Welterusten, focking OP is klaarquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:17 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik denk dat ze echt verliefd op Huub is..... dus daarin snap ik haar wel.
En wat betreft Huub en vrouwen........ hehehehe, daar is Casanova een monnik bij
Claire's rol wordt ontzettend onderschat. Ik ben ervan overtuigd dat door Claire Lieke de villa heeft verlaten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze na er veel een toneelhaak te hebben gegeven, zo'n persoon als Claire nog durven in te zetten
Claire wordt alleen als backup gezien, niet als potentiële winnares? Ze wordt dus alleen gebruikt voor anderen om te winnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Claire's rol wordt ontzettend onderschat. Ik ben ervan overtuigd dat door Claire Lieke de villa heeft verlaten.
Als Huub Claire zou wegstemmen (waarom hij dat doet is onbegrijpelijk, het geeft Huub immers een extra backup) Zal Huub de finale niet redden. Ik gok dan Brian Jaap.
Jaap wil Claire wel weg en spreekt uit dan pas los te gaan te B en A. Waarom kan dat nu niet? Want stel dat Huub weer over de schreef gaat heeft Jaap desnoods nog Claire. Ik geloof nooit dat Jaap met Huub in de finale durft te staan.
Jaap stuurt aan op een ontslagronde om zijn eigen positie te versterken.
Dank je, maar wel zwaar ... heb tussendoor ook deze nog effe gedaan:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:35 schreef Lobasca het volgende:
Super Tegengas, dat je nog zo je best doet op dit tijdstip!
Coo, maar de bewoners, DGK in rust?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 04:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee , ben er nog, bezig met de OP
Die heb je verdient, ik was het spoor volledig bijster, maar ben weer helemaal bij!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 04:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, OP is eindelijk klaar, nu een borrel.
Dank je, Mikey liet het voorkomen alsof zijn baas problemen had met zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2008 04:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die heb je verdient, ik was het spoor volledig bijster, maar ben weer helemaal bij!![]()
En goed om te lezen dat Mike is aangepakt op dat achterlijke Claire-bang gebeuren.
geen idee, hij was zonet uit bed, maar nu niet meer in beeld.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:17 schreef Charmian het volgende:
Goedemorgen!
Hoe laat mag Jaap vandaag de villa uit voor z'n 8 uur?
Volgens het telefoongesprek van Jaap met Cora afgelopen week staat zijn 8 uur gepland van 12 tot 8 uur. Vanuit Eemnes is het ongeveer 5 kwartier rijden naar Brielle, dus reken maar uitquote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:17 schreef Charmian het volgende:
Goedemorgen!
Hoe laat mag Jaap vandaag de villa uit voor z'n 8 uur?
Over een klein uurtje weg dus. De rest slaapt natuurlijk nog...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens het telefoongesprek van Jaap met Cora afgelopen week staat zijn 8 uur gepland van 12 tot 8 uur. Vanuit Eemnes is het ongeveer 5 kwartier rijden naar Brielle, dus reken maar uit
Hoe is dit bekend geworden dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 04:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, Mikey liet het voorkomen alsof zijn baas problemen had met zijn
slaapgebrek ( dat zij hij ook tegen B en A ), maar in werkelijkheid namen ze het
die kutzwerver kwalijk, dat hij de naam van het bedrijf te grabbel gooide ...
Ik hoop dat hij een leuke dag heeft.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:33 schreef Disana het volgende:
Jaap is zojuist vertrokken.
Good morning, het zonnetje schijntquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een leuke dag heeft.A en B liggen weer te konijnen, streams off.
Goedemorgen.
Aan FOK! zal het niet liggen, info genoeg voor Japio. De vraag is natuurlijk of hij hier iets mee kan, ik hoop het maar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:40 schreef Disana het volgende:
Good morning, het zonnetje schijnt![]()
Ik hoop het ook voor hem. En dat hij niet te spaarzaam moge zijn met verhalen als hij terug is.
Goedemorgen allemaal,quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aan FOK! zal het niet liggen, info genoeg voor Japio. De vraag is natuurlijk of hij hier iets mee kan, ik hoop het maar.
Ook zo genoten van de rattenfamilie gisteravond ??? Ik ben afgehaakt, zelfs de container van Ruud was niet voldoende. Het bijlezen vanochtend heeft me ook niet veel goed gedaan, ik ben alweer misselijk.
Nee, dat heb ik gelukkig gemist; ik heb er alleen hier wat over gelezen. BH's naar kinderen gooien, dacht ik? RTL mag er trots op zijn, dit moreel verval.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aan FOK! zal het niet liggen, info genoeg voor Japio. De vraag is natuurlijk of hij hier iets mee kan, ik hoop het maar.
Ook zo genoten van de rattenfamilie gisteravond ??? Ik ben afgehaakt, zelfs de container van Ruud was niet voldoende. Het bijlezen vanochtend heeft me ook niet veel goed gedaan, ik ben alweer misselijk.
Ik hoop dat ie een leuke dag heeft, dat gun ik hem wel!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:33 schreef Disana het volgende:
Jaap is zojuist vertrokken.
Bijlezen is geen aanrader of je moet de stukken overslaan die gaan over de ratten. Ik heb nog nooit zo'n stel bosmongolen meegemaakt, totaal van het pad en vol van zichzelf.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:52 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen allemaal,.
Dus ik hoef niet bij te lezen? Wanneer gaat Jaap eigenlijk weg?
Jaap is om half 11 weggegaanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal,.
Dus ik hoef niet bij te lezen? Wanneer gaat Jaap eigenlijk weg?
Of misschien was het zo genant dat men het er maar niet meer over heeft, kan ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijlezen is geen aanrader of je moet de stukken overslaan die gaan over de ratten. Ik heb nog nooit zo'n stel bosmongolen meegemaakt, totaal van het pad en vol van zichzelf.
Edit: Wat wel heel vreemd is, geen woord op VV over het kinderfeestje van de ratten. Misschien is PoekieRoekie ziek.![]()
Welkom op FOK! en tik gezellig mee. Er zijn maar weinig dingen die je niet mag zeggen op FOK! dus niet van dat benauwde.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:04 schreef Danchelle het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben streamer vanaf de eerste dag, geband op een ander forum(ik weet niet of ik dit mag vermelden hier,anders hoor ik het wel), en kom meetikken op FOk!...
Mijn voorkeur gaat uit naar Huub en Jaap, de grootste hekel heb ik aan Amanda en Brian.....
Welkom, waar ben je gebanned, bij Nowlive toevallig?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:04 schreef Danchelle het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben streamer vanaf de eerste dag, geband op een ander forum(ik weet niet of ik dit mag vermelden hier,anders hoor ik het wel), en kom meetikken op FOk!...
Mijn voorkeur gaat uit naar Huub en Jaap, de grootste hekel heb ik aan Amanda en Brian.....
Hahah nee, wat een wonder he...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Welkom, waar ben je gebanned, bij Nowlive toevallig?
Ja. Maar Jaap kennende, zou het me ook niet verbazen als hij de hele dag naar de computer en het schaakbord verlangtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie een leuke dag heeft, dat gun ik hem wel!
Goedemorgen, welkom, het schijnt vaker voor te komen dat er iemand geband wordt als hij/zij niet voor B&A is, dat is hier geen probleem.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:04 schreef Danchelle het volgende:
Goedemorgen,
Ik denk zelfs dat Jaap blij is als de 8 uur om is en hij weer terug naar die kooi kan.....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Maar Jaap kennende, zou het me ook niet verbazen als hij de hele dag naar de computer en het schaakbord verlangt
Hij zal zeker blij zijn om zijn stinkie te zienquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Maar Jaap kennende, zou het me ook niet verbazen als hij de hele dag naar de computer en het schaakbord verlangt
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:15 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat Jaap blij is als de 8 uur om is en hij weer terug naar die kooi kan.....
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:04 schreef Danchelle het volgende:
Goedemorgen,
Op de persoon spelen is juist waar ik een ontzettende hekel aan heb,is ook 1 van de redenen waarom ik geband ben, scherpe antwoorden over en weer heb ik geen moeite mee....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedemorgen, welkom, het schijnt vaker voor te komen dat er iemand geband wordt als hij/zij niet voor B&A is, dat is hier geen probleem.![]()
Je kunt hier alles zeggen echter op de persoon spelen is niet de bedoeling, over de streams mag je gewoon zeggen wat je wilt.
Tis jammer dat het kinderen waren, die kijken op naar dat stel gekken.....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:23 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Vannacht enigszins aangeschoten gelezen over de triomftocht door de tuin van Amanda en Brian. En toen werd ik misselijk. Wat een idioten. Brian en Amanda die in kinderen hun ideale publiek hebben gevonden, heeft iets engs. Op welke manier je het ook bekijkt.
Linkje?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:25 schreef Manu82 het volgende:
Die Mike zit ook in een aflevering van 101.tv over vooroordelen van zwervers
Ben het helemaal met je eens....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:25 schreef Copycat het volgende:
En welkom Danchelle!
De keren dat ik nog meelees op VOL, sta ik versteld van de agressieve ondertoon van een aantal users.
VOL is redelijk geVALlen, heb ik het idee.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:23 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Vannacht enigszins aangeschoten gelezen over de triomftocht door de tuin van Amanda en Brian. En toen werd ik misselijk. Wat een idioten. Brian en Amanda die in kinderen hun ideale publiek hebben gevonden, heeft iets engs. Op welke manier je het ook bekijkt.
Ik krijg steeds meer het idee dat Mike de één of andere tv zwerver is, die ondertussen goed betaald wordt, er blijken steeds meer programma's te zijn waar ie in op duikt....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:25 schreef Manu82 het volgende:
Die Mike zit ook in een aflevering van 101.tv over vooroordelen van zwervers
Mooi zo, dan voorzie ik voor jou geen ban in de nabije toekomst.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:20 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Op de persoon spelen is juist waar ik een ontzettende hekel aan heb,is ook 1 van de redenen waarom ik geband ben, scherpe antwoorden over en weer heb ik geen moeite mee....
Over de streams praten is mijn bedoeling
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:28 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens....
Ik zal eerlijk zijn,weet verder niet of het hier bekend is, maar ik ben dus 1 van de 10 gebanden, van het voorval in Januari.
Geheel onterecht, en heb van alles geprobeerd om mijn naam te zuiveren,maar het is helaas tegen dovemansoren...
Verder wil ik er niet veel over kwijt, ik ben niet de persoon om een ander forum zwart te maken, ondanks dat ik en een aantal anderen flink door het slijk zijn gehaald, onterecht....
Ben al wel meteen flink offtopic, maar goed, er wordt toch geslapen en gekonijnd tot plusminus 3 uur.....
Hoop dus dat het me vergeven wordt
Ach, ze kunnen niet verder terugdenken dan een paar uur . Alles maar dan ook alles wordt voorgekauwd door de FEBO en dan nog hebben ze hulp nodig van de plasma, pathetic.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:25 schreef Danchelle het volgende:
Tis jammer dat het kinderen waren, die kijken op naar dat stel gekken.....
Op deze manier is hun toer langs de disotheken helaas positief afgesloten en zijn ze met hun vissengeheugens de negativiteit van vorige optredens alweer vergeten.....
Kansloos...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi zo, dan voorzie ik voor jou geen ban in de nabije toekomst.![]()
[ afbeelding ]
(MissSomebody)
Wat vind je trouwens van hem?
Hij wordt steeds meer een karikatuur, op het matje geroepen vanwege zijn hetse tegen Huub, elke avond zo lam zijn dat hij halfdronken op zijn werk verschijnt en de uitspraak: "Die baan kan me gestolen worden als Brian maar wint.
Vooral dat geneuzel over Huub nog 2 ton boete aansmeren en over Eric zeggen dat hij achter het station zijn geld verdiend, laat die gek eerst eens naar zichzelf kijken en ophouden het spel te spelen want daar heeft hij duidelijk geen kaas van gegeten.
Nee, mijn nick op vol was niet Danique.....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, ze kunnen niet verder terugdenken dan een paar uur . Alles maar dan ook alles wordt voorgekauwd door de FEBO en dan nog hebben ze hulp nodig van de plasma, pathetic.
OT: Was je nick op VOL Danique?
Och, er was even sprake van dat Natasia weer zou komen als hoofd huishouding, dan heb je de poppetjes pas echt aan het dansen, dit lijkt me echter niet waar, hoop ik dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:37 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Kansloos...
Iemand die zoveel kansen krijgt aangeboden, en nog te lui is om ook maar serieus over zijn toekomst na te denken, verdient niet beter dan straks weer keihard in zijn kartonnen doos te worden teruggeschopt.
En bezopen op zijn werk aankomen, die baas heeft hem alleen aangehouden ivm het programma, die krijgt straks echt wel een schop in zijn rug, geen enkele baas zit toch op zo iets te wachten..
En dan zijn obsessie voor Huub,gevoed door Brian....
Ziekelijk en ik zie hem liever gisteren dan vandaag vertrekken,hij haalt het hele programma nog meer naar beneden,als dat nog mogelijk is....
Don't worry, heb de hele uitleg gelezen en sloeg idd nergens op en al helemaal niet dat ze die statement niet wilden plaatsen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:40 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Nee, mijn nick op vol was niet Danique.....
Ik wacht nog even voor ik mijn volnick vermeld, ik heb er echt een klap van gehad dat er zo met mensen wordt omgegaan daar, ook al is het via internet, ik ben gewoon flink door de drek gehaald,zonder dat ik ergens iets van afwist.Vele topics vol mocht er van alles over ons geschreven worden, overal voor worden uitgemaakt,het was pure smaad,zonder dat wij ons ooit hebben kunnen verdedigen...
Begin liever met een schone lei, als ik me wat meer thuis voel hier, zal ik er nog eens op terug komen..
Good for youquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:40 schreef Danchelle het volgende:
Begin liever met een schone lei, als ik me wat meer thuis voel hier, zal ik er nog eens op terug komen..
Thanxquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Don't worry, heb de hele uitleg gelezen en sloeg idd nergens op en al helemaal niet dat ze die statement niet wilden plaatsen.
Daar ben ik ook, maar op de één of andere manier heeft FOK! me ook altijd aangestaan, en dacht, ik waag de stap en meld me hier ook aan, wilde het al veel eerder doen,maar is er nooit van gekomen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Good for youNog een OT vraagje: Waarom ben je niet overgestapt naar het HSF, daar zitten toch de meeste gebande VOLlers?
Gelul, Mike was al veel eerder haatdragend naar Huub toe, misschien wel vanaf dag 1 .quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:51 schreef F04 het volgende:
Het verbaasd me niet dat Mike zoveel haat draagt op het moment. Hoe zou jij het vinden als je elke avond wakker gehouden wordt met getreiter terwijl je er de volgende dag weer vroeg uit moet? Je heel hard je best doet om een nieuw bestaan op te bouwen, maar dat door sommige niet toegelaten wordt?
Ik denk dat je van frustratie, heel veel emotie en (misschien zelfs) haat op kan bouwen. Maar goed, Huub mag dat natuurlijk, dan is het "grappig". Als Brian het gedaan had, dan hing hij hier al opgeknoopt aan de hoogste boom.
Ik ben van mening dat Mike dat toch echt over zichzelf heeft afgeroepen, door Huub duidelijk te maken dat hij zich met het spel ging bemoeien en er alles aan zou doen om Huub boete's aan te smeren....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:51 schreef F04 het volgende:
Het verbaasd me niet dat Mike zoveel haat draagt op het moment. Hoe zou jij het vinden als je elke avond wakker gehouden wordt met getreiter terwijl je er de volgende dag weer vroeg uit moet? Je heel hard je best doet om een nieuw bestaan op te bouwen, maar dat door sommige niet toegelaten wordt?
Ik denk dat je van frustratie, heel veel emotie en (misschien zelfs) haat op kan bouwen. Maar goed, Huub mag dat natuurlijk, dan is het "grappig". Als Brian het gedaan had, dan hing hij hier al opgeknoopt aan de hoogste boom.
Iemand nog een container nodig, Ruud heeft ze op voorraad. Wat een bosmongool.quote:“Ik wil ervoor zorgen dat alle mensen die kijken nog kunnen genieten. Dat ze kunnen zien hoe het spel gespeeld kan worden. Ik ben de vertaling van de echte Miljonair. Ik hoef niet op een smerige manier iemand naar beneden te halen om het spel te spelen. En wat altijd al mijn droom is, als ik rijk zou zijn, is veel reizen en me fysiek inzetten voor educatie, armoede en rampen. Ik wil projecten opzetten voor mensen die het nodig hebben. Humanitaire hulp verlenen, dat is mijn droom. Maar het belangrijkste nu, is zorgen voor een lach op het gezicht van mensen en het spel spelen met no mercy en zo mijn tegenstanders uitspelen.”
Waar staat HSF voor?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Good for youNog een OT vraagje: Waarom ben je niet overgestapt naar het HSF, daar zitten toch de meeste gebande VOLlers?
En die manier is om in een prgramma te stappen waar 24 uur per dag camera's draaien en je in een spel stapt waarbij de bedoeling is dat men elkaar wegpest (ook al wordt dat pesten ontkendquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:51 schreef F04 het volgende:
Doe mij maar een hele grote....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
OMG, na Amanda is Brian aan de beurt met terugblikken op DGK site.
Ik plaats een klein stukje, de rest kun je hier lezen.
Wat zijn je plannen?
[..]
Iemand nog een container nodig, Ruud heeft ze op voorraad. Wat een bosmongool.
Die kutzwerver heeft het vanaf dag 1 op Huub gemunt, zit vuistdiep in de kont van Brian en verpest zijn eigen kans door zich iedere avond vol te laten lopen en zich met het spel te bemoeien.. Zolang ik uitspraken hoor als" die baan kan me gestolen worden, als Brian maar wint" zit hij wat mij betreft vandaag nog in een kartonnen doos.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:51 schreef F04 het volgende:
Huubsoppersforum.quote:
En zo is het maar netquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:59 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Doe mij maar een hele grote....![]()
Met zijn hulp aan de armen...
Mocht hij winnen,please laat het niet zo wezen,dan zal Brian in een grote Audi met zijn matties langs de armen rijden en zeggen, kijk,jullie moeten ook aan DGK mee gaan doen, dan kun je aan jezelf werken en ook straks misschien wel in een Audi rijden...
En dan wat getoeter en in zijn 'tunnelvisie'heeft hij dan alle armen geholpen, hij heeft tenslotte gezegd wat ze moeten doen om iets te bereiken.....
Hoi ! Welkom op Fok! dan !quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:28 schreef Danchelle het volgende:
ik ben dus 1 van de 10 gebanden, van het voorval in Januari.
Dank je wel!!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoi ! Welkom op Fok! dan !
Hier zijn we gewoon allemaal wel lief voor mekaar hoor
Er is maar 1 user op Fok! die vervelend is en die heet 'dgk_fan' maar
die post hier gelukkig niet zoveel meer![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom !!!
ech niet...... ik heb voor dgk-fan een speciaal warm plekje in mijn hart.... want ik heb niet 1 portie liefde....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoi ! Welkom op Fok! dan !
Hier zijn we gewoon allemaal wel lief voor mekaar hoor
Er is maar 1 user op Fok! die vervelend is en die heet 'dgk_fan' maar
die post hier gelukkig niet zoveel meer![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom !!!
Ook ik hoop dat Jaap alle info goed in zich opslaat en dat vanaf zijn terugkomst vanavond flink in hun face gaat gooienquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:09 schreef Desii het volgende:
Gooooddmeurning Fokkies
Het zal nog wel ff saai zijn op de streams... lees net dat Japie vertrokken is; hoop dat tie vanavond gelijk gaat knallen met alle info
Of samen met Huub een mooi opzetje maakt om Mikey & Brian erin te lokken met de USB-saga
Ben nu winkelen (en ik haat winkelen)
Danchelle.... welkom, gezellig een poster derbij....
Ik zat er net aan te denken...zal Jaap nu eindelijk eens iets horen over die USB-stick en mag hij er van de FEBO ook wat mee doen? Ik denk dat het een doofpot-affaire wordt (zoals zo vaak gebeurd als het Brian of Amanda kan treffen).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:09 schreef Desii het volgende:
Gooooddmeurning Fokkies
Het zal nog wel ff saai zijn op de streams... lees net dat Japie vertrokken is; hoop dat tie vanavond gelijk gaat knallen met alle info
Of samen met Huub een mooi opzetje maakt om Mikey & Brian erin te lokken met de USB-saga
Brian refereerde er ander zelfs naar, onlangs, tegen Jaapquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken...zal Jaap nu eindelijk eens iets horen over die USB-stick en mag hij er van de FEBO ook wat mee doen? Ik denk dat het een doofpot-affaire wordt (zoals zo vaak gebeurd als het Brian of Amanda kan treffen).
En Jaap pikte dat niet op? Das erg dom dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian refereerde er ander zelfs naar, onlangs, tegen Jaap
Goedemorgenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
Wat zijn je plannen?
[..]
kan ik je een lijstje doorsturen, zodat ik niet meer om boodschappen hoef?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:09 schreef Desii het volgende:
Gooooddmeurning Fokkies
ik ga dat ook maar eens doen, en neen ik neem geen lijstjes meequote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:23 schreef blomst het volgende:
[..]
kan ik je een lijstje doorsturen, zodat ik niet meer om boodschappen hoef?
ik lig in een deuk hier! oa. dit staat er in, gossie wat vindt hij zichzelf geweldig!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:21 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Dat worden overuren voor de containerbedrijven...
En dan ook nog zeggen:" Ik hoef het niet smerig te spelen zoals Huub, maar het spel wel no mercy spelen.....![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
Wat zijn je plannen?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |