Is dit in progress? Dat trekt ie niet, dat wordt kortsluitingquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:29 schreef avonne het volgende:
goed plan hoor
Mike EN amanda dronken, Brian die van de een naar de ander holt en met zijn niet al te snelle brein volledig in de war raakt
Super. Richt vooral je energie op een niet-spelert. Topactie!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:37 schreef schatje het volgende:
Goed zo, Mikey wakker houden.
Wie is Barry?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:37 schreef avonne het volgende:
Top TT !!
En Barry.... too....
Huub vertelt in geuren en kleuren hoe Barry hem er subtiel op wees dat Mike al lag te slapen.
Bovendien gaat Barry aan het drankplan meewerken, geloof ik?
Die ligt al te pitten nuquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:37 schreef schatje het volgende:
Goed zo, Mikey wakker houden.
Tommy heeft snode plannen met Huub gesmeed.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:36 schreef Py het volgende:
[..]
Is dit in progress? Dat trekt ie niet, dat wordt kortsluiting![]()
Moet ik al streams nemen?
thanx Disana![]()
Hoezo? Hij speelt actief het spel mee en je hebt er indirect die griezel van een Brian mee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:38 schreef Py het volgende:
[..]
Super. Richt vooral je energie op een niet-spelert. Topactie!
Oh ja, dat leuke menneke.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tommy heeft snode plannen met Huub gesmeed.
Dat vind Flens vast niet leuk.
Wie haar vlees gaat Harry dan klaar maken, dat van Amandaquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian: "Zullen we vlees gaan klaarmaken!!?"
Barry: "Laten we daar nog maar even mee wachten. Dat doen we gewoon vlak voor het slapen gaan"
[ afbeelding ]
Hij wil ons laten geloven dat Huub heeft gezegd dat alle streamers kansloos zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:45 schreef Disana het volgende:
Het gaat weer over Huub.
Yeah, alsof Brian zich écht om Miky bekommert.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoezo? Hij speelt actief het spel mee en je hebt er indirect die griezel van een Brian mee.
Helemaal mee eens....geloof me er gebeurd gewoon helemaal niets.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:40 schreef avonne het volgende:
[..]
het wordt weer een "morgen, zeker weten"
Ze zitten in kantoor en blijven zitten
Misschien heeft Huub het wel gezegd...quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij wil ons laten geloven dat Huub heeft gezegd dat alle streamers kansloos zijn.
Stinkrat, ik zal nooit iets van jou aannemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
1 en al leugens voor de streamersquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan de streams van B&A niet meer verdragen, ik word er kotsmisselijk van![]()
Waarom doe ik het mezelf elke keer weer aan om naar ze te luisteren,ik stop ermee.
Kon het weten. Dit wordt uitzitten tot de finaledagquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:40 schreef avonne het volgende:
[..]
het wordt weer een "morgen, zeker weten"
Ze zitten in kantoor en blijven zitten
Wat een kolder zeg. Amanda en Brian kunnen alleen maar over Huub lullenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:47 schreef Py het volgende:
[..]
Laat held Huub maar direct op Brian en Amanda losgaan. Maar dat mannetje scoort niet meer met zijn geblaat bij hen.
Hij weet het zogenaamd nog niet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:49 schreef BuffyJan het volgende:
Zo tijd geleden dat ik de streams aan heb gehad.
Op de ene stream zie en hoor ik Brian in gebrekkig Nederlands Huub naar beneden te halen.
Wat is die jongen toch ook een proleet.
En die Nicole! Aartghh die was echt ziekelijk jaloers toen in UL.
Hoe heeft Jaap gereageerd op t usb verhaal? Kan dat niet echt terugvinden
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:48 schreef mazaru het volgende:
MIKEY!!! MIKEY!!!!!!! SLAAP JE AL???
Mooi! Je bent wakker
[ afbeelding ]
Ja, streamers die de stichting Aap bellen enzo, dat ze zich niet in moeten laten met Brian en Amanda.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien heeft Huub het wel gezegd...
Truste Ruud....slaapsequote:Op donderdag 6 maart 2008 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie haar vlees gaat Harry dan klaar maken, dat van AmandaHeeft Brian al een offerte gedaan?
![]()
Ben er even van tussen.
Truste Fok.
Dat dacht ik dus ook. Streamers die deelnemers gaan bedreigen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, streamers die de stichting Aap bellen enzo, dat ze zich niet in moeten laten met Brian en Amanda.
Prima actie!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Hahaha ik vind het een leuke actie van Huub
hij heeft het inderdaad ongeveer gezegdquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien heeft Huub het wel gezegd...
Gezeligheid kent geen tijd!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:52 schreef mazaru het volgende:
Zien we op stream 2 een aflevering van een vrouwengevangenis???
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk. Maar ik zie ze toch nog geen aanstalten maken om te vertrekken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat een kolder zeg. Amanda en Brian kunnen alleen maar over Huub lullen![]()
.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:52 schreef mazaru het volgende:
Zien we op stream 2 een aflevering van een vrouwengevangenis???
[ afbeelding ]
Het is nu toch sprekend Thea M!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian zijn onderwerp is nog steeds Huub, de dames zijn nog steeds erg geinteresseerd
[ afbeelding ]
Nogal makkelijk scoren. Iemand wakker houden heb je 1 hersencel voor nodig.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Prima actie!
Wie kaatst kan de bal verwachten.
Grote bek tegen Huub, maar wel de zielepoot uithangen als er wat wordt terug gedaan
Zit Brian hem nu ook al wakker te houden ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
Als ik niet in het spel was, dan ram ik hem in elkaar. Maar dat gaat hem hier niet worden.
Brian tegen Mikey.
Zo uit de goot gepikt!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:58 schreef mazaru het volgende:
Ik gok op 8 en 10 jaar detentie
[ afbeelding ]
Sterker nog, op die fans zijn ze hartstikke trots en ze hebben dat in het verleden al vaker "duidelijk gemaakt" aan Huub. Ze dreigen er nog steeds mee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:53 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Streamers die deelnemers gaan bedreigen.
Dat zeggen Brain en Amanda nou nooit over hun fans die Huub willen aftuigen.
de rat heeft z,n tv momentje weer gemaakt voor vandaag!!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Brian: als ik niks op het spel heb ram ik Huub in elkaar, maar dat gaat nu even niet.
Mike moet van Brian tegen Huub zeggen: Houdt een werkende man maar wakker.
Power!
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:00 schreef yvonne het volgende:
mazaru, ik word zo vrolijk van jouw gifjes altijd!
Ja, maar dat is anders he... dat is voor het goede doel zodat Brian maar mag stralen in de tv uitzending.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit Brian hem nu ook al wakker te houden ?
Terwijl Amanda op de achtergrond op de piano aan het raggen is, dat is natuurlijk helemaal niet storendquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Brian: als ik niks op het spel heb ram ik Huub in elkaar, maar dat gaat nu even niet.
Mike moet van Brian tegen Huub zeggen: Houdt een werkende man maar wakker.
Power!
Naar de 200.000 met Huub, toch. Zeer droevig dat de redactie dit sneue geval nog niet heeft afgevoerd. Mikey's intentie om te vechten heeft Huub al 100.000 gekost.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
Als ik niet in het spel was, dan ram ik hem in elkaar. Maar dat gaat hem hier niet worden.
Brian tegen Mikey.
Het gaat er nu meer om dat hij heeft gezegd dat hij er voor gaat zorgen dat hij Huub twee ton aan boetes gaat aansmeren.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:02 schreef Py het volgende:
[..]
Nogal makkelijk scoren. Iemand wakker houden heb je 1 hersencel voor nodig.
Laat zich over de zeik helpen omdat Miky een opmerking over die valse aandachtsnicht maakt.
Amanda zou er trots op zijn, zo'n compliment........quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:06 schreef Leandra het volgende:
Iedere keer als ik "Amanda en Nicole" zag staan had ik al zoiets van 'waar doet het me toch aan denken...'
Maar inmiddels weet ik het.... als je het heel snel zegt dan zou het bijna "Anna Nicole" kunnen zijn, zelfde niveau ook ongeveer
De ene tegenactie is de andere niet. Dit vind ik een domme, goedkope actie. Huub heeft zich door 2 simpele opmerkingen van Miky op de kast laten jagen. Sukkelquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat er nu meer om dat hij heeft gezegd dat hij er voor gaat zorgen dat hij Huub twee ton aan boetes gaat aansmeren.
Dat betekent dat hij voluit tegen Huub speelt.
Dan moet die niet zielig doen als die een tegenactie krijgt.
Ik denk dat hij tot het einde blijft. De miljonairs krijgen ook nazorg, voor Mikey zullen ze wel extra veel tijd nodig hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Naar de 200.000 met Huub, toch. Zeer droevig dat de redactie dit sneue geval nog niet heeft afgevoerd. Mikey's intentie om te vechten heeft Huub al 100.000 gekost.
Nicole waarschijnlijk ook...quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:10 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Amanda zou er trots op zijn, zo'n compliment........
Veelbetekende blik van Claire.........quote:
Je bent me net voor. Wat een geweldig idee zeg, dat je daar op kan komen. Neem van mij aan dat je daar echt voor gestudeerd moet hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:02 schreef Py het volgende:
[..]
Nogal makkelijk scoren. Iemand wakker houden heb je 1 hersencel voor nodig.
Laat zich over de zeik helpen omdat Miky een opmerking over die valse aandachtsnicht maakt.
Vind het niet zo slim wat Huub doet,laat die zwerver in zijn sop gaar koken.Richt je energie op die twee andere miljonairs.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat hij tot het einde blijft. De miljonairs krijgen ook nazorg, voor Mikey zullen ze wel extra veel tijd nodig hebben.
Ik vind het een misselijk zogenaamd passief ventje.
Ik denk niet dat ze dat kunnen volhouden. Mikey is misschien nog wel een grotere rat/teringlijer dan Brian. Ik verwacht dat hij zelf snel in de fout zal gaan, eruit dus, opkrassenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat hij tot het einde blijft. De miljonairs krijgen ook nazorg, voor Mikey zullen ze wel extra veel tijd nodig hebben.
Ik vind het een misselijk zogenaamd passief ventje.
En morgen zeker weer zeiken dat Mike alleen maar kan wakker worden als iemand van de productie hem wakker maaktquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:13 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub nadat ie net Mike weer wakker heeft geschreeuwd
Als rat Brian oprecht begaan is met Mikey, dan zal die zich toch ook wel op lopen te vreten inmiddels..quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het niet zo slim wat Huub doet,laat die zwerver in zijn sop gaar koken.Richt je energie op die twee andere miljonairs.
Het zijn alletwee achterbakse ongetalenteerde losers. De redactie schijnt daar een voorliefde voor te hebben, gemeten naar hoe ze worden gesteund en gestimuleerd.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat kunnen volhouden. Mikey is misschien nog wel een grotere rat/teringlijer dan Brian. Ik verwacht dat hij zelf snel in de fout zal gaan, eruit dus, opkrassen![]()
![]()
Mij boeit het niet wat Mikey heeft gezegd. Ik heb een hekel aan hem, vieze man met verslaafde bek en kuthond. Opzouten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat er nu meer om dat hij heeft gezegd dat hij er voor gaat zorgen dat hij Huub twee ton aan boetes gaat aansmeren.
Dat betekent dat hij voluit tegen Huub speelt.
Dan moet die niet zielig doen als die een tegenactie krijgt.
Huubs taktiek werkt dus prima. Of heb je die niet gelezen in de vorige COSquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:14 schreef Py het volgende:
Vanavond is bewezen dat Miky ertoe in staat is om Huub die 2 ton aan te smeren.
Huub's aloude truukje door heel hard te gaan blaten om de ander angst in te boezemen gaat bij Miky nooit werken. Miky laat hem even uitrazen en maakt nog een rake opmerking en streamlock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |