abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57240710
Na uren (afzeik) vermaak om 'originele' profielen van Unieke mensen op Relatiewebsites presenteren wij nu: Trieste Relatieprofielen # 2

Om er weer in te komen hier wat toppertjes uit het vorige topic..
trieste relatiewebsiteprofielen
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 19:43 schreef girllover het volgende:
Ik heb er weer een paar:
- "Ik vind 'de Westerse wereld' wat oppervlakkig, materialistisch en asociaal geworden." Da's wel diepzinnig zeg.
- "Dus ben je politiek gezien links en wil je me ook nog delen met mijn hond?"
- "Heb een brede interesse; sporten, motorrijden (ja ja, maar ben geen mannelijk type hoor), skieen, paardrijden, reizen, zon, strand, zee". Dat "ja ja" ook echt.
- "Hij reist graag door verre landen en wil hij nog veel van het leven genieten...samen met mij! Yes!!"
- "ik kan een heel verhaal beginnen over de prins op het witte paard, of liever gezegd op die rode sportmotor."
- "Het is natuurlijk heel verleidelijk om een enorm scala van eigenschappen, die ik wenselijk vind in een man en die te samen mijn ideale man vormen, hier te etaleren. De kans is groot dat ik daarmee potentieel hele aantrekkelijke en boeiende mannen afstoot, omdat ze niet aan mijn wensenpakket kunnen voldoen."
- "Geen man die op zoek is naar een magere lat die alleen op sla leeft, maar die net als ik dol op lekker eten is." Er zit ook echt niks tussen een magere lat een een potvis in blijkbaar.
- "Ik hou van veerkrachtige mannelijke mannen, tikje jongensachtig en die niet bang zijn ook hun gevoelige kant te laten zien, (zonder gelijk bij alles in huilen uitbarsten;)."
- "sociaal, stedentrips (binnen en buiten Europa), financieel, backpacken, links en rechts, 24, studerend, Harry Potter, rechts, nuchter, trein, Australië, dromen…., Ipod, drukke baan, lente, lachen, Lonely Planet, zon, fietsen, eilanden, vrienden, theater, en nog veeel veel meer!!!"

En deze tekst vind ik echt hilarisch:
"Whatever!
Don't have much to say, take a look at my profile and if u think something there intrest u then give me a shout. i am not really one of those people that preaches and even say what they are not, i believe in reality, truth and honesty.just ask me anything u wanna know and i will give u a perfect answer. that reminds me, for profiles without a picture or message without a picture i don't answer them but i do delete them cos since u can see my picture why woun't i see urs, u got something to hide? moreover all this ik heb je oproep gelezen wil ik ook niet, if u don't have something to say pls just pass me by. if u call me ur friend i will call u my friend.
Remember what goes around comes around
CHEERS ALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Dat begin met "Whatever!' ook echt.
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:36 schreef girllover het volgende:
We hebben volgens mij een winnaar:

"'handje-in-handje-met-vier-blote-voetjes-een-deel-van-de-Hollandse-kustlijn-af-te-lopen-om-vervolgens-afgepeigerd-neer-te-strijken-voor-een-goede-fles-wijn-of-wanneer-afwezig-blikjes-koud-bier-om-vervolgens-elkaars-levens-en-het-leven-in-het algemeen-vol-met-interessante-gebeurtenissen-en-onzinnigheden-eens-goed-relativerend-onder-de-loep-te-nemen-om-vervolgens-over-te-gaan-in-een-slap-ouwehoeren-over-bijvoorbeeld-de-laatste-show-van-theo-maassen-tussendoor-elkaars-rug-insmerend-want-het-is-hoog-zomer-en-dan-samen-op-het-idee-komen-en-te-besluiten-diezelfde-dag-nog-de-thalys-te-pakken-want-in-parijs-schijnt-die-avond-een-heel-leuk-optreden-te-zijn..."

Die laatste 'zin'. Daar krijg ik echt jeuk van, ja 'echt. Wat onzettend geforceerd spontaan zeg. Vooral dat drammerige "diezelfde dag nog'

En waarom staan die streepjes tussen alle woorden in?
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 21:45 schreef girllover het volgende:
En nog een. Deze tekst is zo mogelijk nog erger dan de vorige. De allerergste dingen heb ik vet gemaakt:

"A few words from me to you, die ik belangrijk vind, mij enigszins omschrijven en mijn aandacht trekken..

Aanvulling, attent, avondmens, buiten, candles, caring, charming, class, dansen, details, doorzettingsvermogen, eerlijk, eigenzinnig, energiek, enthousiast, Faithless, family, flexibel, friends, gentleman, gezelligheid, groei, hotels, humor, inhoud, interessant, jezelf zijn, kieskeurig, kritisch, kuiltjes, kwaliteit, lachen, lekker, lief, lingerie, mening, muziek, nieuwsgierig, ogen, ondernemend, organized, ouder, passie, perfectionistisch, personality, Quest, realistisch, reizen, romantiek, rustig, scones, serieus, shoes, Snapple, sociaal, soulmate, speed, spontaan, stabiel, Starbucks, steenbok, stijlvol, strand, tanden, Uggs, uniek, verantwoordelijk, verwennen, verzorgd, vrolijk, vrouwelijk, waarderen, waarheid, watermeloen, wijs, zee, zelfontwikkeling, zelfrespect, zon."

Hoe is het mogelijk dat zo'n vrouw nog alleenstaand is!

Geblazen Genieten..!!
pi_57240808
tvp
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:26:55 #3
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57240821
Kick! Je zou bijna gaan internetdaten omdat het topvermaak is.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_57240846
Waarom starten we geen dating.fok.nl?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:36:03 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_57240987
Of zoals ik ooit las "Ik ben niet knap dus jij hoeft dat ook niet te zijn"
censuur :O
pi_57241025
teevaupee
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:15:32 #8
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_57241765
teeveepee
.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:17:29 #9
84009 girllover
You had me at hello
pi_57241798
"Ik ben inmiddels weer met mijn backpack op pad geweest: Maleisie , Kenia en Noord- India: prachtige landen!"

Dan vraag ik me altijd af hoe lang zo'n zin in dat profiel blijft staan. Straks staat hij er over vijf jaar nog in.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:20:00 #10
84009 girllover
You had me at hello
pi_57241866
"Ik kan ook intens genieten door op de bank, onder het genot van een wijntje, lekker een dvd'tje te kijken of een leuk gesprek te voeren."

Ooit schreven mensen dan "Ik vind het ook leuk om op de bank, onder het genot van een wijntje, lekker een dvd'tje te kijken of een leuk gesprek te voeren."

Maar tegenwoordig is het vrijwel allemaal genieten, passie, intens. Heel apart, omdat de meeste mensen volgens mij toch een 9-tot-5-baan hebben en een behoorlijk gestructureerd en niet al te avontuurlijk leven leiden.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:21:02 #11
84009 girllover
You had me at hello
pi_57241895
"Ik woon 5 minuten van het strand............ In de zomer en winter maak ik graag een strandwandeling of ga ik hardlopen.
En natuurlijk op een zonnige zomeravond bij een hippe strandtent met Café del Mar klanken op de achtergrond een Corona in de hand..............genieten van een mooie zonsondergang."

Natuurlijk.
pi_57241963
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:24:06 #13
84009 girllover
You had me at hello
pi_57241970
Toen ik het onderstaande profiel las, moest ik even denken aan een opmerking uit het vorige topic van iemand die schreef dat het eigenlijk te gek voor woorden is dat sommige mensen die het van een relatiesite moeten hebben zo veeleisend zijn. Laten we even zeggen dat dat zo is en lees dan het onderstaande.

"Jij:

-bent fysiek aantrekkelijk, netjes en verzorgd gekleed, beschaafd, innemend, je hebt manieren geleerd en die pas je ook toe in gezelschap (tussen de nodige maffe acties en geintjes door dan)

-verstaat de kunst om mij op een feestje met een blik of een aanraking te laten weten dat je mij nog steeds ziet staan(dus als ik me aan het einde van de avond aan je sta voor te stellen.. dan kom ik je eigenlijk melden dat ik je nog niet opgevallen was)

-ziet ook dat wasjes, de vaat, de strijk en het stofzuigen echt niet vanzelf gebeuren (ook bij jou thuis heb je geen kaboutertjes gespot)

- snapt hoe alle huishoudelijke apparaten werken omdat je ze regelmatig zelf ook gebruikt (en dan ga ik er voor het gemak gewoon ook direct van uit dat ze het daarna nog deden)

- gaat regelmatig zelf wat met vrienden ondernemen, net zoals ik dat doe (n.b. regelmatig is dus niet 6 dagen per week)

-kunt koken(.. en heren.. ik heb dan dus nìet over hoogstandjes met de pizzakoerier, de frituurpan, een ei of een magnetronmaaltijd.. )

-bent creatief in het verzinnen (en uitvoeren) van romantische verrassingen (overtref me maar eens..ik daag je uit!!)

-bent zo heeeel af en toe gewoon letterlijk en figuurlijk die arm om mijn schouder en het luisterende oor(n.b. alleen luisteren is genoeg...ik hoef op zulke momenten echt geen tips of oplossingen)

-zegt waar nodig sorry als iets geheel en al aan jezelf te wijten is, dus neemt verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag (dus als je je als een idioot gedragen hebt... kom je daar eerlijk voor uit en ga je niet de omstandigheden de schuld geven)

-kunt klussen (liefst beter dan ik.. maar evengoed is ook prima)

-wilt uiteindelijk ook graag kinderen en hebt erover nagedacht hoe je dat in je leven zou kunnen gaan inpassen, welke normen en waarden je jouw kinderen bij zou willen brengen (dus je vindt het net zo belachelijk als ik als je een andere man hoort zeggen dat hij “op zijn kinderen moet passen van zijn vrouw”)

-drinkt best wel eens alcohol, maar niet overmatig veel en het is voor jou geen MUST om een leuke avond te hebben. En je gebruikt ook geen drugs natuurlijk (ja, ff serieuze noot ertussen.. ik wil niet elke keer rijden na een feestje)

-bent niet bang om mensen te ontmoeten en vermaakt je ook prima op een feestje als ik niet de hele avond in je buurt ben (dus ik hoef je handje niet de hele avond vast te houden omdat je anders een wordt met de muur)

-accepteert dat je nooit met iedereen volledig op 1 lijn zult zitten (ook met mij niet.. ieuw !!)

-zult andere mensen nooit bewust kwetsen, ook niet als je ruzie of een discussie hebt (ik vind goed ruziemaken best belangrijk... ik gooi niet met modder...dus wil het ook niet van je ontvangen)

-bent maximaal 45 jaar oud en minimaal zo oud als ik (en in je doen en laten vertoon je gedrag dat bij deze leeftijd hoort, uiteraard)

-verstaat de kunst om dit hele verhaal met een glimlach te lezen, omdat je gevoel voor humor goed ontwikkeld is.(Ironie komt ook in jouw verhalen en gesprekken naar voren.. anders praten we zo langs elkaar heen he)

-verstaat de kunst van plagen zonder dat het als pesten ervaren wordt (nadenkertje dit)

-zegt ook gewoon wat je bedoelt en draait niet om de hete brij heen (dus niet oeverloos uitwijden als het in 2 zinnen te vertellen is.... mag met geintjes overigens juist weer wel)

-vertelt gewoon zelf over je blunders en misstappen, dus ik hoor ze nooit als eerste van anderen (moet ik het weer goed zitten praten...no way dat ik dat doe)"
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:25:48 #14
84009 girllover
You had me at hello
pi_57242002
Dit vind ik écht irritant:

"[...] en ik vind vies worden niet erg (dus tuinieren, varkensstal uitmesten, door de modder lopen is allemaal goed, trek wel mijn laarzen en oude kleding aan. Mijn nagels? Ik ben geen tutje die oeverloos vijlt en lakt, heb wel wat beters te doen. Dat wil echter niet zeggen dat ze niet verzorgd zijn)."

Bij álles maar dan ook echt bij álles schrijven vrouwen ofwel positieve dingen over zichzelf in hun profiel ofwel negatieve maar dan is het weer de positieve variant. "Gezond jaloers" kwam ik ook in een profiel tegen.

Zo'n opmerking dat je niet oeverloos je nagels vijlt maar ook niet onverzorgd bent, zal ongetwijfeld iedereen aanspreken maar is daardoor nogal algemeen Net als "Ik ben niet graatmager maar ook geen potvis."
pi_57242158
TVP.
Heb heel wat grappige verhaaltjes gelezen en vroeg me toen af...
Wanneer is 't eigenlijk wel goed? Is 't eigenlijk wel een keertje goed?
Heb 't idee dat alle teksten vrijwel als belachelijk kan worden gezien en men beter niet verteld over wat hij/zij zoekt en hoe hij/zij is.
pi_57242202
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef girllover het volgende:

EXTREEM LANG VERHAAL
Ik heb het nog helemaal gelezen ook, eigenlijk even kansloos
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:37:46 #17
84009 girllover
You had me at hello
pi_57242295
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:34 schreef Neverending het volgende:

[..]

Ik heb het nog helemaal gelezen ook, eigenlijk even kansloos
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:39:21 #18
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_57242321
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:32 schreef Chrrris het volgende:
TVP.
Heb 't idee dat alle teksten vrijwel als belachelijk kan worden gezien en men beter niet verteld over wat hij/zij zoekt en hoe hij/zij is.
het is nooit goed...

maar desalniettemin wel een grappig topic
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:39:43 #19
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_57242329
quote:
TVP.
Ach deze topic reeks is allang geen klacht meer, maar puur vermaak daar is dit Forum toch voor?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:39:53 #20
84009 girllover
You had me at hello
pi_57242334
quote:
TVP.
Wat mij betreft als iemand bijvoorbeeld schrijft dat je lief en zorgzaam is en dat ze iemand mist die van haar houdt met wie ze leuke dingen kan doen. En dan misschien iets over werk en hobbies.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:40:49 #21
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57242361
't valt me sowieso wel op dat vrouwen op 'n relatiesite moeite hebben om hun eigen 'marktwaarde' in te schatten.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:40:54 #22
84009 girllover
You had me at hello
pi_57242362
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:39 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ach deze topic reeks is allang geen klacht meer, maar puur vermaak daar is dit Forum toch voor?
Nee, dan moet je in [Centraal] Het blije, kleine grote vreugdetopic #2 zijn.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:42:59 #23
84009 girllover
You had me at hello
pi_57242404
Dit vind ik nou wél een keer een leuk profiel:

"Wat schrijf je over jezelf? moeilijk...
In ieder geval; ik hou van de natuur, water, groen, humor, recht door zee zijn (maar wel taktisch). Ik vind films leuk, normale, niet die ingewikkelde. Ik vind het leuk om de aktualiteiten te zien, beetje afwisseling tussen beiden. Ik hou van mensen die niet egoïstisch zijn en wat voor een ander over hebben, want zo ben ik zelf ook. Verder vind ik het leuk om een nieuw contact op te doen."

Hulde. Vooral die zin over die films.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:43:53 #24
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_57242429
In overleg naar R&P!

--->> R&P. Have fun
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:44:08 #25
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_57242436
quote:
-bent zo heeeel af en toe gewoon letterlijk en figuurlijk die arm om mijn schouder en het luisterende oor(n.b. alleen luisteren is genoeg...ik hoef op zulke momenten echt geen tips of oplossingen)
Ik rofl bijna van mijn stoel af.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')