abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2008 @ 15:37:42 #126
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57263955
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:30 schreef SHE het volgende:

Ten tweede, Kasta..ik heb het topic gelezen en het vervolg ook. Nu ben ik redelijk goed in het profilen van mensen, maar ik heb bij jou denk ik hele grote steken laten vallen.
Da's dus ook iets wat ik op datingsites tegen heb: als je zelfs op fok!, waar je een hele postgeschiedenis van iemand kunt nachecken, al zo de plank mis kan slaan, dan doet het mailen via zo'n datingsite er toch helemaal niet toe? Dan kun je net zo goed kruis of munt opgooien en zeggen 'neuken [ ] ja [ ] nee'.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 9 maart 2008 @ 15:49:19 #127
1484 kastanova
Ah mên..
pi_57264217
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:30 schreef SHE het volgende:

[..]

Als eerste; sorry TS voor de offtopic kwatsch
Ten tweede, Kasta..ik heb het topic gelezen en het vervolg ook. Nu ben ik redelijk goed in het profilen van mensen, maar ik heb bij jou denk ik hele grote steken laten vallen.
Ik weet dat je een blaag bent en dat je het leven niet al te serieus neemt, maar hoe je bij zo'n griet terecht bent gekomen is voor mij een absoluut raadsel. Sterker nog, ik kan het bijna niet geloven.
Liefiepiefie? Mattie? Defqon? Hair extensions? De vriendin van de broer? Haar kleding?

Als dit echt geen geintje is, dan ga ik morgen mijn baas overtuigen jou in Costa! deel 2 een prominente rol te geven
Naja, het is eigenlijk vrij simpel .

In de periode dat ik eindelijk eens aan de gang ging met "serieuze" relaties had ik me voorgenomen om toch voornamelijk (ook) naar intelligentie te kijken.
Tijdens m'n "Als het een lekkere kop heeft, she's doable" periode ooit een neukertje uit moeten leggen hoe het kon dat fietswielen gingen draaien terwijl je zelf alleen aan de trappers zat, dus vandaar.

Anyway, in die gehele "serieuze" periode waren er héél weinig vrouwen (lees: 1 a 2) vrouwen die me daadwerkelijk wisten te boeien. Meestal had ik na een week of 3 al zoiets van "blegh", ondanks hun intelligentie. Op een gegeven moment dacht ik zelfs "Hmmmmz, misschien zijn het wel dergelijke zeikwijven vanwége hun intelligentie.

Et voila: sociaal experimentje! .
Waarbij het uitgangspunt was dat vrouwen die nauwelijks nadachten ook nauwelijks zouden zeiken.
Tuurlijk, voor de rest zijn ze net zó kansloos, zo niet kanslozer, maar hé de tijd van "Spruitjes lust ik niet" zonder ze geproefd te hebben zijn we al enige tijd ontgroeid dus laten we het gewoon eens proberen en kijken waar het schip strand.

Nou ja, long story short, het was op zich een geslaagd experiment in de zin dat de uitkomst en bijhorende conclusie vrij duidelijk was .

By the way met betrekking tot die profielschets; stop trying, never gonna happen .

[ Bericht 2% gewijzigd door kastanova op 09-03-2008 15:55:17 ]
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 9 maart 2008 @ 15:52:31 #128
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_57264277
quote:
Het kan me niet schelen hoe jij je brood verdient, ik wil weten waar je warm voor loopt en of je durft te dromen van de vervulling van je meest dierbare verlangens. Het kan me niet schelen hoe jouw sterren staan, ik wil weten of je het wezen van je eigen leven leiden kent en wakker geschud bent door het leven zelf, of dat je bent verdoofd en afgesloten uit angst voor nog meer lijden. Ik wil weten of je de pijn kunt toelaten, de jouwe en de mijne, zonder deze te willen verdoezelen, te ontkennen of te koesteren. Ik wil weten of je blijheid kunt toelaten, de jouwe en de mijne, of je kunt dansen, wild en vol overgave totdat je van top tot teen tintelt van vreugde zonder jezelf te laten beperken door allerlei waarschuwingen en zogenaamd realisme. Het kan me niet schelen of je verhaal waar is, ik wil weten of je trouw bent aan jezelf, ook als je een ander moet teleurstellen. Of je kunt omgaan met beschuldigingen en je eigen onschuld kunt blijven ervaren. Of je zonder vertrouwen toch betrouwbaar bent. Ik wil weten of je oog hebt voor schoonheid, Zelfs in de grijsheid van alledag. Of jij jezelf recht van bestaan geeft louter omdat je leeft. Ik wil weten of je fouten kunt toegeven en kunt leven met beperkingen, de jouwe en de mijne en nog steeds aan de oever van het meer kunt staan en volmondig ?JA? kunt roepen naar de zilveren maan. Het kan me niet schelen waar je woont en hoeveel geld je hebt. Ik wil weten of je na een slopende nacht vol verdriet en wanhoop, toch opstaat om voor de kinderen te zorgen. Het kan me niet schelen wie je allemaal kent of wat je afkomst is, ik wil weten of je met mij door het vuur zult gaan en niet terug zult deinzen. Het kan me niet schelen waar, wat en met wie je gestudeerd hebt, ik wil weten wat jou innerlijk overeind houdt als alles om je heen wegvalt. Ik wil weten of je alleen kunt zijn met jezelf, en je eigen gezelschap waardeert in de eenzame momenten.
Lekker vlot geschreven! En zo heerlijk down to earth.
Deze vrouw heeft zich vandaag overigens aangemeld op RP.
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 9 maart 2008 @ 15:57:59 #129
84009 girllover
You had me at hello
pi_57264400
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:49 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, het is eigenlijk vrij simpel .

In de periode dat ik eindelijk eens aan de gang ging met "serieuze" relaties had ik me voorgenomen om toch voornamelijk (ook) naar intelligentie te kijken.
Tijdens m'n "Als het een lekkere kop heeft, she's doable" periode ooit een neukertje uit moeten leggen hoe het kon dat fietswielen gingen draaien terwijl je zelf alleen aan de trappers zat, dus vandaar.
En, kon je het uitleggen? Trouwens, no offense, maar ik kan me nooit voorstellen dat mensen het woord "neukertje" serieus gebruiken.
  zondag 9 maart 2008 @ 15:59:17 #130
84009 girllover
You had me at hello
pi_57264433
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:32 schreef jippii_ het volgende:

[..]

Hoe nummer jij ze? Foto 14 van 1 maart 2008 zie ik niet zoveel bijzonders aan namelijk
Lastig uit te leggen dan. Twee kansloze vrouwen naast elkaar.

Ik heb weleens overwogen om naar zo'n bijeenkomst te gaan. Maar ik denk dat ik me er nogal ongemakkelijk zou voelen. Het lijkt me toch een redelijke veemarkt.
pi_57264531
Leuke profielen
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
  zondag 9 maart 2008 @ 16:04:52 #132
1484 kastanova
Ah mên..
pi_57264532
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:57 schreef girllover het volgende:

[..]

En, kon je het uitleggen? Trouwens, no offense, maar ik kan me nooit voorstellen dat mensen het woord "neukertje" serieus gebruiken.
Vriendinnetje dan?

Zo ja; de vrouw in kwestie ís niet mijn vriendin, ik heb er geen relatie mee en naast het neuken trekken we weinig met elkaar op. Oftewel, ik neuk haar alleen maar.

Ergo, dan noem ik het geen vriendinnetje, maar noem ik het een neukertje.
pi_57264653
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:59 schreef girllover het volgende:

[..]

Lastig uit te leggen dan. Twee kansloze vrouwen naast elkaar.

Ik heb weleens overwogen om naar zo'n bijeenkomst te gaan. Maar ik denk dat ik me er nogal ongemakkelijk zou voelen. Het lijkt me toch een redelijke veemarkt.
Ik zie het al, je bedoelt de pagina's. Op elke pagina staan 6 foto's.

Ik had ook zoiets van waarom wil ze daar naartoe. Stille hint misschien!

Ik zag wel een paar 'bekenden'!
  zondag 9 maart 2008 @ 16:12:47 #134
82136 Xennia
gekroond
pi_57264673
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Lekker vlot geschreven! En zo heerlijk down to earth.
Deze vrouw heeft zich vandaag overigens aangemeld op RP.
Die tekst ken ik, is geschreven door een Indiaan Oudste
pi_57264994
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:26 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Het moet eens duidelijk worden dat profielen geen ruk uitmaken. Internetdaten is een vleesmarkt. Profieltekst is nutteloze versiering
Klopt... volgens mij kan je dus ook het beste gewoon 2 van je beste foto's neerpleuren en een profieltekst als: "WO afgestudeerd en gepromoveerd, goedbetaalde baan, eigen huis en 2 auto's, single, meer weten? neem contact op"

Volgens mij krijg je dan een tsunami aan berichten, afhankelijk van hoe goed je er uitziet.
  zondag 9 maart 2008 @ 16:33:19 #136
84009 girllover
You had me at hello
pi_57265021
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:04 schreef kastanova het volgende:

[..]

Vriendinnetje dan?

Zo ja; de vrouw in kwestie ís niet mijn vriendin, ik heb er geen relatie mee en naast het neuken trekken we weinig met elkaar op. Oftewel, ik neuk haar alleen maar.

Ergo, dan noem ik het geen vriendinnetje, maar noem ik het een neukertje.
Oké, ik vind het wel een mooi woord voor in een relatiesiteprofiel.

Maar het lijkt me meer gewoon "een vriendin". Een vriend met wie je alleen vist, noem je toch ook een vriend en geen vissertje?
  zondag 9 maart 2008 @ 16:34:28 #137
84009 girllover
You had me at hello
pi_57265038
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:31 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Klopt... volgens mij kan je dus ook het beste gewoon 2 van je beste foto's neerpleuren en een profieltekst als: "WO afgestudeerd en gepromoveerd, goedbetaalde baan, eigen huis en 2 auto's, single, meer weten? neem contact op"

Volgens mij krijg je dan een tsunami aan berichten, afhankelijk van hoe goed je er uitziet.
Zit wat in. Ik ga het eens proberen.

Aan de andere kant, ik geloof ook niet echt dat ik zit te wachten op zulke vrouwen.
pi_57265084
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:34 schreef girllover het volgende:

[..]

Zit wat in. Ik ga het eens proberen.

Aan de andere kant, ik geloof ook niet echt dat ik zit te wachten op zulke vrouwen.
Volgens mij zul je er idd geen enkele fatsoenlijke mee krijgen.
pi_57265086
quote:

[..]

Ik heb dat wel eens gedaan, uit nieuwsgierigheid. Gewoon een 'super' nep profiel aangemaakt. Paar reacties omdat het een nieuw profiel was. Daarna zero reacties. Als man moet je zelf initiatief nemen.
  zondag 9 maart 2008 @ 16:48:16 #140
1484 kastanova
Ah mên..
pi_57265308
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:33 schreef girllover het volgende:

[..]

Oké, ik vind het wel een mooi woord voor in een relatiesiteprofiel.

Maar het lijkt me meer gewoon "een vriendin". Een vriend met wie je alleen vist, noem je toch ook een vriend en geen vissertje?
Normale vrienden noem ik kameraden, bevriende collega's noem ik collega's en vrienden waarmee ik alleen vis heb ik toch echt altijd vismaten genoemd .
  zondag 9 maart 2008 @ 16:55:47 #141
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57265447
quote:

Trust me: als je dat allemaal wel bent, dan loopt het ook niet storm hoor.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 9 maart 2008 @ 17:38:19 #142
84009 girllover
You had me at hello
pi_57266166
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:48 schreef kastanova het volgende:

[..]

Normale vrienden noem ik kameraden, bevriende collega's noem ik collega's en vrienden waarmee ik alleen vis heb ik toch echt altijd vismaten genoemd .
  zondag 9 maart 2008 @ 17:39:39 #143
84009 girllover
You had me at hello
pi_57266193
quote:

[..]

Nee, het loopt inderdaad niet storm bij me.
pi_57266464
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:59 schreef girllover het volgende:
Nou ik zal je uit de brand helpen. Ik ben naar die van 21 december geweest (en heb mezelf niet op een foto teruggevonden).

Publiek bestaat uit 30ers met uitschieters naar beneden en naar boven. Heel veel vaste gasten, dus ons-kent-ons sfeertje. Heel veel koppeltjes die voor de gezelligheid komen. Heel veel groepjes dames die uitstralen 'wij zijn NIET op zoek, we zijn hier alleen om lol te trappen en NIET te integreren'. En uiteraard veel groepen heren die eigenlijk ook voornamelijk met hun eigen groepje bezig zijn.

Ben er met 2 collega's naar toe geweest. Ik moet zeggen, het was er best gezellig, maar heb tussen die paar duizend aanwezigen maar 2 of 3 dames zien lopen die ik wel aan zou willen spreken. Maar daar was ik dan weer te verlegen voor (zit niet voor niets op datingsites)

Kortom, er lopen meer mensen 'op zoek' rond op een willekeurige disco avond dan op de RP singlesparty

Terwijl ik van te voren dacht dat het hemel op aarde zou zijn tussen alle lelijke kansloze mannen, aangezien ik zelf niet onaantrekkelijk ben (alleen beetje verlegen om 1e gesprek aan te knopen hehe). Niet dus.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_57266576
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:40 schreef gronk het volgende:
't valt me sowieso wel op dat vrouwen op 'n relatiesite moeite hebben om hun eigen 'marktwaarde' in te schatten.
Die marktwaarde is NUL (net als bij mij ) dat geeft verder niet niet iedereen kan even populair zijn toch. De meeste mensen hebben alleen het idee dat het via een datingsite allemaal wel lukt en gaan bizarre eisen stellen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_57266580
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:37 schreef jippii_ het volgende:
Ik heb dat wel eens gedaan, uit nieuwsgierigheid. Gewoon een 'super' nep profiel aangemaakt. Paar reacties omdat het een nieuw profiel was. Daarna zero reacties. Als man moet je zelf initiatief nemen.
Yep. Geloof me, ik heb een jaar op RP van alles geprobeerd, maar dames krijgen honderden mailtjes en dan schiften ze als eerste op uiterlijk. Dus moet je 'knap' zijn. 'normaal' werkt niet, want die paar dozijn 'knappe' foto's krijgen voorrang. Op eerdere fok topics hierover gaf een ernstig aantrekkelijke dame (met kids!) aan dat ze 3.500 reakties kreeg in een paar maanden. Een dames nepprofiel met 'normaal' uitziende foto (wellicht eerder matig, dan normaal) kreeg in 1 uur meer pageviews en reakties dan ik zelf in 3 maanden. En toch scoort mijn foto op paiq (waar je foto's gerate worden) een 8.6

Maar we blijven het proberen
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_57266725
Ik heb mezelf (m, slechts een brakke pic gemaakt met m'n telefoon in m'n profiel) vorige week ook ingeschreven op een van die sites omdat ik toch wel nieuwsgierig was, en ik heb toch en behoorlijk aantal reacties binnen gekregen zonder zelf ook maar enig initiatief te hebben genomen. Ik was het min of meer al vergeten, en toen kwam ik er achter dat mn hele mailbox volstond met replies.

Er stonden toch wel een aantal leuke dames tussen, dus ik heb maar afgesproken om over 2 weken wat te gaan drinken met een daarvan... ik ben benieuwd
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
  zondag 9 maart 2008 @ 18:19:03 #148
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_57266922
Recentelijk onderzoek wijst uit: mensen die zich inschrijven op datingsites zijn over het algemeen op zoek naar het type mens dat zich in de regel niet inschrijft op een datingsite. Kortom een vrij kansloze onderneming.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_57266923
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:59 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

En toch scoort mijn foto op paiq (waar je foto's gerate worden) een 8.6

Maar we blijven het proberen
Lelijkerd, mijn foto scoort op paiq een 9.9
pi_57267000
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:59 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Yep. Geloof me, ik heb een jaar op RP van alles geprobeerd, maar dames krijgen honderden mailtjes en dan schiften ze als eerste op uiterlijk. Dus moet je 'knap' zijn. 'normaal' werkt niet, want die paar dozijn 'knappe' foto's krijgen voorrang.
Al heeft 'ie de kop van Brad Pitt, als het eerste berichtje me niet interesseert horen ze nooit wat terug. Veel vaker stuur ik "normale en gemiddelde mannen" een berichtje terug omdat ze gewoon echt moeite hebben genomen om een leuk en interessant berichtje te schrijven, in plaats van alleen maar:

"Hoi, je ziet er leuk uit, mijn msn is naam@daarzo.land, ik hoor wel van je"

Aangezien ik niet op zoek ben naar een relatie is het dan wel een "keep up the good work" berichtje enzo, maar dan neem ik zelf ook moeite om nog wat leuks terug te sturen. Van de 1000 berichten die ik heb gekregen hebben er misschien 15 wat terug gehoord overigens. Blijkbaar hoef je via een datingsite geen moeite in iemand te steken, nou ja, prima toch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')