Even gekopieerd uit een mail die ik ooit naar een vriend stuurde. Heb namelijk een briljante mailwisseling gehad met een gestoord wijf.
Allereerst het profiel van Dolfinbianc:
quote:
Ben op zoek naar een jongen die: eerst mij beter wilt leren kennen via chat en dan pas over 2 weekjes een date wilt ( niet eerder want dat is te snel ) , ( ik weet trouwens wat ik wil in mijn leven ) , graag kookt maar geen opleiding voor kok heeft gedaan, tussen de 22 en 26 is, in de buurt en niet ver van gouda woont, geen sport activiteiten op vakantie wilt doen als survaivel, berg beklimmen, wandelen, surfen en zeilen ( maar wel van zwemmen houdt, bowlen en midgetgolf op vakantie ), niet mij dwingt om toch op een sport te gaan en NOOIT MIJ DWINGT TOT EERDER SEX DAN EEN JAAR EN DUS EEN JAAR KAN WACHTEN TOT SEX WILLEN ( HET IS MIJN LICHAAM EN IK WIL HET DOEN OP MIJN MANIER EN NIET ANDERS ) IK WIL NOOIT LUISTEREN NAAR JONGENS DIE VINDEN DAT IK HET EERDER MOET DOEN ), 100 of meer te vertrouwen is, mij respecteerd zoals ik ben, mijn innerlijk wilt horen/ weten op chat,
( DE REST VRAAG JE MAAR OP de chat OF KOMEN WE SAMEN ACHTER TE WETEN ).
ik zoek ook een jongen die veel online is op msn savonds.
en nooit sochtends vroeg tussen : 7:00 uur en 12:00 uur.
zoek jij mij? EN WIL JE HET OOK ZO DOEN ZOALS IK. STUUR ME DAN BERICHT.
ik zoek geen jongens boven de 26 jaar. nadat ik jarig ben geweest wordt dat boven de 27.
Beroep eten opscheppen voor bewoners in verzorgingshuizen
Opleidingsniveau mbo
Mijn hobby's zijn vanalles, borduren, soaps volgen dagelijks, chatten, autorijden, dvd kijken, dominoday
Eten vanalles behalve sommige groenten en sommige salades
Muziek vanalles behalve sommige nummers van sommige artiesten
Sport fietsen naar mijn werk. (5 dagen in de week )
Boek niks, ik wil geen boek en houdt niet van boeken lezen
-----------------------------------
Mijn eerste reactie hierop:
quote:
Hallo Dolfhiebianc22!
Ik heb je profiel gelezen, en het spreekt me enorm aan. Je bent een leuke meid om te zien. Ik kook graag (maar ben geen kok van beroep), ben 24 en woon zoals je ziet in utrecht. Op vakantie doe ik graag bowlen of minigolf, in ieder geval iets rustigs. Zeilen enzo gaat me allemaal veel te hard.
IK WIL JE VERDER OOK NIET DWINGEN TOT SEX IK WIL BEST EEN JAAR WACHTEN VOORAL VOOR EEN MOOIE VROUW ALS JOU WIL IK BEST WACHTEN.
Ik wil best over je te weten komen meer, zoals je innerlijk enzo.
Of misschien als je het leuk vind, ga ik vrijdag stappen in utrecht. Heb je misschien zin om samen naar een leuke tent te gaan en wat te drinken? Ik ben 'savonds veel online trouwens, en nooit tussen 7u en 12u. Ik hoop dat het je bevalt.
Kusjes,
the one.
--------------------------------------------------------
Dit kreeg ik terug:
quote:
hoi
sorry maar dat uitgaan wat je net zei gaat me te vlug, ik wil eerst rustig met je op msn kletsen en je daarop beter leren kennen.
ik ben deze maand weinig online, heb het enorm druk.
sorry. ik kan je wel bericht sturen wanneer ik tijd heb op msn.
ik wil eerst met je kennis maken op msn 4 weken en daarna misschien uitgaan om je beter te leren kennen en een date afspreken in gouda.
maar wel liever in gouda.
in een grote stad zoals utrecht kan ik niet tegen.
ik voel me in zulke steden niet veilig.
vandaar dat ik in gouda liever wil uitgaan met jou over een maand of over 2 maanden.
ik moet me wel veilig kunnen voelen als ik je 2 maanden goed leer kennen op msn.
wat is je msn?
ik stuur je bericht wanneer ik wel op msn kan zijn savonds.
gr en kusjes terug
-----------------------------------------
Mijn reactie weer:
quote:
Hallo,
ik wacht liever met msn geven, ik vind dat gevaarlijk. Dat doe ik pas als ik je wat beter heb leren kennen, ik hoop dat je dat niet erg vind.
Wat vind je trouwens van mijn gedicht op mijn profiel? Ik heb nog veel meer van zulke gedichten, gedichten is mijn hobby. (net als acteuren)
Als ik nog wat van je hoor voel ik me denk ik veilig genoeg om je m'n msn te geven. dan kunnen we hopelijk snel uitgaan in gouda, of in utrecht aanstaande vrijdag want daar hoop ik nog steeds op.
kuskus
-----------------------------------------------
Haar reactie:
quote:
ik wil niet mee vrijdag en ik kan ook niet dan.
en ja ik houdt wel van gedichten, maar houdt niet van lezen. daarom ook niet gedichten lezen. wel horen.
en ik wil niet zo snel een date daarom wil ik en kan ik helaas niet mee vrijdag, ik had het je al gezegd, heb het enorm druk. helaas ook komende vrijdagavond erg druk.
ik wil wel wat meer vertellen via relatieplanet over mijzelf!!
vindt je dat wel goed? om het zo te doen en af te spreken. en als je je daarna veilig genoeg voelt om je msn te geven: dan moet je me dat even laten weten.
ik heb nu even weinig tijd om je reactie terug te doen vandaag.
ik zit morgen wel weer op de pc en stuur dan een bericht met wat ik allemaal in mijn leven doe.
oke? afgesproken zo?
gr en kusjes
--------------------------------------------
Reactie 2:
quote:
HOI
sorry had gisteravond toch geen tijd om je een bericht te schrijven.
sorry bij deze stuur ik het je nu.
ik had gisteravond een sinterklaas bingo en smiddags had ik ook sinterklaas bingo.
verder over mij:
ik ben dus bianca, ben 10 december jarig, wordt dan 22 alweer.
ik woon nog steeds bij mijn ouders tot en met mijn 25e jaar. want voor die tijd hoef ik nog niet het huis uit te gaan. ik kan niet zelfstandig een huishouden doen, heb beperkingen.
we hebben hier 2 huisdieren: een hond benji, en een valkparkiet speedy.
verder heb ik talloze hobby's:
zoals: borduren, dolfijnen spullen sparen, muziek luisteren, soaps kijken dagelijks ( ik wil nooit een aflevering missen want ben gehecht aan de soaps ), kleed knopen, vrijwiligerswerk, mijn eigen vaste baan, tegenwoordig hoort er ook bij een beetje als taxi chaufeuse spelen voor mijn ouders en familie met mijn auto, ik kijk ook films zo nu en dan, ik kijk gewoon ook spelletjes op tv, af en toe verjaardagen, soms shoppen als ik wat nodig heb, ik ben vaak weg in december": heb dan veel verjaardagen, veel bingo's, veel feestjes, enzovoort., ik houdt van dansen.
ik heb op styldansen gezeten, op reddend zwemmen.
verder zit ik niet op een sport maar val wel af door mijn werk.
ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik niet sport?
ik werk vaak maar ben ook vaak en af en toe vrij.
werk bijna niet in het weekend.
ik heb het enorm naar mijn zin op het werk.
en dat was het zo'n beetje.
als er weer iets in mij opkomt om te vertellen hoor je het wel of vraag je het maar wat je nog wilt weten.
vertel eens iets over jou zelf?
misschien komen we overeen met elkaar.
zelfde interesses.
gr bianca en tot de volgende mail.
kijk jij ook soaps?
---------------------------------
Mijn reactie daarop:
quote:
HOI DOLFHIE,
woops capslock.
Hoe was je sinterklaasbingo gisteravond? Heb je nog wat gewonnen?
Hoe was je sinterklaasbingo gistermiddag? Heb je nog wat gewonnen?
Waarom kun je eigenlijk niet zelfstandig m'n huishouden doen? Wat voor beperkingen heb je dan?
Leuk van je huisdieren, en wat hebben ze een grappige namen haha. Speedy, hoe kom je erop haha. Is het ook een snelle valkparkiet?
Ik ken trouwens niet zo snel een valkparkiet. Is dat een valk die lief tweet-tweet zegt en in een te kleine parkietenkooi zit?
Je hebt wel echt veel hobbys zeg! Ik vind bingo'en en borduren ook wel mooi. Net als gedichten schrijven en acteuren, ik hou heel erg veel van acteuren. Jammer dat je niet van gedichten lezen houdt, ik heb een klein gedicht voor je geschreven maar dat moet je dan maar overslaan.
Dolfhiebianc
Een woord met een klank
Bianca houdt van dolfijnen
En dat is dol fijn en
ze houdt van borduren
al hoeft dat ook weer geen uren te duren.
Wat voor vaste baan heb je eigenlijk en wat voor vrijwiligerswerk doe je?
Natuurlijk kijk ik ook soaps, vooral As the world turns, Dallas, Onderweg naar morgen, GTST, Married with children, Dr. Drake Ramore, The hills belong to us en 'what kind of stupid idiot are you'.
Kijk jij die ook allemaal?
Ik hoop van je te horen zodat we elkaar meer over elkaar te weten komen kunnen.
kus, the one
----------------------------------
En nu gaan we het krijgen, dit gaat echt alles slaan!
quote:
hoi the one
sorry dat ik zo laat nog bericht stuur.
had het echt erg druk afgelopen weekend.
waarom staat er woops capslock?
met de sinterklaasbingo smiddags kon ik niks winnen want ik moest ouderen in het verzorgingshuis helpen met de bingo en alleen hun kunnen wat winnen.
savonds heb ik niks gewonnen met de bingo.
hopelijk heb ik 22 december meer geluk want dan heb ik weer een bingo.
ik kan niet zelfstandig een huishouden doen, omdat ik geen wasgoed kan sorteren en enorm slecht kan koken.
dat wilt niet zeggen dat ik mijn moeder niet help met het huishouden.
want ik help haar met de vaatwasser inruimen, ik strijk zakdoeken ( voor geld ) want als ik er niks voor krijg doe ik niet strijken.
verder help ik niet met koken maar wel met ovenschotels maken.
ik kan geen 3 dingen tegerlijk doen en bij koken moet dat wel.
ik kan ook niet de tijd in de gaten houden, voor die drie dingen die op het vuur staan.
ik ben slecht in onthouden van bijvoorbeeld hoe laat de aardappels gingen koken. en daarom kan ik de tijd ook niet in de gaten houden.
ik heb heel veel beperkingen wat mijn werk betreft.
ik kan slecht onthouden, dat komt doordat ik vroeger zuurstof tekort had. ik sloeg veel keren blauw aan in mijn gezicht.
verder had ik eerst een langzaamwerktempo maar dat is veranderd doordat ik steeds dezelfde werkzaamheden doe gaat mijn werktempo omhoog.
ik moet mijn werk in stappen leren.
en dat gebeurt sinds mei 2007.
sinds die datum heb ik een vaste baan in een keuken voor verzorgingshuizen in gouda en omstreken.
de naam benji hebben we van een dierenprogramma wat vroeger op tv kwam.
namelijk natte neuzen.
de naam speedy hebben we van die disneyfiguren.
speedy conzales.
hij is snel met vliegen. en zit niet altijd in zijn kooi dus.
hij praat in zichzelf en zegt zijn naam. en hoi, en hij doet geluiden na zoals: van de magnetron. en een deur nadoen als die piept.
hij doet ook de telefoon na.
ik houdt ook van acteurs en actrices.
daarom ben ik zo'n soap fan en kijk ik al trouw na mijn soaps en heb ik nog nooit een aflevering gemist.
ik kijk al 10 jaar naar onm en gtst.
de bold is nog niet zo lang. dat kijk ik nog maar 6 jaar.
as the world turns volg ik nooit want dan kijk ik iets anders op tv.
en as the world turns komt op gekke tijden soms.
ik houdt wel van gedichten lezen maar als ze maar lekker kort zijn zoals deze. en ik spaar nog stickers ook en postzegels van dolfijnen.
zijn ze lang dan wil ik die niet lezen ( kost me veel tijd ).
vrijwilligerswerk is in verzorgingshuis de savelberg in gouda.
ik doe dat al 2 jaar.
dallas kijk ik niet, dan doe ik chatten om die tijd of een programma kijken op tv waar ik van houdt dus spelletjes, married with children kijk ik ook niet, dr. drake ook niet, ramore ook niet, the hills belong to us en what kind of stupid idiot are you ook niet.
ik kijk wel: lotto weekend miljonairs, achmea quiz, mijn soaps natuurlijk ( bold, onm en gtst ), miljoenenjacht, 1 tegen 100, sommige films, idols, so you wanna be a popstar. enzovoort.
maar geen comedy's meer, want die ik leuk vond zijn gestopt op tv.
zoals kees en co en mijn dochter en ik.
ik heb vanavond geen tijd om je een bericht te sturen, er komt visite.
vindt je het erg dat ik niet sport?
of juist wel erg?
wat studeer je?
welke talen spreek jij goed?
wat zijn jou hobby's?
heb jij huisdieren?
en wat voor soort muziek houdt jij van?
ik houdt niet van vakantie met culturen want ik wil geen enkele taal meer leren ( is teveel om te onthouden ), en te moeilijk en ik houdt niet van die culturen want het interesseerd me geen bal hoe hun leven. en ik kan slecht tegen meer dan 30 graden want ik verbrand heel snel. ook met zonnebrandcreme.
en ik ben dichtbij landen gewender. want die taal ken ik wel dus duits, engels en nederlands. de franse taal haat ik want dat is een rottaal en te moeilijk voor mij om te leren.
dat is mijn mening over dat van reizen op jou profiel.
ik hoop dat je wel naar landen wilt waar ze de taal spreken die ken.
maar niet naar landen waar het hoger dan 30 graden is.
oh ja ik houdt ook niet van museums enzo dat interesserd me ook niks en wil ik ook niet in geintereseerd raken. ook niet de culturen.
ik wil wel later naar ( duitsland, engeland, ierland, florida, nederland, belgie, ( curacao, alleen voor de dolfijnen want dolfijnen intereseren me alles ).
ik wil graag antwoordt op al mijn vragen als dat kan.
ik houdt het namelijk bij op de computer omdat ik slecht ben in onthouden.
gr en kus bianca
-----------------------------------
En dan leest ze m'n profiel, blijkbaar, want DIT stuurt ze erachteraan:
quote:
hoi the one
ik zie ineens dat je een hindoe bent en dat zoek ik juist niet.
ik wil me ook niet eraan aanpassen.
en ik zie dat je 3 kinderen hebt!!!!!!!!!!!!!!!! is dit waar?
en dat zoek ik al helemaal niet want ik wil nog geen kinderen opvoeden op deze leeftijd. ik moet eerst boeken daarover in huis hebben want anders kan ik geen ervaring krijgen erin.
wil je hier alsjeblieft eerst op antwoorden.
gr bianca
als dit waar is wil ik je niet verder leren kennen.
sorry zo'n jongen zoek ik niet en wil ik niet hebben in mijn leven.
ik zoek iemand zonder kinderen en zonder geloof.
-----------------------------------------
Ze was dus blijkbaar écht zwakzinnig, of ze was een gast die mij in de maling zat te nemen. Dat kan dus ook.
Even voor de duidelijkheid, dit was dus mijn profiel. Had ik speciaal even voor haar aangepast.
quote:
Hallo,
wat léuk dat je een kijkje neemt op m'n profiel! Enorm fijn dat je de tijd neemt om te kijken wat me nu zo bezighoudt.
Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben The one, 24 en studeer in Utrecht. Ik heb het hier enorm naar m'n zin!!!!!!!
Ik houdt ervan om te lachen maar ik kan ook serieus zijn. Een avondje weg vind ik leuk, maar op de bank hangen vind ik ook niet mis. Ik vind het leuk om op vakantie te gaan met cultuur, maar soms is het ook leuk om ergens naartoe te gaan waar je kunt zonnen!
Waar ik ook van houd is gedichten maken, ik heb hier een gedicht gemaakt waar ik nu heel erg mee bezig ben en ik hoop dat je laat weten wat je ervan vindt!
Het gedicht heet: relaties
Relaties
Mijn leven zit vol met spaties
kleine tussenpozen
waarin ik niet kan vozen
dat doet me heel veel pijn
om niet met jou samen te zijn
EN NOG IETS! IK WIL HET EERSTE JAAR GEEN SEX HET IS MIJN LICHAAM EN IK DOE ERMEE WAT IK WIL EN DIT IS MIJN MANIER EN IK WIL NIET DAT VROUWEN ZEGGEN DAT IK EERDER SEX MOET!!!
Ohja, alleen reageren als je tussen de 24 en 30 bent, totdat ik jarig ben dan is het 31.
doeg!!11
Beroep werkloos
Opleidingsniveau wo
Burgerlijke staat gescheiden
Religie hindoe
Aantal kinderen 3
Kinderwens nee
Ik sport veel
Roken > 31 per dag
Alcohol > 5 per dag
Ik heb huisdieren ja
Ik hou van huisdieren nee