quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:20 schreef Principessa het volgende:
[..]
Er zijn veel mannen die een hoog lolita-gehalte anders heel vertederend/geil vinden
Is wel leuk toch.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:43 schreef girllover het volgende:
"Een heerlijke strandwandeling of een boswandeling, maar ook thuis zijn vind ik fijn. Heerlijk om met een dikke wolle trui een stuk te gaan lopen, lekker warm krijgen en rode wangen krijgen. Lekker een hapje eten, met een heerlijke fles wijn, spontaan op vrijdag je rugzak pakken en een stedentrip maken. Lekker niks plannen, gewoon doen!!"
Mij ook, maar ik vind het zo net dat er op zo'n vanzelfsprekende manier allerlei avontuurlijke dingen in profielen staan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Is wel leuk toch.
Ik doe het nooit, maar zou het wel leuk vinden.
Ja, zeker.quote:Das misschien iets voor een profiel.
Er zijn heel veel dingen die ik leuk zou vinden: spontaan op vrijdag je rugzak pakken en een stedentrip maken. Lekker niks plannen, gewoon doen! Strandwandelingen maken en picknicken in de duinen, naaktzwemmen in meertjes verlicht door de volle maan, Backpacken in Australie...
Nooit gedaan allemaal, maar het lijkt me wel leuk
Ben lief, redelijk slim(maar geen hoge opleiding), houd van lezen, uit eten gaan en festivals, kan heeel erg kwaad worden(Maar heb altijd gauw spijt), heb last van PMS, twee kinderen...
Beter profiel?
Dat iemand lief, warm en zorgzaam is en het mist om iemand te hebben die van haar houdt en met wie ze leuke dingen kan doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:04 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat voor iets wil je WEL in een profiel zien TS?
(Ook beter met aanvulling? )
Ow ja, ik ben op zoek naar een aardige man, hoeft niet overdreven knap te zijn, maar graag wel lang, ik heb gemerkt dat ik op lange mannen val, kan ik ook niets aan doen...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:10 schreef girllover het volgende:
[..]
Dat iemand lief, warm en zorgzaam is en het mist om iemand te hebben die van haar houdt en met wie ze leuke dingen kan doen.
(Wat bedoel je met je vraag tussen haakjes?)
Ik ben maar 1.77.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:13 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ow ja, ik ben op zoek naar een aardige man, hoeft niet overdreven knap te zijn, maar graag wel lang, ik heb gemerkt dat ik op lange mannen val, kan ik ook niets aan doen...
Dat was de aanvulling...
(Is echt zo, de laatste vier vriendjes die ik heb gehad voor de huidige en de mannen die ik leuk vind(om te zien) zijn allemaal boven de 1.90 m ofzo, terwijl ik zelf maar 1.65 ben)
Ik ben niet op zoekquote:
Ow.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek
Maar dan nog, vind het heel raar dat ik dat kennelijk zo aantrekkelijk vind... En eigenlijk niet erg netjes om meteen een heleboel mannen af te wijzen alleen op hun lengte terwijl ze misschien wel perfect zijn. Dus moet je zoiets in een profiel zetten?
zeg gewoon dat je onzeker/onveilig bent van nature en dat die vent je van 1.90m jou de psychische veiligheid geeft.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek
Maar dan nog, vind het heel raar dat ik dat kennelijk zo aantrekkelijk vind... En eigenlijk niet erg netjes om meteen een heleboel mannen af te wijzen alleen op hun lengte terwijl ze misschien wel perfect zijn. Dus moet je zoiets in een profiel zetten?
Bedoel je niet "fysieke"?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:34 schreef koffiegast het volgende:
[..]
zeg gewoon dat je onzeker/onveilig bent van nature en dat die vent je van 1.90m jou de psychische veiligheid geeft.(komt het wel enigszins op neer lijkt me zo)
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:58 schreef girllover het volgende:
. Zo heb ik laatst het boek "1001 natuurwonderen, de meest fascinerende plekken op aarde" gekocht en nu ben ik druk begonnen met afstrepen."
"Natuur, cultuur en reizen zijn erg belangrijk voor me. Zo heb ik al ééns een half jaar in Australie gestudeerd én met een busje door heel Zuid-Amerika gereden. In de toekomst zou ik graag in het buitenland willen gaan wonen."
quote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:41 schreef girllover het volgende:
"Gek genoeg heb ik meer van Australië en Nieuw Zeeland gezien dan van Europa."
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:53 schreef girllover het volgende:
"Dit ben ik: 28 jaar, vrolijk, reizen (Afrika, Peru, Bolivia),
Reisluistig volkje zijn wij Nederlanders toch!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:40 schreef girllover het volgende:
barcelona, jordanië, marakesh,
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:48 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Reisluistig volkje zijn wij Nederlanders toch!!
En dan nu de harde werkelijkheid..
Ik geef geen kloot om reizen. Ik ga het liefst naar een camping. Daar is het tenmisnte gezellug en kun je de Tour volgen in de kantine met een bitterbal dr'bij.
Als ik naar het buitenland ga, ga ik naar een plek waar ook veel roodverbrande Nederlanders zijn. Waar je een Telegraaf kan kopen, en waar je een lekker frietje of kroket kan krijgen. Van al dat Spaanse voer met olijfolie krijg ik namelijk de dunne.
Ook gaat standaard Venz en de Ruiter mee in de kofferbak.![]()
nee want dan zou een dwerg met een bazooka ook volstaan. Gewoon de onbewuste gedachte dat een vent van 1.90m sterk is om er in veiligheid te brengen ofzo dat is meer psychisch dan fysiek imhoquote:
Het zou best kunnen dat ik me veiliger voel bij een grote vent.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:04 schreef koffiegast het volgende:
[..]
nee want dan zou een dwerg met een bazooka ook volstaan. Gewoon de onbewuste gedachte dat een vent van 1.90m sterk is om er in veiligheid te brengen ofzo dat is meer psychisch dan fysiek imho
Ben al bezig!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:53 schreef girllover het volgende:
[..]
![]()
Is ze nog vrij?![]()
Ik heb een vraag: zou een van jullie genegen zijn om een vervolgtopic op dit topic te maken en er een paar hoogtepunten uit het eerste topic in te plakken? Dan zal ik weer zorgen voor nieuwe profielen.
Nee.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:10 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat ik me veiliger voel bij een grote vent.
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ik dat aantrekkelijker vind om dezelfde reden dat sommige mensen op blond, donker, krullen, stijl haar, dik, dun, en noem maar op vallen. Of denk ik dan te simpel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |