Is dit in progress? Dat trekt ie niet, dat wordt kortsluitingquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:29 schreef avonne het volgende:
goed plan hoor
Mike EN amanda dronken, Brian die van de een naar de ander holt en met zijn niet al te snelle brein volledig in de war raakt
Super. Richt vooral je energie op een niet-spelert. Topactie!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:37 schreef schatje het volgende:
Goed zo, Mikey wakker houden.
Wie is Barry?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:37 schreef avonne het volgende:
Top TT !!
En Barry.... too....
Huub vertelt in geuren en kleuren hoe Barry hem er subtiel op wees dat Mike al lag te slapen.
Bovendien gaat Barry aan het drankplan meewerken, geloof ik?
Die ligt al te pitten nuquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:37 schreef schatje het volgende:
Goed zo, Mikey wakker houden.
Tommy heeft snode plannen met Huub gesmeed.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:36 schreef Py het volgende:
[..]
Is dit in progress? Dat trekt ie niet, dat wordt kortsluiting![]()
Moet ik al streams nemen?
thanx Disana![]()
Hoezo? Hij speelt actief het spel mee en je hebt er indirect die griezel van een Brian mee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:38 schreef Py het volgende:
[..]
Super. Richt vooral je energie op een niet-spelert. Topactie!
Oh ja, dat leuke menneke.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tommy heeft snode plannen met Huub gesmeed.
Dat vind Flens vast niet leuk.
Wie haar vlees gaat Harry dan klaar maken, dat van Amandaquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian: "Zullen we vlees gaan klaarmaken!!?"
Barry: "Laten we daar nog maar even mee wachten. Dat doen we gewoon vlak voor het slapen gaan"
[ afbeelding ]
Hij wil ons laten geloven dat Huub heeft gezegd dat alle streamers kansloos zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:45 schreef Disana het volgende:
Het gaat weer over Huub.
Yeah, alsof Brian zich écht om Miky bekommert.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoezo? Hij speelt actief het spel mee en je hebt er indirect die griezel van een Brian mee.
Helemaal mee eens....geloof me er gebeurd gewoon helemaal niets.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:40 schreef avonne het volgende:
[..]
het wordt weer een "morgen, zeker weten"
Ze zitten in kantoor en blijven zitten
Misschien heeft Huub het wel gezegd...quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij wil ons laten geloven dat Huub heeft gezegd dat alle streamers kansloos zijn.
Stinkrat, ik zal nooit iets van jou aannemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
1 en al leugens voor de streamersquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan de streams van B&A niet meer verdragen, ik word er kotsmisselijk van![]()
Waarom doe ik het mezelf elke keer weer aan om naar ze te luisteren,ik stop ermee.
Kon het weten. Dit wordt uitzitten tot de finaledagquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:40 schreef avonne het volgende:
[..]
het wordt weer een "morgen, zeker weten"
Ze zitten in kantoor en blijven zitten
Wat een kolder zeg. Amanda en Brian kunnen alleen maar over Huub lullenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:47 schreef Py het volgende:
[..]
Laat held Huub maar direct op Brian en Amanda losgaan. Maar dat mannetje scoort niet meer met zijn geblaat bij hen.
Hij weet het zogenaamd nog niet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:49 schreef BuffyJan het volgende:
Zo tijd geleden dat ik de streams aan heb gehad.
Op de ene stream zie en hoor ik Brian in gebrekkig Nederlands Huub naar beneden te halen.
Wat is die jongen toch ook een proleet.
En die Nicole! Aartghh die was echt ziekelijk jaloers toen in UL.
Hoe heeft Jaap gereageerd op t usb verhaal? Kan dat niet echt terugvinden
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:48 schreef mazaru het volgende:
MIKEY!!! MIKEY!!!!!!! SLAAP JE AL???
Mooi! Je bent wakker
[ afbeelding ]
Ja, streamers die de stichting Aap bellen enzo, dat ze zich niet in moeten laten met Brian en Amanda.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien heeft Huub het wel gezegd...
Truste Ruud....slaapsequote:Op donderdag 6 maart 2008 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie haar vlees gaat Harry dan klaar maken, dat van AmandaHeeft Brian al een offerte gedaan?
![]()
Ben er even van tussen.
Truste Fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |