abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57267579
Ik vind dat datingsites sowieso zo erg verzadigd zijn met hopeloze en kansloze figuren, dat je de paar goede die er misschien tussen zitten niet zal vinden.

Welk relatieprofiel past nou bij een goed persoon?

Als het eigenlijk uberhaupt al overbodig is om een datingsite te gaan gebruiken, dus dat je gewoon in RL genoeg succes hebt, hoe zou je je dan profileren op een datingsite? Waarschijnlijk valt die 0.01% niet op tussen de rest.
pi_57267693
Nog wat leuks:
quote:
ik ben een spontane,leuke,vrolijke,lange meid die wel in is voor een geintje.. Ik weet wat ik wil en ik weet waar ik sta in het leven.

Verder zou ik zo niet weten wat ik hier neer moet zetten.. Als je wat wil weten, schroom niet om te vragen...
quote:
Ik ben een lief meisje met het sterrenbeeld kreeft. En ik ben een ECHTE kreeft.
Wat moet je daar mee?
pi_57267930
Ik richt me nu volledig op deze mooie meid: NL33684506

Ze is bi!

Dus ik ben bi sexueel.
en wil niks met mensen die schelden met homo of pot.
want je geaardheid is je eigen keus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57268120
Eventjes een gerichte zoekactie op een bepaald iets en de eerste 5 pagina's leveren juweeltjes als deze op:
quote:
Ik kan hier wel een heel verhaal over mezelf neer gaan zetten. Maar daar heb ik eigenlijk niet zo veel zin in en ik vind het behoorlijk kansloos haha. Vraag maar raak, wellicht geef ik zelfs antwoord
Dat je het maar even weet....
quote:
Ik ben schoonmaakster
We weten in ieder geval het beroep van deze dame...
quote:
Wat moet ik over me zelf neer zeten
het is al tijd moelijk omwat over
je zelf te vertelen
als je wat wilt weten dan vraag je het maar
en ik vind dat profile niet altijd wat zeggen over de pesoon ik vind dat je er zelf achter moet komen hoe de pesoon is
Aldus hotgirl10 (24)
quote:
Hallo, iedereen

Ik wil jullie zegge dat ik NIET opzoek ben naar de LIEFDE
Ik heb mijn ware liefde al gevonde
en ik hou super veel van mijn vriend
En wij zijn heeel gelukkig samen..
Maar wat zoekt deze Antwerpse dan wel op een datingsite
quote:
Hoi jongens
ik ben arina ik ben 32 jaar ik kom van braband maar ik woon nu in limburg ik woon zelf standig ik ga graag weg zo als uitgaan en nog veel meer maar nu wil ik graag een vriend die ook een serieuze relatie wilt want alleen ben ik het moe aan het worden het zou fijn zijn als het iemand is die mijn accepteert hoe ik ben en niet tever weg woond want ik heb geen auto als je meer wilt wetten zet dan je mail er dan bij want ik kan het niet geven ik reageer alleen op foto, s gr arina
Je moet wel een auto hebben dus!
quote:
Hey hey,
ik ben 23
en kom uit de omgeving van Emmen.
Aldus Eby22 (24jr)
quote:
Ik ben een 21-jarig meisje. Mijn zussen en broer hebben allemaal hun grote liefde gevonden, en daar ben ik eigenlijk wel jaloers op.
Ze hebben ook allemaal kinderen en ik ben de jongste en de enigste dat nog thuis woont. Ik zoek iemand met een kinderwens, iemand die wil trouwen, en romantisch zijn. Uiterlijk speelt voor mij geen rol want het is het innerlijke dat telt.
Arm meisje vraagt er om gruwelijk misbruikt te worden door player die zich voordoet als prinsje...
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_57268351
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:16 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar wat zoekt deze Antwerpse dan wel op een datingsite
Die zie je inderdaad ook maar al te veel.

"Ik heb al een vriend ben alleen op zoek naar vriendschappen."

Wtf wil je dan? Zo'n teddybeer-vriend waar je bij kan klagen over je relatie en hij alleen maar ja knikt? Tief toch even een teringeind op.
pi_57268528
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:26 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Zo heb ik een keer een conversatie gehad. Als ik weer eens geen reaktie terug krijg, dan wil ik nog wel eens zuur gaan zieken...effe lekker. Moeten ze maar een geen interesse sturen

Heb eens op zo'n profiel gereageerd en toen volgde er zoiets uit:
"Hoi, ik ben een eerlijke spontane en sportieve vent die midden in het leven staat en ben niet bang om dat te delen"
...
"Hoi, ik had je laatst een berichtje gestuurd, maar kreeg geen reaktie, dus stuur ik het nog maar even"
"Ja sorry, had het wel gelezen, maar ik heb verder geen interesse. Ik denk niet dat we matchen"
"Maar jij zocht toch een eerlijke , spontane en sportieve vent die midden in het leven staat en niet bang is om dat te delen? En dat ben ik"
"Ja maar je bent mijn type niet"
"Hoe kan ik je type nou niet zijn. Je zoekt naar een eerlijke , spontane en sportieve vent die midden in het leven staat en niet bang is om dat te delen en dat ben ik dus"
"tja, je bent niet lelijk ofzo, maar ik zoek iemand met een ander uiterlijk, type weetjewel"
"Mens, zeg dan gewoon dat je op zoek bent naar een lekker ding en niet naar een eerlijke , spontane en sportieve vent die midden in het leven staat en niet bang is om dat te delen"

Het moet eens duidelijk worden dat profielen geen ruk uitmaken. Internetdaten is een vleesmarkt. Profieltekst is nutteloze versiering
Even hartelijk om moeten lachen. Maar het is waar; wanneer het aanbod enorm is telt uiterlijk het zwaarst. Daarna komt pas de rest.

Ik hoop trouwens dat ik me nooit uit noodzaak hoef in te schrijven bij RelatiePlanet of andere datingssites. Wat een hels en geforceerd gebeuren lijkt me dat. Helemaal na dit topic.
pi_57268634
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:50 schreef Xeanor het volgende:
Als het eigenlijk uberhaupt al overbodig is om een datingsite te gaan gebruiken, dus dat je gewoon in RL genoeg succes hebt, hoe zou je je dan profileren op een datingsite?\
Nou ja, ik zou me er aanmelden vanwege de potentie. Internet kan gewoon een normale plek worden waar je iemand kunt ontmoeten, evenals kroegen, feestjes et cetera. Maar vanwege het enorme mannenoverschot en veeleisende vrouwen als gevolg daarvan lijkt het me een weinig succesvolle plek verder.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2008 19:42:14 ]
  zondag 9 maart 2008 @ 19:55:13 #158
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_57268930
Ah, hier is dit topic gebleven

Ik lach me echt dood om die profielteksten, vooral die ene met die lijst van eisen waar je bang van wordt
Don't let my username fool you...
pi_57269035
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef girllover het volgende:
Toen ik het onderstaande profiel las, moest ik even denken aan een opmerking uit het vorige topic van iemand die schreef dat het eigenlijk te gek voor woorden is dat sommige mensen die het van een relatiesite moeten hebben zo veeleisend zijn. Laten we even zeggen dat dat zo is en lees dan het onderstaande.

"Jij:

Eisenpakket
Wahaha
Wat denkt dat wijf wel niet
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:52 schreef nozem het volgende:
Ik lees allemaal profielen van vrouwen met zoveel passies in hun leven, die zoveel reizen en genieten en zoveel boeiende mensen om zich heen hebben.

Wat motten die dan op een datingsite? Die ontmoeten de man van hun keuze toch gewoon ergens in een hippe beach/lounge gelegenheid of tijdens een full moon party op Koh Samui?

Of zou het in de praktijk toch allemaal een beetje tegenvallen met dat bruisende leventje van ze?
Inderdaad, al die passionele intense levens van die vrouwen...
Vaak zijn het lelijke dikke vrouwen die de hele dag op de bank zitten en hun enige uitje is boodschappen doen of de hond uitlaten
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Maar wat verwacht je dan? Dat je een waarheidsgetrouwe weergave leest?
Dat zou in mijn geval zoiets worden als;

[...]

Hell, ik zou mezelf niet daten
Dit is toch veel leuker en eerlijker, ik zou veel eerder voor zo'n advertentie gaan, mocht ik internet daten doen
pi_57269484
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:00 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Wahaha
Wat denkt dat wijf wel niet
[..]
Waarschijnlijk is dat de reden dat ze die datingsites nodig heeft.

Prettig gestoorde mensen zijn ook erg.
  zondag 9 maart 2008 @ 23:29:07 #161
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_57274177
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:22 schreef snadrem het volgende:

[..]

Al heeft 'ie de kop van Brad Pitt, als het eerste berichtje me niet interesseert horen ze nooit wat terug. Veel vaker stuur ik "normale en gemiddelde mannen" een berichtje terug omdat ze gewoon echt moeite hebben genomen om een leuk en interessant berichtje te schrijven, in plaats van alleen maar:

"Hoi, je ziet er leuk uit, mijn msn is naam@daarzo.land, ik hoor wel van je"

Aangezien ik niet op zoek ben naar een relatie is het dan wel een "keep up the good work" berichtje enzo, maar dan neem ik zelf ook moeite om nog wat leuks terug te sturen. Van de 1000 berichten die ik heb gekregen hebben er misschien 15 wat terug gehoord overigens. Blijkbaar hoef je via een datingsite geen moeite in iemand te steken, nou ja, prima toch.
Wat doe je dan op een datingsite?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zondag 9 maart 2008 @ 23:34:09 #162
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57274316
quote:
Op zondag 9 maart 2008 23:29 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57276208
Ha, net weer terug uit de rimboe (nee niet een een of ander exotisch eilandje met een mooie naam, gewoon Drenthe) ff lekker lezen..

Gaandeweg bekruipt me een verontrustend gevoel. Dat ik nu alvast veel interessante dingen moet gaan doen zodat ik niet, strax, als mijn huidige relatie uitgaat, met een 'leeg CV' zit..

Want daar hebben al die leuke dingen die je hoort op die profielen veel van weg. Dingen doen om te kunnen zeggen dat je ze gedaan hebt.

Zodat je overkomt als 'interessant materiaal'
pi_57276275
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:52 schreef nozem het volgende:
Ik lees allemaal profielen van vrouwen met zoveel passies in hun leven, die zoveel reizen en genieten en zoveel boeiende mensen om zich heen hebben.

Wat motten die dan op een datingsite? Die ontmoeten de man van hun keuze toch gewoon ergens in een hippe beach/lounge gelegenheid of tijdens een full moon party op Koh Samui?

Of zou het in de praktijk toch allemaal een beetje tegenvallen met dat bruisende leventje van ze?
En de Oscar voor geniaalste post gaat naar.....
  maandag 10 maart 2008 @ 01:01:19 #165
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_57276321
Vrouwen zijn vaak nog kanslozer dan mannen
Because they will last that long.
  maandag 10 maart 2008 @ 01:01:47 #166
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_57276328
Ik zou al helemaal geen zin hebben als het al zo begint
  maandag 10 maart 2008 @ 01:06:07 #167
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_57276394
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:50 schreef Silenus het volgende:
Even gekopieerd uit een mail die ik ooit naar een vriend stuurde. Heb namelijk een briljante mailwisseling gehad met een gestoord wijf.

Allereerst het profiel van Dolfinbianc:
[..]

-----------------------------------

Mijn eerste reactie hierop:

[..]

--------------------------------------------------------
Dit kreeg ik terug:
[..]

-----------------------------------------
Mijn reactie weer:

[..]

-----------------------------------------------
Haar reactie:

[..]

--------------------------------------------
Reactie 2:

[..]

---------------------------------
Mijn reactie daarop:

[..]

----------------------------------

En nu gaan we het krijgen, dit gaat echt alles slaan!

[..]

En dan leest ze m'n profiel, blijkbaar, want DIT stuurt ze erachteraan:
[..]

Ze was dus blijkbaar écht zwakzinnig, of ze was een gast die mij in de maling zat te nemen. Dat kan dus ook.

Even voor de duidelijkheid, dit was dus mijn profiel. Had ik speciaal even voor haar aangepast.
[..]

Samenvatting:
HAHAHAHA die heb ik wels gezien bij RP, die heeft een gestoord profiel.
pi_57276625
Hmm. Er wordt hier heel veel gepraat over trieste relatieprofielen, maar hoe ziet de ideale relatieprofiel er dan uit? Het zou leuk zijn om, bij wijze van experiment, met zijn allen de perfecte relatieprofiel proberen te verzinnen en te kijken hoeveel vrouwen daarop zullen reageren. Uiteraard hebben wij ook iemand nodig die dat bijhoudt en in de naam van de wetenschap wil ik mijzelf wel daarvoor opofferen. Wat vinden jullie ervan....?
pi_57277471
quote:
Op zondag 9 maart 2008 23:29 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels iemand tegengekomen Overigens niet via een datingsite.
  maandag 10 maart 2008 @ 08:41:07 #170
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57278032
quote:
Op maandag 10 maart 2008 01:01 schreef Pascal86 het volgende:
Vrouwen zijn vaak nog kanslozer dan mannen
Eens!
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57278054
Datingssite over het algemeen
Het is maar goed voor één ding
A little bit hateful
pi_57278094
quote:
Op maandag 10 maart 2008 01:27 schreef Fakkan het volgende:
Hmm. Er wordt hier heel veel gepraat over trieste relatieprofielen, maar hoe ziet de ideale relatieprofiel er dan uit? Het zou leuk zijn om, bij wijze van experiment, met zijn allen de perfecte relatieprofiel proberen te verzinnen en te kijken hoeveel vrouwen daarop zullen reageren. Uiteraard hebben wij ook iemand nodig die dat bijhoudt en in de naam van de wetenschap wil ik mijzelf wel daarvoor opofferen. Wat vinden jullie ervan....?
Is misschien wel een leuke
Ik vond die van SHE wel tof
  maandag 10 maart 2008 @ 11:21:50 #173
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_57280683
quote:
Op maandag 10 maart 2008 01:27 schreef Fakkan het volgende:
moet er ook een perfecte foto bij anders heeft t denk ik weinig zin.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_57280713
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:21 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

moet er ook een perfecte foto bij anders heeft t denk ik weinig zin.
En full membership, anders is het nog kansloos!
  maandag 10 maart 2008 @ 11:47:58 #175
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57281277
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:50 schreef Silenus het volgende:
Even gekopieerd uit een mail die ik ooit naar een vriend stuurde. Heb namelijk een briljante mailwisseling gehad met een gestoord wijf.

Allereerst het profiel van Dolfinbianc:
[..]

Mijn eerste reactie hierop:

[..]

--------------------------------------------------------
Dit kreeg ik terug:
[..]

-----------------------------------------
Mijn reactie weer:

[..]

-----------------------------------------------
Haar reactie:

[..]

--------------------------------------------
Reactie 2:

[..]

---------------------------------
Mijn reactie daarop:

[..]

----------------------------------

En nu gaan we het krijgen, dit gaat echt alles slaan!

[..]

En dan leest ze m'n profiel, blijkbaar, want DIT stuurt ze erachteraan:
[..]

Ze was dus blijkbaar écht zwakzinnig, of ze was een gast die mij in de maling zat te nemen. Dat kan dus ook.

Even voor de duidelijkheid, dit was dus mijn profiel. Had ik speciaal even voor haar aangepast.
[..]

Samenvatting:
Fucking geniaal !
There is no rehab for stupidity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')