Is dit in progress? Dat trekt ie niet, dat wordt kortsluitingquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:29 schreef avonne het volgende:
goed plan hoor
Mike EN amanda dronken, Brian die van de een naar de ander holt en met zijn niet al te snelle brein volledig in de war raakt
Super. Richt vooral je energie op een niet-spelert. Topactie!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:37 schreef schatje het volgende:
Goed zo, Mikey wakker houden.
Wie is Barry?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:37 schreef avonne het volgende:
Top TT !!
En Barry.... too....
Huub vertelt in geuren en kleuren hoe Barry hem er subtiel op wees dat Mike al lag te slapen.
Bovendien gaat Barry aan het drankplan meewerken, geloof ik?
Die ligt al te pitten nuquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:37 schreef schatje het volgende:
Goed zo, Mikey wakker houden.
Tommy heeft snode plannen met Huub gesmeed.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:36 schreef Py het volgende:
[..]
Is dit in progress? Dat trekt ie niet, dat wordt kortsluiting![]()
Moet ik al streams nemen?
thanx Disana![]()
Hoezo? Hij speelt actief het spel mee en je hebt er indirect die griezel van een Brian mee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:38 schreef Py het volgende:
[..]
Super. Richt vooral je energie op een niet-spelert. Topactie!
Oh ja, dat leuke menneke.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tommy heeft snode plannen met Huub gesmeed.
Dat vind Flens vast niet leuk.
Wie haar vlees gaat Harry dan klaar maken, dat van Amandaquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian: "Zullen we vlees gaan klaarmaken!!?"
Barry: "Laten we daar nog maar even mee wachten. Dat doen we gewoon vlak voor het slapen gaan"
[ afbeelding ]
Hij wil ons laten geloven dat Huub heeft gezegd dat alle streamers kansloos zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:45 schreef Disana het volgende:
Het gaat weer over Huub.
Yeah, alsof Brian zich écht om Miky bekommert.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoezo? Hij speelt actief het spel mee en je hebt er indirect die griezel van een Brian mee.
Helemaal mee eens....geloof me er gebeurd gewoon helemaal niets.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:40 schreef avonne het volgende:
[..]
het wordt weer een "morgen, zeker weten"
Ze zitten in kantoor en blijven zitten
Misschien heeft Huub het wel gezegd...quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij wil ons laten geloven dat Huub heeft gezegd dat alle streamers kansloos zijn.
Stinkrat, ik zal nooit iets van jou aannemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
1 en al leugens voor de streamersquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan de streams van B&A niet meer verdragen, ik word er kotsmisselijk van![]()
Waarom doe ik het mezelf elke keer weer aan om naar ze te luisteren,ik stop ermee.
Kon het weten. Dit wordt uitzitten tot de finaledagquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:40 schreef avonne het volgende:
[..]
het wordt weer een "morgen, zeker weten"
Ze zitten in kantoor en blijven zitten
Wat een kolder zeg. Amanda en Brian kunnen alleen maar over Huub lullenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:47 schreef Py het volgende:
[..]
Laat held Huub maar direct op Brian en Amanda losgaan. Maar dat mannetje scoort niet meer met zijn geblaat bij hen.
Hij weet het zogenaamd nog niet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:49 schreef BuffyJan het volgende:
Zo tijd geleden dat ik de streams aan heb gehad.
Op de ene stream zie en hoor ik Brian in gebrekkig Nederlands Huub naar beneden te halen.
Wat is die jongen toch ook een proleet.
En die Nicole! Aartghh die was echt ziekelijk jaloers toen in UL.
Hoe heeft Jaap gereageerd op t usb verhaal? Kan dat niet echt terugvinden
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:48 schreef mazaru het volgende:
MIKEY!!! MIKEY!!!!!!! SLAAP JE AL???
Mooi! Je bent wakker
[ afbeelding ]
Ja, streamers die de stichting Aap bellen enzo, dat ze zich niet in moeten laten met Brian en Amanda.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien heeft Huub het wel gezegd...
Truste Ruud....slaapsequote:Op donderdag 6 maart 2008 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie haar vlees gaat Harry dan klaar maken, dat van AmandaHeeft Brian al een offerte gedaan?
![]()
Ben er even van tussen.
Truste Fok.
Dat dacht ik dus ook. Streamers die deelnemers gaan bedreigen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, streamers die de stichting Aap bellen enzo, dat ze zich niet in moeten laten met Brian en Amanda.
Prima actie!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Hahaha ik vind het een leuke actie van Huub
hij heeft het inderdaad ongeveer gezegdquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien heeft Huub het wel gezegd...
Gezeligheid kent geen tijd!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:52 schreef mazaru het volgende:
Zien we op stream 2 een aflevering van een vrouwengevangenis???
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk. Maar ik zie ze toch nog geen aanstalten maken om te vertrekken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat een kolder zeg. Amanda en Brian kunnen alleen maar over Huub lullen![]()
.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:52 schreef mazaru het volgende:
Zien we op stream 2 een aflevering van een vrouwengevangenis???
[ afbeelding ]
Het is nu toch sprekend Thea M!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian zijn onderwerp is nog steeds Huub, de dames zijn nog steeds erg geinteresseerd
[ afbeelding ]
Nogal makkelijk scoren. Iemand wakker houden heb je 1 hersencel voor nodig.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Prima actie!
Wie kaatst kan de bal verwachten.
Grote bek tegen Huub, maar wel de zielepoot uithangen als er wat wordt terug gedaan
Zit Brian hem nu ook al wakker te houden ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
Als ik niet in het spel was, dan ram ik hem in elkaar. Maar dat gaat hem hier niet worden.
Brian tegen Mikey.
Zo uit de goot gepikt!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:58 schreef mazaru het volgende:
Ik gok op 8 en 10 jaar detentie
[ afbeelding ]
Sterker nog, op die fans zijn ze hartstikke trots en ze hebben dat in het verleden al vaker "duidelijk gemaakt" aan Huub. Ze dreigen er nog steeds mee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:53 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Streamers die deelnemers gaan bedreigen.
Dat zeggen Brain en Amanda nou nooit over hun fans die Huub willen aftuigen.
de rat heeft z,n tv momentje weer gemaakt voor vandaag!!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Brian: als ik niks op het spel heb ram ik Huub in elkaar, maar dat gaat nu even niet.
Mike moet van Brian tegen Huub zeggen: Houdt een werkende man maar wakker.
Power!
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:00 schreef yvonne het volgende:
mazaru, ik word zo vrolijk van jouw gifjes altijd!
Ja, maar dat is anders he... dat is voor het goede doel zodat Brian maar mag stralen in de tv uitzending.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit Brian hem nu ook al wakker te houden ?
Terwijl Amanda op de achtergrond op de piano aan het raggen is, dat is natuurlijk helemaal niet storendquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Brian: als ik niks op het spel heb ram ik Huub in elkaar, maar dat gaat nu even niet.
Mike moet van Brian tegen Huub zeggen: Houdt een werkende man maar wakker.
Power!
Naar de 200.000 met Huub, toch. Zeer droevig dat de redactie dit sneue geval nog niet heeft afgevoerd. Mikey's intentie om te vechten heeft Huub al 100.000 gekost.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
Als ik niet in het spel was, dan ram ik hem in elkaar. Maar dat gaat hem hier niet worden.
Brian tegen Mikey.
Het gaat er nu meer om dat hij heeft gezegd dat hij er voor gaat zorgen dat hij Huub twee ton aan boetes gaat aansmeren.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:02 schreef Py het volgende:
[..]
Nogal makkelijk scoren. Iemand wakker houden heb je 1 hersencel voor nodig.
Laat zich over de zeik helpen omdat Miky een opmerking over die valse aandachtsnicht maakt.
Amanda zou er trots op zijn, zo'n compliment........quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:06 schreef Leandra het volgende:
Iedere keer als ik "Amanda en Nicole" zag staan had ik al zoiets van 'waar doet het me toch aan denken...'
Maar inmiddels weet ik het.... als je het heel snel zegt dan zou het bijna "Anna Nicole" kunnen zijn, zelfde niveau ook ongeveer
De ene tegenactie is de andere niet. Dit vind ik een domme, goedkope actie. Huub heeft zich door 2 simpele opmerkingen van Miky op de kast laten jagen. Sukkelquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat er nu meer om dat hij heeft gezegd dat hij er voor gaat zorgen dat hij Huub twee ton aan boetes gaat aansmeren.
Dat betekent dat hij voluit tegen Huub speelt.
Dan moet die niet zielig doen als die een tegenactie krijgt.
Ik denk dat hij tot het einde blijft. De miljonairs krijgen ook nazorg, voor Mikey zullen ze wel extra veel tijd nodig hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Naar de 200.000 met Huub, toch. Zeer droevig dat de redactie dit sneue geval nog niet heeft afgevoerd. Mikey's intentie om te vechten heeft Huub al 100.000 gekost.
Nicole waarschijnlijk ook...quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:10 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Amanda zou er trots op zijn, zo'n compliment........
Veelbetekende blik van Claire.........quote:
Je bent me net voor. Wat een geweldig idee zeg, dat je daar op kan komen. Neem van mij aan dat je daar echt voor gestudeerd moet hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:02 schreef Py het volgende:
[..]
Nogal makkelijk scoren. Iemand wakker houden heb je 1 hersencel voor nodig.
Laat zich over de zeik helpen omdat Miky een opmerking over die valse aandachtsnicht maakt.
Vind het niet zo slim wat Huub doet,laat die zwerver in zijn sop gaar koken.Richt je energie op die twee andere miljonairs.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat hij tot het einde blijft. De miljonairs krijgen ook nazorg, voor Mikey zullen ze wel extra veel tijd nodig hebben.
Ik vind het een misselijk zogenaamd passief ventje.
Ik denk niet dat ze dat kunnen volhouden. Mikey is misschien nog wel een grotere rat/teringlijer dan Brian. Ik verwacht dat hij zelf snel in de fout zal gaan, eruit dus, opkrassenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat hij tot het einde blijft. De miljonairs krijgen ook nazorg, voor Mikey zullen ze wel extra veel tijd nodig hebben.
Ik vind het een misselijk zogenaamd passief ventje.
En morgen zeker weer zeiken dat Mike alleen maar kan wakker worden als iemand van de productie hem wakker maaktquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:13 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub nadat ie net Mike weer wakker heeft geschreeuwd
Als rat Brian oprecht begaan is met Mikey, dan zal die zich toch ook wel op lopen te vreten inmiddels..quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het niet zo slim wat Huub doet,laat die zwerver in zijn sop gaar koken.Richt je energie op die twee andere miljonairs.
Het zijn alletwee achterbakse ongetalenteerde losers. De redactie schijnt daar een voorliefde voor te hebben, gemeten naar hoe ze worden gesteund en gestimuleerd.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat kunnen volhouden. Mikey is misschien nog wel een grotere rat/teringlijer dan Brian. Ik verwacht dat hij zelf snel in de fout zal gaan, eruit dus, opkrassen![]()
![]()
Mij boeit het niet wat Mikey heeft gezegd. Ik heb een hekel aan hem, vieze man met verslaafde bek en kuthond. Opzouten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat er nu meer om dat hij heeft gezegd dat hij er voor gaat zorgen dat hij Huub twee ton aan boetes gaat aansmeren.
Dat betekent dat hij voluit tegen Huub speelt.
Dan moet die niet zielig doen als die een tegenactie krijgt.
Huubs taktiek werkt dus prima. Of heb je die niet gelezen in de vorige COSquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:14 schreef Py het volgende:
Vanavond is bewezen dat Miky ertoe in staat is om Huub die 2 ton aan te smeren.
Huub's aloude truukje door heel hard te gaan blaten om de ander angst in te boezemen gaat bij Miky nooit werken. Miky laat hem even uitrazen en maakt nog een rake opmerking en streamlock
Achter is als Klein Bonaire, tot op het bot corrupt, Talpaquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zijn alletwee achterbakse ongetalenteerde losers. De redactie schijnt daar een voorliefde voor te hebben, gemeten naar hoe ze worden gesteund en gestimuleerd.
Brian is met niemand begaan,dus het zal hem niks doen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als rat Brian oprecht begaan is met Mikey, dan zal die zich toch ook wel op lopen te vreten inmiddels..
Een tegenactie met intelligentie werkt alleen bij mensen met een IQ hoger dan mijn schoenmaat.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:10 schreef Py het volgende:
[..]
De ene tegenactie is de andere niet. Dit vind ik een domme, goedkope actie. Huub heeft zich door 2 simpele opmerkingen van Miky op de kast laten jagen. Sukkel
Dat denk ik ook, maar hij heeft wel uitgesproken dat wie aan Mikey "zit", aan hem komt, dus daar moet hij zich dan wel aan houden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian is met niemand begaan,dus het zal hem niks doen.
Durft hij niet....hij weet dat dit niet lukken gaat. Tot nu toe heeft hij dit alleen nog maar met alcohol op gedaan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het niet zo slim wat Huub doet,laat die zwerver in zijn sop gaar koken.Richt je energie op die twee andere miljonairs.
yupquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:10 schreef Py het volgende:
[..]
De ene tegenactie is de andere niet. Dit vind ik een domme, goedkope actie. Huub heeft zich door 2 simpele opmerkingen van Miky op de kast laten jagen. Sukkel
De laatste keer dat hij Brian aanviel en het plasma kort en klein sloeg had ie al een alcoholverbod.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:20 schreef coldstar het volgende:
[..]
Durft hij niet....hij weet dat dit niet lukken gaat. Tot nu toe heeft hij dit alleen nog maar met alcohol op gedaan.
was dat, trailertrash ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:24 schreef mazaru het volgende:
H, J en C beneden in de chill.
Het trailertrash vlucht naar boven![]()
[ afbeelding ]
Zelfs zonder geluid is het gajusquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
OMG, het is net de eerste aflevering van "Van del tot dame" wat die Nicole allemaal laat zien![]()
How low can you go... en nog trots ook natuurlijk
oftwel hij weet dat hij zowiezo kansloos is tegen het straatvechters duo a en bquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:25 schreef schatje het volgende:
[..]
De laatste keer dat hij Brian aanviel en het plasma kort en klein sloeg had ie al een alcoholverbod.
Dit heeft Brain net met Mike besproken. Brain komt ook niet uit een ei, die weet maar al te goed dat Huub dit ook doet om Brain over de rooie te krijgen. Dus Hyena Huub, zal vanavond niet krijgen wat hij graag wil .Het enige wat hij doet is iemand die morgen hard werken moet, wakker houden en om zijn frustraties af te reageren en excuus af te dwingen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als rat Brian oprecht begaan is met Mikey, dan zal die zich toch ook wel op lopen te vreten inmiddels..
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dit heeft Brain net met Mike besproken. Brain komt ook niet uit een ei, die weet maar al te goed dat Huub dit ook doet om Brain over de rooie te krijgen. Dus Hyena Huub, zal vanavond niet krijgen wat hij graag wil .Het enige wat hij doet is iemand die morgen hard werken moet, wakker houden en om zijn frustraties af te reageren en excuus af te dwingen.
Bassie zit aan tafel met zijn vriendjesquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:27 schreef Charmian het volgende:
Waar is Herbert eigenlijk gebleven, ligt die ook al te slapen? Ik geloof dat die ook weinig toegevoegde waarde heeft.
Begaan met zijn bankrekening...en de rest...quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian is met niemand begaan,dus het zal hem niks doen.
Mikey krijgt wat hij verdient, zo zie ik datquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dit heeft Brain net met Mike besproken. Brain komt ook niet uit een ei, die weet maar al te goed dat Huub dit ook doet om Brain over de rooie te krijgen. Dus Hyena Huub, zal vanavond niet krijgen wat hij graag wil .Het enige wat hij doet is iemand die morgen hard werken moet, wakker houden en om zijn frustraties af te reageren en excuus af te dwingen.
Deze moest het zijnquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bassie zit aan tafel met zijn vriendjes![]()
[ afbeelding ]
wat is het verband tussen woonwagens en tuig ?quote:
Als die persoon zo graag zijn baantje wil houden dan moet hij lekker die kooi uitgaan dan heeft hij ook geen problemen met mensen die hem uit zijn slaap houden. als hij zo graag zijn baantje wil houden dan moet hij zich niet met het spel bemoeien.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Volgens mij is ze voor "Van Del tot Dame" afgewezen omdat ze zo erg is dat ze beyond repair is....quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs zonder geluid is het gajus![]()
[ afbeelding ]
Het kamp waar Nicole vandaan komt?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:31 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wat is het verband tussen woonwagens en tuig ?
weet nog wel wat kampjes waar je die stelling mag verdedigen
1- Huub zit er nog steeds.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
oftwel hij weet dat hij zowiezo kansloos is tegen het straatvechters duo a en b
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:31 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
Ja ik had Guus al weer gevonden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bassie zit aan tafel met zijn vriendjes![]()
[ afbeelding ]
Ik durf ten aller tijden de stelling te verdedigen dat er in woonwagenkampen ook tuig woontquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:31 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
heb je daar bewijzen voor ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Achter is als Klein Bonaire, tot op het bot corrupt, Talpa![]()
![]()
Lekker hoor, eerst 10 minuten in de pan en daarna nog eens 10 minuten in de oven.quote:
Daarom ging ze dus UndercoverLoiver ....quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is ze voor "Van Del tot Dame" afgewezen omdat ze zo erg is dat ze beyond repair is....
Donder jij even lekker opquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:33 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
heb je daar bewijzen voor ?
dat talpa corrupt is
Dennix had op msn aan Nicole gevraagd waar ze woonde, ze zei: In een ...eh... dorp... in Vlijmen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Nicole komt uit Vlijmen. Ze zijn daar helemaal into Marienne Weber enzo.
Klopt, dit is dan ook de enige keer. En nog doordat Mike hem een koekkie van eigen deeg gaf, over zijn ouders. Ook dat mag Huub alleen. Huub mag iedereen zo smerig uitschelden. Ook mag hij over de ouders van een ander schelden.....maar je mag niets tegen hem zeggen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:25 schreef schatje het volgende:
[..]
De laatste keer dat hij Brian aanviel en het plasma kort en klein sloeg had ie al een alcoholverbod.
Ahh joh! Dorpsgekken zijn juist leuk.quote:
maar ook dat jij het woord woonwagentuig gebruikt ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik durf ten aller tijden de stelling te verdedigen dat er in woonwagenkampen ook tuig woont
Ah.. haar snolfactor maximaal uitbuiten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom ging ze dus UndercoverLover....
Sinds ik ooit met een mes ben bedreigt door zo'n tiep durf ik dat ookquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik durf ten aller tijden de stelling te verdedigen dat er in woonwagenkampen ook tuig woont
Maar dat is zo moeilijk te verengelsenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:37 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
maar ook dat jij het woord woonwagentuig gebruikt ?
en niet bv villatuig wat toch veel meer op z'n plaats is
oogghh wat errugquote:
Zou dat haar van dezelfde mattenmaker afkomen. De gelijkenis is treffend.quote:
Neu, deze is reteirritant. Vragen naar de bekende weg, zuignap is het. Wist hij de uitgang maar te vindenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh joh! Dorpsgekken zijn juist leuk.
En voor ik er een opmerking over krijg.....
Ik durf ten aller tijden de stelling te verdedigen dat er in dorpen ook gekken wonen
wentelteefje - vertaling engels: turn around little bitchquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:36 schreef chufi het volgende:
Aman wil wentelteefjes ... alsof ze zelf al niet genoeg draait voor haar mannetje
Voor mij wel ...quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
oogghh wat errug
boe flens
jaap je usb stick
huub heeft iedereen tegen zich
hoor ik er nu weer bij ?
Nog even doorbijten.. 22 mei is het voobijquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neu, deze is reteirritant. Vragen naar de bekende weg, zuignap is het. Wist hij de uitgang maar te vinden
Das dan ook weer duidelijk voor onze buitenlandse reporters tochquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:41 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
wentelteefje - vertaling engels: turn around bitch
Wat een geduld heb ik he?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:41 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dat jij dat vraagt verbaast me dus niks he
That's the spiritquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een geduld heb ik he?
Ik kan dan ook heel goed met moeilijk opvoedbare kindertjes overweg
LOL!!
Huub: MIKEY>>> MIKEY!!!!!!!
M: Huhhhhhh
Fock jou!!!!
H: Right back to you brothaaaa
de volledige term is white trailer trashquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat is zo moeilijk te verengelsen
Trailertrash klinkt lekker.
Noem jij het lekker villatrash. Ieder zijn meug.
Nee dit is leuk!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:45 schreef coldstar het volgende:
Huub gaat weer naar benden en schreeuwt Mike wakker. Mike schrok omdat hij waarschijnlijk echt sliep. huub komt zelf helemaal niet meer bij van het lachen....dit is pervers.
Nahhh de kleur kan me niet zo veel schelen hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:45 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
de volledige term is white trailer trash
klinkt lekker maar laat zich niet naar het nederlands en de nederlandse situatie vertalen
dankjequote:Op donderdag 6 maart 2008 23:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neu, deze is reteirritant. Vragen naar de bekende weg, zuignap is het. Wist hij de uitgang maar te vinden
echt niet...quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:45 schreef coldstar het volgende:
Huub gaat weer naar benden en schreeuwt Mike wakker. Mike schrok omdat hij waarschijnlijk echt sliep. huub komt zelf helemaal niet meer bij van het lachen....dit is pervers.
begrip van de amerikaanse taal blijkbaar ook nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nahhh de kleur kan me niet zo veel schelen hoor.
Moet jij nog niet naar bedje van mamma?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:48 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
begrip van de amerikaanse taal blijkbaar ook niet
Maak je niet druk joh, Ik ben nog niet eens licht geirriteerdquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:50 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig, terwijl Huub en Brian zij aan zij aan tafel zitten te OH'en maken de users van op het forum elkaar iig af.
Sommige dingen veranderen nooit, en dat zal de komende 2½ maand ook nog wel zo blijven.
Ja, ieder zijn meug. Misschien als je het toch leuk vind, dat je buurman vanacht als jij ligt te slapen zijn stereo even op 30 zet.....Ik hoop het voor je.quote:
mag de mensen met boorden voor hun kop alla amanda toch best een beetje pestenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:50 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig, terwijl Huub en Brian zij aan zij aan tafel zitten te OH'en maken de users van op het forum elkaar iig af.
Sommige dingen veranderen nooit, en dat zal de komende 2½ maand ook nog wel zo blijven.
als ik een vent was en mijn buurman zou mn vrouwtje wel even laten bangen door 2 van zijn collega's dan zou ik elke nacht de stereo op 30 zetten!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:54 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, ieder zijn meug. Misschien als je het toch leuk vind, dat je buurman vanacht als jij ligt te slapen zijn stereo even op 30 zet.....Ik hoop het voor je.
Is gewoon terecht omdat mikey een klootzak is die keihard aangepakt moet worden. Als ik huub was ging ik achter vragen of geweld tegen een niet-miljonair (meer een miljonair in schulden) ook exit is.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:45 schreef coldstar het volgende:
laat me raden je bent lid van het leger des heils ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Is gewoon terecht omdat mikey een klootzak is die keihard aangepakt moet worden. Als ik huub was ging ik achter vragen of geweld tegen een niet-miljonair (meer een miljonair in schulden) ook exit is.
Ik hoop dat er plankgas op mikey gebashed gaat worden tot ie flipt of ergens in de tuin in een doos gaat slapen. Maar het liefst de poort uit met een schop onder zn kont en een mes in zn rug (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, relax, relax).
Ik ben er wel blij om dat ie over een paar weken weer ergens buiten in de kou ligt te bedelen, zonder enig vooruitzicht op iets.
(pffiieeeew dat voelt ff lekker)
Ik zag hem van de week ook al wat uit die bosjes pakken. Maar die gluiperd doet dat zo sneaky. Het is echt niet te zien.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:58 schreef HoneyBunny het volgende:
Heeft iemand gezien wat Brian net buiten heeft gezet?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:57 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
laat me raden je bent lid van het leger des heils ?
En dat is die!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:00 schreef HoneyBunny het volgende:
Het was een grote doos/tas-achtig iets en volgens mij een zwart mappie, vanuit de chill naar de slaapkamer. Het mapje zullen de cd's wel zijn die Huub net aan het zoeken was... Vieze gluipnek...
Ik vind een dagje streams wel erg duur.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:02 schreef Kinga het volgende:
Toch maar ff dagje streams aanschaffen...
Omdat ik op mijn normale pc het scriptje heb... en krijg het niet werkend op mijn laptop... dus dan maar dat dagje kopenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind een dagje streams wel erg duur.
Waarom neem je dan niet gelijk een week of een maand?
Ahh op die fietsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Omdat ik op mijn normale pc het scriptje heb... en krijg het niet werkend op mijn laptop... dus dan maar dat dagje kopen
Heb je Niels al zien lachen? Hij heeft hele enge tandjes hoor!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:05 schreef Kinga het volgende:
Ik vind die Wesley trouwens best aantrekkelijk.
DennisJaapquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:09 schreef akveor het volgende:
Occh gossie Jaap loopt alweer te mekkeren. Doe iets, bewijs jezelf eens.
Hij kan net zo goed nu tegen Amanda en Brian los. Hele plannen dat ie dan hard losgaat tegen B en A als ze met z'n vieren zijn.... Alsof de febo dat toe zal staan.
Als Jaap en Huub gaan trouwen... dan is het verstanding dat Jaap wint omdat Jaap de minste boetes heeft... winnen, scheiden en dan ieder de helft.
Ik geloof er niets van laat hem eerst maar iets laten zien.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:07 schreef Ziet het volgende:
jaap heeft knetterharde ideeën voor als ze met zijn vieren over blijven.
keiharde tv wordt het zegt ie tegen barry
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:08 schreef STAP01 het volgende:
Jopieslim: jullie mogen de regels ook inzien?
Ik heb zo'n vermoeden dat je op 23 mei nog steeds zit te wachten. Ik vind het maar als Nix klinken allemaal. Morgen, zeker weten, 100%, helemaal los.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:12 schreef coldstar het volgende:
Jaap zegt dat Huub nooit zal winnen als Huub hem eruit stemt. Hij beloofd dat hij alles uit de kast zal trekken om Brain en Amanda over de rooie gaat.
Nou Laat Claire er maar uit gaan, ik wacht erop Jaap......Ik vind Japie nog steeds toppie.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat een zonnestraaltje die meid...
Volgens mij zei die gisteren dat die 28 was.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:15 schreef Kinga het volgende:
Hoe oud is Pieter eigenlijk?
Ik lig in een deuk om die naamwisselingen van iedereen hier
Ja zo wacht ik al maanden. Ik hoor ze niets anders zeggen snode plannen dit en snode plannen dat. Ik heb ook nog steeds niets gezien. Van niemand niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:13 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je op 23 mei nog steeds zit te wachten. Ik vind het maar als Nix klinken allemaal. Morgen, zeker weten, 100%, helemaal los.
Jaap kan gewoon losgaan op Amanda... dan heeft Jaap het voor het kiezen... doorgaan met Brian als backup en Claire wegtreiteren... dan heeft Jaap het voor het kiezen. Dus ik begrijp z'n logica niet en snap niet dat hij zo gefocust is op Claire.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:13 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je op 23 mei nog steeds zit te wachten. Ik vind het maar als Nix klinken allemaal. Morgen, zeker weten, 100%, helemaal los.
Brian zal del nooit inruilen voor Jaap.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap kan gewoon losgaan op Amanda... dan heeft Jaap het voor het kiezen... doorgaan met Brian en Claire wegtreiteren... dan heeft Jaap het voor het kiezen. Dus ik begrijp z'n logica niet en snap niet dat hij zo gefocust is op Claire.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:19 schreef Kinga het volgende:
LOL
Wat zit Jaap die gast nou weer wijs te maken... over psychoses etc...
Eerstvolgende ontslagronde gaat Claire er 100% uit. En dat wordt dan zo gedraaid dat Brian de held is en ervoor gezorgd heeft dat ze weg moet. Ze zijn de verhaallijnen al zo aan het draaien.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:20 schreef Musje456 het volgende:
Ik geloof dat we meer voor de gek gehouden worden dan we denken... wie weet wat er achter besproken wordt...
Als Jaap Amanda heeft weggetreiterd heeft Brian geen keus meer. Dan is Jaap de baas over alles. Claire heeft ie zo weg en kan Jaap bepalen met wie hij de finale in wil.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brian zal del nooit inruilen voor Jaap.
En gaat hij naar huis... oh nee, naar Holy Brian zn huis!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:24 schreef Dementor het volgende:
Hopelijk flipt Mikey hem!
Wiebelen met Cono bo Netty!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
En gaat hij naar huis... oh nee, naar Holy Brian zn huis!
Frits zit gewoon te stoken (waarschijnlijk op comando van Ome Brian), hij zei net al express "Nee, ik zat nog effe te denken over mn gesprek van net met Jaap"en zojuist vroeg hij weer aan Huub wanneer hij met Claire ging samenwonen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:25 schreef Guuskeee het volgende:
Het valt me echt op dat brian er geen zak om geeft dat zijn beste maat, die hij straks bij hem in laat trekken, elke 10 minuten wakker gemaakt word door huub. Hij zit boven blij te doen. Echte vrienden dat is duidelijk.
En Rupert trekt volgens mij toch echt richting huub en jaap (vergeet claire maar, die is exit).
Ja!! En daarvan rechtstreeks verslag op de plasma's!!! Zwerver en Netty making out, Brian woest, Amanda boos op Brian want het gaat er toch om dat zij gezin gelukkig is en dit is toch schattig voor Mikey, Brian helemaal para, sloopt de villa en Huub schreeuwt: Brian, die zwerver neukt je moeder, die zwerver neukt je moeder brother!!!quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:30 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja!! En daarvan rechtstreeks verslag op de plasma's!!! Zwerver en Netty making out, Brian woest, Amanda boos op Brian want het gaat er toch om dat zij gezin gelukkig is en dit is toch schattig voor Mikey, Brian helemaal para, sloopt de villa en Huub schreeuwt: Brian, die zwerver neukt je moeder, die zwerver neukt je moeder brother!!!
Dat zou pas TV zijn!!!
Pfff, ze hadden mij dat stomme script moeten laten schrijven!
Ferdinant lijkt me niet echt een goede acteur. Maar hij zit er nog zo kort in, ik kan hem nog niet precies peilen. Het kan bij mij nog alle kanten op gaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Frits zit gewoon te stoken (waarschijnlijk op comando van Ome Brian), hij zei net al express "Nee, ik zat nog effe te denken over mn gesprek van net met Jaap"en zojuist vroeg hij weer aan Huub wanneer hij met Claire ging samenwonen.
Niet gek maar niet logisch....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:21 schreef coldstar het volgende:
Misschien ben ik naief, maar ik geloof Jaap. Of het zo erg gaat worden alsdat hij nu voordoet vind ik wat overtrokken. Maar ik denk wel dat hij dan los gaat. Alleen wie heeft de laatste adem dan.
Dat Jaap Claire weg wil hebben, vind ik niet zo heel erg gek.
Dit is niet waar. Brain heeft met Mike gesproken en hem uitgelegd dat Huub hiermee hem ook uit zijn tent wil lokken. Brain laat zich nu niet meer uit de tent lokken en niet meer dan logische. Ook hij wil winnen toch? Ik sanp wel dat jij het anders zou willen, maar er zijn nou eenmaal nog meer spelers als alleen Huubje.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:25 schreef Guuskeee het volgende:
Het valt me echt op dat brian er geen zak om geeft dat zijn beste maat, die hij straks bij hem in laat trekken, elke 10 minuten wakker gemaakt word door huub. Hij zit boven blij te doen. Echte vrienden dat is duidelijk.
En Rupert trekt volgens mij toch echt richting huub en jaap (vergeet claire maar, die is exit).
Oh! Die gast is echt ontspoort! Wat een idioot!quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Brain heeft met Mike gesproken en hem uitgelegd dat Huub hiermee hem ook uit zijn tent wil lokken. Brain laat zich nu niet meer uit de tent lokken en niet meer dan logische. Ook hij wil winnen toch? Ik sanp wel dat jij het anders zou willen, maar er zijn nou eenmaal nog meer spelers als alleen Huubje.
Van mij had iemand iig al een hoek gehad, en dat was dan verdiend geweest ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:30 schreef Musje456 het volgende:
Dat Mickey niks doet zegt iets... wie had hem geen slag in zijn smoel gegeven voor het wakker houden? (gewoon een reorische vraag)
En dan! Wat willie doen dan die mafkees! Sloan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:34 schreef PeterNB het volgende:
Govert waarschuwt Huub dat 'ie niet om half drie gewekt wil worden..
Claire is gewoon de meest normale in dat huis, ik vind dr juist harstikke lief! Blijf het al vanaf het begin een verademing vinden om naar haar op de steams te kijken. Tuurlijk is ze een beetje saai, maar ze is tenminste normaal!!! En ze wast zichzelf, is ook een pluspunt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:34 schreef coldstar het volgende:
En Claire snapt het weer.....wat een simele
ff voor de zekerheid: jij bent toch ook een user van dit forum he?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van mij had iemand iig al een hoek gehad, en dat was dan verdiend geweest ook.
Maar goed, vannacht weer verkneukelen over het feit dat Huub hem wakker houdt en morgen weer schreeuwen dat Huub helemaal gelijk heeft als hij zegt dat Mike door de productie moet worden wakker gemaakt.
De users van dit forum beginnen zich aan te passen aan het niveau van de bewoners van de villa.
Mike nodigt 2 collega;s uit om zn meisje te bangen. Dan is dat wakker houden nog lief!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van mij had iemand iig al een hoek gehad, en dat was dan verdiend geweest ook.
Maar goed, vannacht weer verkneukelen over het feit dat Huub hem wakker houdt en morgen weer schreeuwen dat Huub helemaal gelijk heeft als hij zegt dat Mike door de productie moet worden wakker gemaakt.
De users van dit forum beginnen zich aan te passen aan het niveau van de bewoners van de villa.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:38 schreef Desii het volgende:
Spuit11 wil naar bed..... want het is saai in de villa
Ik zeg gooi de stereo in de slaapkamer en dansen... yeahhhh
Truste fokkies... tot morguh
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:38 schreef Desii het volgende:
Amsterdam? If so... ben blij dat ik er niet meer woon. Ok voor Luke dat hij zich blijkbaar redt nuquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:37 schreef Kinga het volgende:
Irritant dat ik door de hele stad die stomme kop van Dubbele Lul opgeplakt zie...
Neej, 300 km zuidelijker.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:40 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Amsterdam? If so... ben blij dat ik er niet meer woon. Ok voor Luke dat hij zich blijkbaar redt nu
Het is dat 'ie Yuri heet, maar anders was ik wel bang voor zo'n langequote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En dan! Wat willie doen dan die mafkees! Sloan?
Daar zie ik Roberto niet voor aan...
Welterusten Desiiquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:38 schreef Desii het volgende:
Ik heb gehoord via nowlive dat ze niet mogen: slechte reklame voor de arbeidsgever...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:38 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Mike nodigt 2 collega;s uit om zn meisje te bangen. Dan is dat wakker houden nog lief!
Mikey heeft er zelf voor gekozen zich met het spel te bemoeien, dan moet tie niet zeiken!
En daar gaan de deksels weer! Dan maar geen niveau, ik vind het prachtig!
De Yuri's van Nederlad (en Georgie) zijn slappelingen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is dat 'ie Yuri heet, maar anders was ik wel bang voor zo'n lange
brandweerman geweest hoor
Slechte reclame voor de arbeidsgever? Hij zat elke avond lam met een fles wiskey in zn hand! En hij mag niet wakker gehouden worden ivm slechte reclame??? Snap dat niet helemaal... zou me eerder druk maken om de uitspraken die hij doet!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:43 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord via nowlive dat ze niet mogen: slechte reklame voor de arbeidsgever...
Laatste reactie: die twee mochten niet komen van hun arbeidsgever omdat het slechte reclame zou zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Slechte reclame voor de arbeidsgever? Hij zat elke avond lam met een fles wiskey in zn hand! En hij mag niet wakker gehouden worden ivm slechte reclame??? Snap dat niet helemaal... zou me eerder druk maken om de uitspraken die hij doet!
Ik heb uit zeer betrouwbare bron een foto van Simon's Brandweer Slang:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:43 schreef STAP01 het volgende:
Hij heeft vast zijn brandweerslang meegenomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |