Oké, fair enough.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:43 schreef Biogarde het volgende:
In overleg naar R&P!
--->> R&P. Have fun
Het verbaast me nog dat ze in haar profiel niet gaat schelden dat je er nooit voor haar bent.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:46 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, top inderdaad. Had hem nog niet tot me laten doordringen.
Dank je wel (voor zover ik dat op mezelf mag betrekken).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:50 schreef DarkElf het volgende:
deel 1 was hilarisch![]()
soms zijn er echt heerlijke topics hier op FOK!
avontuurlijk en wispelturigquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef girllover het volgende:
"Ik, een lieve, leuke, avontuurlijke, wispelturige dame, hoop dat een normale, stoere, slimme, mooie, lieve, mannelijke man dit leest en het de moeite waard vindt om te reageren."
Pssst...die staan niet op die site. Kusje.![]()
Is dat serieus?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Over het algemeen ben ik een trouwe hond, die je door dik en dun zal steunen. Tot ik iets beters vind.
genoeg kanslozen die natuurlijk willen "proberen" jou in te tomenquote:
Ik moest meteen denken aan dit liedje ja jim, jaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef girllover het volgende:
* Eisenpakket
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef girllover het volgende:
*enorme waslijst aan eisen*
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Maar wat verwacht je dan? Dat je een waarheidsgetrouwe weergave leest?
Dat zou in mijn geval zoiets worden als;
Ik wel, maar ik ben bang dat ik na een paar dagen ruzie met mezelf zou krijgen omdat ik zo'n bijdehand ettertje ben, dat altijd gelijk wil krijgen (en daar rustig een paar dagen op wacht).quote:Hell, ik zou mezelf niet daten
Jah, da's nog zoiets waar ik me godsgruwelijk aan erger: van die dames met tikkende eierstokken die eigenlijk alleen maar op zoek zijn naar een spermadonor annex financieringsbron.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]Jezus, dat is echt absurd. Je moet zelfs al voorbereid zijn op toekomstige kinderen. Ziek mens.
We zouden samen de wereld veroveren..of TBS opgelegd krijgenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:13 schreef gronk het volgende:
[..]![]()
Ik zou 't ook zo op kunnen schrijven. Ow, dat van dat gat in je hand lijkt me wel lastig, maar de beste oplossing daarvoor lijkt me 2 gescheiden bankrekeningen.
[..]
Ik wel, maar ik ben bang dat ik na een paar dagen ruzie met mezelf zou krijgen omdat ik zo'n bijdehand ettertje ben, dat altijd gelijk wil krijgen (en daar rustig een paar dagen op wacht).
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:25 schreef SHE het volgende:
[..]
We zouden samen de wereld veroveren..of TBS opgelegd krijgen
Als iemand dit zou posten heeft hij/zij iig lef en/of gevoel voor humor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Maar wat verwacht je dan? Dat je een waarheidsgetrouwe weergave leest?
Dat zou in mijn geval zoiets worden als;
Ik, 30 jarige self proclaimed stoot met ongezonde obsessies en geldingsdrang zoekt man in de leeftijd van 25 tot 40 om samen oud mee te worden.
Ik hou niet van huishoudelijke taken, net als jij, dus zorg ervoor dat ik daar niet voor opdraai. Ik klaag over alles. Ook over jou, en dat doe ik consequent tegen de verkeerde mensen.
Ik heb een gat in mijn hand, ben mateloos inconsequent en verzin mijn principes waar jij bij staat. Ik draag zelden eigen verantwoordelijkheid, want als ik die toch bij een ander kan neerleggen is het toch ook opgelost?
Ik vloek, ik heb geen zin in jouw familie en ik denk 9 van de 10 keren voornamelijk aan mezelf.
Ik heb aardig wat van de wereld gezien, maar dat komt omdat een werkgever mij er ooit op uit stuurde. Tegenwoordig doe ik wat elke fantastieloze sukkel doet; ik ga elk jaar naar dezelfde plek. Want als het 1 keer leuk is, is het een tweede keer ook leuk.
Ik doe mijn best mijn lichaam apetijtelijk te houden, maar die ijdelheid is enkel voor mijzelf en mijzelf alleen.
Bij enige tegenslag en perioden van zelfhaat, neig ik ernaar flink uit te dijen. Because I can.
Ik ben met vlagen hilarisch, maar eigenlijk altijd ten koste van iemand of iets anders. Zelfspot ken ik natuurlijk ook, maar ook daar ben ik zuinig en alleen IK mag grapjes over mezelf maken.
Ik manipuleer en dreig om mijn zin te krijgen en ik schroom niet om bepaalde zaken glashard te ontkennen.
Ik zal zeker weleens tegen je liegen. Because I can.
Over het algemeen ben ik een trouwe hond, die je door dik en dun zal steunen. Tot ik iets beters vind.
Hell, ik zou mezelf niet daten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |