quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:43 schreef girllover het volgende:
Ik heb er weer een paar:
- "Ik vind 'de Westerse wereld' wat oppervlakkig, materialistisch en asociaal geworden." Da's wel diepzinnig zeg.![]()
- "Dus ben je politiek gezien links en wil je me ook nog delen met mijn hond?"![]()
- "Heb een brede interesse; sporten, motorrijden (ja ja, maar ben geen mannelijk type hoor), skieen, paardrijden, reizen, zon, strand, zee". Dat "ja ja" ook echt.![]()
- "Hij reist graag door verre landen en wil hij nog veel van het leven genieten...samen met mij! Yes!!"![]()
- "ik kan een heel verhaal beginnen over de prins op het witte paard, of liever gezegd op die rode sportmotor."![]()
- "Het is natuurlijk heel verleidelijk om een enorm scala van eigenschappen, die ik wenselijk vind in een man en die te samen mijn ideale man vormen, hier te etaleren. De kans is groot dat ik daarmee potentieel hele aantrekkelijke en boeiende mannen afstoot, omdat ze niet aan mijn wensenpakket kunnen voldoen."![]()
- "Geen man die op zoek is naar een magere lat die alleen op sla leeft, maar die net als ik dol op lekker eten is." Er zit ook echt niks tussen een magere lat een een potvis in blijkbaar.![]()
- "Ik hou van veerkrachtige mannelijke mannen, tikje jongensachtig en die niet bang zijn ook hun gevoelige kant te laten zien, (zonder gelijk bij alles in huilen uitbarsten;)."![]()
- "sociaal, stedentrips (binnen en buiten Europa), financieel, backpacken, links en rechts, 24, studerend, Harry Potter, rechts, nuchter, trein, Australië, dromen…., Ipod, drukke baan, lente, lachen, Lonely Planet, zon, fietsen, eilanden, vrienden, theater, en nog veeel veel meer!!!"![]()
En deze tekst vind ik echt hilarisch:
"Whatever!
Don't have much to say, take a look at my profile and if u think something there intrest u then give me a shout. i am not really one of those people that preaches and even say what they are not, i believe in reality, truth and honesty.just ask me anything u wanna know and i will give u a perfect answer. that reminds me, for profiles without a picture or message without a picture i don't answer them but i do delete them cos since u can see my picture why woun't i see urs, u got something to hide? moreover all this ik heb je oproep gelezen wil ik ook niet, if u don't have something to say pls just pass me by. if u call me ur friend i will call u my friend.
Remember what goes around comes around
CHEERS ALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Dat begin met "Whatever!' ook echt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:36 schreef girllover het volgende:
We hebben volgens mij een winnaar:
"'handje-in-handje-met-vier-blote-voetjes-een-deel-van-de-Hollandse-kustlijn-af-te-lopen-om-vervolgens-afgepeigerd-neer-te-strijken-voor-een-goede-fles-wijn-of-wanneer-afwezig-blikjes-koud-bier-om-vervolgens-elkaars-levens-en-het-leven-in-het algemeen-vol-met-interessante-gebeurtenissen-en-onzinnigheden-eens-goed-relativerend-onder-de-loep-te-nemen-om-vervolgens-over-te-gaan-in-een-slap-ouwehoeren-over-bijvoorbeeld-de-laatste-show-van-theo-maassen-tussendoor-elkaars-rug-insmerend-want-het-is-hoog-zomer-en-dan-samen-op-het-idee-komen-en-te-besluiten-diezelfde-dag-nog-de-thalys-te-pakken-want-in-parijs-schijnt-die-avond-een-heel-leuk-optreden-te-zijn..."
Die laatste 'zin'.Daar krijg ik echt jeuk van, ja 'echt. Wat onzettend geforceerd spontaan zeg. Vooral dat drammerige "diezelfde dag nog'
En waarom staan die streepjes tussen alle woorden in?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:45 schreef girllover het volgende:
En nog een. Deze tekst is zo mogelijk nog erger dan de vorige. De allerergste dingen heb ik vet gemaakt:
"A few words from me to you, die ik belangrijk vind, mij enigszins omschrijven en mijn aandacht trekken..
Aanvulling, attent, avondmens, buiten, candles, caring, charming, class, dansen, details, doorzettingsvermogen, eerlijk, eigenzinnig, energiek, enthousiast, Faithless, family, flexibel, friends, gentleman, gezelligheid, groei, hotels, humor, inhoud, interessant, jezelf zijn, kieskeurig, kritisch, kuiltjes, kwaliteit, lachen, lekker, lief, lingerie, mening, muziek, nieuwsgierig, ogen, ondernemend, organized, ouder, passie, perfectionistisch, personality, Quest, realistisch, reizen, romantiek, rustig, scones, serieus, shoes, Snapple, sociaal, soulmate, speed, spontaan, stabiel, Starbucks, steenbok, stijlvol, strand, tanden, Uggs, uniek, verantwoordelijk, verwennen, verzorgd, vrolijk, vrouwelijk, waarderen, waarheid, watermeloen, wijs, zee, zelfontwikkeling, zelfrespect, zon."
Hoe is het mogelijk dat zo'n vrouw nog alleenstaand is!
Ik heb het nog helemaal gelezen ook, eigenlijk even kansloosquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:34 schreef Neverending het volgende:
[..]
Ik heb het nog helemaal gelezen ook, eigenlijk even kansloos![]()
het is nooit goed...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:32 schreef Chrrris het volgende:
TVP.
Heb heel wat grappige verhaaltjes gelezenen vroeg me toen af...
Wanneer is 't eigenlijk wel goed? Is 't eigenlijk wel een keertje goed?
Heb 't idee dat alle teksten vrijwel als belachelijk kan worden gezien en men beter niet verteld over wat hij/zij zoekt en hoe hij/zij is.
Ach deze topic reeks is allang geen klacht meer, maar puur vermaakquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:32 schreef Chrrris het volgende:
TVP.
Heb 't idee dat alle teksten vrijwel als belachelijk kan worden gezien en men beter niet verteld over wat hij/zij zoekt en hoe hij/zij is.
Wat mij betreft als iemand bijvoorbeeld schrijft dat je lief en zorgzaam is en dat ze iemand mist die van haar houdt met wie ze leuke dingen kan doen. En dan misschien iets over werk en hobbies.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:32 schreef Chrrris het volgende:
TVP.
Nee, dan moet je in [Centraal] Het blije, kleine grote vreugdetopic #2 zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:39 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ach deze topic reeks is allang geen klacht meer, maar puur vermaakdaar is dit Forum toch voor?
Ik rofl bijna van mijn stoel af.quote:-bent zo heeeel af en toe gewoon letterlijk en figuurlijk die arm om mijn schouder en het luisterende oor(n.b. alleen luisteren is genoeg...ik hoef op zulke momenten echt geen tips of oplossingen)
Oké, fair enough.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:43 schreef Biogarde het volgende:
In overleg naar R&P!
--->> R&P. Have fun
Het verbaast me nog dat ze in haar profiel niet gaat schelden dat je er nooit voor haar bent.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:46 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, top inderdaad. Had hem nog niet tot me laten doordringen.
Dank je wel (voor zover ik dat op mezelf mag betrekken).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:50 schreef DarkElf het volgende:
deel 1 was hilarisch![]()
soms zijn er echt heerlijke topics hier op FOK!
avontuurlijk en wispelturigquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef girllover het volgende:
"Ik, een lieve, leuke, avontuurlijke, wispelturige dame, hoop dat een normale, stoere, slimme, mooie, lieve, mannelijke man dit leest en het de moeite waard vindt om te reageren."
Pssst...die staan niet op die site. Kusje.![]()
Is dat serieus?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Over het algemeen ben ik een trouwe hond, die je door dik en dun zal steunen. Tot ik iets beters vind.
genoeg kanslozen die natuurlijk willen "proberen" jou in te tomenquote:
Ik moest meteen denken aan dit liedje ja jim, jaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef girllover het volgende:
* Eisenpakket
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef girllover het volgende:
*enorme waslijst aan eisen*
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Maar wat verwacht je dan? Dat je een waarheidsgetrouwe weergave leest?
Dat zou in mijn geval zoiets worden als;
Ik wel, maar ik ben bang dat ik na een paar dagen ruzie met mezelf zou krijgen omdat ik zo'n bijdehand ettertje ben, dat altijd gelijk wil krijgen (en daar rustig een paar dagen op wacht).quote:Hell, ik zou mezelf niet daten
Jah, da's nog zoiets waar ik me godsgruwelijk aan erger: van die dames met tikkende eierstokken die eigenlijk alleen maar op zoek zijn naar een spermadonor annex financieringsbron.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]Jezus, dat is echt absurd. Je moet zelfs al voorbereid zijn op toekomstige kinderen. Ziek mens.
We zouden samen de wereld veroveren..of TBS opgelegd krijgenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:13 schreef gronk het volgende:
[..]![]()
Ik zou 't ook zo op kunnen schrijven. Ow, dat van dat gat in je hand lijkt me wel lastig, maar de beste oplossing daarvoor lijkt me 2 gescheiden bankrekeningen.
[..]
Ik wel, maar ik ben bang dat ik na een paar dagen ruzie met mezelf zou krijgen omdat ik zo'n bijdehand ettertje ben, dat altijd gelijk wil krijgen (en daar rustig een paar dagen op wacht).
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:25 schreef SHE het volgende:
[..]
We zouden samen de wereld veroveren..of TBS opgelegd krijgen
Als iemand dit zou posten heeft hij/zij iig lef en/of gevoel voor humor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Ik, 30 jarige self proclaimed stoot met ongezonde obsessies en geldingsdrang zoekt man in de leeftijd van 25 tot 40 om samen oud mee te worden.
Ik hou niet van huishoudelijke taken, net als jij, dus zorg ervoor dat ik daar niet voor opdraai. Ik klaag over alles. Ook over jou, en dat doe ik consequent tegen de verkeerde mensen.
Ik heb een gat in mijn hand, ben mateloos inconsequent en verzin mijn principes waar jij bij staat. Ik draag zelden eigen verantwoordelijkheid, want als ik die toch bij een ander kan neerleggen is het toch ook opgelost?
Ik vloek, ik heb geen zin in jouw familie en ik denk 9 van de 10 keren voornamelijk aan mezelf.
Ik heb aardig wat van de wereld gezien, maar dat komt omdat een werkgever mij er ooit op uit stuurde. Tegenwoordig doe ik wat elke fantastieloze sukkel doet; ik ga elk jaar naar dezelfde plek. Want als het 1 keer leuk is, is het een tweede keer ook leuk.
Ik doe mijn best mijn lichaam apetijtelijk te houden, maar die ijdelheid is enkel voor mijzelf en mijzelf alleen.
Bij enige tegenslag en perioden van zelfhaat, neig ik ernaar flink uit te dijen. Because I can.
Ik ben met vlagen hilarisch, maar eigenlijk altijd ten koste van iemand of iets anders. Zelfspot ken ik natuurlijk ook, maar ook daar ben ik zuinig en alleen IK mag grapjes over mezelf maken.
Ik manipuleer en dreig om mijn zin te krijgen en ik schroom niet om bepaalde zaken glashard te ontkennen.
Ik zal zeker weleens tegen je liegen. Because I can.
Over het algemeen ben ik een trouwe hond, die je door dik en dun zal steunen. Tot ik iets beters vind.
Hell, ik zou mezelf niet daten
Ja, inderdaad. En het erge is dat dat niet eens een overdrijving is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:15 schreef gronk het volgende:
[..]
Jah, da's nog zoiets waar ik me godsgruwelijk aan erger: van die dames met tikkende eierstokken die eigenlijk alleen maar op zoek zijn naar een spermadonor annex financieringsbron.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:13 schreef girllover het volgende:
Laatst kwam ik iemand tegen die zei dat haar grootste wens in het leven was om oma te worden. Moeder worden hoefde ze niet per se zei ze, maar wel oma.
Ik welquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Ik, 30 jarige self proclaimed stoot met ongezonde obsessies en geldingsdrang zoekt man in de leeftijd van 25 tot 40 om samen oud mee te worden.
Ik hou niet van huishoudelijke taken, net als jij, dus zorg ervoor dat ik daar niet voor opdraai. Ik klaag over alles. Ook over jou, en dat doe ik consequent tegen de verkeerde mensen.
Ik heb een gat in mijn hand, ben mateloos inconsequent en verzin mijn principes waar jij bij staat. Ik draag zelden eigen verantwoordelijkheid, want als ik die toch bij een ander kan neerleggen is het toch ook opgelost?
Ik vloek, ik heb geen zin in jouw familie en ik denk 9 van de 10 keren voornamelijk aan mezelf.
Ik heb aardig wat van de wereld gezien, maar dat komt omdat een werkgever mij er ooit op uit stuurde. Tegenwoordig doe ik wat elke fantastieloze sukkel doet; ik ga elk jaar naar dezelfde plek. Want als het 1 keer leuk is, is het een tweede keer ook leuk.
Ik doe mijn best mijn lichaam apetijtelijk te houden, maar die ijdelheid is enkel voor mijzelf en mijzelf alleen.
Bij enige tegenslag en perioden van zelfhaat, neig ik ernaar flink uit te dijen. Because I can.
Ik ben met vlagen hilarisch, maar eigenlijk altijd ten koste van iemand of iets anders. Zelfspot ken ik natuurlijk ook, maar ook daar ben ik zuinig en alleen IK mag grapjes over mezelf maken.
Ik manipuleer en dreig om mijn zin te krijgen en ik schroom niet om bepaalde zaken glashard te ontkennen.
Ik zal zeker weleens tegen je liegen. Because I can.
Hell, ik zou mezelf niet daten
Er zitten kansloze profielen tussen, maar de mate waarop jij je er aan ergert laat de frustratiemeter ook tot het maximum komen. Ben je misschien toch seksueel gefrustreerd genoeg om een willekeurig iemand uit de voorgaande profielen te neuken?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:03 schreef girllover het volgende:
Er zitten zelfs complete recepten tussen:
"Recept van de maand:
Men neme
Kopje optimisme
Mespuntje relativeringsvermogen
Scheutje humor
2 Pretoogjes
1 Strak buikje
1 Glas algemene ontwikkeling
2 Kopjes halfvol Italiaans temprament
En een snufje kwetsbaarheid"
Een mespuntje relativeringsvermogen.![]()
Ik zit net te denken, sommige van die profielen lijken gewoon een poging te zijn om geen relatie te vinden. Net als mensen die verplicht solliciteren en het soort brief schrijven waarmee je niet eens voor een gesprek wordt uitgenodigd.
Sorry, ik kan je niet helemaal volgen. Ik vind die profielen suf en daarom reageer ik er niet op. Er zitten ook profielen tussen waarop ik wel reageer. Maar zoals ik al diverse keren heb geschreven kan ik erom lachen sinds ik ze hier post. Voorheen stoorde ik me er enorm aan, nu lach ik erom, maar ik vind het wel triest.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:12 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Er zitten kansloze profielen tussen, maar de mate waarop jij je er aan ergert laat de frustratiemeter ook tot het maximum komen. Ben je misschien toch seksueel gefrustreerd genoeg om een willekeurig iemand uit de voorgaande profielen te neuken?
Ik weet niet of dat zou lukken. De kans is groot dat ze me allemaal afwijzen. Ze zijn allemaal erg kieskeurig en willen het liefst iemand als George Clooney. En ik beleef trouwens nooit wilde avonturen.quote:Date er eens 1 om te kijken hoe ze in het echt zijn en doe hier uiteraard verslag van de wilde avonturen die je beleefd hebt.
Godskolere. Lui die daarop reageren interesseert het echt geen flikker wat voor persoon er achter dit soort gezwam schuilgaat.. zolang het een gat heeft is het het proberen waardquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:08 schreef girllover het volgende:
"Groene appels-de geur van de lente-bloesems-de vacht van een kat-bloody mary met extra tabasco-vroege ochtendwandeling in het Vondelpark-kroeg-Volkskrant-glimlach-jazz-fietsen over de grachten-oesters-nieuwsgierig-Rachmaninov-leergierig-reizen-boekenkasten tot aan het plafond-wit katoen-thai"
Zou er überhaupt iemand zijn die dit leest en denkt "Da's mijn type"? Beginnen met "groene appels"; dat slaat toch echt nergens op?
Joh, de meeste van dat soort profielen komen er helemaal niet aan toe om te daten. Ver voor je ook maar een date kunt maken is mevroj al afgehaakt wantquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:12 schreef Heldopsokken het volgende:
Date er eens 1 om te kijken hoe ze in het echt zijn en doe hier uiteraard verslag van de wilde avonturen die je beleefd hebt.
Ja, precies. Een van de dingen die me tegenstaan bij de vrouwen van wie ik de profielen post is dat ze toch alleen een knappe, hoogopgeleide, charmante, grappige, stoere, etc. man willen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Joh, de meeste van dat soort profielen komen er helemaal niet aan toe om te daten. Ver voor je ook maar een date kunt maken is mevroj al afgehaakt want
-het is niet 'leuk'
-er is geen 'klik'![]()
-je foto's bevallen haar niet.
-je stem bevalt haar niet.
-andere mensen zijn eng!
Yep. Een groot aantal van die dames wil een man met de volgende eigenschappen:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:16 schreef girllover het volgende:
Ik weet niet of dat zou lukken. De kans is groot dat ze me allemaal afwijzen. Ze zijn allemaal erg kieskeurig en willen het liefst iemand als George Clooney. En ik beleef trouwens nooit wilde avonturen.
Ja en je vindt het alleen vermakelijkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:18 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, precies. Een van de dingen die me tegenstaan bij de vrouwen van wie ik de profielen post is dat ze toch alleen een knappe, hoogopgeleide, charmante, grappige, stoere, etc. man willen.
De eerste 4 redenen lijken me volledig legitiem.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Joh, de meeste van dat soort profielen komen er helemaal niet aan toe om te daten. Ver voor je ook maar een date kunt maken is mevroj al afgehaakt want
-het is niet 'leuk'
-er is geen 'klik'![]()
-je foto's bevallen haar niet.
-je stem bevalt haar niet.
-andere mensen zijn eng!
Vooral ja. Maar probeer je me er dan van te overtuigen dat ik het allemaal verschrikkelijk erg vind?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:23 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ja en je vindt het alleen vermakelijk![]()
Ik heb heel veel profielen bekeken. En die heb ik voor het grootste deel gepost.quote:Je hebt de helft van dit topic volgepost. Hoeveel profielen heb jij in de afgelopen dagen wel niet lopen bekijken, dat je met al deze voorbeelden komt. Volgens mij houd je je wat te veel met daten bezig.
Wel, duh.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:24 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
De eerste 4 redenen lijken me volledig legitiem.
Ja, klinkt bekend. Het lijkt soms alsof de vrouwen die je via die sites tegenkomt al blij zijn met de illusie dat iemand ze leuk vindt en dat het contact nooit in het echt lijtk te hoeven ontstaan. Ze willen iemand die ze gelukkig maakt maar ze willen niet (meer) gekwetst worden. En de mogelijkheid om gekwetst te worden is natuurlijk inherent aan het opbouwen of hebben van een relatie. Niet dat ik dat zelf een fijn idee vind maar het is wel de realiteit.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:56 schreef gronk het volgende:
[..]
Wel, duh.![]()
Punt is dat 't vrouwbeeld wat je krijgt van vrouwen op datingsites nou niet bepaald positief is. Zo uit de losse pols:
-dames die je om de drie dagen een one-liner sturen. Zeg maar, 'chat'-ten per e-mail. Hoe je iemand in dat tempo een beetje leert kennen: geen idee.
-dames die je hele lappen tekst sturen (hier en daar zichtbaar ge-copy-pasted). Tsja.
-dames met een volkomen nietszeggend profiel, met als bijna letterlijkte quote bij 'dingen die mijn partner over mij zou moeten weten ' daar moet mijn partner maar achter komen als-ie me beter leert kennen, *hihi*.', die dan een mailtje naar je sturen. Jah, doe dan je best maar om een leuk (want het moet Leuk zijn) mailcontact op te zetten, als man.
Ik heb genoeg van dat soort gevallen gedropt vanwege ' niet interessant', maar een paar heb ik, just for kicks, door laten gaan. Puur om te kijken hoelang zoiets nou zou duren, en of dat ooit concreet zou worden.
Oh, haalt 't niet in je hoofd om al te vroeg te vragen om te bellen, omdat mailtjes versturen te veel tijd kost. Dan moet je haast wel een ontzettende creep zijn.![]()
-----------------------------------quote:
Ben op zoek naar een jongen die: eerst mij beter wilt leren kennen via chat en dan pas over 2 weekjes een date wilt ( niet eerder want dat is te snel ) , ( ik weet trouwens wat ik wil in mijn leven ) , graag kookt maar geen opleiding voor kok heeft gedaan, tussen de 22 en 26 is, in de buurt en niet ver van gouda woont, geen sport activiteiten op vakantie wilt doen als survaivel, berg beklimmen, wandelen, surfen en zeilen ( maar wel van zwemmen houdt, bowlen en midgetgolf op vakantie ), niet mij dwingt om toch op een sport te gaan en NOOIT MIJ DWINGT TOT EERDER SEX DAN EEN JAAR EN DUS EEN JAAR KAN WACHTEN TOT SEX WILLEN ( HET IS MIJN LICHAAM EN IK WIL HET DOEN OP MIJN MANIER EN NIET ANDERS ) IK WIL NOOIT LUISTEREN NAAR JONGENS DIE VINDEN DAT IK HET EERDER MOET DOEN ), 100 of meer te vertrouwen is, mij respecteerd zoals ik ben, mijn innerlijk wilt horen/ weten op chat,
( DE REST VRAAG JE MAAR OP de chat OF KOMEN WE SAMEN ACHTER TE WETEN ).
ik zoek ook een jongen die veel online is op msn savonds.
en nooit sochtends vroeg tussen : 7:00 uur en 12:00 uur.
zoek jij mij? EN WIL JE HET OOK ZO DOEN ZOALS IK. STUUR ME DAN BERICHT.
ik zoek geen jongens boven de 26 jaar. nadat ik jarig ben geweest wordt dat boven de 27.
Beroep eten opscheppen voor bewoners in verzorgingshuizen
Opleidingsniveau mbo
Mijn hobby's zijn vanalles, borduren, soaps volgen dagelijks, chatten, autorijden, dvd kijken, dominoday
Eten vanalles behalve sommige groenten en sommige salades
Muziek vanalles behalve sommige nummers van sommige artiesten
Sport fietsen naar mijn werk. (5 dagen in de week )
Boek niks, ik wil geen boek en houdt niet van boeken lezen
--------------------------------------------------------quote:Hallo Dolfhiebianc22!
Ik heb je profiel gelezen, en het spreekt me enorm aan. Je bent een leuke meid om te zien. Ik kook graag (maar ben geen kok van beroep), ben 24 en woon zoals je ziet in utrecht. Op vakantie doe ik graag bowlen of minigolf, in ieder geval iets rustigs. Zeilen enzo gaat me allemaal veel te hard.
IK WIL JE VERDER OOK NIET DWINGEN TOT SEX IK WIL BEST EEN JAAR WACHTEN VOORAL VOOR EEN MOOIE VROUW ALS JOU WIL IK BEST WACHTEN.
Ik wil best over je te weten komen meer, zoals je innerlijk enzo.
Of misschien als je het leuk vind, ga ik vrijdag stappen in utrecht. Heb je misschien zin om samen naar een leuke tent te gaan en wat te drinken? Ik ben 'savonds veel online trouwens, en nooit tussen 7u en 12u. Ik hoop dat het je bevalt.
Kusjes,
the one.
-----------------------------------------quote:hoi
sorry maar dat uitgaan wat je net zei gaat me te vlug, ik wil eerst rustig met je op msn kletsen en je daarop beter leren kennen.
ik ben deze maand weinig online, heb het enorm druk.
sorry. ik kan je wel bericht sturen wanneer ik tijd heb op msn.
ik wil eerst met je kennis maken op msn 4 weken en daarna misschien uitgaan om je beter te leren kennen en een date afspreken in gouda.
maar wel liever in gouda.
in een grote stad zoals utrecht kan ik niet tegen.
ik voel me in zulke steden niet veilig.
vandaar dat ik in gouda liever wil uitgaan met jou over een maand of over 2 maanden.
ik moet me wel veilig kunnen voelen als ik je 2 maanden goed leer kennen op msn.
wat is je msn?
ik stuur je bericht wanneer ik wel op msn kan zijn savonds.
gr en kusjes terug
-----------------------------------------------quote:Hallo,
ik wacht liever met msn geven, ik vind dat gevaarlijk. Dat doe ik pas als ik je wat beter heb leren kennen, ik hoop dat je dat niet erg vind.
Wat vind je trouwens van mijn gedicht op mijn profiel? Ik heb nog veel meer van zulke gedichten, gedichten is mijn hobby. (net als acteuren)
Als ik nog wat van je hoor voel ik me denk ik veilig genoeg om je m'n msn te geven. dan kunnen we hopelijk snel uitgaan in gouda, of in utrecht aanstaande vrijdag want daar hoop ik nog steeds op.
kuskus
--------------------------------------------quote:ik wil niet mee vrijdag en ik kan ook niet dan.
en ja ik houdt wel van gedichten, maar houdt niet van lezen. daarom ook niet gedichten lezen. wel horen.
en ik wil niet zo snel een date daarom wil ik en kan ik helaas niet mee vrijdag, ik had het je al gezegd, heb het enorm druk. helaas ook komende vrijdagavond erg druk.
ik wil wel wat meer vertellen via relatieplanet over mijzelf!!
vindt je dat wel goed? om het zo te doen en af te spreken. en als je je daarna veilig genoeg voelt om je msn te geven: dan moet je me dat even laten weten.
ik heb nu even weinig tijd om je reactie terug te doen vandaag.
ik zit morgen wel weer op de pc en stuur dan een bericht met wat ik allemaal in mijn leven doe.
oke? afgesproken zo?
gr en kusjes
---------------------------------quote:HOI
sorry had gisteravond toch geen tijd om je een bericht te schrijven.
sorry bij deze stuur ik het je nu.
ik had gisteravond een sinterklaas bingo en smiddags had ik ook sinterklaas bingo.
verder over mij:
ik ben dus bianca, ben 10 december jarig, wordt dan 22 alweer.
ik woon nog steeds bij mijn ouders tot en met mijn 25e jaar. want voor die tijd hoef ik nog niet het huis uit te gaan. ik kan niet zelfstandig een huishouden doen, heb beperkingen.
we hebben hier 2 huisdieren: een hond benji, en een valkparkiet speedy.
verder heb ik talloze hobby's:
zoals: borduren, dolfijnen spullen sparen, muziek luisteren, soaps kijken dagelijks ( ik wil nooit een aflevering missen want ben gehecht aan de soaps ), kleed knopen, vrijwiligerswerk, mijn eigen vaste baan, tegenwoordig hoort er ook bij een beetje als taxi chaufeuse spelen voor mijn ouders en familie met mijn auto, ik kijk ook films zo nu en dan, ik kijk gewoon ook spelletjes op tv, af en toe verjaardagen, soms shoppen als ik wat nodig heb, ik ben vaak weg in december": heb dan veel verjaardagen, veel bingo's, veel feestjes, enzovoort., ik houdt van dansen.
ik heb op styldansen gezeten, op reddend zwemmen.
verder zit ik niet op een sport maar val wel af door mijn werk.
ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik niet sport?
ik werk vaak maar ben ook vaak en af en toe vrij.
werk bijna niet in het weekend.
ik heb het enorm naar mijn zin op het werk.
en dat was het zo'n beetje.
als er weer iets in mij opkomt om te vertellen hoor je het wel of vraag je het maar wat je nog wilt weten.
vertel eens iets over jou zelf?
misschien komen we overeen met elkaar.
zelfde interesses.
gr bianca en tot de volgende mail.
kijk jij ook soaps?
----------------------------------quote:HOI DOLFHIE,
woops capslock.
Hoe was je sinterklaasbingo gisteravond? Heb je nog wat gewonnen?
Hoe was je sinterklaasbingo gistermiddag? Heb je nog wat gewonnen?
Waarom kun je eigenlijk niet zelfstandig m'n huishouden doen? Wat voor beperkingen heb je dan?
Leuk van je huisdieren, en wat hebben ze een grappige namen haha. Speedy, hoe kom je erop haha. Is het ook een snelle valkparkiet?
Ik ken trouwens niet zo snel een valkparkiet. Is dat een valk die lief tweet-tweet zegt en in een te kleine parkietenkooi zit?
Je hebt wel echt veel hobbys zeg! Ik vind bingo'en en borduren ook wel mooi. Net als gedichten schrijven en acteuren, ik hou heel erg veel van acteuren. Jammer dat je niet van gedichten lezen houdt, ik heb een klein gedicht voor je geschreven maar dat moet je dan maar overslaan.
Dolfhiebianc
Een woord met een klank
Bianca houdt van dolfijnen
En dat is dol fijn en
ze houdt van borduren
al hoeft dat ook weer geen uren te duren.
Wat voor vaste baan heb je eigenlijk en wat voor vrijwiligerswerk doe je?
Natuurlijk kijk ik ook soaps, vooral As the world turns, Dallas, Onderweg naar morgen, GTST, Married with children, Dr. Drake Ramore, The hills belong to us en 'what kind of stupid idiot are you'.
Kijk jij die ook allemaal?
Ik hoop van je te horen zodat we elkaar meer over elkaar te weten komen kunnen.
kus, the one
-----------------------------------quote:hoi the one
sorry dat ik zo laat nog bericht stuur.
had het echt erg druk afgelopen weekend.
waarom staat er woops capslock?
met de sinterklaasbingo smiddags kon ik niks winnen want ik moest ouderen in het verzorgingshuis helpen met de bingo en alleen hun kunnen wat winnen.
savonds heb ik niks gewonnen met de bingo.
hopelijk heb ik 22 december meer geluk want dan heb ik weer een bingo.
ik kan niet zelfstandig een huishouden doen, omdat ik geen wasgoed kan sorteren en enorm slecht kan koken.
dat wilt niet zeggen dat ik mijn moeder niet help met het huishouden.
want ik help haar met de vaatwasser inruimen, ik strijk zakdoeken ( voor geld ) want als ik er niks voor krijg doe ik niet strijken.
verder help ik niet met koken maar wel met ovenschotels maken.
ik kan geen 3 dingen tegerlijk doen en bij koken moet dat wel.
ik kan ook niet de tijd in de gaten houden, voor die drie dingen die op het vuur staan.
ik ben slecht in onthouden van bijvoorbeeld hoe laat de aardappels gingen koken. en daarom kan ik de tijd ook niet in de gaten houden.
ik heb heel veel beperkingen wat mijn werk betreft.
ik kan slecht onthouden, dat komt doordat ik vroeger zuurstof tekort had. ik sloeg veel keren blauw aan in mijn gezicht.
verder had ik eerst een langzaamwerktempo maar dat is veranderd doordat ik steeds dezelfde werkzaamheden doe gaat mijn werktempo omhoog.
ik moet mijn werk in stappen leren.
en dat gebeurt sinds mei 2007.
sinds die datum heb ik een vaste baan in een keuken voor verzorgingshuizen in gouda en omstreken.
de naam benji hebben we van een dierenprogramma wat vroeger op tv kwam.
namelijk natte neuzen.
de naam speedy hebben we van die disneyfiguren.
speedy conzales.
hij is snel met vliegen. en zit niet altijd in zijn kooi dus.
hij praat in zichzelf en zegt zijn naam. en hoi, en hij doet geluiden na zoals: van de magnetron. en een deur nadoen als die piept.
hij doet ook de telefoon na.
ik houdt ook van acteurs en actrices.
daarom ben ik zo'n soap fan en kijk ik al trouw na mijn soaps en heb ik nog nooit een aflevering gemist.
ik kijk al 10 jaar naar onm en gtst.
de bold is nog niet zo lang. dat kijk ik nog maar 6 jaar.
as the world turns volg ik nooit want dan kijk ik iets anders op tv.
en as the world turns komt op gekke tijden soms.
ik houdt wel van gedichten lezen maar als ze maar lekker kort zijn zoals deze. en ik spaar nog stickers ook en postzegels van dolfijnen.
zijn ze lang dan wil ik die niet lezen ( kost me veel tijd ).
vrijwilligerswerk is in verzorgingshuis de savelberg in gouda.
ik doe dat al 2 jaar.
dallas kijk ik niet, dan doe ik chatten om die tijd of een programma kijken op tv waar ik van houdt dus spelletjes, married with children kijk ik ook niet, dr. drake ook niet, ramore ook niet, the hills belong to us en what kind of stupid idiot are you ook niet.
ik kijk wel: lotto weekend miljonairs, achmea quiz, mijn soaps natuurlijk ( bold, onm en gtst ), miljoenenjacht, 1 tegen 100, sommige films, idols, so you wanna be a popstar. enzovoort.
maar geen comedy's meer, want die ik leuk vond zijn gestopt op tv.
zoals kees en co en mijn dochter en ik.
ik heb vanavond geen tijd om je een bericht te sturen, er komt visite.
vindt je het erg dat ik niet sport?
of juist wel erg?
wat studeer je?
welke talen spreek jij goed?
wat zijn jou hobby's?
heb jij huisdieren?
en wat voor soort muziek houdt jij van?
ik houdt niet van vakantie met culturen want ik wil geen enkele taal meer leren ( is teveel om te onthouden ), en te moeilijk en ik houdt niet van die culturen want het interesseerd me geen bal hoe hun leven. en ik kan slecht tegen meer dan 30 graden want ik verbrand heel snel. ook met zonnebrandcreme.
en ik ben dichtbij landen gewender. want die taal ken ik wel dus duits, engels en nederlands. de franse taal haat ik want dat is een rottaal en te moeilijk voor mij om te leren.
dat is mijn mening over dat van reizen op jou profiel.
ik hoop dat je wel naar landen wilt waar ze de taal spreken die ken.
maar niet naar landen waar het hoger dan 30 graden is.
oh ja ik houdt ook niet van museums enzo dat interesserd me ook niks en wil ik ook niet in geintereseerd raken. ook niet de culturen.
ik wil wel later naar ( duitsland, engeland, ierland, florida, nederland, belgie, ( curacao, alleen voor de dolfijnen want dolfijnen intereseren me alles ).
ik wil graag antwoordt op al mijn vragen als dat kan.
ik houdt het namelijk bij op de computer omdat ik slecht ben in onthouden.
gr en kus bianca
quote:hoi the one
ik zie ineens dat je een hindoe bent en dat zoek ik juist niet.
ik wil me ook niet eraan aanpassen.
en ik zie dat je 3 kinderen hebt!!!!!!!!!!!!!!!! is dit waar?
en dat zoek ik al helemaal niet want ik wil nog geen kinderen opvoeden op deze leeftijd. ik moet eerst boeken daarover in huis hebben want anders kan ik geen ervaring krijgen erin.
wil je hier alsjeblieft eerst op antwoorden.
gr bianca
als dit waar is wil ik je niet verder leren kennen.
sorry zo'n jongen zoek ik niet en wil ik niet hebben in mijn leven.
ik zoek iemand zonder kinderen en zonder geloof.
-----------------------------------------
Samenvatting:quote:Hallo,
wat léuk dat je een kijkje neemt op m'n profiel! Enorm fijn dat je de tijd neemt om te kijken wat me nu zo bezighoudt.
Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben The one, 24 en studeer in Utrecht. Ik heb het hier enorm naar m'n zin!!!!!!!
Ik houdt ervan om te lachen maar ik kan ook serieus zijn. Een avondje weg vind ik leuk, maar op de bank hangen vind ik ook niet mis. Ik vind het leuk om op vakantie te gaan met cultuur, maar soms is het ook leuk om ergens naartoe te gaan waar je kunt zonnen!
Waar ik ook van houd is gedichten maken, ik heb hier een gedicht gemaakt waar ik nu heel erg mee bezig ben en ik hoop dat je laat weten wat je ervan vindt!
Het gedicht heet: relaties
Relaties
Mijn leven zit vol met spaties
kleine tussenpozen
waarin ik niet kan vozen
dat doet me heel veel pijn
om niet met jou samen te zijn
EN NOG IETS! IK WIL HET EERSTE JAAR GEEN SEX HET IS MIJN LICHAAM EN IK DOE ERMEE WAT IK WIL EN DIT IS MIJN MANIER EN IK WIL NIET DAT VROUWEN ZEGGEN DAT IK EERDER SEX MOET!!!
Ohja, alleen reageren als je tussen de 24 en 30 bent, totdat ik jarig ben dan is het 31.
doeg!!11
Beroep werkloos
Opleidingsniveau wo
Burgerlijke staat gescheiden
Religie hindoe
Aantal kinderen 3
Kinderwens nee
Ik sport veel
Roken > 31 per dag
Alcohol > 5 per dag
Ik heb huisdieren ja
Ik hou van huisdieren nee
Soort woning penthouse
Mijn hobby's zijn ik heb een hekel aan hobby's
Eten alles behalve sommige groenten en sommige salades
Muziek Alles behalve sommige muziek van sommige artiesten
Sport Sommige sporten behalve sommige.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:50 schreef Silenus het volgende:
Even gekopieerd uit een mail die ik ooit naar een vriend stuurde. Heb namelijk een briljante mailwisseling gehad met een gestoord wijf.
Allereerst het profiel van Dolfinbianc:
[..]
-----------------------------------
Mijn eerste reactie hierop:
[..]
--------------------------------------------------------
Dit kreeg ik terug:
[..]
Mijn reactie weer:
[..]
-----------------------------------------------
Haar reactie:
[..]
--------------------------------------------
Reactie 2:
[..]
---------------------------------
Mijn reactie daarop:
[..]
----------------------------------
En nu gaan we het krijgen, dit gaat echt alles slaan!
[..]
En dan leest ze m'n profiel, blijkbaar, want DIT stuurt ze erachteraan:
[..]
Ze was dus blijkbaar écht zwakzinnig, of ze was een gast die mij in de maling zat te nemen. Dat kan dus ook.![]()
Even voor de duidelijkheid, dit was dus mijn profiel. Had ik speciaal even voor haar aangepast.![]()
[..]
Samenvatting:
Ach, ergens kan ik 't best begrijpen hoor. Maar aan de andere kant, mijn god, als ik in cafe binnenloop dan kan ik ook gewoon met vrouwen kleppen. En dan hoef ik niet eerst twintig 'examens' af te leggen om mevrouw in het echt te zien.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:30 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, klinkt bekend. Het lijkt soms alsof de vrouwen die je via die sites tegenkomt al blij zijn met de illusie dat iemand ze leuk vindt en dat het contact nooit in het echt lijtk te hoeven ontstaan.
Vergeet niet dat vrouwen op dating sites wel zo veeleisend mogen zijn. Voor de meesten is een datingsite gewoon wat extra's voor de lol. Voor al die mannen die honderden berichtjes sturen naar dezelfde dame (getallen van 3.500 in 2 maanden zijn niet vreemd) is het bittere noodzaak, dus zij mogen inderdaad niet al te veeleisend zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef girllover het volgende:
Toen ik het onderstaande profiel las, moest ik even denken aan een opmerking uit het vorige topic van iemand die schreef dat het eigenlijk te gek voor woorden is dat sommige mensen die het van een relatiesite moeten hebben zo veeleisend zijn. Laten we even zeggen dat dat zo is en lees dan het onderstaande.
En als je dan in je profiel zet 'ik ben eigenlijk doodnormaal, leef gewoon mijn leven, ga zo nu en dan uit, heb genoeg dingen om mezelf bezig te houden' , dan ben je retesaaiquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:25 schreef girllover het volgende:
Dit vind ik écht irritant:
"[...] en ik vind vies worden niet erg (dus tuinieren, varkensstal uitmesten, door de modder lopen is allemaal goed, trek wel mijn laarzen en oude kleding aan. Mijn nagels? Ik ben geen tutje die oeverloos vijlt en lakt, heb wel wat beters te doen. Dat wil echter niet zeggen dat ze niet verzorgd zijn)."
Bij álles maar dan ook echt bij álles schrijven vrouwen ofwel positieve dingen over zichzelf in hun profiel ofwel negatieve maar dan is het weer de positieve variant. "Gezond jaloers" kwam ik ook in een profiel tegen.
Zo'n opmerking dat je niet oeverloos je nagels vijlt maar ook niet onverzorgd bent, zal ongetwijfeld iedereen aanspreken maar is daardoor nogal algemeen Net als "Ik ben niet graatmager maar ook geen potvis."
3500 in 2 maanden lijkt me sterk overdreven.: zoveel *spam* krijg ik nog niet eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat vrouwen op dating sites wel zo veeleisend mogen zijn. Voor de meesten is een datingsite gewoon wat extra's voor de lol. Voor al die mannen die honderden berichtjes sturen naar dezelfde dame (getallen van 3.500 in 2 maanden zijn niet vreemd) is het bittere noodzaak, dus zij mogen inderdaad niet al te veeleisend zijn
Dat impulsieve weekendje weg komt wel vaak terug he. Je zou bijna denken dat het steeds dezelfde is die dat schrijftquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:11 schreef girllover het volgende:
Dit vind ik ook weer treurig:
"Ik ben een enthousiast, vrolijk, passioneel, respectvol, warm en emotioneel persoon die met beide benen stevig op de grond staat. Ik hou van het leven met al zijn gekkigheden. Ik heb een leuke baan, woon in hartje Amsterdam en heb leuke vriendinnen en vrienden om gezellige dingen mee te doen. Ga graag een avondje uit, hapje eten in een fancy restaurant, dansen op de beats van house etc, loungen, naar de film en alles wat je nog meer kunt bedenken. Doe veel impulsieve dingen: zoals op een donderdag besluiten dat je het weekend in Antwerpen door gaat brengen. Reizen, sporten (fitness, zwemmen, hardlopen) en muziek (maken, mixen) zijn mijn grootste passies.
Naast mijn drukke leven vind ik het heerlijk om gewoon thuis te relaxen met een boek op schoot of een film in de DVD-speler."
Wat identiteitloos allemaal zeg.
Ik krijg die engels mailtjes ook weleens op hyves-achtige sites (niet op Hyves zelf), met complimentjes over mijn foto... die er niet op staatquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:30 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, klinkt bekend. Het lijkt soms alsof de vrouwen die je via die sites tegenkomt al blij zijn met de illusie dat iemand ze leuk vindt en dat het contact nooit in het echt lijtk te hoeven ontstaan. Ze willen iemand die ze gelukkig maakt maar ze willen niet (meer) gekwetst worden. En de mogelijkheid om gekwetst te worden is natuurlijk inherent aan het opbouwen of hebben van een relatie. Niet dat ik dat zelf een fijn idee vind maar het is wel de realiteit.
Ik krijg tegenwoordig vaak Engelstalige berichtjes van meisjes die schrijven "You nice person. I like you. Want to know me. We can walk in moonshine". Ik moet oppassen dat ik niet naast m'n schoenen ga lopen met al die aandacht hoor.![]()
Leuk topic, wel.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:07 schreef nozem het volgende:
Nou chapeau Silenus, je hebt een zwakzinnige voor de gek zitten houden.
Wat niet wegneemt dat ik af en toe een beetje moest grinniken..
WTF moet je daar nou meequote:Ik hoop een leuke jongen te vinden die bij me past,
hij hoeft niet knap te zijn maar bij mij gaat het om het innerlijk (natuurlijk ook wel een beetje om het uiterlijk!). Ik ben een beetje aan de wilde kant en ik heb veel behoeftes, ik ben al ontmaagd.
Jezusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef girllover het volgende:
Toen ik het onderstaande profiel las, moest ik even denken aan een opmerking uit het vorige topic van iemand die schreef dat het eigenlijk te gek voor woorden is dat sommige mensen die het van een relatiesite moeten hebben zo veeleisend zijn. Laten we even zeggen dat dat zo is en lees dan het onderstaande.
"Jij:
-bent fysiek aantrekkelijk, netjes en verzorgd gekleed, beschaafd, innemend, je hebt manieren geleerd en die pas je ook toe in gezelschap (tussen de nodige maffe acties en geintjes door dan)
-verstaat de kunst om mij op een feestje met een blik of een aanraking te laten weten dat je mij nog steeds ziet staan(dus als ik me aan het einde van de avond aan je sta voor te stellen.. dan kom ik je eigenlijk melden dat ik je nog niet opgevallen was)
-ziet ook dat wasjes, de vaat, de strijk en het stofzuigen echt niet vanzelf gebeuren (ook bij jou thuis heb je geen kaboutertjes gespot)
- snapt hoe alle huishoudelijke apparaten werken omdat je ze regelmatig zelf ook gebruikt (en dan ga ik er voor het gemak gewoon ook direct van uit dat ze het daarna nog deden)
- gaat regelmatig zelf wat met vrienden ondernemen, net zoals ik dat doe (n.b. regelmatig is dus niet 6 dagen per week)
-kunt koken(.. en heren.. ik heb dan dus nìet over hoogstandjes met de pizzakoerier, de frituurpan, een ei of een magnetronmaaltijd.. )
-bent creatief in het verzinnen (en uitvoeren) van romantische verrassingen (overtref me maar eens..ik daag je uit!!)
-bent zo heeeel af en toe gewoon letterlijk en figuurlijk die arm om mijn schouder en het luisterende oor(n.b. alleen luisteren is genoeg...ik hoef op zulke momenten echt geen tips of oplossingen)
-zegt waar nodig sorry als iets geheel en al aan jezelf te wijten is, dus neemt verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag (dus als je je als een idioot gedragen hebt... kom je daar eerlijk voor uit en ga je niet de omstandigheden de schuld geven)
-kunt klussen (liefst beter dan ik.. maar evengoed is ook prima)
-wilt uiteindelijk ook graag kinderen en hebt erover nagedacht hoe je dat in je leven zou kunnen gaan inpassen, welke normen en waarden je jouw kinderen bij zou willen brengen (dus je vindt het net zo belachelijk als ik als je een andere man hoort zeggen dat hij “op zijn kinderen moet passen van zijn vrouw”)
-drinkt best wel eens alcohol, maar niet overmatig veel en het is voor jou geen MUST om een leuke avond te hebben. En je gebruikt ook geen drugs natuurlijk (ja, ff serieuze noot ertussen.. ik wil niet elke keer rijden na een feestje)
-bent niet bang om mensen te ontmoeten en vermaakt je ook prima op een feestje als ik niet de hele avond in je buurt ben (dus ik hoef je handje niet de hele avond vast te houden omdat je anders een wordt met de muur)
-accepteert dat je nooit met iedereen volledig op 1 lijn zult zitten (ook met mij niet.. ieuw !!)
-zult andere mensen nooit bewust kwetsen, ook niet als je ruzie of een discussie hebt (ik vind goed ruziemaken best belangrijk... ik gooi niet met modder...dus wil het ook niet van je ontvangen)
-bent maximaal 45 jaar oud en minimaal zo oud als ik (en in je doen en laten vertoon je gedrag dat bij deze leeftijd hoort, uiteraard)
-verstaat de kunst om dit hele verhaal met een glimlach te lezen, omdat je gevoel voor humor goed ontwikkeld is.(Ironie komt ook in jouw verhalen en gesprekken naar voren.. anders praten we zo langs elkaar heen he)
-verstaat de kunst van plagen zonder dat het als pesten ervaren wordt (nadenkertje dit)
-zegt ook gewoon wat je bedoelt en draait niet om de hete brij heen (dus niet oeverloos uitwijden als het in 2 zinnen te vertellen is.... mag met geintjes overigens juist weer wel)
-vertelt gewoon zelf over je blunders en misstappen, dus ik hoor ze nooit als eerste van anderen (moet ik het weer goed zitten praten...no way dat ik dat doe)"
Daar zou ik op reageren!quote:Op zondag 9 maart 2008 00:26 schreef Knipoogje het volgende:
"Gierige botterik zoekt lelijk ambitieus mormel om dvd's door de slijtplekken op de bank heen te duwen."
BWAAAAHAHAHAHHAHAHAHAAquote:Op zondag 9 maart 2008 00:51 schreef Knipoogje het volgende:
Kom deze net tegen op RP:
[..]
WTF moet je daar nou mee
Masterlijk dit.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:50 schreef Silenus het volgende:
Even gekopieerd uit een mail die ik ooit naar een vriend stuurde. Heb namelijk een briljante mailwisseling gehad met een gestoord wijf.
Allereerst het profiel van Dolfinbianc:
[..]
Mijn eerste reactie hierop:
[..]
--------------------------------------------------------
Dit kreeg ik terug:
[..]
Mijn reactie weer:
[..]
-----------------------------------------------
Haar reactie:
[..]
--------------------------------------------
Reactie 2:
[..]
---------------------------------
Mijn reactie daarop:
[..]
----------------------------------
En nu gaan we het krijgen, dit gaat echt alles slaan!
[..]
En dan leest ze m'n profiel, blijkbaar, want DIT stuurt ze erachteraan:
[..]
Ze was dus blijkbaar écht zwakzinnig, of ze was een gast die mij in de maling zat te nemen. Dat kan dus ook.![]()
Even voor de duidelijkheid, dit was dus mijn profiel. Had ik speciaal even voor haar aangepast.![]()
[..]
Samenvatting:
Dat zou wat zijn, een vriendin die maar een paar jaar scheelt met je dochterquote:Ik ben een heel erg sportieve en nog jongensachtige en goed uitziende man van 53 jaar. Ik zie er een stuk jonger uit als ik ben en voel me ook zo.
Ik ben wo opgeleid en heb ook een wo baan. Mijn kinderen studeren allebei en gaan steeds meer hun eigen weg.
We hebben een goede band met elkaar en we zien elkaar uiteraard nog erg vaak.
Ik heb het erg goed zoals het is maar ik vind het toch gezelliger met een leuke dame aan mijn zijde. Een dame die bij me past. Met zijn tweeën krijgt het leven zeker meer reliëf.
Belangrijk voor mij zijn er voor elkaar zijn, trouw, samen dingen ondernemen maar elkaar ook de nodige ruimte geven.
Het werk, vakantie, huiselijke gezelligheid, uitgaan, uit eten en actief bezig zijn en sporten zijn ook erg belangrijk voor mij.
Ben jij de dame, van iets jonger tot iets ouder dan ik, die het aandurft om via RP kennis met mij te maken en te zien wat daar eventueel voor moois uit kan opbloeien?
Zou dat niet een leuke uitdaging zijn?
Ik wacht de toekomst met enige spanning af.
Maar als hij dit nu naar 1000 vrouwen stuurt en er reageert er eentje positief is het wel een vent van 53 met een chick van midden 20... en dan is iedereen wel vet jaloersquote:Op zondag 9 maart 2008 13:39 schreef snadrem het volgende:
Krijg net een berichtje van het volgende profiel:
[..]
Dat zou wat zijn, een vriendin die maar een paar jaar scheelt met je dochter
quote:
Ik ben al gevonden, ik wòrd nog versierd. Dus sla mij maar over!
Ik heb wél mn tekst laten staan, zou zomaar als inspiratie vooor deze of gene kunnen dienen
------------------------------------------------------------------------------
ver·sie·ren (overgankelijk werkwoord; versierde, heeft versierd; versierder, versiering)
1 voorzien van versiering
2 langs officieuze weg regelen
3 verleiden
hof·fe·lijk (bijvoeglijk naamwoord; hoffelijker, meest hoffelijk; hoffelijkheid)
1 beleefd door ervoor te zorgen dat een ander zich op zijn gemak voelt
eti·quet·te (de)
1 geheel van beleefdheidsregels en omgangsvormen
EQ (het)
1 mate waarin iem. zijn eigen emoties doorziet en in staat is deze effectief te gebruiken
Jij:
-hebt bovenstaande definities eigenlijk helemaal niet nodig omdat je hier gewoon het lopende voorbeeld van bent (waar nodig zit en lig je natuurlijk ook wel eens)
-bent fysiek aantrekkelijk, netjes en verzorgd gekleed, beschaafd, innemend, je hebt manieren geleerd en die pas je ook toe in gezelschap (tussen de nodige maffe acties en geintjes door dan)
-verstaat de kunst om mij op een feestje met een blik of een aanraking te laten weten dat je mij nog steeds ziet staan(dus als ik me aan het einde van de avond aan je sta voor te stellen.. dan kom ik je eigenlijk melden dat ik je nog niet opgevallen was)
-ziet ook dat wasjes, de vaat, de strijk en het stofzuigen echt niet vanzelf gebeuren (ook bij jou thuis heb je geen kaboutertjes gespot)
- snapt hoe alle huishoudelijke apparaten werken omdat je ze regelmatig zelf ook gebruikt (en dan ga ik er voor het gemak gewoon ook direct van uit dat ze het daarna nog deden)
- gaat regelmatig zelf wat met vrienden ondernemen, net zoals ik dat doe (n.b. regelmatig is dus niet 6 dagen per week)
-kunt koken(.. en heren.. ik heb dan dus nìet over hoogstandjes met de pizzakoerier, de frituurpan, een ei of een magnetronmaaltijd.. )
-weet hoe je ervoor kunt zorgen dat we in bed alleBEI verzadigd in slaap zullen vallen (weet ik ook hoor)
-bent creatief in het verzinnen (en uitvoeren) van romantische verassingen (overtref me maar eens..ik daag je uit!!)
-bent zo heeeel af en toe gewoon letterlijk en figuurlijk die arm om mn schouder en het luisterende oor(n.b. alleen luisteren is genoeg...ik hoef op zulke momenten echt geen tips of oplossingen)
-zegt waar nodig sorry als iets geheel en al aan jezelf te wijten is, dus neemt verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag (dus als je je als een idioot gedragen hebt... kom je daar eerlijk voor uit en ga je niet de omstandigheden de schuld geven)
-kunt klussen (liefst beter dan ik.. maar evengoed is ook prima)
-wilt uiteindelijk ook graag kinderen en hebt erover nagedacht hoe je dat in je leven zou kunnen gaan inpassen, welke normen en waarden je jouw kinderen bij zou willen brengen (dus je vindt het net zo belachelijk als ik als je een andere man hoort zeggen dat hij “op zijn kinderen moet passen van zn vrouw”)
-drinkt best wel eens alcohol, maar niet overmatig veel en het is voor jou geen MUST om een leuke avond te hebben. En je gebruikt ook geen drugs natuurlijk (ja, ff serieuze noot ertussen.. ik wil niet elke keer rijden na een feestje)
-bent niet bang om nieuwe mensen te ontmoeten en vermaakt je ook prima op een feestje als ik niet de hele avond in je buurt ben (dus ik hoef je handje niet de hele avond vast te houden omdat je anders een wordt met de muur)
-verdient niet veel minder dan ik (meer is altijd goed.. ik werk 32 uur.. dus dat is echt geen grote eis)
-accepteert dat je nooit met iedereen volledig op 1 lijn zult zitten (ook met mij niet.. ieuw !!)
-zult andere mensen nooit bewust kwetsen, ook niet als je ruzie of een discussie hebt (ik vind goed ruziemaken best belangrijk... ik gooi niet met modder...dus wil het ook niet van je ontvangen)
-bent maximaal 37 jaar oud en minimaal zo oud als ik (en in je doen en laten vertoon je gedrag dat bij deze leeftijd hoort, uiteraard)
-verstaat de kunst om dit hele verhaal met een glimlach te lezen, omdat je gevoel voor humor goed ontwikkeld is.(Ironie komt ook in jouw verhalen en gesprekken naar voren.. anders praten we zo langs elkaar heen he)
-verstaat de kunst van plagen zonder dat het als pesten ervaren wordt (nadenkertje dit)
-zegt ook gewoon wat je bedoelt en draait niet om de hete brij heen (dus niet oeverloos uitwijden als het in 2 zinnen te vertellen is.... mag met geintjes overigens juist weer wel)
-vertelt gewoon zelf over je blunders en misstappen, dus ik hoor ze nooit als eerste van anderen (moet ik het weer goed zitten praten...no way dat ik dat doe)
Maar de grote hamvraag is nu.. wat krijgt die man die zichzelf in het bovenstaande herkent er nou voor terug? Nou, MIJ dus
Omschrijving van mij:
-Eigenwijs (als ik iets zeker weet)
-open (geen dubbele agenda, geen machtspelletjes)
-direct (ik kan maar duidelijk zijn.. zie dit profiel)
-opgewekt (prettig gestoord)
-bijdehand (ken je dat? Dat je gedachten er al uitvliegen voordat je je mond kunt sluiten?)
-positief (ik maak er het beste van en zie overal licht in tunneltjes)
-analytisch en probleemoplossend ingesteld (zie hierboven)
-gepassioneerd (..kuch)
-actief (voetballen, als ik straks weer een nieuwe kruisband heb)
-zorgzaam (ik help graag)
-zelfstandig (doe (bijna) alles zelf)
-praktisch (weet de inhoud van mn eigen gereedschapskoffer goed te gebruiken en verwissel mn eigen band)
-niet arrogant, wél zelfbewust en tevreden met hoe ik in het leven sta (en ik merk dat ik nog steeds bij leer)
-perfectionistisch ('t moet gewoon goed zijn)
-evenwichtig (weinig typisch "vrouwelijk" gedrag dus)
-in het bezit van een eigen auto én een eigen mening (enorme hekel aan bumperklevers ook... al krijgen ze die kans bijna niet.. het CJIB blìjft me post sturen))
-avondmens (dus meestal 's morgens wakker aan het worden onder de douche met de radio aan)
-muziekluisteraar (overal.. helaas op mn werk niet)
-boekenverslindster (vooral tijdens vakanties..tijdens het zonnen..op koude winterdagen in een lekkere stoel... in 1 ruk uit moeten ze)
-serieuze gesprekken (bij tijd en wijle.. hersenen hebben ook voeding nodig)
-giechelbuien (ga je weinig meemaken.. is vrouwending hé)
En lieve heren... het is dus nìet de bedoeling dat je je nu enorm gaat aanpassen om aan bovenstaande lijst te voldoen.
Je hebt het, OF niet.
Jezelf aanpassen gaat op de lange duur niet werken en dat zou ik ook niet van je willen vragen. Je bent zoals je bent, en dat heeft vast prima voor je gewerkt je hele leven. Of het met mij samen ook werkt, is de grote vraag.
Oh, je bent er nog? Mocht je een bericht willen sturen.. LEES EERST REGEL 1 !!
Bedenk bij het versturen van een bericht alleen wél dat het er op in gaan een keuze is.. van mij in dit geval..
Dus als je treffers wilt, bereid je dan ook alsjeblieft voor op missers!!
Ik wacht zijn toekomst ook met enige spanning af. Zijn er ook mannen van in de 50 op relatiesites die er niet jonger uitzien dan ze zijn en die niet jonger overkomen?quote:Op zondag 9 maart 2008 13:39 schreef snadrem het volgende:
Krijg net een berichtje van het volgende profiel:
[..]
Dat zou wat zijn, een vriendin die maar een paar jaar scheelt met je dochter
Mijn collega is 44, ziet eruit als 35 en geeft als leeftijd op datingsites e.d. dan ook gewoon 37 opquote:Op zondag 9 maart 2008 13:43 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik wacht zijn toekomst ook met enige spanning af. Zijn er ook mannen van in de 50 op relatiesites die er niet jonger uitzien dan ze zijn en die niet jonger overkomen?
Dat vind ik niet grappig. Dat vind ik triest.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Mijn collega is 44, ziet eruit als 35 en geeft als leeftijd op datingsites e.d. dan ook gewoon 37 op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |