abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 maart 2008 @ 08:37:53 #276
84009 girllover
You had me at hello
pi_57238218
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 01:20 schreef Principessa het volgende:

[..]

Er zijn veel mannen die een hoog lolita-gehalte anders heel vertederend/geil vinden
  zaterdag 8 maart 2008 @ 09:43:24 #277
84009 girllover
You had me at hello
pi_57238566
"Een heerlijke strandwandeling of een boswandeling, maar ook thuis zijn vind ik fijn. Heerlijk om met een dikke wolle trui een stuk te gaan lopen, lekker warm krijgen en rode wangen krijgen. Lekker een hapje eten, met een heerlijke fles wijn, spontaan op vrijdag je rugzak pakken en een stedentrip maken. Lekker niks plannen, gewoon doen!!"

zaterdag 8 maart 2008 @ 09:58:20 #278
84009 girllover
You had me at hello
pi_57238657
"In het cliché-maar-waar-kader van "je leeft maar één keer", wil ik zo veel mogelijk uit het leven halen. Zo heb ik laatst het boek "1001 natuurwonderen, de meest fascinerende plekken op aarde" gekocht en nu ben ik druk begonnen met afstrepen."

Ik hoop echt dat dit een grap is.

"Natuur, cultuur en reizen zijn erg belangrijk voor me. Zo heb ik al ééns een half jaar in Australie gestudeerd én met een busje door heel Zuid-Amerika gereden. In de toekomst zou ik graag in het buitenland willen gaan wonen."

Wow, da's echt avontuurlijk zeg. Met een busje door heel Zuid-Amerika gereden.

"Ben jij die stoere, grote vent (30-40jr, HBO/ WO) bij wie ik af en toe kan wegkruipen, die lief en betrouwbaar is? Ik val op zwaar intelligente mannen aan wiens humor ik verslaafd raak. Mannen die mijn grilligheid interessant vinden, mijn naïviteit schattig, mijn gevoeligheid herkennen, mannen die mij in eigenwijsheid minimaal evenaren en die mijn ondernemendheid stimuleren."
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:01:31 #279
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57238680
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 09:43 schreef girllover het volgende:
"Een heerlijke strandwandeling of een boswandeling, maar ook thuis zijn vind ik fijn. Heerlijk om met een dikke wolle trui een stuk te gaan lopen, lekker warm krijgen en rode wangen krijgen. Lekker een hapje eten, met een heerlijke fles wijn, spontaan op vrijdag je rugzak pakken en een stedentrip maken. Lekker niks plannen, gewoon doen!!"

Is wel leuk toch.
Ik doe het nooit, maar zou het wel leuk vinden.

Das misschien iets voor een profiel.

Er zijn heel veel dingen die ik leuk zou vinden: spontaan op vrijdag je rugzak pakken en een stedentrip maken. Lekker niks plannen, gewoon doen! Strandwandelingen maken en picknicken in de duinen, naaktzwemmen in meertjes verlicht door de volle maan, Backpacken in Australie...
Nooit gedaan allemaal, maar het lijkt me wel leuk

Ben lief, redelijk slim(maar geen hoge opleiding), houd van lezen, uit eten gaan en festivals, kan heeel erg kwaad worden(Maar heb altijd gauw spijt ), heb last van PMS, twee kinderen...

Ow ja, ik ben op zoek naar een aardige man, hoeft niet overdreven knap te zijn, maar graag wel lang, ik heb gemerkt dat ik op lange mannen val, kan ik ook niets aan doen...

Beter profiel?
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:01:57 #280
84009 girllover
You had me at hello
pi_57238682
"Mijn interesse: talen, terrorism studies, criminologie, psychologie, midden oosten studies, reizen en discoveren, mijn laptops, restauranten, cafes, vrienden/ innen, wandelen, music en andere leuke dingen. Mijn favorite dieren: Koalas, tijgers en katten. Mijn favorite autos: Jeep, Land Rovers, Range Rovers, Land Cruisers. Mijn fav music style : Rock, Hardrock, Opera."

Zo, hardrock en opera, dat zijn echt tegenstellingen zeg. Ze heel echt heel veelzijdig. En ze heeft nog meer dan één laptop ook!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:03:22 #281
84009 girllover
You had me at hello
pi_57238687
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:01 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Is wel leuk toch.
Ik doe het nooit, maar zou het wel leuk vinden.
Mij ook, maar ik vind het zo net dat er op zo'n vanzelfsprekende manier allerlei avontuurlijke dingen in profielen staan.
quote:
Das misschien iets voor een profiel.

Er zijn heel veel dingen die ik leuk zou vinden: spontaan op vrijdag je rugzak pakken en een stedentrip maken. Lekker niks plannen, gewoon doen! Strandwandelingen maken en picknicken in de duinen, naaktzwemmen in meertjes verlicht door de volle maan, Backpacken in Australie...
Nooit gedaan allemaal, maar het lijkt me wel leuk

Ben lief, redelijk slim(maar geen hoge opleiding), houd van lezen, uit eten gaan en festivals, kan heeel erg kwaad worden(Maar heb altijd gauw spijt ), heb last van PMS, twee kinderen...

Beter profiel?
Ja, zeker.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:04:16 #282
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57238692
Wat voor iets wil je WEL in een profiel zien TS?

(Ook beter met aanvulling? )
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:10:35 #283
84009 girllover
You had me at hello
pi_57238755
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:04 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat voor iets wil je WEL in een profiel zien TS?

(Ook beter met aanvulling? )
Dat iemand lief, warm en zorgzaam is en het mist om iemand te hebben die van haar houdt en met wie ze leuke dingen kan doen.

(Wat bedoel je met je vraag tussen haakjes?)
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:12:14 #284
84009 girllover
You had me at hello
pi_57238774
"Hoi ik ben Lisa, 30, Vrijgezelig eigenwijs, maar ook lief.
Ben moeder van 3 kids. Wij zoeken een leuke gezellige dertiger die op zondag ochtend bij ons aan de ontbijtafel zit,"

zaterdag 8 maart 2008 @ 10:13:22 #285
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57238792
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:10 schreef girllover het volgende:

[..]

Dat iemand lief, warm en zorgzaam is en het mist om iemand te hebben die van haar houdt en met wie ze leuke dingen kan doen.

(Wat bedoel je met je vraag tussen haakjes?)
Ow ja, ik ben op zoek naar een aardige man, hoeft niet overdreven knap te zijn, maar graag wel lang, ik heb gemerkt dat ik op lange mannen val, kan ik ook niets aan doen...

Dat was de aanvulling...
(Is echt zo, de laatste vier vriendjes die ik heb gehad voor de huidige en de mannen die ik leuk vind(om te zien) zijn allemaal boven de 1.90 m ofzo, terwijl ik zelf maar 1.65 ben )
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:16:09 #286
84009 girllover
You had me at hello
pi_57238821
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:13 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Dat was de aanvulling...
(Is echt zo, de laatste vier vriendjes die ik heb gehad voor de huidige en de mannen die ik leuk vind(om te zien) zijn allemaal boven de 1.90 m ofzo, terwijl ik zelf maar 1.65 ben )
Ik ben maar 1.77.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:17:36 #287
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57238843
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:16 schreef girllover het volgende:

[..]

Ik ben maar 1.77.
Ik ben niet op zoek
Maar dan nog, vind het heel raar dat ik dat kennelijk zo aantrekkelijk vind... En eigenlijk niet erg netjes om meteen een heleboel mannen af te wijzen alleen op hun lengte terwijl ze misschien wel perfect zijn. Dus moet je zoiets in een profiel zetten?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:18:29 #288
84009 girllover
You had me at hello
pi_57238862
"Ik ben een vrouw met een druk leven, zowel op het gebied van werk als prive. Ik vind het fijn om veel verschillende dingen op een dag te doen en zo verrast te blijven worden. Ik ben er dan ook altijd voor in om nieuwe dingen uit te proberen."

Dat lees je niet vaak op die relatiesites.

"Ik hou van avontuur, dus van een wandeling midden in de nacht, op het laatste moment een weekendje weg plannen of backpacken door bijvoorbeeld India. Maar soms ben ook ik moe en zou ik het heerlijk vinden om samen met een man op de bank te hangen en een filmpje te kijken."

Oh, dat toch wel.

"Ik hou ervan om veel sociale contacten te onderhouden, maar ook om met sommige mensen een diep contact aan te gaan. Ik hou van zowel spiritualiteit als het christelijk geloof en probeer een weg tussen beide te vinden. Ook ben ik geinteresseerd in psychologie en wat er in andere mensen leeft."

Origineel weer. En bijna elke zin begint met "Ik".
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:20:30 #289
84009 girllover
You had me at hello
pi_57238889
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:17 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik ben niet op zoek
Maar dan nog, vind het heel raar dat ik dat kennelijk zo aantrekkelijk vind... En eigenlijk niet erg netjes om meteen een heleboel mannen af te wijzen alleen op hun lengte terwijl ze misschien wel perfect zijn. Dus moet je zoiets in een profiel zetten?
Ow. Ik zou dat niet bij voorbaat uitsluiten. Als het iets is wat je per se niet wilt wel, maar anders zou ik er niks over zeggen in je profiel. Je zou er nog iets van kunnen maken als "Ik heb gemerkt dat ik meestal op lange mannen val." Dan kunnen mannen daarmee doen wat ze zelf willen.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:21:40 #290
84009 girllover
You had me at hello
pi_57238903
"Aardig, anders-dan-anders, Bali, bijzonder, bloemen, Collobrières, diepgang, dieren, doorzetten, dromen, eerlijk, Frankrijk, freelance ondernemer, beetje gek, gevoelig, gezellig, golfsurfen, intelligent, kleur, kritisch, leergierig, lezen, lief, open, Parijs, poes, Provence, psychologie, roze, rust, schoonheid, schrijven, (soms) serieus, (soms) verlegen, vakantie, vertrouwen, wit, water, yoga, zee, zomer, zonlicht, zwemmen ...
Ik ben het, ik wil het zijn, ik vind het belangrijk of geweldig, ik zoek het in mezelf en in anderen en/ of ik waardeer het.

Ik volg mijn hart en het wordt allemaal steeds mooier!"

Ik begin er nu ook zelf lol in te krijgen.

zaterdag 8 maart 2008 @ 10:25:59 #291
84009 girllover
You had me at hello
pi_57238942
"Ik zal me maar even voorstellen, ik ben een single mom sinds enige tijd single, heb een leuke, soms wel drukke baan, heb mijn huisje en mijn monstertje van 11 jaar. Hij speelt ijshockey en in de wintermaanden heb ik de eer om hem naar de trainingen en wedstrijden te rijden en verder probeer ik minimaal 3 x per week de sportschool op te zoeken en volg nog een studie Office Management. Mijn vrije tijd breng ik graag, yep weer zo'n vrouwding: shoppen, bankhangen bij vrienden, na een mooie dag houtvuurtje in de tuin, wijntje erbj, slap ouwehoeren, zon strand en zee, heerlijk. En ik zal je maar meteen even waarschuwen; ik heb zo af en toe soms wel vaak een beetje last van ochtendhumeur en ik rook en heb eigenlijk niet de behoefte om te stoppen. Wie weet tot mails......."

Wat een trieste manier om naar je kind te verwijzen. Misschien heeft de Duivel bij haar een kind verwekt.
pi_57239955
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:17 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik ben niet op zoek
zeg gewoon dat je onzeker/onveilig bent van nature en dat die vent je van 1.90m jou de psychische veiligheid geeft. (komt het wel enigszins op neer lijkt me zo)
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:36:38 #293
84009 girllover
You had me at hello
pi_57239983
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:34 schreef koffiegast het volgende:

[..]

zeg gewoon dat je onzeker/onveilig bent van nature en dat die vent je van 1.90m jou de psychische veiligheid geeft. (komt het wel enigszins op neer lijkt me zo)
Bedoel je niet "fysieke"?
pi_57240156
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 09:58 schreef girllover het volgende:
. Zo heb ik laatst het boek "1001 natuurwonderen, de meest fascinerende plekken op aarde" gekocht en nu ben ik druk begonnen met afstrepen."

"Natuur, cultuur en reizen zijn erg belangrijk voor me. Zo heb ik al ééns een half jaar in Australie gestudeerd én met een busje door heel Zuid-Amerika gereden. In de toekomst zou ik graag in het buitenland willen gaan wonen."
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:01 schreef JamesBrownie het volgende:

Backpacken in Australie...
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:41 schreef girllover het volgende:

"Gek genoeg heb ik meer van Australië en Nieuw Zeeland gezien dan van Europa."
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:53 schreef girllover het volgende:
"Dit ben ik: 28 jaar, vrolijk, reizen (Afrika, Peru, Bolivia),
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 21:40 schreef girllover het volgende:
barcelona, jordanië, marakesh,
Reisluistig volkje zijn wij Nederlanders toch!!

En dan nu de harde werkelijkheid..

Ik geef geen kloot om reizen. Ik ga het liefst naar een camping. Daar is het tenmisnte gezellug en kun je de Tour volgen in de kantine met een bitterbal dr'bij.
Als ik naar het buitenland ga, ga ik naar een plek waar ook veel roodverbrande Nederlanders zijn. Waar je een Telegraaf kan kopen, en waar je een lekker frietje of kroket kan krijgen. Van al dat Spaanse voer met olijfolie krijg ik namelijk de dunne.
Ook gaat standaard Venz en de Ruiter mee in de kofferbak.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:53:52 #295
84009 girllover
You had me at hello
pi_57240240
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:48 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Reisluistig volkje zijn wij Nederlanders toch!!

En dan nu de harde werkelijkheid..

Ik geef geen kloot om reizen. Ik ga het liefst naar een camping. Daar is het tenmisnte gezellug en kun je de Tour volgen in de kantine met een bitterbal dr'bij.
Als ik naar het buitenland ga, ga ik naar een plek waar ook veel roodverbrande Nederlanders zijn. Waar je een Telegraaf kan kopen, en waar je een lekker frietje of kroket kan krijgen. Van al dat Spaanse voer met olijfolie krijg ik namelijk de dunne.
Ook gaat standaard Venz en de Ruiter mee in de kofferbak.

Is ze nog vrij?

Ik heb een vraag: zou een van jullie genegen zijn om een vervolgtopic op dit topic te maken en er een paar hoogtepunten uit het eerste topic in te plakken? Dan zal ik weer zorgen voor nieuwe profielen.
pi_57240410
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:36 schreef girllover het volgende:

[..]

Bedoel je niet "fysieke"?
nee want dan zou een dwerg met een bazooka ook volstaan. Gewoon de onbewuste gedachte dat een vent van 1.90m sterk is om er in veiligheid te brengen ofzo dat is meer psychisch dan fysiek imho
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:10:07 #297
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57240521
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:04 schreef koffiegast het volgende:

[..]

nee want dan zou een dwerg met een bazooka ook volstaan. Gewoon de onbewuste gedachte dat een vent van 1.90m sterk is om er in veiligheid te brengen ofzo dat is meer psychisch dan fysiek imho
Het zou best kunnen dat ik me veiliger voel bij een grote vent.
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ik dat aantrekkelijker vind om dezelfde reden dat sommige mensen op blond, donker, krullen, stijl haar, dik, dun, en noem maar op vallen. Of denk ik dan te simpel?
pi_57240668
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:53 schreef girllover het volgende:

[..]

Is ze nog vrij?

Ik heb een vraag: zou een van jullie genegen zijn om een vervolgtopic op dit topic te maken en er een paar hoogtepunten uit het eerste topic in te plakken? Dan zal ik weer zorgen voor nieuwe profielen.
Ben al bezig!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:50:40 #299
84009 girllover
You had me at hello
pi_57241245
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:19 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Ben al bezig!
Top!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:50:55 #300
84009 girllover
You had me at hello
pi_57241248
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:10 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Het zou best kunnen dat ik me veiliger voel bij een grote vent.
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ik dat aantrekkelijker vind om dezelfde reden dat sommige mensen op blond, donker, krullen, stijl haar, dik, dun, en noem maar op vallen. Of denk ik dan te simpel?
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')