Ja, die was top. Dat het aar geen bal kan schelen hoe andere culturen leven.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:19 schreef soylent het volgende:
Ik moest lollen om die conversatie met die iets minder begaafde dame
Zijn insteek is: In de kroeg vallen ze voor me en komt er soms een relatie uit voort. Op internet klikken ze me bij voorbaat al weg ivm leeftijd. Dus cheat ik een beetje en als het tijdens de date klikt, dan hoop ik dat ze me 't leugentje vergeven.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:05 schreef girllover het volgende:
Dat vind ik niet grappig. Dat vind ik triest.
![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:50 schreef Silenus het volgende:
Even gekopieerd uit een mail die ik ooit naar een vriend stuurde. Heb namelijk een briljante mailwisseling gehad met een gestoord wijf.
Allereerst het profiel van Dolfinbianc:
[..]
-----------------------------------
Mijn eerste reactie hierop:
[..]
--------------------------------------------------------
Dit kreeg ik terug:
[..]
-----------------------------------------
Mijn reactie weer:
[..]
-----------------------------------------------
Haar reactie:
[..]
--------------------------------------------
Reactie 2:
[..]
---------------------------------
Mijn reactie daarop:
[..]
----------------------------------
En nu gaan we het krijgen, dit gaat echt alles slaan!
[..]
-----------------------------------
En dan leest ze m'n profiel, blijkbaar, want DIT stuurt ze erachteraan:
[..]
Ze was dus blijkbaar écht zwakzinnig, of ze was een gast die mij in de maling zat te nemen. Dat kan dus ook.![]()
Even voor de duidelijkheid, dit was dus mijn profiel. Had ik speciaal even voor haar aangepast.![]()
[..]
Samenvatting:
Je vergeet je borderline...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Maar wat verwacht je dan? Dat je een waarheidsgetrouwe weergave leest?
Dat zou in mijn geval zoiets worden als;
Ik, 30 jarige self proclaimed stoot met ongezonde obsessies en geldingsdrang zoekt man in de leeftijd van 25 tot 40 om samen oud mee te worden.
Ik hou niet van huishoudelijke taken, net als jij, dus zorg ervoor dat ik daar niet voor opdraai. Ik klaag over alles. Ook over jou, en dat doe ik consequent tegen de verkeerde mensen.
Ik heb een gat in mijn hand, ben mateloos inconsequent en verzin mijn principes waar jij bij staat. Ik draag zelden eigen verantwoordelijkheid, want als ik die toch bij een ander kan neerleggen is het toch ook opgelost?
Ik vloek, ik heb geen zin in jouw familie en ik denk 9 van de 10 keren voornamelijk aan mezelf.
Ik heb aardig wat van de wereld gezien, maar dat komt omdat een werkgever mij er ooit op uit stuurde. Tegenwoordig doe ik wat elke fantastieloze sukkel doet; ik ga elk jaar naar dezelfde plek. Want als het 1 keer leuk is, is het een tweede keer ook leuk.
Ik doe mijn best mijn lichaam apetijtelijk te houden, maar die ijdelheid is enkel voor mijzelf en mijzelf alleen.
Bij enige tegenslag en perioden van zelfhaat, neig ik ernaar flink uit te dijen. Because I can.
Ik ben met vlagen hilarisch, maar eigenlijk altijd ten koste van iemand of iets anders. Zelfspot ken ik natuurlijk ook, maar ook daar ben ik zuinig en alleen IK mag grapjes over mezelf maken.
Ik manipuleer en dreig om mijn zin te krijgen en ik schroom niet om bepaalde zaken glashard te ontkennen.
Ik zal zeker weleens tegen je liegen. Because I can.
Over het algemeen ben ik een trouwe hond, die je door dik en dun zal steunen. Tot ik iets beters vind.
Hell, ik zou mezelf niet daten
Kasta, de ex en het geld en verder....quote:Op zondag 9 maart 2008 14:51 schreef gronk het volgende:
Weer?
Ik heb helemaal geen borderline, trutquote:Op zondag 9 maart 2008 14:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je vergeet je borderline...
Hetgeen ik inmiddels toch een heel wat veelzeggendere "eigenschap" vind dan het gehele bovenstaande verhaal.
Hell, ik zou je zelfs daten na het bovenstaande verhaal gezien je eerlijkheid, maar dan zou het waarschijnlijk wéér aflopen met een 14-delige topicreeks.
Oh, die.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kasta, de ex en het geld en verder....
quote:Op zondag 9 maart 2008 14:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kasta, de ex en het geld en verder....
quote:Op zondag 9 maart 2008 14:58 schreef SHE het volgende:
relatie
Oh, dat zeker.. Je bent er echter wel de gehele zondag mee bezig vrees ikquote:Op zondag 9 maart 2008 14:59 schreef SHE het volgende:
De titel spreekt boekdelen. Ik kende deze nog niet, het zal vast vermakelijk zijn.
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:17 schreef soylent het volgende:
Ik sta midden in het leven. Maar ik houd het lekker voor mezelf.
Ik heb gekeken. Je hebt niks te veel gezegd. Veeg me op.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:03 schreef jippii_ het volgende:
Een paar weken terug ben ik via rp een leuke meid tegengekomen. Beetje maf profiel, en zo is ze in het echt ook.
Laatst had ze het erover dat ze naar de rp singlesparty wilde. Op de site staan foto's van vorige party's. Nu ben ik niet persé uiterlijk gericht, een leuk gezicht is uiteraard mooi meegenomen, maar als je die foto's ziet. Er staan me daar een partij ugly motherfuckers bij elkaar, dat wil je niet weten.
Kijktip dus!![]()
http://www.relatieplanet.(...)ma.asp?Info=20080322
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:15 schreef girllover het volgende:
Deze dan:
"IK; Moeder, brunette, sportief, adrem, sociaal, positief ingesteld , spiritualiteit , eigenwijs, zelfstandig
JIJ; Een eerlijke , spontane en sportieve vent die midden in het leven staat en niet bang is om dat te delen
Als eerste; sorry TS voor de offtopic kwatschquote:Op zondag 9 maart 2008 15:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, dat zeker.. Je bent er echter wel de gehele zondag mee bezig vrees ik.
Recentelijk nog tegelijkertijd in 2(!) van dergelijke (zo niet ergere) soapstories verwikkeld geraakt maar aangezien dat een fanatieke Fokster en een fanatieke lurkster betreft en ik midden in een verbouwing zit heb ik maar besloten de daaruit voortvloeiende 30 topics even over te slaan.
Hoe nummer jij ze? Foto 14 van 1 maart 2008 zie ik niet zoveel bijzonders aan namelijkquote:Op zondag 9 maart 2008 15:21 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik heb gekeken. Je hebt niks te veel gezegd. Veeg me op.
Foto 14 van 1 maart 2008.![]()
![]()
En foto 29.![]()
![]()
Foto 33 is mijn persoonlijke favoriet tot nu toe.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |