja. Maar ik heb dus ook mensen gehad die alleen FOKKER riepen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |