Game onquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:37 schreef Janetje het volgende:
In KLB vind je veel gezeik, gemiep en gehuil. Uiteraard is dit waar het subforum voor bedoeld is, maar nu een klein lichtpuntje in de uitzichloze, oeverloze droefheid in KLB: het kleine grote vreugdetopic! In dit topic is gezeur verboden en worden alleen positieve dingen gemeld.
Let wel, het is geen slowchattopic, maar een soort tegenhanger van het kleine ergernissentopic.
Meld hier dus je positieve ervaringen van de dag, je kleine grote vreugdes en de kleine dingetjes waar je plezier in hebt!
nav http://forum.fok.nl/topic/995099
Dat heb ik nou nooit... en collegaatje van mij had dat ook pas...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:20 schreef Koenz0r het volgende:
Ik vond gister bij een pin automaat 20 euro op de grond. Altijd leuk meegenomen!
Wat voor baan!?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:20 schreef WyriHaximus het volgende:
En nog een keer woei, heb zojuist me contract bij me baas verlengt voor onbepaalde tijd!
Ben 9 maanden geleden aangenomen als Junior PHP Programmeur, alleen is de Senior hem gesmeerd en ben ik een beetje tot "hier ga dan maar maken, want we hebben toch niemand anders" gebombardeerdquote:
Weekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |