abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57262016
Precies. Als je al begint met liegen over jezelf
pi_57262020
Tvp
Klussen deel 1 en 2
  zondag 9 maart 2008 @ 14:19:23 #103
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_57262239
Ik moest lollen om die conversatie met die iets minder begaafde dame
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 9 maart 2008 @ 14:20:24 #104
84009 girllover
You had me at hello
pi_57262257
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:19 schreef soylent het volgende:
Ik moest lollen om die conversatie met die iets minder begaafde dame
Ja, die was top. Dat het aar geen bal kan schelen hoe andere culturen leven. En over die bingo en dat bordueren. Ik lag op de grond van het lachen.
pi_57262384
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:05 schreef girllover het volgende:
Dat vind ik niet grappig. Dat vind ik triest.

Zijn insteek is: In de kroeg vallen ze voor me en komt er soms een relatie uit voort. Op internet klikken ze me bij voorbaat al weg ivm leeftijd. Dus cheat ik een beetje en als het tijdens de date klikt, dan hoop ik dat ze me 't leugentje vergeven.

En tot nu toe heeft 1tje dat gedaan, 1tje niet en de laatste vond hij zelf niets
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 9 maart 2008 @ 14:41:12 #106
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_57262724
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:50 schreef Silenus het volgende:
Even gekopieerd uit een mail die ik ooit naar een vriend stuurde. Heb namelijk een briljante mailwisseling gehad met een gestoord wijf.

Allereerst het profiel van Dolfinbianc:
[..]

-----------------------------------

Mijn eerste reactie hierop:

[..]

--------------------------------------------------------
Dit kreeg ik terug:
[..]

-----------------------------------------
Mijn reactie weer:

[..]

-----------------------------------------------
Haar reactie:

[..]

--------------------------------------------
Reactie 2:

[..]

---------------------------------
Mijn reactie daarop:

[..]

----------------------------------

En nu gaan we het krijgen, dit gaat echt alles slaan!

[..]

-----------------------------------
En dan leest ze m'n profiel, blijkbaar, want DIT stuurt ze erachteraan:
[..]

Ze was dus blijkbaar écht zwakzinnig, of ze was een gast die mij in de maling zat te nemen. Dat kan dus ook.

Even voor de duidelijkheid, dit was dus mijn profiel. Had ik speciaal even voor haar aangepast.
[..]

Samenvatting:
  zondag 9 maart 2008 @ 14:43:35 #107
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_57262787
Gelukkig heb ik mijn profiel nog niet voorbij zien komen in dit topic.
Verder dat meisje uit Gouda dat is toch erg voor haar. Ik hoop dat ze gelukkig wordt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 9 maart 2008 @ 14:49:22 #108
1484 kastanova
Ah mên..
pi_57262921
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Maar wat verwacht je dan? Dat je een waarheidsgetrouwe weergave leest?
Dat zou in mijn geval zoiets worden als;

Ik, 30 jarige self proclaimed stoot met ongezonde obsessies en geldingsdrang zoekt man in de leeftijd van 25 tot 40 om samen oud mee te worden.
Ik hou niet van huishoudelijke taken, net als jij, dus zorg ervoor dat ik daar niet voor opdraai. Ik klaag over alles. Ook over jou, en dat doe ik consequent tegen de verkeerde mensen.
Ik heb een gat in mijn hand, ben mateloos inconsequent en verzin mijn principes waar jij bij staat. Ik draag zelden eigen verantwoordelijkheid, want als ik die toch bij een ander kan neerleggen is het toch ook opgelost?
Ik vloek, ik heb geen zin in jouw familie en ik denk 9 van de 10 keren voornamelijk aan mezelf.
Ik heb aardig wat van de wereld gezien, maar dat komt omdat een werkgever mij er ooit op uit stuurde. Tegenwoordig doe ik wat elke fantastieloze sukkel doet; ik ga elk jaar naar dezelfde plek. Want als het 1 keer leuk is, is het een tweede keer ook leuk.
Ik doe mijn best mijn lichaam apetijtelijk te houden, maar die ijdelheid is enkel voor mijzelf en mijzelf alleen.
Bij enige tegenslag en perioden van zelfhaat, neig ik ernaar flink uit te dijen. Because I can.
Ik ben met vlagen hilarisch, maar eigenlijk altijd ten koste van iemand of iets anders. Zelfspot ken ik natuurlijk ook, maar ook daar ben ik zuinig en alleen IK mag grapjes over mezelf maken.
Ik manipuleer en dreig om mijn zin te krijgen en ik schroom niet om bepaalde zaken glashard te ontkennen.
Ik zal zeker weleens tegen je liegen. Because I can.
Over het algemeen ben ik een trouwe hond, die je door dik en dun zal steunen. Tot ik iets beters vind.

Hell, ik zou mezelf niet daten
Je vergeet je borderline...
Hetgeen ik inmiddels toch een heel wat veelzeggendere "eigenschap" vind dan het gehele bovenstaande verhaal.

Hell, ik zou je zelfs daten na het bovenstaande verhaal gezien je eerlijkheid, maar dan zou het waarschijnlijk wéér aflopen met een 14-delige topicreeks .
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 9 maart 2008 @ 14:51:18 #109
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57262954
Weer?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 9 maart 2008 @ 14:56:20 #110
1484 kastanova
Ah mên..
pi_57263068
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:51 schreef gronk het volgende:
Weer?
Kasta, de ex en het geld en verder....
  zondag 9 maart 2008 @ 14:58:13 #111
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57263106
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:49 schreef kastanova het volgende:

[..]

Je vergeet je borderline...
Hetgeen ik inmiddels toch een heel wat veelzeggendere "eigenschap" vind dan het gehele bovenstaande verhaal.

Hell, ik zou je zelfs daten na het bovenstaande verhaal gezien je eerlijkheid, maar dan zou het waarschijnlijk wéér aflopen met een 14-delige topicreeks .
Ik heb helemaal geen borderline, trut , ik ben hooguit wat agressief.

En daten zit er niet in. Je bent zoals je weet geen relatie-materiaal.
  zondag 9 maart 2008 @ 14:59:07 #112
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57263129
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:56 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oh, die.

Maarreehh.. no offence hoor, maar ik schat SHE toch wel wat hoger in dan 'n partyflockbeebje...

hoewel ik wel gok dat de fall-out als 't stukloopt redelijk spectaculair zal zijn
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 9 maart 2008 @ 14:59:36 #113
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57263142
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:56 schreef kastanova het volgende:

[..]

De titel spreekt boekdelen. Ik kende deze nog niet, het zal vast vermakelijk zijn.
pi_57263211
Een paar weken terug ben ik via rp een leuke meid tegengekomen. Beetje maf profiel, en zo is ze in het echt ook.

Laatst had ze het erover dat ze naar de rp singlesparty wilde. Op de site staan foto's van vorige party's. Nu ben ik niet persé uiterlijk gericht, een leuk gezicht is uiteraard mooi meegenomen, maar als je die foto's ziet. Er staan me daar een partij ugly motherfuckers bij elkaar, dat wil je niet weten.

Kijktip dus!

http://www.relatieplanet.(...)ma.asp?Info=20080322
  zondag 9 maart 2008 @ 15:06:32 #115
1484 kastanova
Ah mên..
pi_57263247
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:58 schreef SHE het volgende:
relatie
.
  zondag 9 maart 2008 @ 15:09:47 #116
1484 kastanova
Ah mên..
pi_57263316
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:59 schreef SHE het volgende:

De titel spreekt boekdelen. Ik kende deze nog niet, het zal vast vermakelijk zijn.
Oh, dat zeker.. Je bent er echter wel de gehele zondag mee bezig vrees ik .

Recentelijk nog tegelijkertijd in 2(!) van dergelijke (zo niet ergere) soapstories verwikkeld geraakt maar aangezien dat een fanatieke Fokster en een fanatieke lurkster betreft en ik midden in een verbouwing zit heb ik maar besloten de daaruit voortvloeiende 30 topics even over te slaan .
  † In Memoriam † zondag 9 maart 2008 @ 15:11:25 #117
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_57263361
:')
  zondag 9 maart 2008 @ 15:14:15 #118
84009 girllover
You had me at hello
pi_57263421
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
  zondag 9 maart 2008 @ 15:15:41 #119
84009 girllover
You had me at hello
pi_57263449
Deze dan:

"IK; Moeder, brunette, sportief, adrem, sociaal, positief ingesteld , spiritualiteit , eigenwijs, zelfstandig

JIJ; Een eerlijke , spontane en sportieve vent die midden in het leven staat en niet bang is om dat te delen

SAMEN; Soulmates, Unconditional"

Dat "brunette" ertussen ook echt; waar slaat het op. En waarom heeft ze van "spiritualiteit" niet "spiritueel" gemaakt?

En ze zoekt dus een spontane, sportieve man die niet bang is om te delen dat hij midden in het leven staat?
  zondag 9 maart 2008 @ 15:17:54 #120
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_57263503
Ik sta midden in het leven. Maar ik houd het lekker voor mezelf.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 9 maart 2008 @ 15:19:02 #121
84009 girllover
You had me at hello
pi_57263525
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:17 schreef soylent het volgende:
Ik sta midden in het leven. Maar ik houd het lekker voor mezelf.

Haar type ben je dan niet hoor, want zij zoekt iemand die het wel wil delen.
  zondag 9 maart 2008 @ 15:21:11 #122
84009 girllover
You had me at hello
pi_57263579
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:03 schreef jippii_ het volgende:
Een paar weken terug ben ik via rp een leuke meid tegengekomen. Beetje maf profiel, en zo is ze in het echt ook.

Laatst had ze het erover dat ze naar de rp singlesparty wilde. Op de site staan foto's van vorige party's. Nu ben ik niet persé uiterlijk gericht, een leuk gezicht is uiteraard mooi meegenomen, maar als je die foto's ziet. Er staan me daar een partij ugly motherfuckers bij elkaar, dat wil je niet weten.

Kijktip dus!

http://www.relatieplanet.(...)ma.asp?Info=20080322
Ik heb gekeken. Je hebt niks te veel gezegd. Veeg me op.

Foto 14 van 1 maart 2008.

En foto 29.

Foto 33 is mijn persoonlijke favoriet tot nu toe.
pi_57263713
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:15 schreef girllover het volgende:
Deze dan:

"IK; Moeder, brunette, sportief, adrem, sociaal, positief ingesteld , spiritualiteit , eigenwijs, zelfstandig

JIJ; Een eerlijke , spontane en sportieve vent die midden in het leven staat en niet bang is om dat te delen

Zo heb ik een keer een conversatie gehad. Als ik weer eens geen reaktie terug krijg, dan wil ik nog wel eens zuur gaan zieken...effe lekker. Moeten ze maar een geen interesse sturen

Heb eens op zo'n profiel gereageerd en toen volgde er zoiets uit:
"Hoi, ik ben een eerlijke spontane en sportieve vent die midden in het leven staat en ben niet bang om dat te delen"
...
"Hoi, ik had je laatst een berichtje gestuurd, maar kreeg geen reaktie, dus stuur ik het nog maar even"
"Ja sorry, had het wel gelezen, maar ik heb verder geen interesse. Ik denk niet dat we matchen"
"Maar jij zocht toch een eerlijke , spontane en sportieve vent die midden in het leven staat en niet bang is om dat te delen? En dat ben ik"
"Ja maar je bent mijn type niet"
"Hoe kan ik je type nou niet zijn. Je zoekt naar een eerlijke , spontane en sportieve vent die midden in het leven staat en niet bang is om dat te delen en dat ben ik dus"
"tja, je bent niet lelijk ofzo, maar ik zoek iemand met een ander uiterlijk, type weetjewel"
"Mens, zeg dan gewoon dat je op zoek bent naar een lekker ding en niet naar een eerlijke , spontane en sportieve vent die midden in het leven staat en niet bang is om dat te delen"

Het moet eens duidelijk worden dat profielen geen ruk uitmaken. Internetdaten is een vleesmarkt. Profieltekst is nutteloze versiering
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 9 maart 2008 @ 15:30:00 #124
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57263795
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:09 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oh, dat zeker.. Je bent er echter wel de gehele zondag mee bezig vrees ik .

Recentelijk nog tegelijkertijd in 2(!) van dergelijke (zo niet ergere) soapstories verwikkeld geraakt maar aangezien dat een fanatieke Fokster en een fanatieke lurkster betreft en ik midden in een verbouwing zit heb ik maar besloten de daaruit voortvloeiende 30 topics even over te slaan .
Als eerste; sorry TS voor de offtopic kwatsch
Ten tweede, Kasta..ik heb het topic gelezen en het vervolg ook. Nu ben ik redelijk goed in het profilen van mensen, maar ik heb bij jou denk ik hele grote steken laten vallen.
Ik weet dat je een blaag bent en dat je het leven niet al te serieus neemt, maar hoe je bij zo'n griet terecht bent gekomen is voor mij een absoluut raadsel. Sterker nog, ik kan het bijna niet geloven.
Liefiepiefie? Mattie? Defqon? Hair extensions? De vriendin van de broer? Haar kleding?

Als dit echt geen geintje is, dan ga ik morgen mijn baas overtuigen jou in Costa! deel 2 een prominente rol te geven
pi_57263853
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:21 schreef girllover het volgende:

[..]

Ik heb gekeken. Je hebt niks te veel gezegd. Veeg me op.

Foto 14 van 1 maart 2008.

En foto 29.

Foto 33 is mijn persoonlijke favoriet tot nu toe.
Hoe nummer jij ze? Foto 14 van 1 maart 2008 zie ik niet zoveel bijzonders aan namelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')