Eh ik mag hopen dat dat wel eerder duidelijk was? Laten we zeggen al bij haar profiel... Toegegeven het werd wel van kwaad tot ergerquote:Op maandag 10 maart 2008 13:03 schreef Silenus het volgende:
Na haar laatste mail was me wel duidelijk dat ze niet helemaal spoorde en heb ik haar ook niet meer teruggemaild.
quote:Op maandag 10 maart 2008 13:12 schreef Liquidootje het volgende:
Onzin, ze heeft jouw avances geweigerd he
Houd eens op me te volgen.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:12 schreef Liquidootje het volgende:
Onzin, ze heeft jouw avances geweigerd he
Kerel, nogmaals: vrouwen reageren niet. Op datingsites zijn de mannen de jagers. De enige vrouwen die op jouw profiel zullen reageren zijn kansloze dikkerds, kansloze lelijkerds met kind of vrouwen uit 3e wereldlanden die in het Engels massa-mail spammen.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:27 schreef Fakkan het volgende:
Hmm. Er wordt hier heel veel gepraat over trieste relatieprofielen, maar hoe ziet de ideale relatieprofiel er dan uit? Het zou leuk zijn om, bij wijze van experiment, met zijn allen de perfecte relatieprofiel proberen te verzinnen en te kijken hoeveel vrouwen daarop zullen reageren. Uiteraard hebben wij ook iemand nodig die dat bijhoudt en in de naam van de wetenschap wil ik mijzelf wel daarvoor opofferen. Wat vinden jullie ervan....?
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Kerel, nogmaals: vrouwen reageren niet.
Jij gebruikt er ook een als avatar!quote:Op maandag 10 maart 2008 12:26 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom moet je nu een gehandicapte gebruiken
Idd, de enige mogelijkheid om als man ook écht contact te krijgen met iemand die je mogelijk wat interesseert is dus om je bij de 1000 kanslozen te voegen die haar ook een bericht sturen. En dan moet je nog maar eens zien er met je kop bovenuit te steken.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Kerel, nogmaals: vrouwen reageren niet. Op datingsites zijn de mannen de jagers. De enige vrouwen die op jouw profiel zullen reageren zijn kansloze dikkerds, kansloze lelijkerds met kind of vrouwen uit 3e wereldlanden die in het Engels massa-mail spammen.
Alleen als je profiel nieuw is zul je een paar reakties van potientele dates krijgen en daarna is het over
quote:
ik had ineens een deja-vuquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:50 schreef Silenus het volgende:
Even gekopieerd uit een mail die ik ooit naar een vriend stuurde. Heb namelijk een briljante mailwisseling gehad met een gestoord wijf.
Allereerst het profiel van Dolfinbianc:
[..]
-----------------------------------
Mijn eerste reactie hierop:
[..]
--------------------------------------------------------
Dit kreeg ik terug:
[..]
-----------------------------------------
Mijn reactie weer:
[..]
-----------------------------------------------
Haar reactie:
[..]
--------------------------------------------
Reactie 2:
[..]
---------------------------------
Mijn reactie daarop:
[..]
----------------------------------
En nu gaan we het krijgen, dit gaat echt alles slaan!
[..]
-----------------------------------
En dan leest ze m'n profiel, blijkbaar, want DIT stuurt ze erachteraan:
[..]
Ze was dus blijkbaar écht zwakzinnig, of ze was een gast die mij in de maling zat te nemen. Dat kan dus ook.![]()
Even voor de duidelijkheid, dit was dus mijn profiel. Had ik speciaal even voor haar aangepast.![]()
[..]
Samenvatting:
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
Haha ik zat net op PaiQ
Hij: haaij
Ik: Hoi
Hij: hoe gaat het
Ik: Goed hoor, daar/
Hij: jah ook goed op me gezonheid naar
Ik: Wat vervelend
Hij: ja ik moet heel hard oesten en zo niet fijn
Ik: Nee, ik bedoel je Nederlands
Rick22 heeft je uit zijn contactlijstje gehaald!
Hihi.
Ik zal 'm er gelijk bijzetten!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:11 schreef CherryLips het volgende:
ik ben nog aan het bijlezen maar ben m'n eigen profiel (nog) niet tegengekomen *phew*.
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
Haha ik zat net op PaiQ
Hij: haaij
Ik: Hoi
Hij: hoe gaat het
Ik: Goed hoor, daar/
Hij: jah ook goed op me gezonheid naar
Ik: Wat vervelend
Hij: ja ik moet heel hard oesten en zo niet fijn
Ik: Nee, ik bedoel je Nederlands
ah, altijd leuk ja, mensen die een berichtje sturen en keihard FOKKER!! roepen en dat ik denk:quote:Op maandag 10 maart 2008 23:44 schreef jippii_ het volgende:
[..]
Teruggevonden! Had 'm wel eens gezien, en gereageerd!
Haha, ik hield het bij ' Nice Cherrylips!' of iets in die richting. Was een tijdje terug al weerquote:Op maandag 10 maart 2008 23:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ah, altijd leuk ja, mensen die een berichtje sturen en keihard FOKKER!! roepen en dat ik denk:wtf?
.
Ja, dat was ik dus.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:53 schreef CherryLips het volgende:
oja. Maar ik heb dus ook mensen gehad die alleen FOKKER riepen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |