Welterusten, focking OP is klaarquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:17 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik denk dat ze echt verliefd op Huub is..... dus daarin snap ik haar wel.
En wat betreft Huub en vrouwen........ hehehehe, daar is Casanova een monnik bij
Claire's rol wordt ontzettend onderschat. Ik ben ervan overtuigd dat door Claire Lieke de villa heeft verlaten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze na er veel een toneelhaak te hebben gegeven, zo'n persoon als Claire nog durven in te zetten
Claire wordt alleen als backup gezien, niet als potentiële winnares? Ze wordt dus alleen gebruikt voor anderen om te winnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Claire's rol wordt ontzettend onderschat. Ik ben ervan overtuigd dat door Claire Lieke de villa heeft verlaten.
Als Huub Claire zou wegstemmen (waarom hij dat doet is onbegrijpelijk, het geeft Huub immers een extra backup) Zal Huub de finale niet redden. Ik gok dan Brian Jaap.
Jaap wil Claire wel weg en spreekt uit dan pas los te gaan te B en A. Waarom kan dat nu niet? Want stel dat Huub weer over de schreef gaat heeft Jaap desnoods nog Claire. Ik geloof nooit dat Jaap met Huub in de finale durft te staan.
Jaap stuurt aan op een ontslagronde om zijn eigen positie te versterken.
Dank je, maar wel zwaar ... heb tussendoor ook deze nog effe gedaan:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:35 schreef Lobasca het volgende:
Super Tegengas, dat je nog zo je best doet op dit tijdstip!
Coo, maar de bewoners, DGK in rust?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 04:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee , ben er nog, bezig met de OP
Die heb je verdient, ik was het spoor volledig bijster, maar ben weer helemaal bij!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 04:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, OP is eindelijk klaar, nu een borrel.
Dank je, Mikey liet het voorkomen alsof zijn baas problemen had met zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2008 04:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die heb je verdient, ik was het spoor volledig bijster, maar ben weer helemaal bij!![]()
En goed om te lezen dat Mike is aangepakt op dat achterlijke Claire-bang gebeuren.
geen idee, hij was zonet uit bed, maar nu niet meer in beeld.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:17 schreef Charmian het volgende:
Goedemorgen!
Hoe laat mag Jaap vandaag de villa uit voor z'n 8 uur?
Volgens het telefoongesprek van Jaap met Cora afgelopen week staat zijn 8 uur gepland van 12 tot 8 uur. Vanuit Eemnes is het ongeveer 5 kwartier rijden naar Brielle, dus reken maar uitquote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:17 schreef Charmian het volgende:
Goedemorgen!
Hoe laat mag Jaap vandaag de villa uit voor z'n 8 uur?
Over een klein uurtje weg dus. De rest slaapt natuurlijk nog...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens het telefoongesprek van Jaap met Cora afgelopen week staat zijn 8 uur gepland van 12 tot 8 uur. Vanuit Eemnes is het ongeveer 5 kwartier rijden naar Brielle, dus reken maar uit
Hoe is dit bekend geworden dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 04:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, Mikey liet het voorkomen alsof zijn baas problemen had met zijn
slaapgebrek ( dat zij hij ook tegen B en A ), maar in werkelijkheid namen ze het
die kutzwerver kwalijk, dat hij de naam van het bedrijf te grabbel gooide ...
Ik hoop dat hij een leuke dag heeft.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:33 schreef Disana het volgende:
Jaap is zojuist vertrokken.
Good morning, het zonnetje schijntquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een leuke dag heeft.A en B liggen weer te konijnen, streams off.
Goedemorgen.
Aan FOK! zal het niet liggen, info genoeg voor Japio. De vraag is natuurlijk of hij hier iets mee kan, ik hoop het maar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:40 schreef Disana het volgende:
Good morning, het zonnetje schijnt![]()
Ik hoop het ook voor hem. En dat hij niet te spaarzaam moge zijn met verhalen als hij terug is.
Goedemorgen allemaal,quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aan FOK! zal het niet liggen, info genoeg voor Japio. De vraag is natuurlijk of hij hier iets mee kan, ik hoop het maar.
Ook zo genoten van de rattenfamilie gisteravond ??? Ik ben afgehaakt, zelfs de container van Ruud was niet voldoende. Het bijlezen vanochtend heeft me ook niet veel goed gedaan, ik ben alweer misselijk.
Nee, dat heb ik gelukkig gemist; ik heb er alleen hier wat over gelezen. BH's naar kinderen gooien, dacht ik? RTL mag er trots op zijn, dit moreel verval.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aan FOK! zal het niet liggen, info genoeg voor Japio. De vraag is natuurlijk of hij hier iets mee kan, ik hoop het maar.
Ook zo genoten van de rattenfamilie gisteravond ??? Ik ben afgehaakt, zelfs de container van Ruud was niet voldoende. Het bijlezen vanochtend heeft me ook niet veel goed gedaan, ik ben alweer misselijk.
Ik hoop dat ie een leuke dag heeft, dat gun ik hem wel!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:33 schreef Disana het volgende:
Jaap is zojuist vertrokken.
Bijlezen is geen aanrader of je moet de stukken overslaan die gaan over de ratten. Ik heb nog nooit zo'n stel bosmongolen meegemaakt, totaal van het pad en vol van zichzelf.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:52 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen allemaal,.
Dus ik hoef niet bij te lezen? Wanneer gaat Jaap eigenlijk weg?
Jaap is om half 11 weggegaanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal,.
Dus ik hoef niet bij te lezen? Wanneer gaat Jaap eigenlijk weg?
Of misschien was het zo genant dat men het er maar niet meer over heeft, kan ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijlezen is geen aanrader of je moet de stukken overslaan die gaan over de ratten. Ik heb nog nooit zo'n stel bosmongolen meegemaakt, totaal van het pad en vol van zichzelf.
Edit: Wat wel heel vreemd is, geen woord op VV over het kinderfeestje van de ratten. Misschien is PoekieRoekie ziek.![]()
Welkom op FOK! en tik gezellig mee. Er zijn maar weinig dingen die je niet mag zeggen op FOK! dus niet van dat benauwde.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:04 schreef Danchelle het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben streamer vanaf de eerste dag, geband op een ander forum(ik weet niet of ik dit mag vermelden hier,anders hoor ik het wel), en kom meetikken op FOk!...
Mijn voorkeur gaat uit naar Huub en Jaap, de grootste hekel heb ik aan Amanda en Brian.....
Welkom, waar ben je gebanned, bij Nowlive toevallig?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:04 schreef Danchelle het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben streamer vanaf de eerste dag, geband op een ander forum(ik weet niet of ik dit mag vermelden hier,anders hoor ik het wel), en kom meetikken op FOk!...
Mijn voorkeur gaat uit naar Huub en Jaap, de grootste hekel heb ik aan Amanda en Brian.....
Hahah nee, wat een wonder he...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Welkom, waar ben je gebanned, bij Nowlive toevallig?
Ja. Maar Jaap kennende, zou het me ook niet verbazen als hij de hele dag naar de computer en het schaakbord verlangtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie een leuke dag heeft, dat gun ik hem wel!
Goedemorgen, welkom, het schijnt vaker voor te komen dat er iemand geband wordt als hij/zij niet voor B&A is, dat is hier geen probleem.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:04 schreef Danchelle het volgende:
Goedemorgen,
Ik denk zelfs dat Jaap blij is als de 8 uur om is en hij weer terug naar die kooi kan.....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Maar Jaap kennende, zou het me ook niet verbazen als hij de hele dag naar de computer en het schaakbord verlangt
Hij zal zeker blij zijn om zijn stinkie te zienquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Maar Jaap kennende, zou het me ook niet verbazen als hij de hele dag naar de computer en het schaakbord verlangt
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:15 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat Jaap blij is als de 8 uur om is en hij weer terug naar die kooi kan.....
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:04 schreef Danchelle het volgende:
Goedemorgen,
Op de persoon spelen is juist waar ik een ontzettende hekel aan heb,is ook 1 van de redenen waarom ik geband ben, scherpe antwoorden over en weer heb ik geen moeite mee....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedemorgen, welkom, het schijnt vaker voor te komen dat er iemand geband wordt als hij/zij niet voor B&A is, dat is hier geen probleem.![]()
Je kunt hier alles zeggen echter op de persoon spelen is niet de bedoeling, over de streams mag je gewoon zeggen wat je wilt.
Tis jammer dat het kinderen waren, die kijken op naar dat stel gekken.....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:23 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Vannacht enigszins aangeschoten gelezen over de triomftocht door de tuin van Amanda en Brian. En toen werd ik misselijk. Wat een idioten. Brian en Amanda die in kinderen hun ideale publiek hebben gevonden, heeft iets engs. Op welke manier je het ook bekijkt.
Linkje?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:25 schreef Manu82 het volgende:
Die Mike zit ook in een aflevering van 101.tv over vooroordelen van zwervers
Ben het helemaal met je eens....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:25 schreef Copycat het volgende:
En welkom Danchelle!
De keren dat ik nog meelees op VOL, sta ik versteld van de agressieve ondertoon van een aantal users.
VOL is redelijk geVALlen, heb ik het idee.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:23 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Vannacht enigszins aangeschoten gelezen over de triomftocht door de tuin van Amanda en Brian. En toen werd ik misselijk. Wat een idioten. Brian en Amanda die in kinderen hun ideale publiek hebben gevonden, heeft iets engs. Op welke manier je het ook bekijkt.
Ik krijg steeds meer het idee dat Mike de één of andere tv zwerver is, die ondertussen goed betaald wordt, er blijken steeds meer programma's te zijn waar ie in op duikt....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:25 schreef Manu82 het volgende:
Die Mike zit ook in een aflevering van 101.tv over vooroordelen van zwervers
Mooi zo, dan voorzie ik voor jou geen ban in de nabije toekomst.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:20 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Op de persoon spelen is juist waar ik een ontzettende hekel aan heb,is ook 1 van de redenen waarom ik geband ben, scherpe antwoorden over en weer heb ik geen moeite mee....
Over de streams praten is mijn bedoeling
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:28 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens....
Ik zal eerlijk zijn,weet verder niet of het hier bekend is, maar ik ben dus 1 van de 10 gebanden, van het voorval in Januari.
Geheel onterecht, en heb van alles geprobeerd om mijn naam te zuiveren,maar het is helaas tegen dovemansoren...
Verder wil ik er niet veel over kwijt, ik ben niet de persoon om een ander forum zwart te maken, ondanks dat ik en een aantal anderen flink door het slijk zijn gehaald, onterecht....
Ben al wel meteen flink offtopic, maar goed, er wordt toch geslapen en gekonijnd tot plusminus 3 uur.....
Hoop dus dat het me vergeven wordt
Ach, ze kunnen niet verder terugdenken dan een paar uur . Alles maar dan ook alles wordt voorgekauwd door de FEBO en dan nog hebben ze hulp nodig van de plasma, pathetic.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:25 schreef Danchelle het volgende:
Tis jammer dat het kinderen waren, die kijken op naar dat stel gekken.....
Op deze manier is hun toer langs de disotheken helaas positief afgesloten en zijn ze met hun vissengeheugens de negativiteit van vorige optredens alweer vergeten.....
Kansloos...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi zo, dan voorzie ik voor jou geen ban in de nabije toekomst.![]()
[ afbeelding ]
(MissSomebody)
Wat vind je trouwens van hem?
Hij wordt steeds meer een karikatuur, op het matje geroepen vanwege zijn hetse tegen Huub, elke avond zo lam zijn dat hij halfdronken op zijn werk verschijnt en de uitspraak: "Die baan kan me gestolen worden als Brian maar wint.
Vooral dat geneuzel over Huub nog 2 ton boete aansmeren en over Eric zeggen dat hij achter het station zijn geld verdiend, laat die gek eerst eens naar zichzelf kijken en ophouden het spel te spelen want daar heeft hij duidelijk geen kaas van gegeten.
Nee, mijn nick op vol was niet Danique.....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, ze kunnen niet verder terugdenken dan een paar uur . Alles maar dan ook alles wordt voorgekauwd door de FEBO en dan nog hebben ze hulp nodig van de plasma, pathetic.
OT: Was je nick op VOL Danique?
Och, er was even sprake van dat Natasia weer zou komen als hoofd huishouding, dan heb je de poppetjes pas echt aan het dansen, dit lijkt me echter niet waar, hoop ik dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:37 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Kansloos...
Iemand die zoveel kansen krijgt aangeboden, en nog te lui is om ook maar serieus over zijn toekomst na te denken, verdient niet beter dan straks weer keihard in zijn kartonnen doos te worden teruggeschopt.
En bezopen op zijn werk aankomen, die baas heeft hem alleen aangehouden ivm het programma, die krijgt straks echt wel een schop in zijn rug, geen enkele baas zit toch op zo iets te wachten..
En dan zijn obsessie voor Huub,gevoed door Brian....
Ziekelijk en ik zie hem liever gisteren dan vandaag vertrekken,hij haalt het hele programma nog meer naar beneden,als dat nog mogelijk is....
Don't worry, heb de hele uitleg gelezen en sloeg idd nergens op en al helemaal niet dat ze die statement niet wilden plaatsen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:40 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Nee, mijn nick op vol was niet Danique.....
Ik wacht nog even voor ik mijn volnick vermeld, ik heb er echt een klap van gehad dat er zo met mensen wordt omgegaan daar, ook al is het via internet, ik ben gewoon flink door de drek gehaald,zonder dat ik ergens iets van afwist.Vele topics vol mocht er van alles over ons geschreven worden, overal voor worden uitgemaakt,het was pure smaad,zonder dat wij ons ooit hebben kunnen verdedigen...
Begin liever met een schone lei, als ik me wat meer thuis voel hier, zal ik er nog eens op terug komen..
Good for youquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:40 schreef Danchelle het volgende:
Begin liever met een schone lei, als ik me wat meer thuis voel hier, zal ik er nog eens op terug komen..
Thanxquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Don't worry, heb de hele uitleg gelezen en sloeg idd nergens op en al helemaal niet dat ze die statement niet wilden plaatsen.
Daar ben ik ook, maar op de één of andere manier heeft FOK! me ook altijd aangestaan, en dacht, ik waag de stap en meld me hier ook aan, wilde het al veel eerder doen,maar is er nooit van gekomen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Good for youNog een OT vraagje: Waarom ben je niet overgestapt naar het HSF, daar zitten toch de meeste gebande VOLlers?
Gelul, Mike was al veel eerder haatdragend naar Huub toe, misschien wel vanaf dag 1 .quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:51 schreef F04 het volgende:
Het verbaasd me niet dat Mike zoveel haat draagt op het moment. Hoe zou jij het vinden als je elke avond wakker gehouden wordt met getreiter terwijl je er de volgende dag weer vroeg uit moet? Je heel hard je best doet om een nieuw bestaan op te bouwen, maar dat door sommige niet toegelaten wordt?
Ik denk dat je van frustratie, heel veel emotie en (misschien zelfs) haat op kan bouwen. Maar goed, Huub mag dat natuurlijk, dan is het "grappig". Als Brian het gedaan had, dan hing hij hier al opgeknoopt aan de hoogste boom.
Ik ben van mening dat Mike dat toch echt over zichzelf heeft afgeroepen, door Huub duidelijk te maken dat hij zich met het spel ging bemoeien en er alles aan zou doen om Huub boete's aan te smeren....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:51 schreef F04 het volgende:
Het verbaasd me niet dat Mike zoveel haat draagt op het moment. Hoe zou jij het vinden als je elke avond wakker gehouden wordt met getreiter terwijl je er de volgende dag weer vroeg uit moet? Je heel hard je best doet om een nieuw bestaan op te bouwen, maar dat door sommige niet toegelaten wordt?
Ik denk dat je van frustratie, heel veel emotie en (misschien zelfs) haat op kan bouwen. Maar goed, Huub mag dat natuurlijk, dan is het "grappig". Als Brian het gedaan had, dan hing hij hier al opgeknoopt aan de hoogste boom.
Iemand nog een container nodig, Ruud heeft ze op voorraad. Wat een bosmongool.quote:“Ik wil ervoor zorgen dat alle mensen die kijken nog kunnen genieten. Dat ze kunnen zien hoe het spel gespeeld kan worden. Ik ben de vertaling van de echte Miljonair. Ik hoef niet op een smerige manier iemand naar beneden te halen om het spel te spelen. En wat altijd al mijn droom is, als ik rijk zou zijn, is veel reizen en me fysiek inzetten voor educatie, armoede en rampen. Ik wil projecten opzetten voor mensen die het nodig hebben. Humanitaire hulp verlenen, dat is mijn droom. Maar het belangrijkste nu, is zorgen voor een lach op het gezicht van mensen en het spel spelen met no mercy en zo mijn tegenstanders uitspelen.”
Waar staat HSF voor?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Good for youNog een OT vraagje: Waarom ben je niet overgestapt naar het HSF, daar zitten toch de meeste gebande VOLlers?
En die manier is om in een prgramma te stappen waar 24 uur per dag camera's draaien en je in een spel stapt waarbij de bedoeling is dat men elkaar wegpest (ook al wordt dat pesten ontkendquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:51 schreef F04 het volgende:
Doe mij maar een hele grote....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
OMG, na Amanda is Brian aan de beurt met terugblikken op DGK site.
Ik plaats een klein stukje, de rest kun je hier lezen.
Wat zijn je plannen?
[..]
Iemand nog een container nodig, Ruud heeft ze op voorraad. Wat een bosmongool.
Die kutzwerver heeft het vanaf dag 1 op Huub gemunt, zit vuistdiep in de kont van Brian en verpest zijn eigen kans door zich iedere avond vol te laten lopen en zich met het spel te bemoeien.. Zolang ik uitspraken hoor als" die baan kan me gestolen worden, als Brian maar wint" zit hij wat mij betreft vandaag nog in een kartonnen doos.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:51 schreef F04 het volgende:
Huubsoppersforum.quote:
En zo is het maar netquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:59 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Doe mij maar een hele grote....![]()
Met zijn hulp aan de armen...
Mocht hij winnen,please laat het niet zo wezen,dan zal Brian in een grote Audi met zijn matties langs de armen rijden en zeggen, kijk,jullie moeten ook aan DGK mee gaan doen, dan kun je aan jezelf werken en ook straks misschien wel in een Audi rijden...
En dan wat getoeter en in zijn 'tunnelvisie'heeft hij dan alle armen geholpen, hij heeft tenslotte gezegd wat ze moeten doen om iets te bereiken.....
Hoi ! Welkom op Fok! dan !quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:28 schreef Danchelle het volgende:
ik ben dus 1 van de 10 gebanden, van het voorval in Januari.
Dank je wel!!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoi ! Welkom op Fok! dan !
Hier zijn we gewoon allemaal wel lief voor mekaar hoor
Er is maar 1 user op Fok! die vervelend is en die heet 'dgk_fan' maar
die post hier gelukkig niet zoveel meer![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom !!!
ech niet...... ik heb voor dgk-fan een speciaal warm plekje in mijn hart.... want ik heb niet 1 portie liefde....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoi ! Welkom op Fok! dan !
Hier zijn we gewoon allemaal wel lief voor mekaar hoor
Er is maar 1 user op Fok! die vervelend is en die heet 'dgk_fan' maar
die post hier gelukkig niet zoveel meer![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom !!!
Ook ik hoop dat Jaap alle info goed in zich opslaat en dat vanaf zijn terugkomst vanavond flink in hun face gaat gooienquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:09 schreef Desii het volgende:
Gooooddmeurning Fokkies
Het zal nog wel ff saai zijn op de streams... lees net dat Japie vertrokken is; hoop dat tie vanavond gelijk gaat knallen met alle info
Of samen met Huub een mooi opzetje maakt om Mikey & Brian erin te lokken met de USB-saga
Ben nu winkelen (en ik haat winkelen)
Danchelle.... welkom, gezellig een poster derbij....
Ik zat er net aan te denken...zal Jaap nu eindelijk eens iets horen over die USB-stick en mag hij er van de FEBO ook wat mee doen? Ik denk dat het een doofpot-affaire wordt (zoals zo vaak gebeurd als het Brian of Amanda kan treffen).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:09 schreef Desii het volgende:
Gooooddmeurning Fokkies
Het zal nog wel ff saai zijn op de streams... lees net dat Japie vertrokken is; hoop dat tie vanavond gelijk gaat knallen met alle info
Of samen met Huub een mooi opzetje maakt om Mikey & Brian erin te lokken met de USB-saga
Brian refereerde er ander zelfs naar, onlangs, tegen Jaapquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken...zal Jaap nu eindelijk eens iets horen over die USB-stick en mag hij er van de FEBO ook wat mee doen? Ik denk dat het een doofpot-affaire wordt (zoals zo vaak gebeurd als het Brian of Amanda kan treffen).
En Jaap pikte dat niet op? Das erg dom dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian refereerde er ander zelfs naar, onlangs, tegen Jaap
Goedemorgenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
Wat zijn je plannen?
[..]
kan ik je een lijstje doorsturen, zodat ik niet meer om boodschappen hoef?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:09 schreef Desii het volgende:
Gooooddmeurning Fokkies
ik ga dat ook maar eens doen, en neen ik neem geen lijstjes meequote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:23 schreef blomst het volgende:
[..]
kan ik je een lijstje doorsturen, zodat ik niet meer om boodschappen hoef?
ik lig in een deuk hier! oa. dit staat er in, gossie wat vindt hij zichzelf geweldig!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:21 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Dat worden overuren voor de containerbedrijven...
En dan ook nog zeggen:" Ik hoef het niet smerig te spelen zoals Huub, maar het spel wel no mercy spelen.....![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
Wat zijn je plannen?
[..]
Oww, en dan zo'n zalvend betoog aanhoren dat hij het beste met je voor heeft en dat je vooral naar hem moet luisteren want hij is het multitalent, de alleskunner, dat er mensen zijn die er voor hebben doorgeleerd om je te helpen is niet belangrijk, dat zal Mannie je dan wel vertellen, diploma's heb je niet nodig, je hoeft alleen maar precies te doen wat St.Brian je verteld en dan komt alles goed, echt waar, kijk maar naar hun ruhlaassie, iedereen heeft het hen moeilijk gemaakt, toch zijn ze nog een setje.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:27 schreef Ziet het volgende:
[..]
dit was te verwachten...
zo zetten ze brian ook neer op tv
ik moet er niet aan denken dat wanneer je een ramp hebt mee gemaakt ineens brian voor je neus staat...
voor je het weet lig je met je gezicht tegen de douchewand als je niet mee werkt
geklets ze laten het toe anders zou het niet gebeuren .en als er een eerlijk is ......quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:54 schreef F04 het volgende:
Maar Huub probeert wel ALTIJD haantje de voorste te zijn, en iedereen zijn zin proberen op te dringen. Laat staan hoe hij met vrouwen omgaat.
Volgens mij moet het nu lukken,ik heb mijn prfiel aangepastquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:16 schreef Kaat38 het volgende:
Mogge eeeeeh middag!
Ik kwam ook even langszeilen
Danchelle, ik probeerde je te mailen maar ging um niet worden.
Mail mij even anders.
Ik moet altijd zo lachen hoe Huub slaapt!
Die heeft maar één derde dekbed nodig.....
Sorryquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:46 schreef Kaat38 het volgende:
Danchelle hij doet het nog niettttttttttt!
Zit me scheef te tiepen maar krijg hem niet verstuurd.
Nu nog een icoontje en je bent helemaal klaar!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:52 schreef Danchelle het volgende:
[..]
SorryIk moest nog wat dingetjes activeren,zie ik nu,als het goed is,moet het nu echt lukken,ik heb ook de PM aangevinkt...
Hhahaha,dat ga ik nu even uitvogelenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nu nog een icoontje en je bent helemaal klaar!![]()
(verstuurdquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:53 schreef Danchelle het volgende:
Huub en Claire zijn inmiddels wakker.....
Ik wacht met spanning af!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:56 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Hhahaha,dat ga ik nu even uitvogelen
Hé hallo, welkom!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:04 schreef Danchelle het volgende:
Goedemorgen,
Dank je welquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé hallo, welkom!
Tik rustig met ons mee
de waarheid en niets dan de waarheidquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:19 schreef Py het volgende:
Iemand die van kinds af aan murf geslagen is, van tehuis naar tehuis is gesleept. Die niet durft te hopen dat hij nu wel een kans heeft omdat elk sprankje hoop in het verleden alleen maar tot teleurstellingen heeft geleid. Die met terugvallen en opkrabbelen zichzelf in leven houdt.![]()
Die moet natuurlijk wel zijn grote bek houden tegen serieuze spelers van het spel. Vuile verrekkeling! Onze straten zijn te goed voor zulk volk.![]()
Beetje uit de hoek proberen te krabbelen door assertief te gaan lopen doen tegen die aardige tukker![]()
Opsluiten in de chill met zijn hond totdat de één de ander begint op te eten. Ik wil hem zien leiden
Huub en Claire hebben liggen wiebelen en liggen te doezelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:08 schreef kahaarin het volgende:
Waren Huub en Claire niet wakker? Is er meer beweging verder?
60 bij 60 pixels, maximaal 10 Kb.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:17 schreef Danchelle het volgende:
Icoontje wil niet lukken,hij is telkens te groot, weet iemand de juiste formaten die ik moet instellen met avatarsizer?
Alvast bedankt
Mooi, we zijn het er over eens dat dit enorm kansloos en ondoordacht is van Mol en cs.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:19 schreef Py het volgende:
Iemand die van kinds af aan murf geslagen is, van tehuis naar tehuis is gesleept. Die niet durft te hopen dat hij nu wel een kans heeft omdat elk sprankje hoop in het verleden alleen maar tot teleurstellingen heeft geleid. Die met terugvallen en opkrabbelen zichzelf in leven houdt.![]()
Die moet natuurlijk wel zijn grote bek houden tegen serieuze spelers van het spel. Vuile verrekkeling! Onze straten zijn te goed voor zulk volk.![]()
Beetje uit de hoek proberen te krabbelen door assertief te gaan lopen doen tegen die aardige tukker![]()
Opsluiten in de chill met zijn hond totdat de één de ander begint op te eten. Ik wil hem zien leiden
Ik denk dat Py het anders bedoeldquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:17 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
de waarheid en niets dan de waarheid
mooi
Zal hij tot dan mogen blijven?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, we zijn het er over eens dat dit enorm kansloos en ondoordacht is van Mol en cs.
Een mens met zo'n achtergrond zet je niet in dit spel.
Want Mike mag dan wel 80x zeggen dat hij van de straat komt en alles wel kent, feit is gewoon dat hij mede door zijn "bagage" zo enorm te kwetsen en te manipuleren is.
Je ziet dat hij in verwarring is door z'n adoratie voor Brian en de berichten die hij buiten hoort.
Wát we ook van deze gast vinden, het is een getormetreerd mens, en daar wordt erg luchtig mee omgesprongen.
En na 22 mei?
Wat gebeurt er met deze man?
Is er enige vorm van nazorg cq opvang?
Volgens mij hebben ze van te voren bij de febo Huub en Brian iets te hoog ingeschat in hun gedrag richting Miky.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, we zijn het er over eens dat dit enorm kansloos en ondoordacht is van Mol en cs.
Want Mike mag dan wel 80x zeggen dat hij van de straat komt en alles wel kent, feit is gewoon dat hij mede door zijn "bagage" zo enorm te kwetsen en te manipuleren is.
Je ziet dat hij in verwarring is door z'n adoratie voor Brian en de berichten die hij buiten hoort.
Wát we ook van deze gast vinden, het is een getormetreerd mens, en daar wordt erg luchtig mee omgesprongen.
En na 22 mei?
ik begrijp precies wat Py bedoeldquote:
Jij ook?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:33 schreef Py het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze van te voren bij de febo Huub en Brian iets te hoog ingeschat in hun gedrag richting Miky.![]()
Maar ja. Wel mooie tv voor de fans. Die zwerver heeft de hoogmoed gehad iets tegen Huub te zeggen. Nu wil iedereen zijn bloed zien.![]()
Ik denk dat ze dan een heleboel shit over zich heen gaan krijgen, als ze hem tenminste zonder meer op straat gooien, enige nazorg en begelijding zou wel op zijn plaats zijn, ze hebben hem tenslotte ook gebruikt om TV mee te maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:30 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Zal hij tot dan mogen blijven?
Ik ben er bang voor,ik heb het idee dat ze hem binnen niet al te lange tijd gaan lozen....
En daar zit 'm de kneep, dit had nooit mogen gebeuren en dat alles om die rat met de eer te laten strijken cq als mensenredder neer te zetten, my ass.. Ik vind het om te kotsen dat ze mensen zo misbruiken maar dat zijn we inmiddels gewend van JdM. Dat bijna niemand hier M serieus neemt vind ik niet zo vreemd, wat zijn achtergrond ook is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef yvonne het volgende:
En na 22 mei?
vage vermoeden dat het met nazorg wel ok zitquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
En na 22 mei?
Toch vraag ik me af of zo'n man als mike, op zijn leeftijd en al zo lang zo levend, nog een normaal leven zal kunnen opbouwen....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan een heleboel shit over zich heen gaan krijgen, als ze hem tenminste zonder meer op straat gooien, enige nazorg en begelijding zou wel op zijn plaats zijn, ze hebben hem tenslotte ook gebruikt om TV mee te maken.
Neemt niet weg dat hij een vreemd figuur is en zeker weten echt hulp nodig heeft, hij weet niet anders meer dan overleven, zelfs in het hok sluit hij zich aan bij degene met de grootste bek en de meeste voordeeltjes, de gevaarlijkste persoon zeg maar.
Hey, met Icoon, nu ben je een stuk herkenbaarder!![]()
3 uur op het schoolplein ?quote:
Laat ik het anders zeggen, zo ga je niet met getormenteerde mensen om.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:33 schreef Py het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze van te voren bij de febo Huub en Brian iets te hoog ingeschat in hun gedrag richting Miky.![]()
Maar ja. Wel mooie tv voor de fans. Die zwerver heeft de hoogmoed gehad iets tegen Huub te zeggen. Nu wil iedereen zijn bloed zien.![]()
We gaan er van uit jaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor mij is Mike zichtbaar beter af in DGK dan erbuiten, getuige z'n lichamelijk staat en het feit dat hij toch nu een soort van ritme en werk heeft.
Hoe het straks gaat, niemand weet het, maar ik denk niet dat hij zomaar de straat op gekieperd wordt. Er zal vast nazorg zijn. Daar ga ik wel van uit...
Het is in ieder geval een kans voor hem die hij tot nu toe redelijk aan het verzilveren is....vind ik
quote:
Dat denk ik ook, dus zou het voor hem het beste zijn als hij in een soort woongroep wordt geplaatst waar hij begelijd wordt richting een geregeld bestaan, ik denk niet dat het kansloos is maar hij moet er wel zelf van doordrongen raken dat het toch echt het beste is, lukt dat niet dan staat hij idd binnen de kortste keren weer bij de supermarkt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:40 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af of zo'n man als mike, op zijn leeftijd en al zo lang zo levend, nog een normaal leven zal kunnen opbouwen....
Het is niet een persoon die voor de volle 100% zich inzet om zijn leven op de rails te krijgen, nu gaat het nog enigzins omdat hij toch wat gestuurd wordt door de kooi, maar ik vermoed dat als hij straks weer het heft in eigen hand moet nemen, nog geen 3 dagen zijn werk zal volhouden en weer snel bij de plaatselijke supermarkt staan te bedelen....
Het zit niet in hem,hij heeft niet de spirit en het karakter om door te zetten.
Wat betekent getormenteerd eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, zo ga je niet met getormenteerde mensen om.
Verder, Miky was juist ijzersterk met z'n uitspraken, meer is er de afgelopen weken/maanden toch niet gebeurd.
Alsof Huub zo'n lieverdje is, het gaat wel om een enorm bedrag.
Ik ben na een jaar nog steeds niet echt pro-iemand in de kooi, wel heb ik zoiets als ach, laat "die" maar winnen, het was een experiment waarbij ik toch diverse malen behoorlijk m'n wenkbrauwen over heb opgetrokken.
Hele enge groepsprocessen, de persoon Amanda, etc etc, nu weer een Mikey, eigenlijk waren de beelden van gisteravond ( de caps van een peinzende Mike) in en intriest.
Ik ken er anders tientallen die na maar drie-vier uur slapen echt niet naar hun werk gaan en zich ziek melden.....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:40 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Mijn dank is groot! Waarom? Nou, ik heb altijd zitten klooien met die avatars. Via Paintshop kleiner maken enzo! Nu ik net gelezen heb in een van jouw posts dat er zoiets als avatarsizer bestaat ben ik weer een stuk wijzer geworden in de wereld van de PC!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:17 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Icoontje wil niet lukken,hij is telkens te groot, weet iemand de juiste formaten die ik moet instellen met avatarsizer?
Alvast bedankt
Dat ben ik met je eens, die caps waren echt sneu, bovendien heeft Brian nu uitgesproken dat hij min of meer zijn handen van Mike af trekt, met als kul argument zijn drankgebruik, als er iemand gebaat zou zijn bij een alcohol verbod/restrictie is het Mike wel, die man heeft zijn drugsverslaving ingeruild voor een alcohol verslaving, ik vraag me echt af hoeveel zijn lichaam nog kan hebben om nog maar te zwijgen over zijn geest.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, zo ga je niet met getormenteerde mensen om.
Verder, Miky was juist ijzersterk met z'n uitspraken, meer is er de afgelopen weken/maanden toch niet gebeurd.
Alsof Huub zo'n lieverdje is, het gaat wel om een enorm bedrag.
Ik ben na een jaar nog steeds niet echt pro-iemand in de kooi, wel heb ik zoiets als ach, laat "die" maar winnen, het was een experiment waarbij ik toch diverse malen behoorlijk m'n wenkbrauwen over heb opgetrokken.
Hele enge groepsprocessen, de persoon Amanda, etc etc, nu weer een Mikey, eigenlijk waren de beelden van gisteravond ( de caps van een peinzende Mike) in en intriest.
Daar ben ik helaas ook bang voor....... Misschien dat een vrouw/vriendinquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:40 schreef Danchelle het volgende:
Het is gewoon een eeuwige student.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dus zou het voor hem het beste zijn als hij in een soort woongroep wordt geplaatst waar hij begelijd wordt richting een geregeld bestaan, ik denk niet dat het kansloos is maar hij moet er wel zelf van doordrongen raken dat het toch echt het beste is, lukt dat niet dan staat hij idd binnen de kortste keren weer bij de supermarkt.
Mooi woord hèquote:
Ben ik met je eens, maar toch denk ik dat dit hem voornamelijk lukt,door de druk van de Febo,hij moet wel...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ken er anders tientallen die na maar drie-vier uur slapen echt niet naar hun werk gaan en zich ziek melden.....
Ik weet het niet....de tijd zal het leren.....
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nu leeft 'ie (volgens eigen zeggen) alleen voor BRIAN...
na 8 uur slaap zelfsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ken er anders tientallen die na maar drie-vier uur slapen echt niet naar hun werk gaan en zich ziek melden.....
Ik weet het niet....de tijd zal het leren.....
Hhahah,graag gedaanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Mijn dank is groot! Waarom? Nou, ik heb altijd zitten klooien met die avatars. Via Paintshop kleiner maken enzo! Nu ik net gelezen heb in een van jouw posts dat er zoiets als avatarsizer bestaat ben ik weer een stuk wijzer geworden in de wereld van de PC!
quote:
Iemand uit Wicawdo's familie had hem in Hilversum gezienquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:49 schreef Nomrc2 het volgende:
oftwel is hij al live aan het werk gesignaleerd door iemand
Dát is zo overduidelijk! Dat inruilen van die verslaving!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, die caps waren echt sneu, bovendien heeft Brian nu uitgesproken dat hij min of meer zijn handen van Mike af trekt, met als kul argument zijn drankgebruik, als er iemand gebaat zou zijn bij een alcohol verbod/restrictie is het Mike wel, die man heeft zijn drugsverslaving ingeruild voor een alcohol verslaving, ik vraag me echt af hoeveel zijn lichaam nog kan hebben om nog maar te zwijgen over zijn geest.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:47 schreef beequeen het volgende:
Huub kijkt in de camera en zegt: Hééé Japie.
Al die maanden lopen klooien en nu het einde van DGK in zicht is....pffffffffffquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:50 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Hhahah,graag gedaan![]()
Het is mij inmiddels ook gelukt
Hij heeft het zowat letterlijk gezegd: Zijn baan is ondergeschikt aan Brians overwinning.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:50 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Hhahah,graag gedaan![]()
Het is mij inmiddels ook gelukt
Nee dat denk ik niet, hij ziet het misschien als een iets mooiere straathoek met een beter bed maar hij is nog wel bezig met overleven.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dát is zo overduidelijk! Dat inruilen van die verslaving!
Dat is waarom ik me zorgen maak in enige nazorg voor deze man,
op het gebied van de verlsaving is het iig volkomen mislukt.
En zijn lichaam/geest, zou deze man nu écht beseffen waar hij in terecht is gekom/deel van uit maakt?
Kun je je duim wel naar beneden doen, maar als deze man nu eens niets anders in z'n leven geleerd heeft en denkt dat dit de juiste manier is in het leven?quote:
niet echt dusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Iemand uit Wicawdo's familie had hem in Hilversum gezien
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:52 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
. Die Brian is een kinderlokker maar dan voor labiele volwassenen.
Dat dus... gewoon het volgende slachtoffer van de Febo.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:19 schreef Py het volgende:
Iemand die van kinds af aan murw geslagen is, van tehuis naar tehuis is gesleept. Die niet durft te hopen dat hij nu wel een kans heeft omdat elk sprankje hoop in het verleden alleen maar tot teleurstellingen heeft geleid. Die met terugvallen en opkrabbelen zichzelf in leven houdt.![]()
die ava komt me bekend voor...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan een heleboel shit over zich heen gaan krijgen, als ze hem tenminste zonder meer op straat gooien, enige nazorg en begelijding zou wel op zijn plaats zijn, ze hebben hem tenslotte ook gebruikt om TV mee te maken.
Neemt niet weg dat hij een vreemd figuur is en zeker weten echt hulp nodig heeft, hij weet niet anders meer dan overleven, zelfs in het hok sluit hij zich aan bij degene met de grootste bek en de meeste voordeeltjes, de gevaarlijkste persoon zeg maar.
Hey, met Icoon, nu ben je een stuk herkenbaarder!![]()
"Die baan kan me gestolen worden, als Brian maar wint. Ik heb mij hart verloren aan Brian."quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:52 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hij heeft het zowat letterlijk gezegd: Zijn baan is ondergeschikt aan Brians overwinning.
Ik begin het gewoon pijnlijk te vinden, ze moeten die gast tegen zichzelf beschermen. Die Brian is een kinderlokker maar dan voor labiele volwassenen.
En juist daarom, had hij nooit bij die idioten geplaatst mogen worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun je je duim wel naar beneden doen, maar als deze man nu eens niets anders in z'n leven geleerd heeft en denkt dat dit de juiste manier is in het leven?
In mijn volgende reactie reageerde ik daar al op. Het inruilen van verslavingen, het zichzelf ondergeschikt maken aan mensen met een grote waffel. Alles duidt erop dat het gewoon een zwak persoon is die daar niet zou moeten zitten. Waarschijnlijk heeft ie zich net zo snel om laten lullen door JDM en consorten. Als mensen kunnen klagen over een verwaarloosd hondje kunnen ze hier ook wel wat aan doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun je je duim wel naar beneden doen, maar als deze man nu eens niets anders in z'n leven geleerd heeft en denkt dat dit de juiste manier is in het leven?
Duitsers zijn 2008!!!111!!EINZ!!11quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi woord hè
Wat Mazaru zei, gekweld, Duitsers hebben daar mooiere woorden voor
En gisteren weerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:54 schreef mootie het volgende:
[..]
"Die baan kan me gestolen worden, als Brian maar wint. Ik heb mij hart verloren aan Brian."
Ongeveer letterlijk gezegd door Mikey, woensdag of donderdag.
Na zo'n lange tijd DGK hè, ga je je toch dingen afvragen * voer voor psychologen*quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook overduidelijk dat Mike zelf de verantwoordelijkheid daarvoor niet kan nemen, en het is daarom dus triest dat de Febo deze niet neemt, maar zelfs dat gebrek aan verantwoordelijkheid exploiteert.
Kap nou es met die duimquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
In mijn volgende reactie reageerde ik daar al op. Het inruilen van verslavingen, het zichzelf ondergeschikt maken aan mensen met een grote waffel. Alles duidt erop dat het gewoon een zwak persoon is die daar niet zou moeten zitten. Waarschijnlijk heeft ie zich net zo snel om laten lullen door JDM en consorten. Als mensen kunnen klagen over een verwaarloosd hondje kunnen ze hier ook wel wat aan doen.
Volgens mij heeft hij geen flauw idee... het gros van de "gezonde" mensen die daar binnenkomen hebben dat al niet, dus als iemand van Mike verwacht dat hij het begrijpt dan is dat een grove overschatting.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
En zijn lichaam/geest, zou deze man nu écht beseffen waar hij in terecht is gekom/deel van uit maakt?
Die duim was er om te benadrukken dat De Gouden Kooi geen geschikt platform is om je leven weer op te pakken, gezien de manipulatoren achter de schermen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kap nou es met die duim
Dat staat zo enorm onsympathiek.
quote:
vind dat sjonnie gewoon die man de rest van z'n leven een leuk maand bedrag en een huisje moet gevenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is gewoon duidelijk:quote:
Ik denk dat er achter mensen zitten die het equivalent zijn van de autoverkoper/leningverstrekker/drugsdealer die helemaal geen ruk meer geeft om wat voor effect zijn zaken op andere mensen hebben, als zij maar een goeie deal kunnen maken of "mooi" programma kunnen neerzetten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na zo'n lange tijd DGK hè, ga je je toch dingen afvragen * voer voor psychologen*
Zegt dit alles, van anderhalf jaar DGK, waar we van de meesr bizarre zaken getuige zijn geweest met als rode draad een Amanda, het hoe een vrouw te behandelen, zegt dit niet enorm veel over de denkwijze van de lieden achter DGK?
Kan het zo zijn dat het voor hun óók normaal is, net als het voor Amanda normaal is?
Christ, ik ben echt al aan het "afsluiten"
Nou ja, we hebben het iig over DGKquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:05 schreef Guuskeee het volgende:
het lijkt wel de SC hier, niks over de streams
bijna niks dan
Doet me denken aan een gruwelijk filmpje wat ik ken van een meisje van een jaar of 10 wat na een overstroming klem zit met haar been onder water. Het water stijgt langzaam en het meisje zal verdinken als er niets gebeurd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na zo'n lange tijd DGK hè, ga je je toch dingen afvragen * voer voor psychologen*
Zegt dit alles, van anderhalf jaar DGK, waar we van de meesr bizarre zaken getuige zijn geweest met als rode draad een Amanda, het hoe een vrouw te behandelen, zegt dit niet enorm veel over de denkwijze van de lieden achter DGK?
Kan het zo zijn dat het voor hun óók normaal is, net als het voor Amanda normaal is?
Christ, ik ben echt al aan het "afsluiten":D
Pas op, straks krijg je nog bewondering voor Brian, die toch maar mooi het beste met Mike voorheeft.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:06 schreef mazaru het volgende:
Door al die diepzinnige analyses krijg ik ook een beetje medelijden met Mike
Nou ja, ze hebben het wel geprobeerd met die charlatan arts, met die buik van Nadia toenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:05 schreef Leandra het volgende:
[
Als ze half het idee hadden gehad dat ze met een lijk zouden kunnen wegkomen en hun baan er ook nog mee zouden kunnen behouden dan had er op z'n minst al een live euthanasie plaatsgevonden in DGK.
En niet te vergeten die "Buddy" actie waar een doodzieke vrouw op afkwam die beloofde aan kanker te sterven.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben het wel geprobeerd met die charlatan arts, met die buik van Nadia toen
Ik zou het met je verhaal eens kunnen zijn als de Febo idd de verslaglegger is, maar volgens mij zijn wij de verslaglegger en is de Febo in deze God die het water nog hoger laat stijgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:06 schreef Py het volgende:
[..]
Doet me denken aan een gruwelijk filmpje wat ik ken van een meisje van een jaar of 10 wat na een overstroming klem zit met haar been onder water. Het water stijgt langzaam en het meisje zal verdinken als er niets gebeurd.
Tientallen journalisten eromheen schieten de meest dramatische beelden van een verdrinkend meisje. Het duurde uren. Het meisje vroeg, terwijl het water aan haar lippen stond, of de journalisten het niet te koud hadden.![]()
In hoeverre is de febo ('de verslaglegger') verantwoordelijk voor de manier waarop de andere bewoners zich naar Miky gedragen?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:12 schreef Leandra het volgende:
die beloofde aan kanker te sterven.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pas op, straks krijg je nog bewondering voor Brian, die toch maar mooi het beste met Mike voorheeft.
Interessante gedachte.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het met je verhaal eens kunnen zijn als de Febo idd de verslaglegger is, maar volgens mij zijn wij de verslaglegger en is de Febo in deze God die het water nog hoger laat stijgen.
Bij Anita? Daar knap je van op!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Dan laat ik me onder behandeling stellen
Dan is de febo verantwoordelijk voor de manier hoe Huub en Brian zich naar Miky gedragen? Dat is iedereen nog altijd zelf.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het met je verhaal eens kunnen zijn als de Febo idd de verslaglegger is, maar volgens mij zijn wij de verslaglegger en is de Febo in deze God die het water nog hoger laat stijgen.
Brood en spelenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:17 schreef Py het volgende:
[..]
Dan is de febo verantwoordelijk voor de manier hoe Huub en Brian zich naar Miky gedragen? Dat is iedereen nog altijd zelf.
Wij zijn slechts het publiek wat staat te joelen op de banken.
Ik denk dat Jaap het normaalst is gebleven.quote:
In ieder geval het meest bij zichzelf gebleven denk ik. En z'n grootste pluspunt vind ik dat er niet veel agressiviteit in zit.....De slimste en meest calculerende speler?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap het normaalst is gebleven.
Ik denk dat we van Jaap weinig hebben kunnen zien.Toen ik Jaap in het echt zag schrok ik gewoon.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe raar het ook mag klinken maar ik ben het daar wel mee eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
eerst papiementse les onder de dekensquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:23 schreef Kaat38 het volgende:
Ow, hellup begint de konijnenjacht weer bij brainles en amanda?????
dat vermoeden heb ik ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaap heeft dat ook niet nodig.Als Jaap tegenover je staat is al genoeg.Jaap krijg je niet zogauw omver maar andersom wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In ieder geval het meest bij zichzelf gebleven denk ik. En z'n grootste pluspunt vind ik dat er niet veel agressiviteit in zit.....De slimste en meest calculerende speler?
Prachtig: Amy Winehouse : Back to black, back to rehab (check eerste smiley) .quote:
ontbijtkruimels? dan krijgen we gepaneerde konijntjesquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
eerst papiementse les onder de dekens![]()
daarna rollenbollen door de ontbijtkruimels
*stil*quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prachtig: Amy Winehouse : Back to black, back to rehab (check eerste smiley) .
helaas van nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:23 schreef marky het volgende:
Huub gaat straks gewoon weer aan het werk die jongen kan volgens mij niet wachten om weer een normaal leven te hebben tussen normale mensen. Alles wat hij nu heeft gedaan is show geweest. En huub denkt vaak nog steees dat de andere net zo in het programma staan als hij zelf terwijl al meerdere keren gebleken is dat voor andere het veel meer werkelijkheid is dan voor Huub.
Dat is dus het probleem met Mike... hij is overduidelijk niet in staat die verantwoordelijkheid zelf te dragen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:17 schreef Py het volgende:
[..]
Dan is de febo verantwoordelijk voor de manier hoe Huub en Brian zich naar Miky gedragen? Dat is iedereen nog altijd zelf.
Wij zijn slechts het publiek wat staat te joelen op de banken.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:31 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
helaas van niet
want dan was hij al wegeweest
bv lieke en eric zijn net op tijd opgerot
Hij krijgt niet eens de kans van de andere loosers om iets op te bouwen om verantwoordelijk voor te zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem met Mike... hij is overduidelijk niet in staat die verantwoordelijkheid zelf te dragen.
En dus moet de Febo (die hem binnengehaald heeft) dat voor hem doen. En dan gaan we er even vanuit dat Brian en Huub nog wel de geestelijke vermogens hebben om hun eigen verantwoordelijkheid te dragen.
Zeker weten.Je zag Bart ook echt langzaam kapot gaan .quote:
Er kwamen even wat mensen binnen...eerst nicole en daarna harry.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:36 schreef Ziet het volgende:
amanda ligt bovenop
en waarschijnlijk ff uit te puffen
maar ze moet doorgaan van master brian
Met andere woorden; na 1½ jaar opsluiting zijn Brian en Huub ook niet meer in staat hun eigen verantwoordelijkheid te dragenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:38 schreef Py het volgende:
[..]
Hij krijgt niet eens de kans van de andere loosers om iets op te bouwen om verantwoordelijk voor te zijn.
Alles wat hem lukt wil Brian de credits voor en anders regelt Huub wel dat het niet lukt.
En Huub schuift al zijn daden af als dat hij moet van de febo om tv te maken. Brian schuift al zijn daden af op Amanda die het kwaad in hem oproept.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:38 schreef Py het volgende:
[..]
Ik heb Miky nooit horen zeggen dat hij zich zat zuipt omdat hij moet van de febo.
eensquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef yvonne het volgende:
Christ, ik ben echt al aan het "afsluiten":D
quote:Met andere woorden; na 1½ jaar opsluiting zijn Brian en Huub ook niet meer in staat hun eigen verantwoordelijkheid te dragen
Bart is ook weg door toedoen van de FEBO en wil daarom niks meer met die gladjakkers te maken hebben!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten.Je zag Bart ook echt langzaam kapot gaan .
Was zeer verstandig van hem om te gaan,maar jammer voor de streamers.
Ik hoor de brandweer meneer zeggen dat hij een balletje hoog gaat houden. Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze gaan zo jeu de boulen, wow spannende streams
Dat lijkt me inderdaad niet wenselijk, een ader raken tijdens het bloedprikken, je zou maar bloed verliezen!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Kevin heeft last van zijn arm, ze hebben bloed geprikt, hij denkt dat er misschien een ader is geraakt
Is voor Brian.Die leeft als een god in Frankrijkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:49 schreef Copycat het volgende:
Jeu de boule?
Zijn ze plots 75 jaar oud geworden?
PRECIESquote:Op zaterdag 8 maart 2008 04:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dus FEBO: lozen die kutzwerver, geen toegevoegde waarde meer.
Huub gaat toch voor Steijn werken? Bij IdtV?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:23 schreef marky het volgende:
Huub gaat straks gewoon weer aan het werk die jongen kan volgens mij niet wachten om weer een normaal leven te hebben tussen normale mensen. Alles wat hij nu heeft gedaan is show geweest. En huub denkt vaak nog steees dat de andere net zo in het programma staan als hij zelf terwijl al meerdere keren gebleken is dat voor andere het veel meer werkelijkheid is dan voor Huub.
Dank je welquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub gaat toch voor Steijn werken? Bij IdtV?
Verder zie ik allemaal nieuwe namen in de COS, van harte welkom op FOK!.
Dat ligt er maar net aan hoe lang je zoiets kan volhouden Eric en Lieke waren daar veel te emotioneel voor. Huub kan zijn emotie aardig uitschakelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:31 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
helaas van niet
want dan was hij al wegeweest
bv lieke en eric zijn net op tijd opgerot
Dat heb ik ook gehoord maar of het waar is???quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub gaat toch voor Steijn werken? Bij IdtV?
Precies zeg, gewoon afvoeren die hond. Wat nou begeleid wonen enzo.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:56 schreef Py het volgende:
[..]
Dan kan ook niemand zich meer ten koste van hem profileren
Ja. daarom heeft hij ook zoveel boetes en een drankverbod.....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:58 schreef marky het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe lang je zoiets kan volhouden Eric en Lieke waren daar veel te emotioneel voor. Huub kan zijn emotie aardig uitschakelen.
Die drol heeft het over meisjes waarmee hij kan daten!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:57 schreef Guuskeee het volgende:
de enige manier om mikey weer wat discipline te leren is hem in het leger te gooien en aan een strak schema te houden.
mikey is gewoon niet de persoon die in staat is de juiste beslissingen voor zichzelf te nemen, dus is het verstandigse iemand die beslissingen voor hem te laten nemen, en wie is daar beter in dan het leger? niemand.
helaas (weer) voor hem nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:58 schreef marky het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe lang je zoiets kan volhouden Eric en Lieke waren daar veel te emotioneel voor. Huub kan zijn emotie aardig uitschakelen.
Ja vergis je vooral niet met wat Brian allemaal moet doen!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:04 schreef beequeen het volgende:
Die kutzwerver zegt tegen Kees dat hij wel bezig is met huisvesting maar ja, hij werkt hè dus heeft hij weinig tijd voor dat soort zaken. WTF, hij zit al bijna 3 maanden in dat hok en werkt net een week. Ik weet weer genoeg, hij is gewoon te besodemietert om maar iets zelf te initieren en laat het dus lekker over aan de Brian.....oh wacht, ik bedoel de FEBO.
eeehquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:57 schreef Guuskeee het volgende:
de enige manier om mikey weer wat discipline te leren is hem in het leger te gooien en aan een strak schema te houden.
mikey is gewoon niet de persoon die in staat is de juiste beslissingen voor zichzelf te nemen, dus is het verstandigse iemand die beslissingen voor hem te laten nemen, en wie is daar beter in dan het leger? niemand.
Bron: Hoe kan het ook anders: Bosmongolensite van de ratten.quote:hoy iedereen, ik was gisteren naar zoetermeer gegaan maar had achter moeten blijven door mijn leeftijd. maar ja ik heb ze wel kunnen zien. het was een gekken huis maar mijn dochter was er wel naar binnen en elke kans di zij had heeft zij iets aan brian kunnen zeggen brian luister wel en brian heeft gezegt ik heb alles door zij heeft ook tegen hem gezegt dat hij op dit moment geen vriendje nodig heeft in de kooi hij zegt ik begrijp het ik hoop echt dat het helpen dat hij scherp blijft.met amanda was het moeilijk te spreken amanda was te blij om zoveel kinderen te zien maar zij heeft wel tegen haar kunnen zeggen om voor tommy op te passen of ze het goed had begrepen weet ze niet. met brian was het makkelijk om dat het onze eigen taal was lekker
Lekker voor het vrouwtje als ze moet bekken met hem.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:06 schreef Kinga het volgende:
Dat gore gehijg word ik ook zo misselijk van.
Too much infoquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:14 schreef schatje het volgende:
Lekker voor het vrouwtje als ze moet bekken met hem.
contract verlenging ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Too much info![]()
Die kutzwerver zegt net dat hij eigenlijk maar 2 weken zou blijven. Waarom zit hij er dan al 3 maanden?
Na de ratten mute ik nu ook die mummelmuil, meer dan de helft is niet te verstaan.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
contract verlenging ?
btw zwerver is hij al 3 maanden niet meer
hij heeft woonruimte en een baan
Hahaha is Mickey geschikt of ongeschikt? Trouwens heeft Mickey geen S5?? Dan geen leger voor hm:Pquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:57 schreef Guuskeee het volgende:
krijgt hij een mooie villa in baarn plus elke maand 5000 euro van sjonniequote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:23 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
denk eens 3 maanden vooruit, en dan?
Die hij binnen een maand opsnuift/zuipt, zijn vaste lasten niet betaald en vervolgens kunnen we hem weer in het Vondelpark vindenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:27 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
krijgt hij een mooie villa in baarn plus elke maand 5000 euro van sjonnie
vaste lasten ect worden keurig voor hem betaaldquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Die hij binnen een maand opsnuift/zuipt, zijn vaste lasten niet betaald en vervolgens kunnen we hem weer in het Vondelpark vinden
ik denk niet dat ome Johnny zo gek is hem te blijven onderhouden, zal hij toch echt zelf moeten gaan doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vaste lasten ect worden keurig voor hem betaald
die 5000 euro mag hij verzuipen, verhoereren als hij dat wil
dan weet jij meer dan ik over onze sjonniequote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik denk niet dat ome Johnny zo gek is hem te blijven onderhouden, zal hij toch echt zelf moeten gaan doen.
het gaat over mikey slaperdquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vaste lasten ect worden keurig voor hem betaald
die 5000 euro mag hij verzuipen, verhoereren als hij dat wil
Nee hoor, is gewoon een gok van mij, ik hoop dat mikey ergens onderdak krijgt maar Johnny houdt erg van zijn centjes en is geen liefdadigheidsinstantie.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dan weet jij meer dan ik over onze sjonnie
nee dat is hij ook niet maar mike heeft denk ik door de rol van zwerver te spelen al een paar miljoen extra voor oom sjonnie verdiendquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nee hoor, is gewoon een gok van mij, ik hoop dat mikey ergens onderdak krijgt maar Johnny houdt erg van zijn centjes en is geen liefdadigheidsinstantie.
Ik begreep eigenlijk dat het format helemaal niet is verkocht. Werd uitgesproken geloof ik in RTL Boulevard.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:49 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nee dat is hij ook niet maar mike heeft denk ik door de rol van zwerver te spelen al een paar miljoen extra voor oom sjonnie verdiend
want DGK Us kan bijna niet zonder een homeless person
en mike is gewoon de testcase voor die rol
wedje maken om 500 cp's dat mike momenteel schulden vrij is ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:48 schreef schatje het volgende:
Die 5000 euro die Mikey dan krijgt gaan in de eerste plaats toch naar al die schuldeisers?
het is begonnen bij deze postquote:
Als hij nou Zwiebertje had geheten had ik het geloofd....bijnaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:49 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nee dat is hij ook niet maar mike heeft denk ik door de rol van zwerver te spelen al een paar miljoen extra voor oom sjonnie verdiend
want DGK Us kan bijna niet zonder een homeless person
en mike is gewoon de testcase voor die rol
Ik heb voor John gewerkt en meen met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te kunnen zeggen dat John de Mol verre van een filantroop is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:39 schreef Nomrc2 het volgende:
dan weet jij meer dan ik over onze sjonnie
Klopt, het is nog aan geen enkel land verkocht.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:50 schreef akveor het volgende:
Ik begreep eigenlijk dat het format helemaal niet is verkocht. Werd uitgesproken geloof ik in RTL Boulevard.
Maar ik waardeer je geloof in de mensheid enorm!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:50 schreef Nomrc2 het volgende:
wedje maken om 500 cp's dat mike momenteel schulden vrij is ?
het is al verkoch aan een aantal landen vs weet ik niet zekerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik begreep eigenlijk dat het format helemaal niet is verkocht. Werd uitgesproken geloof ik in RTL Boulevard.
Mike sprak zelf eerder uit dat ie bezig was met schuldsanering.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:50 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wedje maken om 500 cp's dat mike momenteel schulden vrij is ?
denk meer mijn geloof in kapitalismequote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik waardeer je geloof in de mensheid enorm!
alles wordt door de febo geregeld en dit niet ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Mike sprak zelf eerder uit dat ie bezig was met schuldsanering.
Gewoon een plastic zak met 2 gaten er overheen !!!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:50 schreef schatje het volgende:
Wolfgang heeft wel een mooi bovenlijf, maar dat hoofd.
Kan, dat verhaal over de wereldreiziger Stijn ging idd. Ik weet niet hoe betrouwbaar RTL Boulevard is. JdM heeft het niet uitgesproken maar Albert Verlinden wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:54 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
het is al verkoch aan een aantal landen vs weet ik niet zeker
maar stijn was toch bezig daar met de casting
maar zo niet dan zal de aanwezigheid van een homeless person eventuele kopers maybe over de streep trekken
Dat is dan wel weer mooi maar zelfs hij zal vinden dat uiteindelijk Mikey zijn eigen boontjes moet doppen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb voor John gewerkt en meen met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te kunnen zeggen dat John de Mol verre van een filantroop is.
ik snap echt bij god niet hoe jij aan zo'n ongelofelijk onrealistisch wereldbeeld komt...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:57 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
alles wordt door de febo geregeld en dit niet ?
kom op he
het is gewoon een Keesquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:50 schreef schatje het volgende:
Wolfgang heeft wel een mooi bovenlijf, maar dat hoofd.
Het is uitgesproken door Mikey op de streams. Het zal de febo zijn die Mike met schuldsanering in contact heeft gebracht. Maar zekerheid hebben we beide niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:57 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
alles wordt door de febo geregeld en dit niet ?
kom op he
En daarom geeft John de Mol een kansloze zwerver voor de rest van zijn leven brood en spelen. Omdat een Mikey karakter een USP zou zijn voor het concept DGK.quote:
Volgens mij lees óf jij mij óf ik jou verkeerd, want volgens mij zeg ik in principe hetzelfde als jijquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:59 schreef Kaat38 het volgende:
Dat is dan wel weer mooi maar zelfs hij zal vinden dat uiteindelijk Mikey zijn eigen boontjes moet doppen.
Ben blij het dan met elkaar eens te zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij lees óf jij mij óf ik jou verkeerd, want volgens mij zeg ik in principe hetzelfde als jij.
En ik denk dat jouw geloof in "kapitalisme" niet helemaal realistisch is.. Wat denk je nu? Dat JdM miljoenen binnen harkt met deze DGK? Waar zitten zijn opbrengsten dan? Voorlopig schijnt er nog niks aan het buitenland verkocht te zijn... Vergeet niet dat deze DGK maar een probeersel van JdM is hoor.. Denk niet dat ie er ook maar een cent aan verdient. Dan was het niet gestopt lijkt me.quote:
Nee het stopt juist door geldgebrek.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:08 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
En ik denk dat jouw geloof in "kapitalisme" niet helemaal realistisch is.. Wat denk je nu? Dat JdM miljoenen binnen harkt met deze DGK? Waar zitten zijn opbrengsten dan? Voorlopig schijnt er nog niks aan het buitenland verkocht te zijn... Vergeet niet dat deze DGK maar een probeersel van JdM is hoor.. Denk niet dat ie er ook maar een cent aan verdient. Dan was het niet gestopt lijkt me.
Nu snap ik waarom die doos die villa niet uit wilde.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is uitgesproken door Mikey op de streams. Het zal de febo zijn die Mike met schuldsanering in contact heeft gebracht. Maar zekerheid hebben we beide niet.
Wel heb ik gehoord dat een Selene 5000 p/m zou vangen voor d'r gastoptreden. Maar of dat bedrag ook voor Mike zou gelden zijn geen uitspraken over gedaan. Ik denk wel dat ze Mike's leven helemaal op de rails zullen zetten maar of daar toelages bij zullen horen is gewoon niet bekend.
Precies. En dan komt het ook niet slecht uit dat die villa in ieder geval beschikbaar blijft he.. Post minder om af te schrijven in ieder geval.quote:
DGK Nederland is niet veel meer geweest dan een etalage om het concept door te verkopen. Of er hier geld bij moet weet ik niet, erg rendementvol lijkt het mij niet geweest. De directe opbrengsten zitten natuurlijk in kijkcijfers en daar omheen de reclame-inkomsten. Misschien ook nog wat sponsorcontractjes zo links en rechts. Maar de echte geldstroom had de verkoop moeten zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:08 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
En ik denk dat jouw geloof in "kapitalisme" niet helemaal realistisch is.. Wat denk je nu? Dat JdM miljoenen binnen harkt met deze DGK? Waar zitten zijn opbrengsten dan? Voorlopig schijnt er nog niks aan het buitenland verkocht te zijn... Vergeet niet dat deze DGK maar een probeersel van JdM is hoor.. Denk niet dat ie er ook maar een cent aan verdient. Dan was het niet gestopt lijkt me.
Komt omdat het weer zo'n dooie zaterdag is. Er wordt niet geknald in het weekendquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:24 schreef Guuskeee het volgende:
ik kan niks vinden wat on topic is in deze COS![]()
Nou.. On topic dan maar.. De dames verzuchten dat de mannen het maar makkelijk hebben. Zij zijn in 3sec. klaar 's-ochtends terwijl zij uuuuuren moet spenderen aan haar en make-up. Verder een zeeeer boeiend gesprek over tatoo wenkbrauwen die een bepaald hoekje moeten hebben..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:24 schreef Guuskeee het volgende:
ik kan niks vinden wat on topic is in deze COS![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |