Dat dacht ik dus ook. Streamers die deelnemers gaan bedreigen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, streamers die de stichting Aap bellen enzo, dat ze zich niet in moeten laten met Brian en Amanda.
Prima actie!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Hahaha ik vind het een leuke actie van Huub
hij heeft het inderdaad ongeveer gezegdquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien heeft Huub het wel gezegd...
Gezeligheid kent geen tijd!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:52 schreef mazaru het volgende:
Zien we op stream 2 een aflevering van een vrouwengevangenis???
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk. Maar ik zie ze toch nog geen aanstalten maken om te vertrekken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat een kolder zeg. Amanda en Brian kunnen alleen maar over Huub lullen![]()
.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:52 schreef mazaru het volgende:
Zien we op stream 2 een aflevering van een vrouwengevangenis???
[ afbeelding ]
Het is nu toch sprekend Thea M!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian zijn onderwerp is nog steeds Huub, de dames zijn nog steeds erg geinteresseerd
[ afbeelding ]
Nogal makkelijk scoren. Iemand wakker houden heb je 1 hersencel voor nodig.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Prima actie!
Wie kaatst kan de bal verwachten.
Grote bek tegen Huub, maar wel de zielepoot uithangen als er wat wordt terug gedaan
Zit Brian hem nu ook al wakker te houden ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
Als ik niet in het spel was, dan ram ik hem in elkaar. Maar dat gaat hem hier niet worden.
Brian tegen Mikey.
Zo uit de goot gepikt!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:58 schreef mazaru het volgende:
Ik gok op 8 en 10 jaar detentie
[ afbeelding ]
Sterker nog, op die fans zijn ze hartstikke trots en ze hebben dat in het verleden al vaker "duidelijk gemaakt" aan Huub. Ze dreigen er nog steeds mee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:53 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Streamers die deelnemers gaan bedreigen.
Dat zeggen Brain en Amanda nou nooit over hun fans die Huub willen aftuigen.
de rat heeft z,n tv momentje weer gemaakt voor vandaag!!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Brian: als ik niks op het spel heb ram ik Huub in elkaar, maar dat gaat nu even niet.
Mike moet van Brian tegen Huub zeggen: Houdt een werkende man maar wakker.
Power!
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:00 schreef yvonne het volgende:
mazaru, ik word zo vrolijk van jouw gifjes altijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |